• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just ordered a S.T.A.R Labs sweatshirt and I have zero regrets.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HoNGER
    'we eten om half zev' ITS LIES THEYRE ALL LIES


    i put the fun in funeral

    Het is niet dat ik niet om je geef, maar ik heb op het moment geen zin in contact met ook maar iemand.

    85 euro uitgegeven aan de large....

    Ik had een nieuwe jas nodig....
    Die vesten ook hoor!

    Het I solemnly swear I am up to no good en harley topje....

    I CAN"T HELP IT XD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nee ik stel me niet aan. Ik heb de ziekte van Pfeiffer en ik ben zo, zo, zo ontzettend op, maar ik vertik het om de hele dag te slapen ondanks dat ik dat zo graag wil. Iedereen om me heen zegt dat ik het helemaal niet zwaar heb, omdat sommigen wel hele dagen in bed spenderen, maar alsof mijn moeder het goed gaat vinden dat ik me voor zo iets ziekmeldt.
    Oh en verder kan ik tegen niemand praten, omdat mijn enige vriendin nu niet gewoon over gezellige dingen wil praten, wat ik echt snap, maar soms heb ik echt de behoefte aan gewoon een vrolijk gesprek. Gewoon over totaal iets anders.
    Ik ga wel gewoon douchen en slapen, want morgen is weer school. Ugh.


    Weet iemand een dom, gedachteloos spelletje uit de appstore om de tijd te doden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha fucking hell. Een beetje roepen dat ik gerapporteerd moet worden terwijl ik niks verkeerd doe. Pathetic.


    26 - 02 - '16

    Lockhart schreef:


    Weet iemand een dom, gedachteloos spelletje uit de appstore om de tijd te doden?


    Rolling sky, color switch, subway surfer. Alle drie heel dom en gedachteloos.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Lockhart schreef:
    Weet iemand een dom, gedachteloos spelletje uit de appstore om de tijd te doden?


    Clash of Clans (krul)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 19:35 ]


    26 - 02 - '16

    Thanks. Ik heb ze allemaal gedownload


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goud schreef:
    (...)

    dis tru fwendsjip


    luv u qiNg


    Heaven is a place that we all have

    Geef nieuw album pls


    Caution first, always.

    Hihi,Philip Blake (the governor) van TWD speelt ook in Extant S2. Wat grappig. En Negan ook al.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 20:15 ]

    Looooooooooooooooooooooooool jij bent zo grappig he. >.>


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me een klein beetje een outsider. een klein beetje heel veel... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yagouaroundi schreef:
    Hihi,Philip Blake (the governor) van TWD speelt ook in Extant S2. Wat grappig. En Negan ook al.

    Wat ik niet had willen zien is die laatste persoon zien neuken.

    Gonna need more bleach after this.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 20:15 ]