• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan zeiken ze en schrijven ze hun paarden niet in. Dan doe ik het toch lekker weer. Moet je morgen niet weer gaan zeiken dat ik alle wedstrijden bezet hou.

    AAN MIJN MOEDER:

    Je bent een held.

    Liefs,
    Je dochter Sofie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Al zestien jaar draait mijn leven om niets, niets anders dan proberen anderen hun leven wat fleuriger te maken, hen duidelijk te maken dat ik er altijd ben en zal zijn, dat hoe donker dagen soms ook mogen zijn, er altijd een lichtpunt is en te meer je je daarop concentreert, hoe groter het zal worden.
    Maar na al die jaren, weet je, na al die jaren begint het moeilijk te worden mezelf nog te geloven, want hoewel ik weet dat er mensen zijn die me graag zien, weet ik ook dat ik al jaren alles, alles voor mezelf houd en dat er steeds meer duisternis en minder lichtpuntjes zijn, in die mate dat ik zelfs als ik ze zoek toch wel even bezig ben. Het is alsof iemand gewoon een zwart doek met gaatjes voor me houdt met een lichtschakelaar erachter die de hele tijd knippert. Of alsof ik in een donkere ruimte sta waar niemand het licht durft aan te steken uit angst voor wat ze gaan aantreffen. En na al die jaren durf ik hem zelf ook niet meer aan te steken, enkel met lichtinval kan je jezelf in de spiegel zien - iets wat voor de zaak van al het goede in deze wereld, misschien inderdaad maar niet moet gebeuren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I don't know how to get rid of the monsters in my head. I don't know how to put my insecurities to rest because I've been focussing on them for way too long now and now they're all I can see..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Honey, I'm home. Oh wacht. Ha ha. Hahaha. Don't cry.


    She's imperfect but she tries

    Paladin schreef:
    I don't know how to get rid of the monsters in my head. I don't know how to put my insecurities to rest because I've been focussing on them for way too long now and now they're all I can see..


    * Ben nu wel klaar met dat forum. Nog 11 reacties te gaan voor ik op alle fora kan reageren.

    Also, this:
    Mignon schreef:
    Honey, I'm home. Oh wacht. Ha ha. Hahaha. Don't cry.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 21:59 ]

    Mignon schreef:
    Honey, I'm home. Oh wacht. Ha ha. Hahaha. Don't cry.


    I've been waiting. (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Snapt iemand waarom bijna verhalen over ontvoering fanfictions zijn? Ik heb niks tegen fanfiction maar bedenk alsjeblieft iets origineels.


    Once I'll find the sun in the shadow

    Ik heb de hele dag vol te houden niet te piekeren over mijn sollicitatiegesprek morgen, maar ik heb het wel voor elkaar gekregen om bijna een uur over het uitzoeken van de geschikte outfit te doen en daarbij ook nog compleet in te storten.

    Het komt best wel binnen als alle mogelijk geschikte dingen niet meer passen en ik tot de conclusie kom dat de rest van mijn kleding geen optie is door gebrek aan vorm. Dit omdat ik geen strakker zittende kleding durf te dragen, omdat ik mijn lichaam vreselijk haat ):

    Morgen wordt een ramp...


    26 - 02 - '16

    Mensen die online zijn maar niet op je reageren like why do I even bother?


    Laat ik mezelf terug trekken in bed en slapen want ik wil even niets meer voelen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wil niet meer leven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    When you thought you're important to someone and then you're not. (':


    Ok. Want de dag was nog niet erg genoeg zonder dat je mijn eten op hebt gegeten, waar ik nu om tien uur 's avonds achterkom. Oh, ook leuk: een gat in de muur door die stomme verbouwing had ik al helemaal niet verwacht. Ook niet dat ik nu mijn bed nog af moet halen omdat het onder brokjes muur zit. Oh, en ik kan de brokjes niet opzuigen omdat je dacht dat het een slim plan was om mijn stofzuiger op het dakterras te zetten. In de regen. En heel leuk dat je hem weer binnen hebt gezet nu, maar ik voel er weinig voor om te proberen of ik stroom krijg of niet. Of wat dan ook. Eigenlijk heb ik gewoon even helemaal nergens meer zin in.


    She's imperfect but she tries

    Horvath schreef:
    When you thought you're important to someone and then you're not. (':


    — Inner peace, it's hard to find. —