• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Caracal schreef:
    (...)
    Mijn fwb mij vast ook wel, maar ik hou het altijd in omdat ik bang ben dat ik zijn hele bed nat maak, met hem er bij, lol. Nadeel is dat ik dan ook niet kan klaarkomen. Haha.

    Haha, die fase zijn wij inmiddels voorbij. Handdoeken paraat, elke keer weer.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Haha, die fase zijn wij inmiddels voorbij. Handdoeken paraat, elke keer weer.

    Dat is voor ons ook wel handig. :Y) Maar zij gebruiken hun handdoeken vaker, dus met schone handdoeken is dat nasty. Lol.

    Caracal schreef:
    (...)
    Dat is voor ons ook wel handig. :Y) Maar zij gebruiken hun handdoeken vaker, dus met schone handdoeken is dat nasty. Lol.

    Haha, iew. Wij gooien al die handdoeken gewoon meteen in de was. En als ze nog een beetje oké zijn (niet te doorweekt, dus) gebruiken we ze voor de volgende neukpartij. :Y)


    oi, suzy

    Ik lach me hier echt suf haha. Alleen... hoe de f komt iemand op de naam honingpotje? Of all things...

    ^ Ik gooi handdoeken ook direct in de was als ik me afgedroogd heb. Maar er zijn dus ook mensen die zich er een hele week mee afdrogen. Nouja, zo lang ze maar goed gelucht worden tussendoor.

    Ik moet zeggen dat ik nooit klaar ben gekomen, maar ook nooit masturbeer, lol. Geen behoefte aan en te ongeduldig voor, of zo. :') Soms denk ik echt dat ik zo iemand ben die geen orgasme kan krijgen of zo HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben blij dat ik niet de enige ben (:
    Al vind ik squirten algemeen best wel vies, want het vocht bestaat grotendeels uit plas en ik ben sowieso geen fan van lichaamsvochten (Ik gruwel dus ook echt van mondzoenen, en tongzoenen al helemaal). Maar dat is mijn mening en iedereen heeft recht op zijn en haar plezier ^^


    Mhm?

    Caracal schreef:
    ^ Ik gooi handdoeken ook direct in de was als ik me afgedroogd heb. Maar er zijn dus ook mensen die zich er een hele week mee afdrogen. Nouja, zo lang ze maar goed gelucht worden tussendoor.


    Ik vind handdoeken na één keer gebruiken in de was gooien echt onzin. Je hebt jezelf net schoon gewassen en je handdoek wordt dus ook niet echt vies of zo. Each to their own natuurlijk, maar zo zonde van de energie die die wasjes kosten.

    MabeI schreef:
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben (:
    Al vind ik squirten algemeen best wel vies, want het vocht bestaat grotendeels uit plas en ik ben sowieso geen fan van lichaamsvochten (Ik gruwel dus ook echt van mondzoenen, en tongzoenen al helemaal). Maar dat is mijn mening en iedereen heeft recht op zijn en haar plezier ^^


    I feel you.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Deze vraag is hier vast al vaker gesteld, maar ik stel hem alsnog. Zijn hier mensen die into bdsm zijn? Zoja, hoe ver ga je dan? Is het alleen bondage of ga je nog veel verder?

    ^ bondage, beetje dom/sub maar niet heel ver eigenlijk, beetje spanken. Maar geen riemen ofzo.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hell yes, maar ik heb nog nooit iets geprobeerd. Wil het wel heel graag, maar weet niet zo goed hoe ik met iemand in contact kom die dat ook graag doet en ervaring heeft. I'd love to go all the way. Behalve slaafje zijn en voeten kussen, naakt voor de deur zitten tot ik binnen mag komen, de wc likken en dergelijken. Geen degrading voor mij.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 18:46 ]

    Ik ben trouwens ergens benieuwd naar/ ergens ook niet. Maar ben me toch gaan afvragen (ook al is dit al HEEEL oud nieuws buttt...)

    Zijn er werkelijk mensen die wel eens een Patricia Paay'tje doen? :x Ik kan me dat zo niet voorstellen LOL


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Ik ben trouwens ergens benieuwd naar/ ergens ook niet. Maar ben me toch gaan afvragen (ook al is dit al HEEEL oud nieuws buttt...)

    Zijn er werkelijk mensen die wel eens een Patricia Paay'tje doen? :x Ik kan me dat zo niet voorstellen LOL


    Zeg, ik heb de video niet bekeken omdat ik bang ben voor virussen etc. Maar wat doet Patricia Paay nou voor raars in die video dan?

    MrGrey schreef:
    (...)

    Zeg, ik heb de video niet bekeken omdat ik bang ben voor virussen etc. Maar wat doet Patricia Paay nou voor raars in die video dan?


    Laten we zeggen dat ik té veel mannelijke collegas'heb haha :'D

    ze laat haarzelf door een man in haar bek pissen. Echt gross


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya