• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Haha, inderdaad. Maar ik zou het wel fijn vinden als die pijn in mijn kaken weg zou blijven als ik hem pijp. Dat verpest het wel een beetje. Misschien moet ik meer kauwgom eten, lol.
    Ben je erg preuts, Laura? Want mijn vriend was dat wel voordat hij me leerde kennen, en dat ik heb er ook in razend tempo uit geneukt x:


    oi, suzy

    @Olsson
    Doe je dan ook wel eens hem pushen (niet luisteren, tegenstribbelen oid) om hem dominanter te laten doen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    @Olsson
    Doe je dan ook wel eens hem pushen (niet luisteren, tegenstribbelen oid) om hem dominanter te laten doen?

    Dat heb ik laatst wel geprobeerd inderdaad, en dat vind ik ook wel opwindend, maar ik ben bang dat hij dan gaat denken dat ik het niet fijn vind. Dus ik wil dat ook weer niet te overtuigend doen, als je snapt wat ik bedoel?


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Dat heb ik laatst wel geprobeerd inderdaad, en dat vind ik ook wel opwindend, maar ik ben bang dat hij dan gaat denken dat ik het niet fijn vind. Dus ik wil dat ook weer niet te overtuigend doen, als je snapt wat ik bedoel?


    Ah I understand. Maar dan ben ik niet de enige hihi. Mijn vriend ziet denk ik wel dat ik hem uitdaag, dus dat is wel fijn.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    @Olsson
    Doe je dan ook wel eens hem pushen (niet luisteren, tegenstribbelen oid) om hem dominanter te laten doen?


    Ik stribbel altijd tegen, expres. Het geeft mij echt een kick als hij mij bij mijn haren grijpt en gewoon in mijn mond gaat stoten.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Ik stribbel altijd tegen, expres. Het geeft mij echt een kick als hij mij bij mijn haren grijpt en gewoon in mijn mond gaat stoten.


    Dat zou ik misschien een beetje to much vinden, maar ik moet echt zelf het tempo aan kunnen geven met pijpen anders ga ik echt kokhalzen/over m'n nek. Niet zo'n pretje.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Dat zou ik misschien een beetje to much vinden, maar ik moet echt zelf het tempo aan kunnen geven met pijpen anders ga ik echt kokhalzen/over m'n nek. Niet zo'n pretje.

    Same here. Dat zou voor mij hetzelfde voelen als dat ik op mijn rug lig en hij dan in mijn mond komt. Dat vind ik iets té.

    Ben ik de enige die nu spontaan zin krijgt om hem te gaan pijpen?


    oi, suzy

    Ik vond mijn ex pijpen echt te ranzig voor woorden. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ik vond mijn ex pijpen echt te ranzig voor woorden. :'D

    Haha, hoezo dat?


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Same here. Dat zou voor mij hetzelfde voelen als dat ik op mijn rug lig en hij dan in mijn mond komt. Dat vind ik iets té.

    Ben ik de enige die nu spontaan zin krijgt om hem te gaan pijpen?

    Haha your lucky bf. Ik heb daar nooit zin in, tbh. Ik probeer het altijd zo veel mogelijk te vermijden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Triumph schreef:
    (...)
    Haha your lucky bf. Ik heb daar nooit zin in, tbh. Ik probeer het altijd zo veel mogelijk te vermijden.

    Haha, hee, ho even, ik pijp 'm ook echt niet elke week, hoor. _O- Maar ik vind het wel fijn om hem te verwennen zodat hij zo prinsheerlijk op bed kan liggen te ontspannen.
    Hij heeft zo'n teringmooi lijf


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Haha, hoezo dat?


    Geen idee, haha. Smaakte gewoon vies, idk. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Soms heb ik er echt geen zin in en soms ben ik super geil en dan wil ik het juist doen. Hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel denk ik.

    Wel cute want als ik er geen zin in heb dan zie ik gewoon hoe hij het wil en hoe hij stiekeme hints probeert te geven en het uiteindelijk vraagt haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Soms heb ik er echt geen zin in en soms ben ik super geil en dan wil ik het juist doen. Hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel denk ik.

    Wel cute want als ik er geen zin in heb dan zie ik gewoon hoe hij het wil en hoe hij stiekeme hints probeert te geven en het uiteindelijk vraagt haha.

    Haha, subtiel, subtiel :')


    oi, suzy

    Hmm. Ik vind pijpen best wel fijn om te doen. Verschilt wel per partner. Dat sowieso, als hij wat 'kleiner' is, is het ook veel makkelijker om het voor hem lekkerder te maken. Ik heb 1x een partner gehad die zo'n dikke had dat ik mijn mond er nauwelijks goed om kreeg, dat was dan wel weer minder leuk voor mij. Ben ik de enige die ongeveer 8/9 van de 10 keer seks pijpt dan?


    The truth is out there.