• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    jij ook alvast bedankt! Ik zal je laten weten wanneer ik vast kom te lopen oid. c:

    Is prima! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ^ acteren is leuk ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    YAAS
    I. Am. Finished. With. This. Damned. Thing.
    Morgen weer verderwerken but hey, at least I did this :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Dougal schreef:
    ^ acteren is leuk ^^

    Toneelspelen ook :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Steeds wanneer ik net in slaap begin te vallen komt er weer een nies/hoest aanval; hoe moet ik in hemelsnaam slapen op deze manier?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik begin nu toch te twijfelen aan mijn telefoon ipv de opladers want er zijn nu al drie "kapot" gegaan in niet zo'n lange tijd

    Occamy schreef:
    (...)
    Toneelspelen ook :Y)


    Same thing. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Same thing. :Y)

    Je hebt zojuist acteren én toneelspelen heeeeeeel hard beledigd. Just sayin' :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Lang geleden dat ik echt zo verliefd op iemand was. En wat is zijn stem ontzettend geweldig en rauw. Beetje jammer alleen dat het een acteur is.

    Ik heb zin om gewoon te gaan simsen of zo maar egh. Ik moet morgenvroeg nog leven. Why cant i sleep.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit was zowel de meest Star Trek (tm) aflevering ooit als de aflevering waardoor ik me het meest verraden voel?

    They

    Killed her???

    En toen was ze ook echt dood-dood en het was nog niet eens de finale van het eerste seizoen en whAT

    NIET OKÉ

    I came here to have a good time and I'm honestly feeling so attacked rn holy shit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    lonely.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    140 woorden geschreven in de tijd dat ik 7 episodes van the 100 gekeken heb. Schrijven en series kijken gaat dus niet samen.

    Ah, ja. Zeer verstandig om uit te gaan, wanneer je altijd op woensdag een meeting hebt die om 9 uur begint. Hier ga ik lichtelijk spijt van hebben. Ah, well, as long as I enjoyed it.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ik wil zoveel dingen op papier zetten, maar mijn schrijfkunsten zijn daar gewoon te slecht voor.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 7:23 ]