• Cross The Line.


    Stelling/vraag van vandaag:

    • Ga over de lijn als jij jouw klasgroep haat.
    Voor iemand er een comment over maakt: ik weet dat dit spel al eerder op Q was, maar dat topic was gesloten dus ik besloot er een nieuwe voor te maken. Dus ik claim het niet als eigen idee.
    Misschien heb je al eens van dit spel gehoord, misschien niet. Het spel is basically als volgende: Er wordt een stelling/vraag neergezet door mij, en dan is het aan jullie: gaan jullie over de streep, omdat jij je ook zo voelt? Of blijf je staan, omdat dit niet is hoe jij je voelt of iets dergelijks - dit reageren jullie dan in dit topic. Aan de vorige topics te zien, was dit nog al een leuk idee volgens jullie, dus ik wilde het graag nieuw leven inblazen.

    Elk spel heeft zijn regels, dus ook deze:
    • Doe alleen mee als je dit serieus neemt.
    • Respecteer iedereen zijn reactie/keuze. Mijn bedoeling is zeker niet om ruzies uit te lokken.
    • Ik zal proberen elke dag (als ik zoveel dingen binnenkrijg) een vraag/stelling te posten, en anders zo vaak mogelijk. Ik heb natuurlijk ook nog andere dingen te doen naast dit topic.

    Hoe stuur je een stelling/vraag in?
    Ik heb speciaal hiervoor een Tumblr-ask gemaakt; het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande link aan te klikken, en je stelling/vraag in te sturen - dit kan anoniem of niet: ik ga niet persee kijken naar wie het heeft gestuurd, sinds dat er niet aan toedoet, dus ik ga ook geen namen noemen. Uiteraard kunnen mensen zonder Tumblr ook insturen!



    Ik probeer rond 7 á 8 uur 's avonds een nieuwe stelling te plaatsen.

    Oudere stellingen/vragen:
    • Ga over de lijn als je er wel eens over hebt nagedacht hoe je leven zou zijn als je als het andere geslacht geboren zou zijn.
    • Ga over de lijn als je ooit gevoelens hebt gehad voor iemand van een andere geslacht.
    • Ga over de lijn als je nu verliefd bent.
    • Ga over de lijn als je zojuist iets gelezen hebt dat je heeft laten glimlachen.
    • Ga over de lijn als je bang bent dat je om wat voor een reden dit komende jaar niet overleeft - letterlijk, niet figuurlijk.
    • Cross the line als je je eigen begrafenis al eens hebt voorgesteld (wie er zou komen en wie niet, wie zou huilen etc.)
    • Ga over de streep als je het soms moeilijk vind om te geloven dat anderen van je kunnen houden.
    • Ga over de streep als je niet heteroseksueel bent.
    • Ga over de lijn als je wat minder vaak zou willen "fake lachen".
    • Cross the line als je vindt dat voetballers teveel geld verdienen.
    • Ga over de lijn als je je onzeker voelt.
    • Ga over de lijn als je vandaag gelachen hebt.
    • Cross the line, als je altijd de schuld krijgt van alles wat je doet. En je nooit wat goed kan doen.
    • Ga de lijn over als je vandaag iets gedaan hebt wat buiten je comfort zone was.
    • Ga over de lijn als je al een vriend/vriendin op jonge leeftijd bent verloren.
    • Ga over de streep als je ooit zo dronken bent geweest dat je (hele) stukken niet meer weet.
    • cross the line als je cosplay leuk vindt.
    • Steek over de lijn als je iemand anders zou willen zijn.
    • Ga over de lijn als je wel eens in aanmerking bent gekomen met aanranding.
    • Ga over de lijn als je je de afgelopen 24 uur oprecht gelukkig hebt gevoeld.
    • Ga over de lijn als je geen echte vrienden hebt.
    • Ga over de streep als je al eens seksueel gedacht/gedroomd hebt over een persoon in je buurt (school, buren, ...).
    • Cross the line als je een of meerdere tatoeages hebt.
    • Ga over de lijn als je een of meerdere verhalen af heb kunnen krijgen.
    • Steek over als je nog een maagd bent.
    • Ga over de lijn als je dit jaar iets hebt bereikt wat al lang op je lijstje staat.
    • Ga over de lijn als je dit jaar iemand van Quizlet hebt ontmoet!
    • Ga over de lijn als je het moeilijk had met je geaardheid.
    • Ga over de lijn als je een motorische stoornis hebt.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 19:36 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rent over de streep heen.


    Credendo Vides

    ObIivion schreef:
    Ga op de lijn staan. Het lijkt me interessant, maar ik doe het (nog) niet.

    Ik vind sommige mensen die aan cosplay doen wel leuk, vooral als ze bepaalde ships 'uitbeelden' (if you know what I mean (; )
    Maar voor mezelf, nee. Ik blijf staan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ObIivion schreef:
    Ga op de lijn staan. Het lijkt me interessant, maar ik doe het (nog) niet.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cross so hard I almost trip


    This ain't no place for no better man.

    Barry_Allen schreef:
    Ik blijf staan.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Als het is om naar te kijken, ga ik na een twijfel over de lijn.
    Zelf doen is blijven staan.

    Ik teleporteer met een achterwaartse backflip over die lijn (wbw)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 21:06 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Caracal schreef:
    Als het is om naar te kijken, ga ik na een twijfel over de lijn.
    Zelf doen is blijven staan.


    Caution first, always.

    DreamerN schreef:
    Rent over de streep heen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Caracal schreef:
    Als het is om naar te kijken, ga ik na een twijfel over de lijn.
    Zelf doen is blijven staan.


    26 - 02 - '16

    Caracal schreef:
    Als het is om naar te kijken, ga ik na een twijfel over de lijn.
    Zelf doen is blijven staan.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik blijf staan, ik heb er helemaal niets mee.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    NIEUWE STELLING:

    Steek over de lijn als je iemand anders zou willen zijn.


    *steekt over ASAP.*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Cross. Zonder twijfel.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis