• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    komop qiiing je moet nog twee papers schrijven ahahaha rond deze af nu nu nu opstaan hup hup


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is 1 ding om wakker te worden met het geluid van de stofzuiger, maar dat m'n ma dan ook nog -op veel te luide toon- in de kamer hiernaast gaat opruimen en de boel gaat rond commanderen, dan weet je pas zeker dat je chagerijnig wakker wordt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb al meteen geen zin meer om te gamen als teammates gaan feeden..

    Ik had een ps4 met HZD kunnen kopen als mijn oom me eens al mijn 'geleende' geld zou teruggeven. Want dat is nog minstens 1000 euro..

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 11:30 ]

    Ik word altijd zo blij als Keane op de radio is <3


    Caution first, always.

    Uhm, oeps.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jezus, wat kunnen mensen toch ongelofelijk zeuren en zeiken over dingen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Myk, dit was niet slim. Na-ah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is raar om als je al 20 jaar je broek aantrekt met eerst je rechterbeen en je nu ineens wisselt. Na-ah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Het is raar om als je al 20 jaar je broek aantrekt met eerst je rechterbeen en je nu ineens wisselt. Na-ah.


    maar jij bent 20 zeg jij mij nu dat je je broek gewoon al die jaren al zelfstandig aandeed???


    Heaven is a place that we all have

    existential crisisshower yay


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    maar jij bent 20 zeg jij mij nu dat je je broek gewoon al die jaren al zelfstandig aandeed???


    Ik wel hoor. Tss. Goed dan, misschien 18 jaar. Wat jij wil. Ik word wel over vier maanden en twee dagen 21 yo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Ik wel hoor. Tss. Goed dan, misschien 18 jaar. Wat jij wil. Ik word wel over vier maanden en twee dagen 21 yo


    Matty why you so special tbh. Maar oke oke I get it you independent. Ja ja dat topic komt wel hoor


    Heaven is a place that we all have

    'geef XXXX van de user boven je een cijfer'
    waarom gaat iedereen van die random ass nummers gebruiken tbh like 8.4
    vertel me vooral hoe ik 1.6 moet stijgen


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    Matty why you so special tbh. Maar oke oke I get it you independent. Ja ja dat topic komt wel hoor


    So independant. moet wel als je op kamers woont want papa en mama komen niet langs om me te helpen mijn broek aan te trekken. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    So independant. moet wel als je op kamers woont want papa en mama komen niet langs om me te helpen mijn broek aan te trekken. :c


    Ja doei dat ik ooit op kamers ga dan


    Heaven is a place that we all have