• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gedraag ik me goed?

    Lmao this is not how 'friends' act. You suck and i wonder why i keep tolerating your behaviour...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk dat ik me echt ga aanmelden bij mijn broers vereniging. Kom ik ook nog eens het huis weer uit. :')

    Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden. En of ik het wel nog wil volhouden. Ik wil dit niet meer. Ik kàn dit niet meer. Als dit zo blijft doorgaan, gaat dit echt nog eens m'n ondergang vormen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    mam: "niemand neemt je serieus als je verkouden bent. kan je beter kanker hebben."

    wow wat was dat voor een passief agressieve kut opmerking


    i put the fun in funeral

    Ik haat ziek zijn!


    16 - 09 - '17

    mijn pet peeve is mensen in youtube comments die zeggen dat ze "in the weird/cool/etc side of youtube" zijn beland

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 19:10 ]

    ik kan gewoon zelfs niet meer huilen echt zo op ben ik


    Heaven is a place that we all have

    Ik vrees dat ik mijn beste vriendin nu definitief verloren ben. Ik wil haar terug maar ik kan haar nergens vinden.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Verdwijn gewoon uit m'n leven, ugh.


    eeeeen we zijn weer gearriveerd bij dat soort waarom-leef-ik-nog-momentjes
    het zat er ook weer aan te komen
    al de derde deze week of zo
    echt wederom een dik feest


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh ja ik kan mij echt heel goed identificeren met dat hoofdpersonage. Ik ben een slecht mens.


    Happy Birthday my Potter!

    Heidi: "I guess the letters to yourself have really helped."
    OH THE IRONY
    ik houd van deze musical


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nog 9 dagen en ik krijg mijn geliefde JamesPotter weer terug. I'm counting the days:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lockhart schreef:
    Nog 9 dagen en ik krijg mijn geliefde JamesPotter weer terug. I'm counting the days:')


    Oeh nog negen dagen 😃😃😃😃😃😃😃


    Happy Birthday my Potter!