• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    O god, ik moest me echt inhouden om niet al mijn stalkontdekkingen te delen met mn vrienden over de werkcollege begeleider die een semi Lucas-lookalike is. Want ik denk dat ze me wel een beetje heel raar zouden gaan vinden als ze weten dat ik hem om die reden ben gaan stalken, hahahaha, oops. Sowieso dat ik die gozer heb lopen internetstalken is een beetje raar.


    Stenenlikker

    Ik heb niet snel meer het gevoel dat ik echt stress heb en volgens mij is dat vandaag ook compleet nergens voor nodig, maar toch, blehhhhhhh, kunnen we alsjeblieft skippen naar vrijdag rond en uur of drie?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lmao dit is de hoeveelste keer dat je mij aan de kant schuift voor een ander ????


    — Inner peace, it's hard to find. —



    Ik wil Bry zo graag tekenen.
    Waarom ben ik zo'n drama in tekenen, ik heb nota bene drie jaar les gehad :c

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 13:49 ]

    Ik haat deze bijeenkomst en ze kunnen wat mij betreft kapot vallen.


    26 - 02 - '16

    Nooo ik ben mijn concert tickets voor Bry kwijt D:

    En een vriend van mij gaat Disturbed zien gadverdegadver ik ben vet jaloers

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 15:25 ]

    Die steken rond mijn long mogen echt wel eens stoppen, ik loop hier al een fucking maand mee rond en het wordt gewoon niet beter.

    Bestel ik genoeg drinkvoeding voor een hele maand omdat mijn licentie tot 28 feb geldig is. Sturen ze maar de helft op, omdat ik er maar 2 per dag mag tot mijn licentie afloopt. Dus extra bestellen mag ook niet. Wat een bullshit.

    Ik had hier véél eerder aan moeten beginnen ._.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Die verrekte kutmensen die me elke fucking dag twee keer stoppen als ik naar huis loop van les of boodschappen doen, kunnen beter een ander bijbaantje gaan zoeken voor ik ze een keer aanval, denk je serieus dat ik geld heb voor je kutkrant. En het dan heel gek vinden dat ik nee tegen je zeg en doorloop lol.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 16:00 ]


    Caution first, always.

    Fuck you, fuck you very very much 🎶


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt de behoefte om te chillen wtf


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil naar Jett Rebel maar niemand vindt hem leuk 😭😭😭😭😭


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gadverdamme.

    + lol dit is mn 6666ste post. Satan is always with me.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 16:09 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn kamer is schoon.






    ....






    ....




















    wat


    Deep inside, I've never felt alive