• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    elke happy kan mijn kamer binnen kijken. bitches kijk naar de beperkte optocht van je NIET NAAR MIJ


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yesh, ze blijft niet slapen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Na de laatse update werkt YouTube niet meer... wat ik moet doen met mijn vrijetijd? (huil)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil alles weten en alles snappen en ugh, waarom ben ik zo nieuwsgierig en leergierig haha. I mean, het is best handig als ik onderzoeken zoals deze wil schrijven, maar ik word gewoon door alles getriggerd en wil er alles van weten. Dan ben ik nooit klaar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Fictionalworld schreef:
    Na de laatse update werkt YouTube niet meer... wat ik moet doen met mijn vrijetijd? (huil)

    eten, netflix en huilen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Er zit bijna 3 uur op. En nu moeten we nog tot 21.00 (no_chears) Maar hé, daarna heb ik vakantie en ben volgend weekend ook vrij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    you, a fool: moodswings
    me, an intellectual: modi flipping

    Het is vandaag "Geef Yolanda de meest grote preken ooit"dag... Rot the fuck op ipv met zn 3en tegen 1 te gaan. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet dit gewoon in kleine stukjes opdelen en hier rationeel naar kijken en niet mild in paniek raken en dichtklappen voordat ik het überhaupt heb geprobeerd, en dan komt het wel goed, joh.

    Edit: En daar gaan mijn net ingeruimde kast en vrije middag alweer??? Urgh, vertel mij alsjeblieft dingen, mensen, want dit helpt mijn ?!?!?! gevoel op het moment Niet

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 14:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    boooooy


    i put the fun in funeral

    Wanneer je "If I were a boy" op de radio hoort
    En je bijna same schreeuw


    This ain't no place for no better man.

    Ik wil gewoon eventjes

    schreeuwen of zo

    idk


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wil gewoon eventjes

    schreeuwen of zo

    idk


    Whats uup? Scream to me.

    OTOFT: pfff. Rot alsjeblieft allemaal een eind op. Ik heb hier dus echt verre van zin in. Bedankt voor de koppijn die ik nu heb. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    kan die carnavalslui aLSJEBLIEFT STOPPEN MET GELUID PRODUCEREN


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    o m g ik kan hier TOTAAL ABSOLUUT NIET TEGEN


    LaAt ZiEn WiE jE bENt