• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    misschien is een korte pauze wel goed


    Heaven is a place that we all have

    Ik haat stageverslagen


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Alcohol, pls leave my body. It's been a fun time, but unfortunately, it'll just be a onenightstand. Please accept my whatever I wanted to say and get the fuck out.


    Mhm?

    ik herinner me de tijd nog dat ik allergisch was voor pinda's
    look at me now
    ik leef op pindakaas
    het stroomt door mijn aderen


    i put the fun in funeral

    Trut


    Mhm?

    Humorloze mensen everywhere.

    Chasing stars in our galaxy, making our own make-believe..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ja echt want door zo tegen mij te doen ga ik echt leren van mezelf te houden amai wa ne zever
    echt hoor door mij uit te kotsen en mij als het straatvuil beschilderen ga ik me echt beter voelen echt fuck jullie ik wil hier niet eens meer zijn want zo gewild ben ik nu ook weer niet echt jfc leer toch es dat ik ook maar een mens ben en ook al trekt het er niet op, ik heb ook gevoelens dus ja mij een rotkind noemen zal me echt verder helpen
    echt bende zeveraars dat jullie zijn ik ga wel even weg


    Heaven is a place that we all have

    Oké, Anna en nu schrijven, want het enige waar je nu mee achterloopt is schrijven. Voor je lichttherapie lampje of course, want je moet echt af van die depressieve vlagen waarin je dingen doet waar je later dan weer spijt van hebt.


    Happy Birthday my Potter!

    ik zie zo op tegen de zomer rip

    Yugen schreef:
    ja echt want door zo tegen mij te doen ga ik echt leren van mezelf te houden amai wa ne zever
    echt hoor door mij uit te kotsen en mij als het straatvuil beschilderen ga ik me echt beter voelen echt fuck jullie ik wil hier niet eens meer zijn want zo gewild ben ik nu ook weer niet echt jfc leer toch es dat ik ook maar een mens ben en ook al trekt het er niet op, ik heb ook gevoelens dus ja mij een rotkind noemen zal me echt verder helpen
    echt bende zeveraars dat jullie zijn ik ga wel even weg


    <3

    ik las dit echt 'oep ze mechels'


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is krankzinnig. Idioten. Snap niet waarom ik niks te zeggen heb. Mjah mijn menig wordt niet gewaardeerd. Ik moet gewoon mn kop houden en meespelen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het was ook wel te verwachten dat het na vijf geweldige dagen in één keer in elkaar zou storten.


    Prediker schreef:
    ik zie zo op tegen de zomer rip


    — Inner peace, it's hard to find. —

    22k pageviews, yess ^^

    Ik ben benieuwd hoe dit gesprek gaat , ik hoop dat zijn moeder gaat huilen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 14:47 ]