• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik gewoon door deze vakantie heen slapen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    die schaatsers gaan zo snel


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben een kind van de Duivel.


    Paladin schreef:
    Why wasn't I blessed with dark hair? i really want to dye my hair but colors are so much more beautiful if your hair is naturally dark ;-;




    nah ik ging m'n haar een keer doen met een lichte ombre lol hahahaha

    je kan donker haar niet bleken of verven :W mijn haar alleszins niet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)



    nah ik ging m'n haar een keer doen met een lichte ombre lol hahahaha

    je kan donker haar niet bleken of verven :W mijn haar alleszins niet

    Oh.... Ja dat is niet heel leuk nee :c EGH haar struggles zijn dus real voor elk mens.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    Oh.... Ja dat is niet heel leuk nee :c EGH haar struggles zijn dus real voor elk mens.


    gewoon tevreden zijn met wat je hebt omdat je het toch niet kan veranderen en door heel de tijd sad te zijn gaat het ook niet veranderen dus eigenlijk gewoon deal with it

    klinkt hard en zeker niet aanvallend want ik heb m'n haar ook gekleurd dus ik judge niet of zo maar eigenlijk zou je je eigen haarkleur moeten respecteren want het is ook slecht voor je haar om het vaak te kleuren en daarbij is het ook heel duur telkens

    ik blijf dromen over mijn asgrijs haarrrr


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vikings is zo'n goede serie <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Goud schreef:
    (...)

    gewoon tevreden zijn met wat je hebt omdat je het toch niet kan veranderen en door heel de tijd sad te zijn gaat het ook niet veranderen dus eigenlijk gewoon deal with it

    klinkt hard en zeker niet aanvallend want ik heb m'n haar ook gekleurd dus ik judge niet of zo maar eigenlijk zou je je eigen haarkleur moeten respecteren want het is ook slecht voor je haar om het vaak te kleuren en daarbij is het ook heel duur telkens

    ik blijf dromen over mijn asgrijs haarrrr

    Duur zeker, en ik doe het gelukkig ook niet vaak. Ik blondeer het enkel in de zoveel maanden, heb het in januari sinds een heel jaar weer een keertje gedaan haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Memories hurt.

    Excuse your butthole?
    Also, Roman is bae, Peter is bae, Hemlock Grove is bae.


    Mhm?

    Oké RPG's gaan ook van het lijstje. Jezus fuck.


    Ik moet over zes uur op, maar ik maak me hier veel te ambetant over waardoor het waarschijnlijk weer overleven wordt, op twee uur slaap.


    Mhm?

    Het is zo'n leuke serie dat ik niet wil stoppen met kijken..

    MabeI schreef:
    Excuse your butthole?
    Also, Roman is bae, Peter is bae, Hemlock Grove is bae.

    Exactly!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.