• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why is life so bloody unfair? Nu moet ze geopereerd worden en die operatie duur tien uur en de overlevingskans is heel klein. Why do bad things always happen to good people?!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze 'feel good' muziek geeft me eerder de neiging te gaan janken.

    I need you so much.
    Take me back and I will never let you down again. You can do whatever you want and I'll never complain.
    Just please, take this pain away. I'd rather die then live with this feeling.
    The truth hurts me.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 18:13 ]

    low key want him to motivate me to work out more
    high key want him to tell me he already loves my body and then eat pizza together


    i put the fun in funeral

    Zie mij eens groenten eten en normale kleding dragen en een pauze nemen van schrijven en mijn leven onder controle hebben!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lazy me, I haven’t sorted out my feelings
    Living while looking backwards, could there be something as terrifying as tomorrow?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy Cannoli, wat heb ik een mazzel gehad dat ik niet nog een keer ben gevallen in de tussentijd :|


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nu zitten ze zielig op Bokt over mij en mijn paard te praten. Hahahah, zielige kindjes dat het ook zijn. Haters make you famous, isn't it?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 18:56 ]

    Ik wil hierover zeuren, but that'd be unfair.


    •

    Is dit een grap?

    Serieus... Wat doe ik hier nog?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    Serieus... Wat doe ik hier nog?


    * En ze hebben het nog steeds over me. Zielig hoor :W Ben benieuwd hoeveel profielbezoeken ik vandaag gehad heb :Y)

    * 25 reacties plaatsen in topics over paarden. Ik heb geen paard, ik heb niets met paarden, ik kan niet paardrijden, ik wil alleen in de spelletjes topics reageren.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 19:42 ]

    Really :W


    26 - 02 - '16

    Dat moment dat je gewoon in zo'n slechte stemming bent dat elk klein ding dat ook nog mis gaat aanvoelt alsof er iets verschrikkelijks gebeurt of zo :c Ik weet ook wel dat dit geen drol uitmaakt, maar het voelt nu gewoon kut :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Whoop whoop, weer lekker gereden in mn eentje ^^ Alleen het parkeren was ietwat lachwekkend met hoe klungelig ik bezig was.


    Stenenlikker

    Yeah just write for all the others. It's not like I'm waiting or something.


    •