• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom dragen mensen brillen for fun? Wil je ruilen? Wil je mijn ogen? Hier alsjeblieft je mag ze hebben, dan kan je elke dag brillen dragen 🙃


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kan echt niet leven met genegeerd worden, ook al negeer ik iedereen hardcore. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Rugpijn >.>


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat ben ik blij dat er in het noorden geen carnaval is. :Y)

    * Geld uitgeven voelt zo goed. Tot je later kijkt naar het totale bedrag en je spijt hebt van alle aankopen.

    Merch verkopen is echt retesaai wanneer er (nog) niet veel mensen iets kopen, maar jeetje wat ben ik trots dat mijn lieffie het podium keihard domineert *zwijmelkotskotskots*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yagouaroundi schreef:
    Wat ben ik blij dat er in het noorden geen carnaval is. :Y)

    * Geld uitgeven voelt zo goed. Tot je later kijkt naar het totale bedrag en je spijt hebt van alle aankopen.


    Ik woon ook in t noorden en hier is wel carnaval xp. Grootste carnavals optocht van t noorden hier bij Ter Apel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pfff ik kan niet wachten tot oma weg gaat. Al sinds ze hier is om 12 uur wordt ik afgezeken door iedereen. Gezellig joh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yagouaroundi schreef:
    Wat ben ik blij dat er in het noorden geen carnaval is. :Y)


    same
    oh wacht
    ik woon in het enige katholieke boerengat boven de rivieren

    //

    i think i've caught the feelings
    hoe kom je hier van af

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 16:03 ]


    i put the fun in funeral

    I should stop drinking.


    kindness is never a burden.

    SERIOUSLY ZAL IK MEZELF TERPLEKKE NEERSTEKEN OFSEU? D:
    Hou allemaal verdomme eens op met gezeik! Ik moet niks. Rot oooooop!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat was een fantastisch hoofdstuk! Ik kan het wel duizenden keren achtereen lezen, denk ik. Waarom maakt dit me zo blij? Ik weet het ook niet.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oh great, laten we met z'n drieën Famke afzeiken want zo werkt dat hier in huis.
    Doe me dan maar gelijk weg, als je nu zegt dat ik niks toe voeg en alles beter zou zijn als ik er niet was geweest.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 17:28 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het leven is geen ponykamp c:


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Finally, she's going.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soco schreef:
    Het leven is geen ponykamp c:


    wow diep


    i put the fun in funeral