• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat lege gevoel als je een spel uitgespeeld hebt.

    JONGE EVEN. WILHELMUS IS HET BESTE LIED OOIT OOK AL HAD MIJN BROERTJE EEN TIJD WAAR HIJ HET NON STOP ZONG


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I don't want to set the world on fire
    I just want to start a flame in your heart


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heel leuk en ambitieus hoor, Eva, maar je gaat nooit 800 woorden in twee minuten kunnen vertalen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kisses en huggles. I need them.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol annoteren right fucking hate it


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan ik ook een keer geen derde wiel zijn?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik baal echt dat ik geen extra jurylid heb. Het is zo veel gemakkelijker om mening en feit te scheiden met een extra paar ogen.


    Mhm?

    Ik ben zo vervelend!!!!!!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    fuuuck m'n pil lol nu ga ik zwanger worden hahaha rip




    wait nvm daarvoor moet je een gast vinden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    That's the last time I've put stuff before schoolwork.


    •

    Op normale schooldag 10k schrijven. Dat moet hopelijk wel lukken.


    i wanna die with you once or twice.

    Echt prettig als shit als je in je droom krampen van je maandstonden krijgt en vervolgens wakker wordt met alle krampen. Dus, fijn te weten dat mijn maandstonden er dadelijk aankomen ofzo. Nu voel ik me shit en heb ik geen zin in deze dag. Niet dat ik dat sowieso al had, maar dat maakt het zo net een beetje erger. Fml. Ik wil huilen en slapen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik krijg echt de kriebels van dit verhaal. Ben ik blij dat we in Nederland (naar mijn idee) een veel eerlijker rechtssysteem hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Eversince that night I feel a little broken.


    kindness is never a burden.