• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Het is niet echt idioot maar van het honingpotje en de liefdeswacht worden mijn benen altijd zo verdomd moe.


    Oeh die lijken me wel leuk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oeh die lijken me wel leuk.

    Honingpotje wel ja, maar die doe ik vaak wel omdat het met opgetrokken knieën toch wel fijner vind. Ik heb met doggy en cowgirl altijd heel snel last van mijn knieën.

    Caracal schreef:
    (...)
    Honingpotje wel ja, maar die doe ik vaak wel omdat het met opgetrokken knieën toch wel fijner vind. Ik heb met doggy en cowgirl altijd heel snel last van mijn knieën.


    als je knieën hardop gaan kraken terwijl je bovenop tekeergaat mmmm hot stuff


    i put the fun in funeral

    Als ik een beetje nat ben overal, kan ik met cowgirl heel goed klaarkomen.


    oi, suzy

    Ik ben al zo lang niet klaargekomen tijdens de seks dat ik daar niets meer over durf te zeggen. Mijn clit is zo gevoelloos als ik met mijn fwb bezig ben. Hij komt er ook altijd wel heel hard tegenaan, haha. Maar ik kan dan echt niet mezelf helpen of klaarkomen.

    Caracal schreef:
    Ik ben al zo lang niet klaargekomen tijdens de seks dat ik daar niets meer over durf te zeggen. Mijn clit is zo gevoelloos als ik met mijn fwb bezig ben. Hij komt er ook altijd wel heel hard tegenaan, haha. Maar ik kan dan echt niet mezelf helpen of klaarkomen.


    Mij lukt het ook nooit om klaar te komen, ik kan mijzelf al heel moeilijk klaar laten komen. En mijn vriend denkt dan dat het aan hem ligt haha.

    MabeI schreef:
    Ik heb 75C en dat is helemaal prima, maar ik vind seks maar meh. Ik vind het leuk om de intimideit - en omdat geilheid bij mij gepaard gaat met de slappe lach krijgen, wat tijdens seks met alle fantastische geluidjes erbij, echt fantastisch is - maar niet om het gevoel. Ik heb echt het gevoel dat ik zenuwen mis, want ik voel bijna nooit iets. Niet enkel van de penetratie, maar ook bij het voorspel, en het is echt niet dat ik of my buddy het niet proberen. Enkel als ik dronken ben, voel ik wat meer, maar ja, het is niet echt leuk voor mijn vriend om de wetenschap te hebben dat ik enkel echt lichamelijk geniet als ik een halve fles Amaretto op heb.

    Bijvoorbeeld mijn tepels; ik voel letterlijk zo goed als niets. Ik voel wel dat er wat aan gefriemeld wordt, maar waar en wat er precies gebeurd; no idea. Al helemaal niet als het met de mond is. Ook bijten voel ik pas als het pijn doet, maar daar ben ik nu niet echt fan van.
    Heeft iemand anders dit ook? Of op een andere plek die normaal juist heel gevoelig moet zijn?


    Bij mijn tepels voel ik ook amper iets. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Mij lukt het ook nooit om klaar te komen, ik kan mijzelf al heel moeilijk klaar laten komen. En mijn vriend denkt dan dat het aan hem ligt haha.

    Als ik het zelf doe is het geen enkele moeite. Maar dan gebruik ik ook een wereld aan speeltjes. Met alleen mijn vingers lukt het niet. Of ik heb beeldmateriaal nodig.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bij mijn tepels voel ik ook amper iets. :')


    Same, maar verder ben ik volgens mij echt overgevoelig


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bij mijn tepels voel ik ook amper iets. :')


    Ik voel meestal helemaal niks. Ik voel niet eens dat er iets tegen aan drukt, het is zowat gevoelloos daar. Behalve als hij met zijn tong er snel en ruig overheen gaat, dan voel ik wel wat. Meestal vind ik het niet zo fijn als mijn tepels worden aangeraakt. Ik moet echt ontzettend geil zijn voordat ik toelaat dat hij ze aanraakt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 20:53 ]

    MrGrey schreef:
    (...)

    Ik voel meestal helemaal niks. Ik voel niet eens dat er iets tegen aan drukt, het is zowat gevoelloos daar. Behalve als hij met zijn tong er snel en ruig overheen gaat, dan voel ik wel wat. Meestal vind ik het niet zo fijn als mijn tepels worden aangeraakt. Ik moet echt ontzettend geil zijn voordat ik toelaat dat hij ze aanraakt.

    Haha, ik heb echt precies hetzelfde. Behalve nu de prikpil nog niet uit mijn lichaam is (en tijdens de prikpil nog erger, zelfs een beha dragen deed zeer), kan nog steeds mijn tepels niet aanraken. Maar anderen die ze aanraken is geen probleem, als ik opgewonden ben.

    Ik ben wel blij dat bij mij alle gevoelige plekjes dus wel werken haha. Zolang de juiste persoon het maar doet. Ik houd niet zo van super ruig tho. Als hij een tractor wil spelen, dan gaat hij maar naar de boederij toe.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Ik ben wel blij dat bij mij alle gevoelige plekjes dus wel werken haha. Zolang de juiste persoon het maar doet. Ik houd niet zo van super ruig tho. Als hij een tractor wil spelen, dan gaat hij maar naar de boederij toe.


    Hahahaha omg


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik kan niet klaarkomen als ik het zelf probeer, maar mijn vriend kan me laten squirten als hij met zijn vingers & tong aan de gang gaat :')

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 21:08 ]


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Ik kan niet klaarkomen als ik het zelf probeer, maar mijn vriend kan me laten squirten als hij met zijn vingers & tong aan de gang gaat :')

    Mijn fwb mij vast ook wel, maar ik hou het altijd in omdat ik bang ben dat ik zijn hele bed nat maak, met hem er bij, lol. Nadeel is dat ik dan ook niet kan klaarkomen. Haha.