• Once Upon a Time in Neverland...

          Ongeveer een jaar geleden kwam ik op het idee een rollenspel te openen, gebaseerd op Once Upon a Time, maar dan een Neverland editie. _Orphan_ vroeg me of het geen leuk idee was het nog eens te openen, dus hier is het dan!

          Het idee
    Het idee van deze RPG zou zijn dat je Neverland van Once Upon a Time hebt, in ongeveer 1880 tot 1900, het Victoriaanse tijdperk. Het oorspronkelijke idee was dat we daar vooral Lost Boys, piraten, meerminnen en de andere bewoners van Neverland zouden spelen, maar ik vind het goed het nu iets meer los te maken. Als je een schoorsteenveger weet te verzinnen die per ongeluk door een poort is gevallen vind ik dat dit keer ook goed.

    good, evil, wrong or right, it is all, and it doesn't matter or you like it or not, a roleplay

    Rollen die je kan spelen:
    Lost Boys
    De Lost Boys horen bij Peter Pan, en zijn meestal verstoten door hun ouders, of hebben andere redenen gehad om weg te lopen. Ze zullen niet zo snel twijfelen aan Pan's motieven, en nog vrij kinderlijk denken, maar ook gesloten. Lost Boys kunnen vaak wel een beetje vechten, met stok, (kruis)boog of mes. De meesten zullen jongens zijn, als je toch een meisje wilt spelen, kan ze wel verkleed zijn als jongen. De gemiddelde leeftijd voor een Lost Boy is 10 tot 17, maar eigenlijk altijd wel onder de 20.

    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens
    - Relaties
    - Extra
    Pirates
    De piraten horen bij Captain Killian Jones. Het is eigenlijk een normaal piratenschip, maar ze zullen niet zo'n fan zijn van de Lost Boys. Ze hebben een afspraak met Pan en zullen hem dus niet proberen te vermoorden, zoals in de Disney film, en misschien wel bang voor hem zijn. (Remember: Peter Pan is hier een demon de eruit ziet als een tienerjongen met een bende vechters met giftige wapens, daarbij heeft hij ook nog magie en controle over het eiland waar ze vastzitten, dat kan misschien helpen bang te zijn voor hem als piraat)
    Piraten zullen meestal mannelijk zijn, maar van mij mag je hier ook een vrouw aanmaken, gezien ik wel begrijp als je ook een meisje wil kunnen spelen. Piraten zijn meestal boven de 18.


    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens
    - Status op het schip
    - Relaties
    - Extra
    Mermaids
    Meerminnen zijn op Neverland zeker geen roze, Barbie gerelateerde glitterpopjes die men uit de verdrinkingsnood helpt. In Neverland zijn het zelfs gemene, sirene achtige wezens. Ze zien er prachtig uit, maar zullen je proberen te verdrinken en als ze erg kwaadaardig zijn je zelfs proberen op te eten. Ze hebben niet allemaal een magische zangstem, maar vaak zullen ze dat ook niet nodig hebben om je ten onder te brengen: Tegen het schip rammen tot het kantelt, of je enkel pakken en je het water insleuren werkt net zo goed. Meerminnen zijn op Neverland meestal vrouwelijk, en gezien het gewoon een ras is, hebben ze geen leeftijdslimiet. Ze kunnen benen krijgen, met een armband die ze dat geeft, anders niet.

    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Relaties
    - Extra
    Other
    Dit zijn eigenlijk alle overige personages: Dit kan Peter Pan zelf zijn, een fee (zoals Tinkerbell), een verdwaalde schoorsteenveger of werkster in een textielfabriek, alles kan! Wel zou ik het fijn vinden als je niet té vreemde dingen bedenkt. Als je bijvoorbeeld een dochter van Captain Hook maakt, laat het dan bij één dochter, en maak er niet twintig. (Liever heb ik helemaal geen familieleden, maar mocht je echt een goed idee hebben, is dat hartstikke welkom!)
    Er is hier geen leeftijdslimiet, maar denk wel goed na over de reden dat je in leven wordt gehouden door Peter Pan, ben je een speeltje, ben je gewoon ongevaarlijk, of is hij eigenlijk wel van plan je kop af te hakken (om het zo maar even te zeggen)? Hoe dan ook moet je dit met de speler van Peter Pan (in dit geval mij) overleggen.


    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens?
    - Relaties
    - Extra?

    i'd rather stay young and foolish, than old and wounded from the past


    Rollen
    Mannelijke rollen
    - Peter Pan (gereserveerd door Vesania) -Overig-
    - Joey Mortem (door JoSnape, pagina 2) -Lost Boy-
    - Gereserveerd (door DarkOne) -Lost Boy-
    - Max Jackson/Marin Jones (door Vesania, pagina 5) -Overig-
    - Killian Jones Hook (door Choctaw, pagina 4) -Piraat-
    - Jace Cooper (door Ochtendzon) -Lost boy-
    - Stiles-Jacob Cooper (door Atarau) -Lost boy-

    Vrouwelijke rollen Stop op de meisjes tot er weer meer jongens zijn!
    - Ava Child/Alice Liddell (door Vesania, pagina 1) -Overig-
    - Alyona Manousakis (door Trishanakru, pagina 4) -Meermin-
    - Jo Child (door JoSnape, pagina 3) -Overig-
    - Amy Evelyn Jones (door _Orphan_, pagina 2) -Piraat-
    - Gereserveerd (door DarkOne)
    - Katherine "Kate" Anne Bennet (door Kenopsia, pagina 3) -Piraat-
    - Dominique Cooper (door Ochtendzon) -Overig-
    - Gereserveerd (door Ochtendzon) -Piraat-
    - Dawn "Dean" Sagesse (gereserveerd door Shigeru) -Lost Girl Boy-

    Regels
    Niemand vindt regels leuk, maar om toch wat orde te houden, wil ik er toch een paar instellen. Als je er per ongeluk eentje overtreedt is het geen drama, maar het is gewoon zodat niet alles door elkaar heenloopt. Ik zal je er wel op wijzen als je er eentje overtreedt, maar als dit niet met opzet was, is het enige wat je hoeft te doen, je post aanpassen.
    1) Een voor mij heel belangrijke regel: Bestuur iemand anders rol niet! Alleen als je hebt afgesproken met de eigenaar van de rol, mag dit. (Met claimen dat je ergens het beste in bent, een onafgesproken familielid maakt, of iets in die trant, doe je dit ook al)
    2) Ik ben heel slecht in woordenlimieten invullen, maar toch zou ik graag minimaal 100 woorden per post zien. Als we met zijn allen al vaker schrijven, en je alleen hoeft weg te duiken voor een zwaard, kan dat losgelaten worden.
    3) Ik heb liever geen familieleden van al bestaande karakters, maar als je het met mij en de speler van dat bestaande karakter bespreekt, kan dit wel.
    4) Je mag je rol in de loop van het spelen nog aanpassen, maar niet om een discussie te winnen.
    5) Heb medelijden met degenen die een abo op het topic hebben, spam mag in het praattopic (':
    6) Naamsveranderingen doorgeven graag!
    7) Nu is 16+ toegestaan, mits je het onder een spoiler zet voor degenen die het niet willen lezen (en graag ook met een waarschuwing)
    8) Geef inactiviteit even door a.u.b., want soms loopt het verhaal een beetje vast als je niet weet dat je je post beter kan aanpassen gezien er toch geen reactie gaat komen voor een week (heel rude gezegd)

    Faceclaims
    - Alycia Debnam-Carey (Alyona Manousakis)
    - Cameron Dallas (Joey Mortem)
    - Clara Paget (Katherine "Kate" Anne Bennet)
    - Colin O'Donoghue (Killian Jones Hook)
    - Daria Sidorchuk (Amy Evelyn Jones)
    - Elizabeth Olsen (Gereserveerd)
    - Emma Watson (Ava Child/Alice Liddell)
    - Emma Watson (Jo Child)
    - Kristine Froseth (Dawn Sagesse)
    - Robbie Kay (Peter Pan)


    Topics
    Speeltopic -Klik-
    Praattopic -Klik-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 11:27 ]


    obsessive rage

    JoSnape schreef:
    Aaah! Leuk!
    En aaah, voelt raar xD


    Haha SAMEE
    Maar wel een leuke rol haha


    obsessive rage

    Mag ik een mannelijke rol en een vrouwelijke?

    DarkOne schreef:
    Mag ik een mannelijke rol en een vrouwelijke?


    Ja, dat kan, welke categorie? (Lost boy, pirate etc)


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Ja, dat kan, welke categorie? (Lost boy, pirate etc)


    Ik Denk daar nog even over na.
    Ofja doe jongen maar lost boy maar voo meisje denk ik nog even na.

    Jo      Child
    "I'm Weak, But Whats Wrong With That?"


    ROL




    NAAM



    Jo Child
    Veel mensen denken dat de naar Jo een afkorting is voor Joanna of Josefine. Ook denken mensen als ze alleen de naam horen vaak dat ze een jongen is maar daar is Jo nu wel aan gewend.
    Child betekent Kind. Jo is blij met deze achternaam want ze houd van kind zijn.


    BIJNAAM



    - Aardbei
          - Jo is eigenlijk net als een soort aardbei. Zoet, lief en vooral, een tikje naïef.
    - That Other Girl
          - Jo voelt zich vaak het laatste persoon. Dat 'andere' meisje. Ava staat vaak op de voorgrond en Jo achter. Dat is in principe niet erg, maar voor Jo haar gevoel draait alles om Ava. Ava dit, Ava dat, Ava sus, Ava zo. Jo is een keer boos geworden om weer een drama verhaal van Ava aan te moeten horen en zei; "Jaja alles draait weer om Cry Baby."


    LEEFTIJD



    Jo is 16 jaar. Net zoals haar zus Ava. Jo is iets eerder geboren en vind het ook leuk om Ava daarmee te plagen.
    Jo haar sterrenbeeld is een Tweeling

    "I Am Lost, Trying to Get Found, In an Ocean of People..."

    INNERLIJK



    - Beleefd
    - Volwassen
    - Slim
    - Rustig
    - Dapper
    - Vergevingsgezind
    - Verlegen
    - Stil
    - Schuw
    - Onzeker
    - Zwak
    - Naïef

    Jo is de rustigste uit haar familie. Tenminste, voor haar leeftijd. Ava huppelt overal en nergens heen. Tristan was op die leeftijd ook niet op te vinden en Rose was bij Tristan te zien. Met andere woorden, mensen zouden niet zien dat Jo familie was van Ava als ze er niet hetzelfde uit hadden gezien. Omdat Jo erg rustig is komt ze beleefder, volwassener en slimmer over. Dat is allemaal heel leuk maar er komen ook negatieve kanten naar boven zoals, Verlegen, stil, schuw. Jo is erg onzeker over zichzelf, ze is bang dat ze te dik word en vraagt vaak voor zekerheid. Je kan Jo goed manipuleren want, hard gezegd, ze is zwak en kan niet goed voor zichzelf opkomen.




    ANGSTEN



    - Bindingsangst
          - Jo is bang voor vrienden omdat Ava altijd problemen had met vrienden. Jo wil nu niemand meer en vind het wel best zo.
    - Toekomst
          - Jo kan ik de toekomst kijken en vind het verschrikkelijk. Ze ziet dingen die ze niet wil zien.
    - Dik worden
          - Jo vergelijkt zich altijd met andere, knappere en dunnere meisjes en vind zichzelf daarom best dik. Ze is nog niet op het punt om minder te gaan eten maar het kan elk moment gebeuren.

    UITERLIJK



    - Faceclaim | Emma Watson
    - Bruin haar met lichte strepen
    - Lang haar [Langer dan Ava]
    - Lichte huidskleur
    - Klein
    - Dun [Iets zwaarder dan Ava]
          - Jo is niet blij met haar lichaam. Ze vind zichzelf te dik. Dat laat ze niet meteen merken aan iedereen maar toch kan ze wel om bevestiging vragen of ze echt dun of echt dik is.
    Verder vind ze zichzelf prima, ze weet dat ze niet lelijk is en haar haarkleur vind ze helemaal niet slecht.


    "You Can't See Me, I'm Alive..."


    GESCHIEDENIS


    Jo is de tweelingzus van Ava. Jo is altijd het rustige meisje geweest en word dan ook minder snel erkent als iemand van de familie. Rose en Tristan leken vroeger meer op Ava, ze waren druk en vrij. Toen Jo nog in het Enchanted Forest woonde maakte het haar niet zoveel uit. Ze was dan ook nog maar zes. Maar wanneer Jo en haar familie naar Intertown verhuizen voelt Jo het verschil. De afstand tussen haar en haar ouders word alleen maar groter wanneer Tristan full time begint te werken waardoor hij weinig thuis is en Rose ook een werkplek heeft gevonden. Jo ziet haar ouders nauwelijks. En praat eigenlijk alleen maar met Ava.
    De meesten mensen zien Jo als een typische schoolfreak, met andere woorden, nerd. Dat komt omdat ze vaak bezig is met huiswerk, gemotiveerd is voor school, rustig is en veel volgens de regels doet.
    Jo is gelukkig nooit gepest op school. Toch heeft ze weinig vrienden. Ze houd ook vooral afstand van mensen want door de verhalen van haar zus Ava hoort ze niet veel goede verhalen. Problemen met vrienden, ruzies, liefdesverdriet. Jo vind het wel best zo, alleen. Daarom is het persoon waar ze het meest mee omgaat haar veel te drukke zus Ava.


    RELATIES



    - Vrienden | Jo vind vrienden hebben eigenlijk best eng al vind ze zo eenzaam zijn als ze nu is ook niet fijn.
    - Liefde | Ze heeft op dit moment niemand op het oog, wat ze ook niet erg vind.


    FAMILIE



    -Vader | Tristan Child
          - Jo vind haar vader heel aardig omdat hij op zijn 47 jarige leeftijd meer op Jo lijkt. Rustig en houd van lezen / schrijven. Toch voelt Jo zich altijd een beetje afgewezen, hij was er nooit voor haar.
    -Moeder | Rose Child
          - Jo heeft hier geen 'speciale' band mee. Ze vind haar moeder wel aardig maar ze hebben geen hobby's of iets dergelijks wat ze allebei leuk vinden.
    -Zus | Ava Child | Tweeling
          - Jo heeft een goede band met Ava. Ze ziet Ava als haar beste vriendin. Jo zou, als er iets was, vaak als eerste naar haar toe gaan. Toch gaat Jo liever naar niemand. Soms kan Jo zich ook wel aan de onverantwoordelijkheid van Ava ergeren.

    "They Say; Everything is your Fault. You Believe them, But I Won't let you Say Goodbye..."

    WAPENS



    - Kracht
          - Laten we het maar eerlijk zeggen, Jo is niet sterk. Net zoals haar tweelingzus Ava zou ze niet een gevecht winnen met een redelijk sterke jongen. Dat maakt Jo niet uit, ze houd sowieso niet zoveel van ruzies of vechten.
    - Tastbaar
          - Ook hier is Jo niet zo goed in. Ze is blij dat ze met een steen kan gooien of dat ze een zwaard vast heeft en ermee rond kan slingeren maar ook veel verder dan dat komt het niet. Jo houd niet van vechten.
    - Stem
          - Jo houd niet van iemand anders zijn zwaktes vinden en mentaal breken. Jo houd meer van met vrede dingen oplossen. Daar is een stem ook belangrijk. Jo praat liever haar ruzies uit.
    - Magie
          - Jo heeft magie, niet duistere of lichte magie maar ze kan in de toekomst kijken. Zelf vind ze dit vaak enorm vervelend omdat ze het niet wil weten. Ze houd dit geheim voor iedereen dus niemand weet ervan af, dit doet Jo expres. Ze wil de aandacht niet.

    EXTRA



    - Lievingsboek | The Lord of The Rings
          - Jo kan helemaal opgaan in de fantasierijke boeken. Het zijn er drie, wat Jo echt geweldig vind want ze houd van lezen.
    - Lievelingssprookje | Belle en het Beest
          - Het klinkt wel logisch toch? Een rustig meisje dat van lezen houd en houd van Belle en het Beest. Het past precies op elkaar.
    - Lievelingsdier | Zeemeeuw
          - Zeemeeuwen zijn vrij. Ze kunnen overal heen, overal landen, op het land en op het water.
    - Lievelingskleur | Paars
          - Jo word rustig van de kleur en kan er urenlang naar kijken.
    - Neverland
          - Jo wil altijd bij haar zusje blijven en is daarom ook mee naar Neverland. Jo heeft geen kant gekozen, nóg niet.
    "I'm Weird Cause I Hate Goodbyes"

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 11:21 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Is ze goed?
    Ik het eindeelijk zelf wat geprutst met lay out :)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    WHOOOW SHE IS ALIVE

    En ja duh tuurlijk is ze goed
    Ze was al goed voor ze hier stond

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 11:23 ]


    obsessive rage

    Mag ik toevallig een vrouwelijke piraat? Als je daar liever niet meer bij wilt dan een mannelijke (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Mag ik toevallig een vrouwelijke piraat? Als je daar liever niet meer bij wilt dan een mannelijke (:


    Ik vind het goed, op het moment lopen de mannen en vrouwen nog wel redelijk gelijk (Zodra ik het topic geüpdate heb dan haha)


    obsessive rage

    Naam:

    Katherine 'Kate' Anne Bennet

    Kate: Pure - Greek
    Anne: Grace - French
    Bennet: Blessed - English







    "Bite me."

    "They were right to
    be afraid of him."


    ”It was a good plan...
    Until now."


    ”I'm deadly sweetheart."


    Geboortedatum:
    22 winters jong. Geboren op een koude 15 december in Schotland, 1702. Sagittarius

    Innerlijk:

    Kate is een katje die je niet zonder handschoenen zou moeten aanpakken. Ze weet precies hoe ze moet vechten en zal dat met liefde aan je presenteren mocht je haar of haar kapitein niet respecteren. Ze is sneller iemand die iets radicaals doet dan er even over na denkt en kan hierdoor snel in de problemen komen. Ze geniet dan wel altijd van de adrenaline kick en probeert die zo vaak mogelijk te krijgen. Ze denkt nooit na over iemands zijn gevoelens als ze dingen verteld of iemand aanspreekt. Niet omdat ze meedogenloos is, maar puur omdat ze geen filter heeft. Ze zegt het eerste te beste wat er in haar opkomt. Ze heeft een scherpe tong en troeft de meeste mensen af met haar sarcasme en gelach. Kate lacht namelijk soms alleen maar als antwoord op iemand zijn of haar vraag omdat ze het soms zo achterlijk vindt dat iemand dat aan haar zou kunnen vragen.
    Ondanks dat ze een vechter is en graag mensen belachelijk maakt met opmerkingen, is ze een vrolijke dame die altijd wel in is voor bier en gezelligheid. Mensen die haar langer kennen weten dat ze van lachen houdt, maar ook hoe ze soms erg ingetogen kan zijn. Haar eigen gedachtengang over sombere dingen houdt ze soms erg tot haar zelf, maar je kan onmiddellijk aan haar gezicht zien wanneer ze hier aan denkt. Ze denkt dan vaak na over haar broers, maar probeert het zo min mogelijk te doen, aangezien ze hierdoor een naar gevoel krijgt.
    Kate is in een gevecht altijd uit op pijn en bloed van haar tegenstander, maar vindt het nooit erg om nieuwe littekens op haar eigen lichaam te krijgen. Ze geniet er haast van en kan hierdoor een erg gevaarlijke vrouw zijn in een gevecht. Ze lacht pijn snel af en heeft hierdoor een haast psychopathisch gezicht. Haar sadistische kant heeft ook te maken met het overlijden van haar complete familie. Het is niet dat ze de mannen op het schip als haar familie ziet, maar het feit dat haar eigen bloed niet meer bij haar is heeft haar bitter gemaakt.

    Uiterlijk:

    • FC: Clara Paget

    De rode haren van de vrouw geven haar iets waardoor iedereen haar wel herkend. De mengelmoes van rood en bruin is sterk te zien en ze heeft dan ook beiden kleuren van haar ouders mee. Zodra ze in de zon staat, verkrijgen haar lokken onmiddellijk een fel rode kleur en dit vindt ze zichzelf erg goed staan. In sommige lokken zijn kralen en ijzeren sieraden verwerkt die ze voornamelijk zelf heeft gemaakt. Deze sieraden stopt ze in de vlechten die ze in haar haren maakt. De donkerbruine, leren hoed rust meestal altijd wel op het hoofd van de dame. De blauwe kijkers van Kate geven sommige mensen een intrigerend gevoel, zonder dat ze dit zelf doorheeft. Ze ketsen hard tegen haar haren af en vallen hierdoor sneller op. Haar gezicht is een open boek, maar haar ogen zijn soms letterlijk de ramen naar haar ziel. Elke emotie die ze voelt zou je vrijwel in haar ogen kunnen zien afspelen en hierdoor is ze soms niet de beste in haar emoties te verbergen. Zwarte wimpers omlijsten haar ogen en staan soms lichtelijk gekruld omhoog. Ze heeft volle wenkbrauwen in dezelfde kleur als haar haren en zorgen ervoor dat haar blauwe ogen nog meer opvallen. Het slanke gezicht van de jonge vrouw zorgt ervoor dat haar neus en lippen smal zijn en haar hierdoor soms een cynische look geven. Ze heeft een strakke kaaklijn die nog beter te zien is als ze zich aanspant voor een gevecht of een argument met anderen. Ze is 1.70 meter en heeft hierdoor een iets langere lengte, maar het is niet abnormaal. In haar linkeroor heeft ze drie ringen zitten die haar broers representeren en om haar nek hangt een ketting die ooit van haar moeder was, deze neemt ze nooit af. Haar kleding bestaat voornamelijk uit haar normale piratenkleding en mooie sieraden die haar niet in de weg komen te zitten. Zoals haar riem of de oorbellen. Daarnaast zit haar gehele lichaam vrijwel altijd onder de schrammen of schaafwonden en heeft ze meerdere littekens op haar zitten. Deze loopt ze meestal op door dom bezig te zijn of te snel willen zijn in een gevecht.

    Verleden:
    Vader • Ed Benett - 52 †
    Moeder • Marie Benett - 50 †
    Broer • John Benett - 28 †
    Broer • Jacob Benett - 19 †


    Kate is geboren in een welvarend gezin in het begin van 1700. Haar vader was een kapitein voor een schip dat voer voor welvaart en handel. Al van jongs af aan groeide de jonge roodharige dame op op een schip en ze hield ervan. Haar moeder had ergens gehoopt dat haar dochter een lady zou worden, maar met de invloed van haar vader en oudere broer zat dat er vrijwel niet in. Toen ze oud genoeg was mocht ze mee op haar eerste handelsreis en ze keek haar ogen uit voor wat ze zag. Het ene land was nog mooier dan het andere en Ed en John genoten van het opgewekte gezicht van het meisje. Na een tijdje mochten alle drie de kinderen mee en werd ze zo een echte vrouw van de zee. Op een handelspost waar ze zouden overnachten, besloot ze het eiland te ontdekken en toen een grote storm begon, wist ze niet wat haar overkwam. De golven kwamen over de klif waar ze aan het spelen was en trokken haar mee de meedogenloze zee in. Toen ze eindelijk bij bewustzijn kwam, lag ze op het dek van een piratenschip. Ze was erg afgedwaald en wist niet op welk eiland haar vader en broers konden zijn, maar de kapitein besloot haar mee te nemen, aangezien de roodharige haar weg wel wist op een schip. Na drie jaar hard te hebben gewerkt op het schip was ze nu twintig en besloot ze haar weg terug te vinden naar Schotland. Ze had eindelijk geleerd om te zien waar ze was op de zee door de sterren als haar kaart te gebruiken en kwam thuis voor ze het wist. De jongedame rende op haar huis af en ze was er vrijwel zeker van dat haar moeder op zijn minst thuis moest zijn. Eenmaal de straat ingerend stopte ze onmiddellijk en zag hoe haar huis was verdwenen. Uit instinct had ze haar kap over haar rode haren heengetrokken en liep ze voorzichtig op de kale plek af. Niet veel later kreeg ze te horen hoe haar vader en broers haar overal hadden gezocht en in een storm op zee waren omgekomen. Haar moeder had uit pure wanhoop zelfmoord gepleegd en nu stond ze voor vier kruizen die in de grond waren getrapt. Geen lichamen waren gevonden, aangezien haar moeder zich van een klif had afgegooid. Haar hele familie was praktisch op gezwolgen door de zee. Kate besloot Schotland achter zich te laten en met een schip naar Havanna. Hier verbleef ze nog twee jaar, totdat ze op een dag in een storm terecht kwam en voor ze het wist lag ze op het strand in Neverland. Hoe het was gebeurd wist ze niet, maar ze is sindsdien daar.

    Wapens:
    - Zwaard
    Kate heeft altijd een zwaard in de schede om haar heup zitten en gebruikt die alleen in een echt gevecht. Voor de rest gebruikt ze liever kleinere wapens.

    - Dolken
    Op haar linkerbeen en beiden onderarmen heeft ze gespen zitten waar dolken in zitten. Ze besteed vaak tijd met het versieren van de lemmeten als ze niks te doen heeft en dit is dan ook een fijne bezigheid.

    - Pistool
    Kate heeft altijd twee pistolen bij zich, zodat ze sneller iemand neer kan schieten dan dat ze dat zou kunnen doe met maar één.

    - Magic
    Kate kan gebruik maken van shapeshifting magic en veranderd hierdoor vaak in een havik. Haar blauwe ogen veranderen hierdoor in de gele kijkers van de roofvogel, maar de rossige kleur blijft in haar veren. Ze gebruikt haar magic vaak om te spioneren of gewoon puur voor het gevoel van vliegen.

    Status op het schip:
    Eerste stuurman

    Relaties:

    Roept u maar, graag PB (:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 22:42 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Joey      Mortem
    "I am Broken, A Fox, A Snake. I'm Joey..."

    ROL




    NAAM


    Joey Mortem
    De betekenis van Joey is, God zal toenemen, Joey doet niets met deze wetenschap en het boeit het ook totaal niet wat zijn voornaam betekent. Hij vind het veel leuker om zijn voornaam zo uit te spreken, Jealous Old Evil Youth.
    Mortem komt uit het Latijn en betekent Dood. Joey vindt dit een mooie betekenis en verbergt het ook niet.


    LEEFTIJD


    Joey was 16 toen hij op Neverland kwam. Hij leeft al een tijdje op Neverland en is oorspronkelijk ook 24.
    Zijn sterrenbeeld is een Stier

    "You Killed People In Your Mind..." She Said, "Oh... Not Only In My Broken Mind Darling..."

    INNERLIJK



    -Fantasierijk
    -Boekenwurm
    -Zorgzaam
    -Sterk
    -Ambitieus
    -Wijs
    -Sarcastisch
    -Vals
    -Sluw
    -Wraakzuchtig
    -Sadistisch

    Joey laat meestal zijn slechte kanten zien die zijn ontwikkeld door zijn verleden. Hij vind het geweldig andere pijn te doen, fysiek maar vooral mentaal. Hij doorziet mensen snel op hun zwaktes en je moet ook uitkijken wat je tegen hem zegt want hij kan een gevatte opmerking terug geven. Hij is niet bang om problemen te krijgen door wat hij zegt. Integendeel, hij vind negatieve aandacht zelfs leuk. Veel mensen zien hem als een Vos of een Slang. Hij is dat gaan geloven.
    Toch heeft Joey ook positieve eigenschappen, alleen verbergt hij die, diep, diep vanbinnen. Hij houdt enorm veel van lezen en heeft een rijke fantasie. Vaak doet Joey zich voor alsof hij dom is, om op een moment waarop mensen denken dat het hem toch niet gaat lukken, iedereen kan verassen. Joey heeft een groot verantwoordelijkheid gevoel. Vooral voor zijn kleinere zusje Leslie [Die op dit moment nog thuis bij zijn stiefvader / moeder zit]. Hij mist haar wel maar laat dat niet merken. Daar word je zwak van.


    "I Didn't Know I had Permission to Murder and to Maim..."

    UITERLIJK



    - Face Claim | Cameron Dallas
    - Bruin haar
    - Lichte huidskleur
    - Blauwe ogen
    - Lang
          - Joey heeft niet het gevoel dat er iets mis met zijn lichaam is. Hij is blij met zijn uiterlijk en vind zichzelf stiekem best knap. Dat zou hij nooit tegen iemand zeggen, hij zou überhaupt niet over zijn uiterlijk beginnen waar iemand bij zou zijn.

    "What do You Have?" "This? This is A Gun, And the Bullet is For Your Head..."

    GESCHIEDENIS


    Joey is toen hij 9 werd met Leslie naar de mensenwereld vertrokken omdat zijn vader, Dail, enorm bezeten werd door een demon en daarom een gevaar vormde voor Joey en Leslie. Joey had het nooit leuk bij zijn vader terwijl de vierjarige Max Jones, de zoon van de vijand van zijn vader, het wel leuk had thuis. Joey werd jaloers en nog voordat hij en Leslie vertrokken naar de echte wereld nam hij Max mee en legde hem voor de deur van een random huis in Intertown. Zelf werd hij ook bij een familie geplaatst samen met Leslie. Jammergenoeg voor Joey en Leslie kwamen hun terecht in een gezin die bijna even erg was als Dail. Ze sloegen, scholden en sloten de kinderen buiten. Joey deed erg beschermend over zijn 3 jaar jongere zusje terwijl hij op school elke dag in elkaar werd geslagen door pesters. Zijn pleeg ouders deden er niets aan, integendeel, ze sloegen Joey en Leslie ook. Daardoor is de eigenschap, sterk, ontwikkeld. Joey heeft geleerd om zijn zwaktes af te sluiten zodat de pesters hem niets meer konden doen. Joey was 17 toen hij naar Neverland ging.


    "Do You Hear The Silence? Thats The Silence You Become. Death..."

    ANGSTEN


    - Faalangst
          - Joey is bang om uitgelachen te worden wanneer hij iets fout doet en heeft daarom ook grote hekel aan een presentatie houden. Hij zou er alles tegen doen om te vermijden om voor een grote groep mensen iets informatiefs te vertellen. Als het gaat om zijn eigen 'Evil' plannen is het een ander verhaal.
    - Gepest worden
          - Joey is vroeger erg gepest en heeft naar ook trauma's aan over gehouden. Hij praat er niet meer over maar voelt zich nog altijd zwak als hij een van die pesters tegen komt, terwijl hij weet dat hij nu sterker is.
    - Zwak zijn
          - Hij heeft altijd geleerd dat zwak zijn slecht is. Joey is gepest en geslagen. Wanneer zijn zwaktes naar boven werden gehaald werd het altijd erger. Zijn zusje was altijd een zwakte voor hem geweest, maar toen ook zij naar school ging en werd gepest om Joey pijn te doen heeft hij alle zwaktes uit gezet.
    - Lief hebben
          - Lief hebben is een ander woord voor Zwak zijn. Want door liefde word je zwak. Je denkt dat je iemand moet beschermen en dat gaat van jezelf af.
    - Geliefd worden
          - Als je geliefd word kan jij ook iemand terug lief hebben. Joey wil door niemand geliefd worden omdat hij dan bang is om het persoon ooit een keer Lief te hebben.

    "I Want To Be a God, Kill One Man, A Murder, Kill a Million, Conqueror... Kill Them All, A God..."

    RELATIES


    Vrienden | Joey wil geen vrienden omdat het dan zwaktes van hem worden.
    Liefde | Joey zegt dat hij liefde haat. En dat doet hij ook. Maar als je diep in hem kijkt, zie je dat er toch iets voor een meisje begint te groeien. Héél langzaam.

    FAMILIE


    - Vader | Dail Mortem
          - Joey haat zijn vader. Hij wil hem nooit meer vergeven over wat hij Joey en zijn zusje heeft aangedaan.
    - Moeder | Onbekend
          - Joey kent zijn moeder niet en heeft daar ook geen problemen mee.
    - Broer | Odin | Dean
          - Joey kent Odin niet goed. Odin is weggelopen toen Joey 5 was en heeft vervolgens zijn naam veranderd naar Dean.
    - Zus | Leslie
          - Leslie betekent voor Joey enorm veel. Toch laat hij dat niet altijd merken. Leslie woont nog bij zijn stiefouders.

    "Welcome to the Land of the Broken Minds..."

    WAPENS



    - Kracht
          - We kunnen niet zeggen dat Joey niet sterk is. Hij kan wel degelijk zware dingen tillen, maar echt zo sterk dat je denkt dat je nooit van hem zou kunnen winnen met een gevecht is hij niet. Fysieke kracht is niet Joey's sterkste punt.
    - Tastbaar
          - Joey heeft een ding wat tastbaar is waar hij goed mee om kan gaan. Dat is een werpdolk. Joey kan goed en met beleid gooien en ook raken. Hij gebruikt het niet vaak maar voor het geval dat kan hij het wel.
    - Stem
          - Joey kan mensen goed mentaal beschadigen en dat doet hij dan ook graag. Hij zoekt de zwakke plekken van de tegenstanders snel op en praat er op een sluwe manier over. Joey's beste wapen is zijn stem.
    - Magie
          - Joey heeft geen magie maar kan zich prima verdedigen. Hij heeft er geen problemen mee dat hij geen magie heeft.


    "It's Al Inside Your Head..."

    EXTRA



    - Lievingsboek | Kroonsz
          - Joey vind het fascinerend op te lezen hoe een jongen zijn ziel aan zijn vader geeft en voor eeuwig blijft leven zonder dat hij dat wil.
    - Lievelingssprookje | De zeven raven
          - Joey houd veel van raven en vind het een mooie verhaallijn.
    - Lievelingsdier | Zwarte raaf
          - Raven zijn vrij, ze kunnen vliegen, gaan waarheen ze willen. Ook zijn ze zwart. Wat wil je nog meer?
    - Lievelingskleur | Zwart / Grijs
          - Een Duistere kleur vind Joey het mooist.
    "I Just Wanna Know What's on Your Mind, So I can Break You..."

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 23:54 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik heb Joey even verbeterd ;P

    negeer dit oeps even lay-out check

    so you know
    A P O L O G I E S,,







    fawn
    _____
    fawn
    naam
    Fawn      x      betekent in het Engels: jong hert.
          Of Fawn deze naam heeft gekregen bij 'geboorte' of zelf heeft verzonnen is niet bekend. Een achternaam hebben Fae over het algemeen niet.


    leeftijd
    Nu weet niemand hoelang Fae precies leven en heeft Fawn een slecht gevoel voor tijd. Heel eerlijk weet hen niet precies hoe oud hen nu eigenlijk is en wanneer hen ontstaan is. Moest hen een gok wagen, zou het tussen de 170 en de 205 jaar oud zijn. Lichamelijk lijkt Fawn tussen de 19 en 21 jaar oud.

    gender
    Fawn is non binair en vindt alle voornaamwoorden goed, dit kan hij/zij/hen/het of meer zijn. Zelf voelt Fawn weinig aantrekkingskracht naar één gender en vindt alles wel best.

    seksualiteit
    Fawn is biseksueel en valt op alle genders en alles ertussenin (of erbuiten). Hen is hier alleen niet veel mee bezig en is waarschijnlijk aromantisch, maar dit is niet zeker. Hen kan wel enorm diepe banden met fae krijgen, dit is alleen nog maar 1 keer gebeurd.

    soort
    Fae       x      neverland      x      Tuatha Dé Danann

          Nu zijn de kleine vliegende feeën (pixie) bekender op het eiland, maar dat zijn niet de enige fae die op Neverland ronddwalen. Of Fawn ook daadwerkelijk op Neverland is ontstaan is niet zeker, maar je kan wel met zekerheid zeggen dat Fawn zich hier thuisvoelt.
    Fawn lijkt veel op een mens en zou hier makkelijk mee verward kunnen worden (al zijn er wel een paar fysieke verschillen). Fawn kan, net zoals andere fae, niet liegen, ook bij ijzer blijft hen uit de buurt. Fawn voelt zich één met de bomen en dieren en wordt ook boos wanneer men niet respectvol met de natuur omgaat. Wanneer je de fae boos maakt kunnen ze ongeluk en zelfs de dood veroorzaken (dit gebeurd niet altijd natuurlijk). Hen heeft geen vleugels en vliegen kan Fawn niet (behalve misschien met pixie dust). Door de elfen ringen kunnen deze 'soort' fae tussen werelden reizen om zo in bijvoorbeeld de mensen wereld te komen. Er gaan verhalen dat fae ook mensen kunnen vervloeken en algemeen kunnen toveren, het is alleen niet zeker dat Fawn dit ook zou kunnen. Verder kan je aan hun persoonlijkheid ook zien dat Fawn een fae is, maar dat komt laterr.


    a cold wind was blowing from the north,
    and it made the trees rustle like living things
    ,

    it's too late for holy water now



    innerlijk
    positieve eigenschappen
    x charmant
    x humoristisch
    x zelfverzekerd
    x standvastig
    x behoedzaam
    x zelfstandig
    negatieve eigenschappen
    x sluw
    x chaotisch
    x kort lontje
    x ongevoelig / kil
    x manipulerend
    x wispelturig

    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     

    Fawn heeft een charmante en misleidende uitstraling. In het eerste opzicht lijkt Fawn vriendelijk, heeft een goed gevoel voor humor en is in het begin ook wel redelijk schuw. Later zal je zien dat deze positieve en misschien onschuldige eigenschappen snel kunnen omslaan in een geïrriteerd of zelfs boos karakter. Fae hebben over het algemeen een kort lontje en dit zie je ook bij Fawn, daarnaast heeft Fawn waarschijnlijk vanaf het begin van hun bestaan geleerd dat de mensen fae eerden en soms zelfs vreesden. Hen kan daarom enorm boos worden wanneer je hen niet met respect behandelt (egoo). Dit kan passief agressief zijn, maar Fawn heeft zo nu en dan ook wel last van een (waarschijnlijk wel milde) woede uitbarsting. Wanneer je Fawn iets hebt aangedaan of hen je gewoon niet mag krijgt hen een erg kille persoonlijkheid. Dit is niet makkelijk recht te zetten.
    Op andere momenten is Fawn juist heel vrolijk, humoristisch, speels, plagerig en redelijk spottend. Fawn kan op die momenten wat kinderachtig over komen en heeft vaak veel energie. Hen heeft een grote drang om dingen te doen die niet mogen, Fawn is ook wel schuldig aan het creëren van wisselkinderen en het bang maken van mensen.
    Fawn heeft een duidelijke en vaak goed doordachte mening en is niet makkelijk op andere gedachtes te krijgen. Persoonlijke informatie houdt hen voor zichzelf waardoor niet veel mensen / wezens hoe en wat Fawn precies is. Hen vertrouwd iemand niet snel en al helemaal niet wanneer je geen fae bent. Hen zal je waarschijnlijk eerst observeren voordat hen dichterbij komt of echt iets 'nuttigs' zegt. Fawn manipuleert mensen om hun zin te krijgen en gewoon omdat het leuk is. Fae kunnen niet liegen, maar staan wel bekend om dingen zo te verwoorden dat dit verkeerd opgevat zou kunnen worden, dit ziet Fawn ook wel als een uitdaging en doet dit soms zonder enige reden. Fawn voelt zich niet perse verheven boven de sterfelijke mensen, maar echt respect heeft hen er ook niet voor.


    verleden
    Waar en wanneer Fawn precies ontstaan is, is de vraag. Fawn kan je met een 90% zekerheid vertellen dat hen al bestond voordat Peter Pan op Neverland aan kwam. Tijd heeft nooit logisch geklonken voor Fawn en hen zou je niet kunnen (of willen) vertellen waar hen die tijd van hun bestaan mee heeft besteed. Het enige wat wel duidelijk is, is dat Fawn een paar wisselkinderen heeft gecreëerd. Het bang maken van mensen heeft Fawn ook wel met enig plezier gedaan.
    Fawn heeft soms nog wel moeite met het accepteren van de lost boys, hen vindt mensen vreemde wezens. Onlogisch, slecht voor de natuur, vies en grof. Toch leert hen hun te ‘accepteren’ en heel soms zelfs aardig te vinden. Er is nog steeds kans dat er een opmerking komt over hoe onnuttig mensen zijn of hoe vies / vreemd iets is.

    for all the hillside was haunted
    by the feary folk come again;



    uiterlijk
    Op het eerste gezicht lijkt Fawn op een gewoon, normaal mens, maar wanneer je op details gaat letten wordt het duidelijk dat dit niet het geval is. Hen heeft een zachte, kalme en bijna onschuldige uitstraling. Fawn heeft een slanke en charmante bouw met weinig curven. Hen heeft de gemiddelde lengte van1,74. Het lijkt soms alsof Fawn lijkt te vliegen wanneer hen loopt en maakt bijna geen geluid. De huid van Fawn is redelijk wit en lijkt lichtelijk uitgewassen (waardoor er haast geen warme tinten in de huid zit, soms wel een licht rode kleur bij hun neus en wangen) en soms lijkt Fawn bijna doorzichtig. Dit is hen over het algemeen niet. Wanneer Fawn boos wordt kan hun huid grijzer verkleuren. Fawns oren lijken een beetje puntig te zijn en hen heeft ook iets puntigere tanden dan een normaal persoon. Hen ruikt naar vers gemaaid gras en wanneer hen langs loopt kan het voelen / ruiken als een zachte zomer of winter bries, dat ligt aan hoe Fawn zich voelt.
    Om Fawns middelvinger zit een zilveren ring die hen nooit af doet of vervangt. Fawn draagt verder nog zilveren oorbellen, maar geen andere sierraden. Hun lippen zijn over het algemeen een beetje gebarsten of opgezwollen omdat hen hier vaak op bijt. Nagels kunnen ook niet lang groeien bij Fawn en breken snel af, vaak door Fawn zelf die niet tegen het gevoel van lange nagels kan.
    Fawn vindt de traditionele kleding van de fae niet altijd even lekker zitten (strakke shirt+broek met een cape+capuchon) en draagt daarom wel vaak kleding die hen 'gestolen' heeft van de lost boys. Een iets te grote, bruine broek en een beige
    blouse.


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     



    they're so beautiful,       she said wistfully,
                                              they're like an angel
    yep
    ,      he agreed flatly ,
                                  the one that fell
    ,

    relaties
    Nuadu
    Nuadu en Fawn zijn beste vrienden en samen waren ze altijd op pad. Ze leken onafscheidelijk en doordat de Fae niet letterlijk ‘geboren’ worden zochten ze in het begin de veiligheid bij elkaar op. Wanneer ze de veiligheid van elkaar niet meer nodig hadden gingen ze samen op avontuur en haalden over het algemeen ‘kattenkwaad’ uit. Momenteel zijn ze niet meer aan elkaar 'vastgeplakt' en gaan ze een beetje hun eigen weg.
    Fawn is erg gehecht aan Nuadu en heeft het gevoel dat niemand die relatie zou kunnen vervangen. Nuadu is eerlijk tegen Fawn en de twee delen vaak dezelfde mening. Hierdoor kunnen ze wel eens in problemen komen omdat de een de ander vaak niet tegen spreekt.



    extra
    Hobby's      x      Fawn is veel bezig met de natuur en het verzorgen / beschermen ervan. Dit komt vooral door de verbintenis tussen de Fae en de natuur. Verder vindt Fawn acteren leuk, grappen maken, mensen plagen, discussies houden, varen, paard rijden, verstoppertje spelen en sierraden maken.
    Angsten      x      Fawn heeft nooit geleerd wat angst precies is en is ook niet in angst ‘opgegroeid’. Toch sinds de lost boys (/mensen) op het eiland zijn merkt Fawn dat hen wel schrikt van (harde) geluiden en hier ook gevoelig voor is. Dit is verder geen extreme angst, maar Fawn merkt ook dat hen gevoelig is voor de aanraking van mensen (het is te ‘grof’), de extreme geuren van bijvoorbeeld parfum, lichaamsgeur etc (hoog sensitief / overprikkeld). Hierdoor ontloopt Fawn wel bepaalde situaties of merkt dat hen snel moe wordt.
    Verslavingen      x      Fawn is niet erg vatbaar voor verslavingen en vindt de meeste dingen waar de mensen verslaafd door raken ook vies, vreemd of onlogisch.

    you stink like a faerie, all flowers and sunshine ,
                                              and evil manipulation



    en nog een layout







    fawn
    _____
    fawn
    impressielijst
    Peter Pan      x      'overige personages'
    Nu is Fawn het niet altijd eens met de hoeveelheid mensen Peter naar Neverland haalt, toch vindt hen de 'jongen' interessant? Fawn gaat niet heel veel met Peter om, maar vindt het zo nu en dan ook wel leuk om bij Peter langs te gaan. Hen voelt zich helemaal niet vijandig bij Peter en hangt ook wel vaak net buiten het kamp rond (vaak niet echt in het kamp door de drukte en de hoeveelheid lost boys). Fawn kan soms wel geïrriteerd of zelfs boos op Peter worden door zijn kinderachtige gedrag, maar dit vergeet hen heel snel. Peter is een van de enigen waar Fawn niet lang boos op blijft (waarschijnlijk ook doordat Fawn zelf ook kinderachtig kan zijn).

    Aquata
          x      'overige personages'
    komt nog

    Jasmine of Agrabah
          x      'redder'
    Door Fawn's negatieve (voor)oordeel over mensen kijkt Fawn niet erg positief naar Jasmine. Het voelt daarnaast alsof ze een soort indringer is op Neverland. Fawn kan zich ook niet vinden in haar liefde voor kinderen (en misschien mensen in het algemeen?). Jasmine heeft daarentegen wel een redelijk goede persoonlijkheid (voor een mens) en wanneer ze wat langer met elkaar om zouden gaan zou Fawn wel een neutrale mening over haar kunnen krijgen. Het enige wat echt kan botsen is dat ze wel praat zonder na te denken, wanneer dit niet goed valt kan Fawn snel geïrriteerd of boos worden.

    Charleston Ryan Mills
          x      'redder'
    Ook bij Charles heeft Fawn een soort vijandig gevoel, dit komt (net als bij Jasmine) door het mens zijn en doordat ze niet door Peter naar Neverland zijn gekomen. Fawn herkent sommige delen van zichzelf wel in Charles, beide hebben ze een kort lontje, zijn trots, manipulerend en voorzichtig. Hen zal hem wel interessant vinden, maar tegelijkertijd botsen hun persoonlijkheden ook. Wanneer hij iets zegt waar Fawn geïrriteerd of boos door wordt zou Fawn hem wel iets makkelijker kunnen 'vergeven' dan de meeste mensen (tenzij dit heel erg vaak gebeurt of blijkt dat hij Fawn verafschuwt).

    Ethel Sentry
          x      'ontvoerde'
    Er is iets in Ethel dat Fawn interessant vindt. Misschien omdat Peter haar heeft meegenomen, misschien is het de gedeelde teleurstelling in de mensheid, misschien de intelligentie die Ethel bezit zonder dat ze betweterig over komt of misschien doordat Fawn voelt dat het meisje hun wel interessant vindt (beetje ego). Fawn voelt zich in ieder geval niet zo overprikkeld wanneer hen bij haar is, wat nieuw is bij een mens. In ieder geval zou Fawn haar wel eens opzoeken, gewoon om te kijken wie en wat ze is.

    Esmeralda
          x      'ontvoerde'
    Nu is Esmeralda een mens, maar doordat Peter haar heeft meegenomen accepteert Fawn haar wel meer/sneller dan andere mensen. Ook helpt het dat ze een van de Romani is; volk dat wordt 'beschuldigd' van het gebruik van magie respecteert Fawn meer dan het volk dat beschuldigt. Fawn blijft waarschijnlijk een beetje op afstand en observeert. In het begin zal hen waarschijnlijk niet naar haar toekomen. Fawn heeft op het eerste gezicht niets op te merken aan het gedrag van Esmeralda, alleen dat de naïeve kant Fawn soms wel kan verbazen.


    en hoi nog eens




    sayen
    sayen
    sayen
    naam
    Sayen      x      is een 'native american' naam wat 'lief' betekent
    Achternamen hebben ze niet bij de stam waar Sayen woont.


    leeftijd
    25      x      14 mei      x      stier
    Sayen is op Neverland geboren, hier gaat tijd wel langzamer dan in de 'echte' wereld.


    eilandbewoner
    Sayen behoort bij de oorspronkelijke bewoners. Haar stam woont als een klein dorp in pueblo’s (huizen gemaakt van modder, steen en klei). Ze maken veel gebruik van landbouw en jagen. Haar stam is buitenaardig goed in aardewerk, kralenwerk, het maken van sieraden en het maken van manden.
    Sayen’s stam eren de geesten van de natuur en hebben hier ook verschillende rituelen en gewoontes voor. Denk aan houten poppetjes, ceremonies met verschillende gemaskerde dansen en meer.


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     

    we're going to go where
          everybody knows
          everybody

    innerlijk
    positieve eigenschappen
    x eerlijk
    x charmant
    x nieuwsgierig (avontuurlijk)
    x zelfstandig
    x rustig
    x beschermend
    negatieve eigenschappen
    x koppig
    x wraakzuchtig
    x wantrouwend
    x vergeetachtig
    x gesloten
    x impulsief
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

    verleden
    Sayen is geboren en opgegroeid op Neverland. Zolang ze zich kan herinneren lopen Peter Pan en de lost-boys op het eiland rond en wanneer ze nog wat jonger was ging ze ook nog wel met ze om. Samen avonturen beleven en piraten pesten vond ze geweldig. Sayen heeft nog een broertje van een paar jaar jonger dan haar en een zusje die nog redelijk jong is, hierover heeft ze een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Sayen loopt het liefst door het bos op zoek naar avontuur of naar het zoeken van dieren en unieke planten.
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

    i feel hope deep in my bones
          tomorrow will be beautiful



    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x


    uiterlijk
    Te Ata Fisher      x      tekeningversie
    Sayen heeft een volwassen en zelfverzekerde uitstraling. Ze staat rechtop en je kan zien dat ze niet bang is om zichzelf te laten zien (als dit nodig is). Sayen heeft een rond gezicht en diep bruine ogen die een ronde vorm hebben. Sayen lacht graag en wanneer ze dit doet lijkt ze te stralen. Ze heeft lang, donker haar die ze meestal in twee vlechten draagt. Sayen heeft een slanke bouw en door haar lichaamsbeweging heeft ze ook wel de nodige spierkracht.
    Ze draagt de traditionele kleding die haar stam of zijzelf maakt en houdt van het dragen van aardetinten. Hierdoor zie je haar vaak met beige, bruine of rode kleding.



    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

    all you have is your fire and the
          place you need to reach
          did you follow your fire??

    extra
    Gender      x      Sayen identificeert zich als vrouw, zij/haar.
    Seksualiteit      x      Sayen is biseksueel
    Hobby's      x      Hoewel Sayen veel van de natuur en de dieren houdt, kan ze wel goed omgaan met de dood van een dier voor hun eigen voedsel en kleding. Ze kan redelijk jagen, snel rennen en klimmen. Daarnaast heeft ze veel verstand van verschillende planten en kruiden.
    Angsten      x      Sayen is redelijk zelfstandig en zal ook niet snel zeggen dat ze ergens bang voor is. Ze is erg mensen 'schuw' en wantrouwend, helemaal met nieuwe mensen op Neverland. Ze wil haar familie (en stam) zo veilig mogelijk houden. Ze heeft een hekel aan piraten en ook al is ze niet perse bang voor één of twee piraten, wanneer ze met een groep aan komen zetten begint ze angstig te worden. Ook de wapens die ze gebruiken voelen soms oneerlijk en ze heeft gezien wat voor troep een kogel kan maken.

    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

                to watch the one's i love most

          bloom




    zo wordt het wel lang, oeps..




    eilis
    eilis
    eilis
    naam
    Eilis      x      AY-lis      x      is een Ierse naam dat 'gewijd aan God' betekent
    Griffin      x      is een Ierse achternaam dat Griffioen betekent
    Eilis begint zijn achternaam langzaam te vergeten en is ook niet eens zeker of hij dit zelf bedacht heeft of niet.

    leeftijd
    25      x      25 januari      x      waterman
    Tijd op Neverland gaat langzamer, dus jaren dat ze op Neverland zitten zouden wel honderd jaren kunnen zijn op aarde. Dit zegt alleen niet dat Eilis zich ook echt volwassener gedraagt. Heel eerlijk, in tegendeel. De frustratie en het verlies van tijd heeft goed van met zijn ontwikkeling gedaan.


    gender
    Eilis identificeert zich als een man en gebruikt de voornaamwoorden hij/hem. Nu vindt hij het geen probleem dat hij als hen/hun wordt aangesproken, maar dit gebeurt niet vaak.

    seksualiteit
    Eilis is biseksueel en vindt alles wel goed. Nu is hij niet erg veel bezig met liefde, flirterige grappen kan hij wel maken (naar mensen van zijn eigen leeftijd ofcourse). Dit meent hij over het algemeen niet want Eilis is veel te ongemakkelijk om het echt te menen.
    now look at you      oh
          look at you
          no one gets out alive


    piraat
    (gemakzuchtige) matroos
    Eilis hoort bij de piraten, maar wees niet teveel onder de indruk. Echt veel moeite doet hij niet. Van de ambitie die hem zoveel jaren geleden het schip op heeft gekregen is er weinig van terug te zien. Hij is begonnen als scheepsjongen, maar door zijn leeftijd en de werkervaring is hij nu gewoon matroos. Een vrij slechte matroos, maar met een goede piraatmentaliteit. Dat leg ik uit bij zijn innerlijk.
    Het leukste aan het piratenschip vindt Eilis de avonturen, die nu alleen op het eiland of in het water te vinden zijn. Hij vindt de matroos klusjes niet altijd even leuk en komt ook vaak met het idee om van het schip te gaan. Hij staat daar een beetje bekend als de 'dare devil' (haha beetje cringe beschreven).


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     

    it's almost over
    it's just begun


    innerlijk
    positieve eigenschappen
    x sociaal
    x humoristisch
    x zorgeloos
    x zelfverzekerd
    x flexibel
    x ambitieus
    x (lijkt) sympathiek
    x avontuurlijk

    negatieve eigenschappen
    x chaotisch
    x onhandig
    x ongevoelig
    x vergeetachtig
    x wraakzuchtig
    x impulsief
    x gemakzuchtig
    x manipulatief
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     


    Op het eerste gezicht lijkt Eilis makkelijk om mee om te gaan. Hij is erg sociaal en maakt veel grappen, tegen een avontuur zegt hij ook geen nee, in het kort gezegd: hij houdt zeker niet van verveling. Wanneer je hem beter leert kennen of iets dieper kijkt dan zijn oppervlakkige karakter zal je zien dat dit vaak wel een groot toneelstuk is. Hij heeft zeker wel humor en door zijn extraverte persoonlijkheid vindt hij het fijn om met mensen te praten, maar of hij je ook echt aardig vindt is de vraag. Echt aardig vinden, dat doet Eilis eigenlijk niet. Het kan voelen alsof je vrienden met hem bent, maar de pijnlijke werkelijkheid is dat Eilis niet hetzelfde terug voelt..
    Eilis zat vroeger vol ambitie, was snel enthousiast te krijgen en had ‘potentie’, daar is nu niet heel veel meer van te merken. Door hun doelloze leven op Neverland is Eilis gemakzuchtig en soms zelfs zelfdestructief geworden. Ergens diep van binnen weet Eilis nog dat hij een doel had, een ambitie, maar wat het dan was is hij vergeten. De frustratie van op Neverland vast zitten maskeert hij onder andere door zijn humor en onhandigheid. Deze gemakzucht is er eigenlijk alleen wanneer hij dingen moet doen die hij niet wil doen, op een leuk avontuur loopt hij voorop met zijn borst vooruit. Hij is niet snel bang (al schrikt hij wel snel), lacht veel en lijdt een ‘zorgeloos’ leven, zover hij zijn bestaan ‘leven’ kan noemen. Eilis durft veel, maakt impulsieve beslissingen die niet altijd even goed gaan door zijn onhandige en chaotische karakter. Eilis kan redelijk kinderachtig overkomen en heeft ook niet het gevoel dat hij echt volwassener is geworden na al die jaren op Neverland. Hij is over het algemeen redelijk druk en hecht weinig waarde aan zijn bestaan. Eilis wil gewoon wat plezier beleven.
    De ietwat gevaarlijke en enge kant, die je op het eerste gezicht niet zo snel zou opmerken bij Eilis, is dat hij over het algemeen geen rekening houdt met anderen, alleen op het schip vindt hij het belangrijk om wel wat ‘maten’ te houden. Respect heeft hij weinig, maar dat laat hij niet rechtstreeks zien. Daarnaast heeft hij weinig ‘last’ van schuldgevoelens. Hij heeft weinig tot geen moeite met het pijn doen of zelfs vermoorden van mensen / wezens, maar doet dit niet heel vaak.
    sometimes, when there’s been an accident and reality is
          too sudden and strange to comprehend,
          the surreal will take over

    verleden
    Eilis weet niet meer precies wat zijn leven voor Neverland was, alleen ervaart hij bepaalde nostalgische gevoelens bij bepaalde geuren en geluiden. De ambities die hij vroeger had zijn ook verdwenen en door hem vergeten waardoor het leven op Neverland doelloos lijkt. Het eerste ‘jaar’ op Neverland deed hij nog zijn best, de hoop om thuis te komen was er nog en het eiland zat vol avonturen. Langzaam verdween die gedrevenheid en doordat hij vergeten is wat hij nu precies voor werkte begon hij meer te feesten en ‘lol’ te maken.
    Terwijl hij nu al redelijk enig gevoel voor tijd kwijt is geraakt blijft de haat voor Peter Pan groot (al kan hij soms wel opkijken of respect hebben naar hoe Peter alles doet). Door het onserieuze, onhandige en chaotische karakter voelt het ‘jagen’ op verloren jongens + Peter Pan en überhaupt Neverland proberen te overleven ook meer een spel voor Eilis, een spel dat hij graag speelt, niet altijd even goed in is (maar dat maakt hem niet uit, het is tijdverdrijf en hij bestaat nog dus ey). Nu wil hij vaak van het schip en wanneer niemand mee wil gaat hij de laatste tijd ook wel alleen. Zijn frustratie van het vastzitten op en pogingen van vermoord worden door Neverland is soms zo heftig dat hij het wel eens uit op het woud zelf. Laatst hebben de zeemeerminnen zijn aandacht ook getrokken (voor een praatje), of hij daar daadwerkelijk wat dichterbij gaat komen is de vraag.


    uiterlijk
    dit was zo moeilijk dat ik het nog steeds niet weet, hier zijn een paar personen die op Eilis kunnen lijken
    amanda langlet (ja meisje sorryy)      nog eens haar want wow      naam weet ik niet      zayne(?)

    Eilis heeft een tengere en misschien zelfs bijna zwakke uitstraling. Hij is rond de 1,76 en heeft een rechthoekig lichaam. Er lijken geen spieren in zijn lichaam te zitten en doordat hij redelijk onhandig is zit hij onder blauwe plekken. Eilis heeft een ovaal of een ruitenvormig gezicht, zijn jukbeen is namelijk goed te zien waardoor zijn gezicht dun en soms ook lang lijkt. Hij heeft lichte wallen onder zijn donkerbruine ogen en heeft zwart haar dat tot aan zijn kin komt. Eilis heeft lange vingers met verschillende ringen en middellange, vieze nagels. Eilis’s lippen zijn aan de volle kant, maar hebben weinig kleur en scheuren vaak open.
    Hij draagt vaak een te grote blouse met een stoffen broek. Niet dat ze nou echt veel andere kledingstukken hebben op het schip, ze moeten zo lang mogelijk doen met wat ze hebben. Wat een hele uitdaging voor Eilis is, hierdoor heeft hij wel een beetje leren naaien en kan scheuren in kleding in ieder geval weer dicht krijgen. Verder heeft hij nog zilveren oorbellen.


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     
    welcome to the jungle
          we've got fun and games
          we've got everything you want
    extra
    Relaties      x      Eilis is erg sociaal, maar voelt zelf geen binding tussen mensen. Een maat of iemand die hij respecteert is het dichtstbijzijnde dat je zal kunnen komen (respect is alleen wel erg lastig om te krijgen van hem). Al weten de meesten dat niet. Hij zal anderen ook niet verbeteren wanneer ze zeggen dat Eilis een vriend is. Hij zal zo een praatje met je maken, piraat of niet (misschien zelfs nog wel met een lost boy, maar waarschijnlijk is dat wel veel te vijandig).
    Angsten      x      Nu hecht Eilis zich niet zoveel aan zijn eigen bestaan en is hij daarom niet heel erg snel bang. Hij zou het wel verschrikkelijk vinden om te verdrinken, wat niet altijd een geweldige angst is als je op een schip woont. Hij vindt grote en gevaarlijke zeedieren (en ook meerminnen) redelijk eng. Hij zal daarom ook nooit in (diep) water zwemmen. Tegelijkertijd is hij bang dat hij nooit zal sterven, zijn eigen leven nemen zou hij niet letterlijk doen. Eilis schrikt snel van harde geluiden etc, het is dus wel makkelijk om hem te laten schrikken. Hij zou daarentegen nooit vertellen wat zijn diepste angsten zijn, eerder de milde dingen zoals grote spinnen, kaal worden, brandnetels ofzo, wespen etc.
    Hobby's      x      Eilis vindt dansen en feesten erg leuk, dit heeft hij ontwikkelt sinds hij op Neverland woont. Hij vindt het leuk om op avontuur te gaan, het land beter verkennen, wat lastig is want Neverland werkt zelf niet zo goed mee. Hij kan opzich wel omgaan met een pistool en/of een zwaard, maar dit is niet echt iets waar hij heel goed in is. Nu hij kan naaien vindt hij dit ook wel erg leuk om te doen en maakt hij ook wel kledingstukken van andere piraten.

    welcome to the jungle
    i watch it bring you to your knees

    [ bericht aangepast op 13 aug 2021 - 21:11 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ik heb Joey even verbeterd ;P


    Oehhhh yeyy


    obsessive rage

    Kan ik een mermaid zijn


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    Kan ik een mermaid zijn


    Ja, dat kan. Ik zet je erbij


    obsessive rage