• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm done lol. Misschien kan ik toch niks goed doen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Caracal schreef:
    Is dat serieus een Winx Club X Harry Potter verhaal? Wauw, ik heb iets nieuws ontdekt. Hoe verzinnen mensen die dingen?

    Lol why, wat heeft het met elkaar te maken. Magie? Wth


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Lol why, wat heeft het met elkaar te maken. Magie? Wth

    Dunno, maar het was een Sneep X Layla lovestory :|
    Misschien vond de schrijfster ze leuk samen. Een man van in de 40 en een meisje van iets van 16. Yep. Het is wat je leuk vindt.

    * Ik heb een eerste comment geplaatst op 9GAG, na 2 jaar en ik heb al één upvote. Feels good man.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 0:18 ]

    Caracal schreef:
    (...)
    Dunno, maar het was een Sneep X Layla lovestory :|
    Misschien vond de schrijfster ze leuk samen. Een man van in de 40 en een meisje van iets van 16. Yep. Het is wat je leuk vindt.

    * Ik heb een eerste comment geplaatst op 9GAG en ik heb al één upvote. Feels good man.

    Uh, wat? Call a doctor lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Uh, wat? Call a doctor lol

    Huehue, sommige mensen hebben zo'n fetish. Beetje vreemd, maar ach, als zij er blij van wordt. Niet dat ik het ga lezen, yuck. :S

    * KUT, nu is het 20 over 12 en ik moet slapen want mijn slaappil gaat nu werken en ik heb verdomme weer geen woord geschreven terwijl mijn laptop voor mijn neus staat. Ben te afgeleid met youtube video's op mijn pc.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 0:20 ]

    Caracal schreef:
    (...)
    Huehue, sommige mensen hebben zo'n fetish. Beetje vreemd, maar ach, als zij er blij van wordt. Niet dat ik het ga lezen, yuck. :S

    Ik zit nog steeds van 'uh hoe kom je erop' is dit gewoon op Quizlet?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Laat ook maar godverdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    doggo schreef:
    (...)
    Ik zit nog steeds van 'uh hoe kom je erop' is dit gewoon op Quizlet?

    Ja, zag em net in laatst gelezen.
    *gaat zoeken*
    https://www.quizlet.nl/stories/9186/layla-en-sneep/

    O lord ik ben het aan het lezen en het is zo out of character voor beide personages.
    ‘Het is me een eer om met zo’n mooie vrouw iets te drinken,’zei Severus als hij een glas van Layla over neemt en op de bank plaats nam. Hij kon er niets aan doen, maar zijn hart sloeg sneller toen hij de Layla aan keek.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 0:23 ]

    Caracal schreef:
    (...)
    Ja, zag em net in laatst gelezen.
    *gaat zoeken*
    https://www.quizlet.nl/stories/9186/layla-en-sneep/

    Ze hebben een kind
    ............


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    kIM WAT IS DIT


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Ze hebben een kind
    ............

    In het eerste hoofdstuk staat dat ze 30 is, dat is al een hele geruststelling.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 0:25 ]

    Naar mijn vriend kijken hoe hij een horrorgame speelt is echt te grappig voor woorden :'3
    Ook gewoon het feit dat hij na elke kreet zijn adem inhoud xd

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caracal schreef:
    (...)
    In het eerste hoofdstuk staat dat ze 30 is, dat is al een hele geruststelling.

    Oh oke, ik was al bang
    Maar alsnog fout ok


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Oh oke, ik was al bang
    Maar alsnog fout ok

    Ja true that
    Maar ze zijn in like hoofdstuk 10 al getrouwd. Lol

    En dat hij Duits tegen me praat, omdat hij uit angst vergeet hoe je Engels spreekt. Oh, ik hou van deze jongen xd

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 0:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.