• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe gewoon dat kastdeurtje open omdat ik geen idee had dat er iets mis mee was, en als hij dus kapot gaat en ik het probeer te maken kijkt Naomi me aan alsof alle onheil in de wereld mijn schuld is??????????? God I do love my family dearly <3333333


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    School is weer begonnen, dus chips als ontbijt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    School is weer begonnen, dus chips als ontbijt

    Mijn vakantie begint pas net.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)
    Mijn vakantie begint pas net.

    Tss
    Ik heb toch festival week wat niks doen inhoud


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kon vannacht echt niet goed in slaap komen, maar toen ik uiteindelijk sliep, schrok ik me de pleuris van mijn wekker ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    haha ik kan echt alleen maar met 'tja' 'lol' 'right' antwoorden.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I can't


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    School is weer begonnen, dus chips als ontbijt


    oooooooh ik lig nog in m'n bedje (bloos)

    ik heb wel de twee afgelopen dagen heel de dag moeten werken lol maar morgen ga ik toch wel lekker citytrippen *O* hehehe


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    lekker naar de kaakchirurg, nou wat een feest


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Goud schreef:
    (...)

    oooooooh ik lig nog in m'n bedje (bloos)

    ik heb wel de twee afgelopen dagen heel de dag moeten werken lol maar morgen ga ik toch wel lekker citytrippen *O* hehehe

    NIET EERLIJK
    cri
    Maar goedzo qing hahaha!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    NIET EERLIJK
    cri
    Maar goedzo qing hahaha!



    ik lig nu wel met een superzware verkoudheid in m'n bed dusja xp

    ik hoop dat het snel overgaat want yowww de komende dagen en weken gaan echt te leuk worden

    citytrippen scoutsweekend verjaardag londenreis afsweekend (lol en dit allemaal in een termijn tot 12 maart)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 9:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)


    ik lig nu wel met een superzware verkoudheid in m'n bed dusja xp

    ik hoop dat het snel overgaat want yowww de komende dagen en weken gaan echt te leuk worden

    citytrippen scoutsweekend verjaardag londenreis afsweekend (lol en dit allemaal in een termijn tot 12 maart)

    Ahww, snel beter worden!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    mam zei dat ik weer beter aan het eten ben en ik kan wel janken (:

    + moet ik het mijn therapeut vragen of niet ahhh er zijn twee mogelijkheden: 1 ze zegt dat het zou kunnen maar dat ik te jong ben 2 ze vindt het onzin

    en idk wat ik het ergst zou vinden

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 10:00 ]

    LeVeloPourDeux schreef:
    lekker naar de kaakchirurg, nou wat een feest

    ik mag morgen en ik kan nu al niet wachten!! [ note the sarcasm ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    heb je eindelijk vakantie weet je amper wat te doen


    Heaven is a place that we all have