• Hey!
    Ik doe mijn profielwerkstuk over Hoe start je een ijssalon? samen met een paar vriendinnen.
    Hiervoor hebben we een enquête gestart en ik vroeg me af of jullie dat zouden willen invullen.
    Hij heeft maar een paar vraagjes en het is volledig anoniem!

    Heel erg bedankt als je dit voor mij zou willen doen (: x

    http://www.survio.com/survey/d/I9Y5N9K7S8B2Y4Q8F


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lol, dat waren niet echt vragen die ik verwacht had. In ieder geval ingevuld.

    Done (:
    Maar serieus, vraag me nooit 'wat is je favoriete' vragen bij dingen die ik algemeen leuk vind, haha xd


    Mhm?

    Caracal schreef:
    Lol, dat waren niet echt vragen die ik verwacht had. In ieder geval ingevuld.


    Ik had de vragen overgelaten aan mn groepsgenootjes :'D
    Tbh moet ik t zelf ook nog even zien, maar ik heb redelijke haast en dacht; ik vraag alvast op Q c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ingevuld. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hotchiss schreef:
    Ingevuld. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ingevuld.
    Er zijn alleen twee vragen die eigenlijk gewoon precies hetzelfde zijn.
    En ervaringstip voor de volgende keer: probeer zoveel mogelijk vragen te stellen waarbij je zo weinig mogelijk variabelen hebt en de antwoorden voor mensen te geven. Dan kost je namelijk minder moeite om het vervolgens om te zetten in histogrammen. (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ingevuld!

    (En zeker niet gemeen bedoeld, maar volgens mij had je ergens 'bent u bereidt...' staan en dat is een gigantische dt-fout. In een ênquete geeft dat soms wel een slechte indruk, dus ik meld het even.)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 18:23 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hotchiss schreef:
    Ingevuld. ^^


    16 - 09 - '17

    ingevuld:)


    The world is a book and I will read it