• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Overkill schreef:
    ja is er eindelijk een apart anticonceptie topic gaat het hier alsnog over cupmaten


    Wat heeft anticonceptie te maken met borsten?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    (...)

    Wat heeft anticonceptie te maken met borsten?


    niks, behalve dat beide onderwerpen minstens eens in vijf pagina's weer ter sprake komen.


    i put the fun in funeral

    MrGrey schreef:
    Ik heb een cup B, maar ik ben er best trots op. Ik vind kleinere borsten bij vrouwen veel leuker en schattiger en ik heb geen saggy tits ofzo.

    Hebben jullie ook dat je soms moet lachen omdat iets kietelt (zoals kusjes op de buik of bij je boven benen). Meestal verpest dat het hele moment en ben ik de hele dag melig haha.


    Hahaha ik maak graag grapjes tijdens voorspel en tja, dan is het gevoel wel een beetje weg... Hahaha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Overkill schreef:
    (...)

    niks, behalve dat beide onderwerpen minstens eens in vijf pagina's weer ter sprake komen.


    Hahahahahaha, geweldige opmerking xD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Overkill schreef:
    (...)

    niks, behalve dat beide onderwerpen minstens eens in vijf pagina's weer ter sprake komen.

    Anticonceptie en borsten hebben ook met seks te maken, daar kan je gewoon niet omheen.

    Ik heb geen probleem met dat die onderwerpen hier besproken worden. Maar als anderen dat wel hebben, moet er maar een borsten en billen topic komen. Al zal dat dan net zo snel doodbloeden als het anticonceptie topic.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 17:36 ]

    Caracal schreef:
    (...)
    Anticonceptie en borsten hebben ook met seks te maken, daar kan je gewoon niet omheen.

    Ik heb geen probleem met dat die onderwerpen hier besproken worden. Maar als anderen dat wel hebben, moet er maar een borsten en billen topic komen. Al zal dat dan net zo snel doodbloeden als het anticonceptie topic.


    ik vind het persoonlijk gewoon niet erg spannend om iedereens cupmaat voor de tiende keer voorbij te zien komen


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    ja is er eindelijk een apart anticonceptie topic gaat het hier alsnog over cupmaten


    Ik vind dit een beetje lame. Dit is een topic dat breed mag. Cupmaten en borsten vallen hier ook onder. Maar inderdaad als het je stoort maak nog een topic aan dat probably gaat doodbloeden. Of je kan het gewoon niet lezen/overslaan of een ander onderwerp aankaarten.


    The truth is out there.

    Olsson schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoelde je dat het mannen niet uitmaakt hoe je borsten eruit zien (al dan niet in straattaal). Ik spreek dat tegen, mijn vriend boeit dat wel (;


    Ik bedoelde het meer in de zin dat iedereen zijn of haar imperfecties veel groter maakt dan ze zijn. Eigenlijk was dit ook gericht naar de onzekere single personen. Nice dat jouw vriend van je borsten houdt, zou het niet raar zijn als hij er niet van zou houden dan? :^)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 18:00 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gianna schreef:
    (...)

    Ik vind dit een beetje lame. Dit is een topic dat breed mag. Cupmaten en borsten vallen hier ook onder. Maar inderdaad als het je stoort maak nog een topic aan dat probably gaat doodbloeden. Of je kan het gewoon niet lezen/overslaan of een ander onderwerp aankaarten.


    praat waarover je wil hoor, ik volg dit topic toch niet echt. snap gewoon niet waarom men het interessant genoeg vindt om er telkens opnieuw over te beginnen.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    praat waarover je wil hoor, ik volg dit topic toch niet echt. snap gewoon niet waarom men het interessant genoeg vindt om er telkens opnieuw over te beginnen.


    Het is blijkbaar toch een onzekerheid bij mensen en ook een ding bij seks hebben met iemand.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kaiju schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het meer in de zin dat iedereen zijn of haar imperfecties veel groter maakt dan ze zijn. Eigenlijk was dit ook gericht naar de onzekere single personen. Nice dat jouw vriend van je borsten houdt, zou het niet raar zijn als hij er niet van zou houden dan? :^)

    Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen.

    //
    Wat is het meest idiote standje dat jullie hebben uitgevoerd?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 18:24 ]


    oi, suzy

    ^ hahaha. Hij lag half van het bed af met z'n hoofd op de grond en ik zat dan op hem ofzo. En het werkte niet en het deed allemaal pijn en het was heel raar en heel lachwekkend.

    Ik ga de naam even opzoeken
    'waterfall'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 18:28 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Olsson schreef:
    (...)
    Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen.

    //
    Wat is het meest idiote standje dat jullie hebben uitgevoerd?


    Het is niet echt idioot maar van het honingpotje en de liefdeswacht worden mijn benen altijd zo verdomd moe.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Het is niet echt idioot maar van het honingpotje en de liefdeswacht worden mijn benen altijd zo verdomd moe.

    Hmmm, het honingpotje doen wij regelmatig, daar word ik niet erg moe van, maar van de liefdeswacht kan ik me dat wel voorstellen. Ik vind doggy style vermoeiend, vooral voor mijn schouders.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Hmmm, het honingpotje doen wij regelmatig, daar word ik niet erg moe van, maar van de liefdeswacht kan ik me dat wel voorstellen. Ik vind doggy style vermoeiend, vooral voor mijn schouders.


    Kijk, met doggy style heb ik juist helemaal nergens last van haha.