• Once Upon a Time in Neverland...

          Ongeveer een jaar geleden kwam ik op het idee een rollenspel te openen, gebaseerd op Once Upon a Time, maar dan een Neverland editie. _Orphan_ vroeg me of het geen leuk idee was het nog eens te openen, dus hier is het dan!

          Het idee
    Het idee van deze RPG zou zijn dat je Neverland van Once Upon a Time hebt, in ongeveer 1880 tot 1900, het Victoriaanse tijdperk. Het oorspronkelijke idee was dat we daar vooral Lost Boys, piraten, meerminnen en de andere bewoners van Neverland zouden spelen, maar ik vind het goed het nu iets meer los te maken. Als je een schoorsteenveger weet te verzinnen die per ongeluk door een poort is gevallen vind ik dat dit keer ook goed.

    good, evil, wrong or right, it is all, and it doesn't matter or you like it or not, a roleplay

    Rollen die je kan spelen:
    Lost Boys
    De Lost Boys horen bij Peter Pan, en zijn meestal verstoten door hun ouders, of hebben andere redenen gehad om weg te lopen. Ze zullen niet zo snel twijfelen aan Pan's motieven, en nog vrij kinderlijk denken, maar ook gesloten. Lost Boys kunnen vaak wel een beetje vechten, met stok, (kruis)boog of mes. De meesten zullen jongens zijn, als je toch een meisje wilt spelen, kan ze wel verkleed zijn als jongen. De gemiddelde leeftijd voor een Lost Boy is 10 tot 17, maar eigenlijk altijd wel onder de 20.

    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens
    - Relaties
    - Extra
    Pirates
    De piraten horen bij Captain Killian Jones. Het is eigenlijk een normaal piratenschip, maar ze zullen niet zo'n fan zijn van de Lost Boys. Ze hebben een afspraak met Pan en zullen hem dus niet proberen te vermoorden, zoals in de Disney film, en misschien wel bang voor hem zijn. (Remember: Peter Pan is hier een demon de eruit ziet als een tienerjongen met een bende vechters met giftige wapens, daarbij heeft hij ook nog magie en controle over het eiland waar ze vastzitten, dat kan misschien helpen bang te zijn voor hem als piraat)
    Piraten zullen meestal mannelijk zijn, maar van mij mag je hier ook een vrouw aanmaken, gezien ik wel begrijp als je ook een meisje wil kunnen spelen. Piraten zijn meestal boven de 18.


    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens
    - Status op het schip
    - Relaties
    - Extra
    Mermaids
    Meerminnen zijn op Neverland zeker geen roze, Barbie gerelateerde glitterpopjes die men uit de verdrinkingsnood helpt. In Neverland zijn het zelfs gemene, sirene achtige wezens. Ze zien er prachtig uit, maar zullen je proberen te verdrinken en als ze erg kwaadaardig zijn je zelfs proberen op te eten. Ze hebben niet allemaal een magische zangstem, maar vaak zullen ze dat ook niet nodig hebben om je ten onder te brengen: Tegen het schip rammen tot het kantelt, of je enkel pakken en je het water insleuren werkt net zo goed. Meerminnen zijn op Neverland meestal vrouwelijk, en gezien het gewoon een ras is, hebben ze geen leeftijdslimiet. Ze kunnen benen krijgen, met een armband die ze dat geeft, anders niet.

    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Relaties
    - Extra
    Other
    Dit zijn eigenlijk alle overige personages: Dit kan Peter Pan zelf zijn, een fee (zoals Tinkerbell), een verdwaalde schoorsteenveger of werkster in een textielfabriek, alles kan! Wel zou ik het fijn vinden als je niet té vreemde dingen bedenkt. Als je bijvoorbeeld een dochter van Captain Hook maakt, laat het dan bij één dochter, en maak er niet twintig. (Liever heb ik helemaal geen familieleden, maar mocht je echt een goed idee hebben, is dat hartstikke welkom!)
    Er is hier geen leeftijdslimiet, maar denk wel goed na over de reden dat je in leven wordt gehouden door Peter Pan, ben je een speeltje, ben je gewoon ongevaarlijk, of is hij eigenlijk wel van plan je kop af te hakken (om het zo maar even te zeggen)? Hoe dan ook moet je dit met de speler van Peter Pan (in dit geval mij) overleggen.


    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens?
    - Relaties
    - Extra?

    i'd rather stay young and foolish, than old and wounded from the past


    Rollen
    Mannelijke rollen
    - Peter Pan (gereserveerd door Vesania) -Overig-
    - Joey Mortem (door JoSnape, pagina 2) -Lost Boy-
    - Gereserveerd (door DarkOne) -Lost Boy-
    - Max Jackson/Marin Jones (door Vesania, pagina 5) -Overig-
    - Killian Jones Hook (door Choctaw, pagina 4) -Piraat-
    - Jace Cooper (door Ochtendzon) -Lost boy-
    - Stiles-Jacob Cooper (door Atarau) -Lost boy-

    Vrouwelijke rollen Stop op de meisjes tot er weer meer jongens zijn!
    - Ava Child/Alice Liddell (door Vesania, pagina 1) -Overig-
    - Alyona Manousakis (door Trishanakru, pagina 4) -Meermin-
    - Jo Child (door JoSnape, pagina 3) -Overig-
    - Amy Evelyn Jones (door _Orphan_, pagina 2) -Piraat-
    - Gereserveerd (door DarkOne)
    - Katherine "Kate" Anne Bennet (door Kenopsia, pagina 3) -Piraat-
    - Dominique Cooper (door Ochtendzon) -Overig-
    - Gereserveerd (door Ochtendzon) -Piraat-
    - Dawn "Dean" Sagesse (gereserveerd door Shigeru) -Lost Girl Boy-

    Regels
    Niemand vindt regels leuk, maar om toch wat orde te houden, wil ik er toch een paar instellen. Als je er per ongeluk eentje overtreedt is het geen drama, maar het is gewoon zodat niet alles door elkaar heenloopt. Ik zal je er wel op wijzen als je er eentje overtreedt, maar als dit niet met opzet was, is het enige wat je hoeft te doen, je post aanpassen.
    1) Een voor mij heel belangrijke regel: Bestuur iemand anders rol niet! Alleen als je hebt afgesproken met de eigenaar van de rol, mag dit. (Met claimen dat je ergens het beste in bent, een onafgesproken familielid maakt, of iets in die trant, doe je dit ook al)
    2) Ik ben heel slecht in woordenlimieten invullen, maar toch zou ik graag minimaal 100 woorden per post zien. Als we met zijn allen al vaker schrijven, en je alleen hoeft weg te duiken voor een zwaard, kan dat losgelaten worden.
    3) Ik heb liever geen familieleden van al bestaande karakters, maar als je het met mij en de speler van dat bestaande karakter bespreekt, kan dit wel.
    4) Je mag je rol in de loop van het spelen nog aanpassen, maar niet om een discussie te winnen.
    5) Heb medelijden met degenen die een abo op het topic hebben, spam mag in het praattopic (':
    6) Naamsveranderingen doorgeven graag!
    7) Nu is 16+ toegestaan, mits je het onder een spoiler zet voor degenen die het niet willen lezen (en graag ook met een waarschuwing)
    8) Geef inactiviteit even door a.u.b., want soms loopt het verhaal een beetje vast als je niet weet dat je je post beter kan aanpassen gezien er toch geen reactie gaat komen voor een week (heel rude gezegd)

    Faceclaims
    - Alycia Debnam-Carey (Alyona Manousakis)
    - Cameron Dallas (Joey Mortem)
    - Clara Paget (Katherine "Kate" Anne Bennet)
    - Colin O'Donoghue (Killian Jones Hook)
    - Daria Sidorchuk (Amy Evelyn Jones)
    - Elizabeth Olsen (Gereserveerd)
    - Emma Watson (Ava Child/Alice Liddell)
    - Emma Watson (Jo Child)
    - Kristine Froseth (Dawn Sagesse)
    - Robbie Kay (Peter Pan)


    Topics
    Speeltopic -Klik-
    Praattopic -Klik-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 11:27 ]


    obsessive rage

    _Orphan_ schreef:
    (...)
    Ik denk btw dat ik wel gewoon dezelfde rol houd xD xD xD 😂😂😂😂
    Mara kan ik wel de FC veranderen?


    Is goed hahaha, en ja dat mag


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Is goed hahaha, en ja dat mag

    Mijn faceclaim is nu Daria Sidorchuk


    Never grow up, it's a trap.

    M a r i n      J o n e s
    the little bit too nice and helpful flirter

    ♪      ✮      ۞      ☠      ۞      ✮      ♪


    ☠ NAME
    Naam Zijn officiële naam zou Marin Jones zijn, maar in zijn pleeggezin wordt hij Max Jackson genoemd.
    Betekenis Marin betekent "van de zee", deze betekenis zou Max mooi vinden, als hij wist dat hij tot zijn vierde zo heette. Max betekent "beste", hij doet eigenlijk niks met deze betekenis, hij vindt het niet zo speciaal. Wat Jones betekent weet Max eigenlijk niet, maar Jackson betekent "zoon van Jack". Hier hebben zowel hij als zijn pleegouders niks over te zeggen gehad.
    Bijnamen Door veel meisjes wordt hij "M" genoemd, zodat hij niet weet dat ze het over hem hebben. Verder heeft hij geen bijnamen, zijn naam is gewoon te kort om afgekort te worden. (Alleen een Twilight fan heeft hem ooit tot Edward II omgedoopt)


    ,,Stay focused on being you,''



    ☠ AGE
    Leeftijd Max is net zeventien.
    Geboortedatum 5 september. Eigenlijk weet hij niet eens wanneer hij echt jarig is, maar als schrijver weet ik dat wel.
    Sterrenbeeld Maagd, wat hij lichamelijk dus absoluut niet is, als grootste flirt van de school.

    please smile, but although, you're also a real beauty with tears in your eyes

    ☠ PAST
    Verleden als Marin Max is de zoon van Captain Killian Jones en Milah, de eerste paar jaar van zijn leven leefde hij op een schip. Hij kan zich er niks meer van herinneren, maar is ontvoerd en voor een random deur in Intertown gedropt door Joey Mortem toen hij vier jaar oud was.
    En als Max Voor de deur van meneer en mevrouw Jackson werd een slapend kind gevonden, hij was nog maar vier jaar, zonder ouders of familie. Toen hij echt bij niemand bleek te horen, besloten de Jacksons hem in huis te nemen en op te voeden als hun eigen zoon. TUMTUMTUMTUUUM. (Don't blame me voor mijn crappy beschrijvingen vandaag please.) Dat kind was dus Max, op school werd hij al vrij snel populair en hij kreeg een broertje, Jaimy, wat niet zijn echte broertje was, maar nobody cares, toch? Hij kon het meestal wel vinden met zijn broertje en kreeg vrienden, meisjes, meisjes die hem leuk vonden maar hij hen niet, en het verdere riedeltje van de jongen waarmee alles goed gaat en waaraan je een ontzettende hekel krijgt omdat dat zo is. Totdat Jaimy ook naar de middelbare ging, en gepest werd. Max zag het eerst niet, maar toen hij dat wel deed, probeerde hij zijn broertje te helpen. Dat lukte niet zo goed, want toen zijn stiefbroertje van Neverland hoorde, was hij vrij snel vermist. Max is hem een paar dagen daarna gevolgd om hem terug te halen.


    shit happens, but life goes on,      d e a l      w i t h      i t

    ☠ APPEARENCE
    Gezicht Laten we eerlijk zijn, Max is knap. Zelfs Jo vindt dat, dus het is waar! Hij heeft van nature een vrij bleke huid zonder sproetjes of vlekjes, hier is hij wel blij mee, maar hij let er ook niet speciaal op. Zijn ogen zijn hazelkleurig en zijn in bepaald licht ontzettend donker. Hierdoor heeft hij van een Twilight fan ook de bijnaam "Edward Cullen II", terwijl hij daar voor de rest absoluut niet op lijkt. Max heeft een charmante lach en vrij witte, rechte tanden, zijn gebit is erg geliefd bij tandartsen. Hij heeft donkere wenkbrauwen, maar verder niet zoveel gezichtshaar. Dat scheert hij liever weg. Zijn gezicht is redelijk "hoekig", maar niet zo hoekig dat het minder open wordt. Zijn neus is redelijk recht en smal.
    Lichaam Gezien Max veel aan sport doet, heeft hij een getraind lichaam. Hij is redelijk lang en heeft best wat spieren, maar is nog wel slank en behendig.
    Haren Kort, bruin en simpel, niets meer aan op te merken.
    Handen Max' handen zijn vrij gewoon, niet zo bijzonder eigenlijk.
    Kleding Max houdt van simpel, maar niet van té simpel. Hij heeft niks tegen een wit, casual overhemd en een spijkerbroek met All Stars, maar dan wil hij wel de goede versie van dat alles. Hij zegt ook geen nee tegen iets als een leren jack, maar meer hoeft voor hem hoeft niet zo nodig, het gaat hem er vooral om dat het lekker zit.

    hush boy, oh hush boy, don't say a word, throw on a jersey and no one gets hurt

    ☠ INNER
    Positieve eigenschappen
    --Charmant
    --Eerlijk
    --Behulpzaam
    --Dapper
    --Vergevingsgezind
    --Slim
    Negatieve eigenschappen
    --Gevoelig
    --IJdel
    --Roekeloos
    --Flauwe humor
    --Te hoopvol
    --Vergeet zichzelf wel eens
    De meeste mensen die Max niet mogen zouden hem zwak vinden omdat hij zijn gevoelens vrij snel toont en zo snel geraakt is door dingen, maar Max is juist alles behalve zwak. Hij heeft een ontzettend sterke persoonlijkheid en is een slimme, behulpzame jongen die goed aanvoelt wat je nodig hebt. Hij is ontzettend eerlijk, soms iets té eerlijk, maar zal je nooit -op een enkele uitzondering na- opzettelijk pijn doen. Hij is niet sadistisch of gemeen, hij onthoudt dingen van je om je blij te maken, ook als hij verder niet speciaal iets met je wil. Hij weet echter wel dat hij best charmant is en is redelijk ijdel. Hij denkt ook meer met zijn hart dan met zijn hoofd, wat hem soms is onhandige situaties kan brengen. Hij hoopt vaak ook dat alles wel goed komt, wat hartstikke mooi is, maar soms is die hoop nogal onrealistisch en hij gaat er zelf wel eens aan onder dat hij altijd voor anderen wil zorgen. Hij vindt zichzelf een prima persoon.


    wake up boy, wake up. if someone dies it's not a nightmare, that's cruel reality

    ☠ RELATED
    Familie
    Amy Evelyn Jones | Zus, 15
    Max' twee jaar jongere zusje, waarvan hij geen weet heeft.

    Killian Jones Hook | Vader, 29
    Nu mag dit zijn echte vader zijn, Max kent hem niet eens.

    Milah | Moeder †
    Max kent ook zijn moeder niet, dat gaat hij waarschijnlijk ook niet doen.

    Emily Jackson | Pleegmoeder, 44
    Met zijn pleegmoeder heeft Max wel een goede band, ze is een beetje de standaard huisvrouw maar verder erg vriendelijk. Hij wil alleen niet dat ze zich bemoeit met zijn liefdesleven.

    Winston Jackson | Pleegvader, 48
    Winston is erg afstandelijk, hij houdt wel van Max, en Max geeft ook wel om hem, maar toch hebben ze vaak onenigheden.

    Jaimy Jackson | Pleegbroertje, 14
    Dit is toch wel één van Max' grootste zwaktes: Zijn broertje. Hij geeft echt veel om de dromerige, afwezige Jaimy en zou kapot gaan als hem iets gebeurde.

    Vrienden Nu loopt Max rond in een groepje van vier: Hijzelf, Thijs, Elliot en Jacob. Thijs is zijn beste vriend en een weeskind.
    Liefde Max heeft het meer op one night stands dan een serieuze relatie, en is op het moment dan ook single.

    you're not weak. you may cry. it only means that you've been strong for a too long time

    H
    E
    L
    P
    F
    U
    L

    O
    N
    E
    ☠ SKILLS
    Wapens Max is niet getraind met wapens, hij is er niet mee opgevoed dat dat gewoon is, en hoeft het ook niet perse. Toch is hij erachter gekomen dat zowel een pistool als een zwaard hem best goed lukken, hij heeft vooral voor het tweede best veel talent. Toch zou hij, als het op een gevecht aan zou komen, sneller vechten met alles wat er maar in de buurt is, dan met een specifiek wapen.
    Fysiek Dankzij basketbal trainingen is Max sterk en ook redelijk behendig. Hij kan zware dingen makkelijk optillen, maar toch zou hij liever niet lomp klappen uitdelen. Hij weet waar je iemand kan raken om hem pijn te doen, en waar niet. Hij maakt gebruik van deze kennis en kan hierdoor, ondanks dat hij niet zo vaak op mensen oefent, een gevecht winnen met zijn kracht en een paar slimme trucjes.
    Magie Max heeft geen magie, althans, dat denkt hij. Hij heeft het wel, maar omdat hij niet gelooft dat het er is, werkt het voor geen meter. Hij heeft het ook nooit geprobeerd en wil het niet hebben.

    Let the rain fall, I can have it
    Let all the pain just splash away
    Don't be afraid, the waters are safe,
    The waters will cool the burns they gave you
    Let me help you
    Let me help you to face your fears



    ☠ EXTRA
    Lievelingskleur Zeegroen aka blauw, hij vindt het gewoon een mooie kleur.
    Hobby's Basketbal, bij leuke meisjes in de buurt hangen, schrijven, anderen helpen. Ja, die laatste klinkt nogal vreemd, maar hij wordt oprecht blij door anderen blij te maken.
    Angsten Max is zo'n cliché persoon dat niet bang is geliefd te worden, maar om geliefdes te verliezen. Hij haat het dingen los te laten, vertrouwen voor anderen en hoop hoort hier ook bij. De realiteit onder ogen komen is niet Max' sterkste punt.
    Reden dat ze op Neverland zit Max voelt zich niet verloren, hij is alleen achter zijn broertje aangekomen omdat hij het gevoel heeft dat het zijn schuld is dat Jaimy weg is gelopen.
    Dier waar ze het meeste op lijkt Een wolf. Max is een groepsdier, hij haat alleen zijn en is goed in samenwerken met anderen. Hij kan erg gevaarlijk maar ook loyaal zijn, net als een wolf.
    ♪      ✮      ۞      ☠      ۞      ✮      ♪

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 19:35 ]


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    M a r i n      J o n e s
    the a little bit too nice and helpful flirter

    ♪      ✮      ۞      ☠      ۞      ✮      ♪


    ☠ NAME
    Naam Zijn officiële naam zou Marin Jones zijn, maar in zijn pleeggezin wordt hij Max Jackson genoemd.
    Betekenis Marin betekent "van de zee", deze betekenis zou Max mooi vinden, als hij wist dat hij tot zijn vierde zo heette. Max betekent "beste", hij doet eigenlijk niks met deze betekenis, hij vindt het niet zo speciaal. Wat Jones betekent weet Max eigenlijk niet, maar Jackson betekent "zoon van Jack". Hier hebben zowel hij als zijn pleegouders niks over te zeggen gehad.
    Bijnamen Door veel meisjes wordt hij "M" genoemd, zodat hij niet weet dat ze het over hem hebben. Verder heeft hij geen bijnamen, zijn naam is gewoon te kort om afgekort te worden. (Alleen een Twilight fan heeft hem ooit tot Edward II omgedoopt)


    ,,Stay focused on being you,''



    ☠ AGE
    Leeftijd Max is net zeventien.
    Geboortedatum 5 september. Eigenlijk weet hij niet eens wanneer hij echt jarig is, maar als schrijver weet ik dat wel.
    Sterrenbeeld Maagd, wat hij lichamelijk dus absoluut niet is, als grootste flirt van de school.

    please smile, but although, you're also a real beauty with tears in your eyes

    ☠ PAST
    Verleden als Marin Max is de zoon van Captain Killian Jones en Milah, de eerste paar jaar van zijn leven leefde hij op een schip. Hij kan zich er niks meer van herinneren, maar is ontvoerd en voor een random deur in Intertown gedropt door Joey Mortem toen hij vier jaar oud was.
    En als Max Voor de deur van meneer en mevrouw Jackson werd een slapend kind gevonden, hij was nog maar vier jaar, zonder ouders of familie. Toen hij echt bij niemand bleek te horen, besloten de Jacksons hem in huis te nemen en op te voeden als hun eigen zoon. TUMTUMTUMTUUUM. (Don't blame me voor mijn crappy beschrijvingen vandaag please.) Dat kind was dus Max, op school werd hij al vrij snel populair en hij kreeg een broertje, Jaimy, wat niet zijn echte broertje was, maar nobody cares, toch? Hij kon het meestal wel vinden met zijn broertje en kreeg vrienden, meisjes, meisjes die hem leuk vonden maar hij hen niet, en het verdere riedeltje van de jongen waarmee alles goed gaat en waaraan je een ontzettende hekel krijgt omdat dat zo is. Totdat Jaimy ook naar de middelbare ging, en gepest werd. Max zag het eerst niet, maar toen hij dat wel deed, probeerde hij zijn broertje te helpen. Dat lukte niet zo goed, want toen zijn stiefbroertje van Neverland hoorde, was hij vrij snel vermist. Max is hem een paar dagen daarna gevolgd om hem terug te halen.


    shit happens, but life goes on,      d e a l      w i t h      i t

    ☠ APPEARENCE
    Gezicht Laten we eerlijk zijn, Max is knap. Zelfs Jo vindt dat, dus het is waar! Hij heeft van nature een vrij bleke huid zonder sproetjes of vlekjes, hier is hij wel blij mee, maar hij let er ook niet speciaal op. Zijn ogen zijn hazelkleurig en zijn in bepaald licht ontzettend donker. Hierdoor heeft hij van een Twilight fan ook de bijnaam "Edward Cullen II", terwijl hij daar voor de rest absoluut niet op lijkt. Max heeft een charmante lach en vrij witte, rechte tanden, zijn gebit is erg geliefd bij tandartsen. Hij heeft donkere wenkbrauwen, maar verder niet zoveel lichaamshaar. Dat scheert hij liever weg. Zijn gezicht is redelijk "hoekig", maar niet zo hoekig dat het minder open wordt. Zijn neus is redelijk recht en smal.
    Lichaam Gezien Max veel aan sport doet, heeft hij een getraind lichaam. Hij is redelijk lang en heeft best wat spieren, maar is nog wel slank en behendig.
    Haren Kort, bruin en simpel, niets meer aan op te merken.
    Handen Max' handen zijn vrij gewoon, niet zo bijzonder eigenlijk.
    Kleding Max houdt van simpel, maar niet van té simpel. Hij heeft niks tegen een wit, casual overhemd en een spijkerbroek met All Stars, maar dan wil hij wel de goede versie van dat alles. Hij zegt ook geen nee tegen iets als een leren jack, maar meer hoeft voor hem hoeft niet zo nodig, het gaat hem er vooral om dat het lekker zit.

    hush boy, oh hush boy, don't say a word, throw on a jersey and no one gets hurt

    ☠ INNER
    Positieve eigenschappen
    --Charmant
    --Eerlijk
    --Behulpzaam
    --Dapper
    --Vergevingsgezind
    --Slim
    Negatieve eigenschappen
    --Gevoelig
    --IJdel
    --Roekeloos
    --Flauwe humor
    --Te hoopvol
    --Vergeet zichzelf wel eens
    De meeste mensen die Max niet mogen zouden hem zwak vinden omdat hij zijn gevoelens vrij snel toont en zo snel geraakt is door dingen, maar Max is juist alles behalve zwak. Hij heeft een ontzettend sterke persoonlijkheid en is een slimme, behulpzame jongen die goed aanvoelt wat je nodig hebt. Hij is ontzettend eerlijk, soms iets té eerlijk, maar zal je nooit -op een enkele uitzondering na- nooit opzettelijk pijn doen. Hij is niet sadistisch of gemeen, hij onthoudt dingen van je om je blij te maken, ook als hij verder niet speciaal iets met je wil. Hij weet echter wel dat hij best charmant is en is redelijk ijdel. Hij denkt ook meer met zijn hart dan met zijn hoofd, wat hem soms is onhandige situaties kan brengen. Hij hoopt vaak ook dat alles wel goed komt, wat hartstikke mooi is, maar soms is die hoop nogal onrealistisch en hij gaat er zelf wel eens aan onder dat hij altijd voor anderen wil zorgen. Hij vindt zichzelf een prima persoon.


    wake up boy, wake up. if someone dies it's not a nightmare, that's cruel reality

    ☠ RELATED
    Familie
    Amy Evelyn Jones | Zus, 14
    Max' drie jaar jongere zusje, waarvan hij geen weet heeft.

    Killian Jones Hook | Vader, 29
    Nu mag dit zijn echte vader zijn, Max kent hem niet eens.

    Milah | Moeder †
    Max kent ook zijn moeder niet, dat gaat hij waarschijnlijk ook niet doen.

    Emily Jackson | Pleegmoeder, 44
    Met zijn pleegmoeder heeft Max wel een goede band, ze is een beetje de standaard huisvrouw maar verder erg vriendelijk. Hij wil alleen niet dat ze zich bemoeit met zijn liefdesleven.

    Winston Jackson | Pleegvader, 48
    Winston is erg afstandelijk, hij houdt wel van Max, en Max geeft ook wel om hem, maar toch hebben ze vaak onenigheden.

    Jaimy Jackson | Pleegbroertje, 14
    Dit is toch wel één van Max' grootste zwaktes: Zijn broertje. Hij geeft echt veel om de dromerige, afwezige Jaimy en zou kapot gaan als hem iets gebeurde.

    Vrienden Nu loopt Max rond in een groepje van vier: Hijzelf, Thijs, Elliot en Jacob. Thijs is zijn beste vriend en een weeskind.
    Liefde Max heeft het meer op one night stands dan een serieuze relatie, en is op het moment dan ook single.

    you're not weak. you may cry. it only means that you've been strong for a too long time

    H
    E
    L
    P
    F
    U
    L

    O
    N
    E
    ☠ SKILLS
    Wapens Max is niet getraind met wapens, hij is er niet mee opgevoed dat dat gewoon is, en hoeft het ook niet perse. Toch is hij erachter gekomen dat zowel een pistool als een zwaard hem best goed lukken, hij heeft vooral voor het tweede best veel talent. Toch zou hij, als het op een gevecht aan zou komen, sneller vechten met alles wat er maar in de buurt is, dan met een specifiek wapen.
    Fysiek Dankzij basketbal trainingen is Max sterk en ook redelijk behendig. Hij kan zware dingen makkelijk optillen, maar toch zou hij liever niet lomp klappen uitdelen. Hij weet waar je iemand kan raken om hem pijn te doen, en waar niet. Hij maakt gebruik van deze kennis en kan hierdoor, ondanks dat hij niet zo vaak op mensen oefent, een gevecht winnen met zijn kracht en een paar slimme trucjes.
    Magie Max heeft geen magie, althans, dat denkt hij. Hij heeft het wel, maar omdat hij niet gelooft dat het er is, werkt het voor geen meter. Hij heeft het ook nooit geprobeerd en wil het niet hebben.

    Let the rain fall, I can have it
    Let all the pain just splash away
    Don't be afraid, the waters are safe,
    The waters will cool the burns they gave you
    Let me help you
    Let me help you to face your fears



    ☠ EXTRA
    Lievelingskleur Zeegroen aka blauw, hij vindt het gewoon een mooie kleur.
    Hobby's Basketbal, bij leuke meisjes in de buurt hangen, schrijven, anderen helpen. Ja, die laatste klinkt nogal vreemd, maar hij wordt oprecht blij door anderen blij te maken.
    Angsten Max is zo'n cliché persoon dat niet bang is geliefd te worden, maar om geliefdes te verliezen. Hij haat het dingen los te laten, vertrouwen voor anderen en hoop hoort hier ook bij. De realiteit onder ogen komen is niet Max' sterkste punt.
    Reden dat ze op Neverland zit Max voelt zich niet verloren, hij is alleen achter zijn broertje aangekomen omdat hij het gevoel heeft dat het zijn schuld is dat Jaimy weg is gelopen.
    Dier waar ze het meeste op lijkt Een wolf. Max is een groepsdier, hij haat alleen zijn en is goed in samenwerken met anderen. Hij kan erg gevaarlijk maar ook loyaal zijn, net als een wolf.
    ♪      ✮      ۞      ☠      ۞      ✮      ♪


    Hij is gaaf!
    BTW: ik heb e naam van Amy verandert want dat vond ik wat beter bij de nieuwe FC passen, en 15 gemaakt


    Never grow up, it's a trap.

    Komen ze elkaar nog een keer tegen?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 13:53 ]


    Never grow up, it's a trap.

    _Orphan_ schreef:
    (...)

    Hij is gaaf!
    BTW: ik heb e naam van Amy verandert want dat vond ik wat beter bij de nieuwe FC passen, en 15 gemaakt


    Ah, I see, ik pas het aan
    (Alleen zie ik geen verandering in de naam?)


    obsessive rage

    _Orphan_ schreef:
    Komen ze elkaar nog een keer tegen?


    Ja, duh, dat moet wel (':


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Ah, I see, ik pas het aan
    (Alleen zie ik geen verandering in de naam?)

    Nee, sorry ik verwarde even met een ander topic :$


    Never grow up, it's a trap.

    _Orphan_ schreef:
    (...)
    Nee, sorry ik verwarde even met een ander topic :$


    Haha, okeyy


    obsessive rage

    Nu komt het, mag ik een vrouwelijke piraat, een mannelijke lost-boy en nog een vrouwelijke overig?

    Vrouwelijke piraat - Elizabeth Olsen - 23
    Lost Boy - Lucky Blue Smit - 16
    Overig - Alycia Debnam-Carey - 16

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 15:51 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Ochtendzon schreef:
    Nu komt het, mag ik een vrouwelijke piraat, een mannelijke lost-boy en nog een vrouwelijke overig?

    Vrouwelijke piraat - Elizabeth Olsen - 23
    Lost Boy - Lucky Blue Smit - 16
    Overig - Alycia Debnam-Carey - 16


    Ja, dat kan!
    Alleen is Alycia Debnam-Carey al bezet door Trishanakru, dus dat zou een andere faceclaim moeten zijn.

    Vanaf nu een stop op de vrouwelijke rollen!


    obsessive rage

    Alyona is niet mijn meest uitgebreide personage, maar ze is klaar!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Trishanakru schreef:
    Alyona is niet mijn meest uitgebreide personage, maar ze is klaar!


    Ze is leuk geworden! Alleen één puntje:
    en kan ook haar vinnen in benen veranderen.

    Dit zou niet kunnen, dat staat in de beginpost. Dit zou ze wel met een armband kunnen, maar niet natuurlijk.


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)
    Dit zou niet kunnen, dat staat in de beginpost. Dit zou ze wel met een armband kunnen, maar niet natuurlijk.


    Oeps, dat was ik eventjes vergeten. Ik ga dat nu aanpassen!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Vesania schreef:
    (...)

    Ja, dat kan!
    Alleen is Alycia Debnam-Carey al bezet door Trishanakru, dus dat zou een andere faceclaim moeten zijn.

    Vanaf nu een stop op de vrouwelijke rollen!


    Ik zou een andere zoeken, niet met alle liefde maar omdat het moet.


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.