• Quizlet High School

    We hebben erg veel (verschillende) karakters op Quizlet.
    Uit HP, OUAT, Twilight, POTC en nog véél meer.
    Wat nou,als die karakters bij elkaar op een school zouden zitten?
    De school heet Quizlet(surprise, surprise) en het is een kostschool.
    De school is erg groot en heeft paardenstallen, een rijbak, een hockeyveld, een voetbalveld, een arena waar je kan oefenen met vechten(boogschieten, zwaardvechter, etc.) en een hele grote gymzaal.




    Wat gaan we spelen?
    We gaan zelfbedachte, of bestaande personages spelen die bij elkaar op school zitten. Het mogen personages van boeken, films of series zijn, maar ook uit zelfbedachte werelden.

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform (voor meisjes voor jongensdient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je kunt kiezen tussen de activiteiten paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal, boogschieten, zwaardvechten en basketbal.
    X. Je mag na school elke dag in
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:


    Leraren:
    Vrouwen:


    Mannen:
    Rumplestiltskin/ DarkOne
    Levi Ackerman/ Rashoumon

    Leerlingen

    Meisjes:
    Quinn Sparrow/ _Orphan_
    Jo Gold/ JoSnape
    Harley Quinn/ Atarau
    Ivy Smiths/ Zapata
    .../ Perfectt
    Diana/ Grimmlove
    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora / _InsideFire_
    Phoenix/ Ochtendzon
    .../ Oblivion
    Eadlyn Helena Margarete Schreave/ Aniketos

    Jongens:
    L Rōraito/ DarkOne
    Christopher Bond/ Ochtendzon
    .../ Rashoumon
    .../Paladins
    .../Ochtendzon



    FC:

    Margot Robbie
    Magdalena Zalejska
    Robert Carlyle
    daria sidorchuk


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens/Magie:
    Leerling/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:



    Stop op vrouwelijke leerlingen!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 10:00 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Christopher Bond
    Spy ~ Son Of James Bond And Miss. Swann
    I don't stop when I'm tired,
    I stop when i'm done.


    Het meisje begint te lachen. 'Grapje zeker,' zegt ze grinnikend, waardoor ik toch ook moet grinniken. 'Ik haat het dat ik verplicht een rokje moet dragen.'
    ''Ik snap het wel, ik zou het ook niet willen.'' Ik zie hoe haar ogen over me heen glijden. 'Ik heb geen idee waar mijn kluisje is,' zegt ze. 'Ik ga het aan hem vragen.' Ik kijk naar de man die langs ons loopt, iets zegt me dat ik geen ruzie met hem wil. 'Wil je mee?' vraagt ze. Ik richt me weer op haar en knik, ''als hij me niet in een kikker veranderd.'' Ik moet het toch aan haar vragen, ''mag ik dan ook je naam weten? Ik ben Christopher, Christopher Bond. Zoon van Bond, James Bond.''


    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 19:35 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.



    L Lawliet/Hideki Ryuga

    ''Whatever the reason may be, murder is always wrong.''


    Het is al een paar dagen geleden dat ik vanuit Japan naar deze land kwam om naar een of andere school te gaan, eigenlijk wilde ik het niet maar het was voor een doel, ook vertelde Watari mij dat het goed was om een keer onder de mensen te zijn en dat ik zo misschien van mijn ''rare gewoontes'' of hoe hij het ook noemde af zou komen, wel dan heeft hij het mooi mis ik had mijn spullen gepakt en mijn schooluniform aan ik miste mijn witte ruime fijn zittende trui nou al, dit was niks voor mij waarom deed ik dit? ik liep mijn hotel kamer uit en pakte een bus naar die ene school ik had precies uitgezocht hoe ik er moest komen en nadat ik de bus was uitgestapt was ik er dan ook zo, het was een mooie school, een mooie omgeving anders dan de scholen in Japan ik keek even omlaag toen me iets opviel. ''Ik heb geen schoenen aan.'' ik trok mijn wenkbrauwen op, ze zullen me wel een rare gast vinden maar dat maakte mij niks uit ze moesten er maar aan wennen. Ik liep verder naar de schoolgebouw benieuwd of er al leerlingen waren.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 19:46 ]


    Quinn Sparrow



    "Captain Quinn Sparrow, nice to meet you."







    'Als hij me niet in een kikker veranderd,' zegt hij droogjes. Ik schiet in de lach.
    'Mag ik dan ook je naam weten? Ik ben Cristopher, Cristopher Bond. Zoon van Bond, James Bond.'
    James Bond. Er glijd even bewondering over mijn gezicht. 'Captain Quinn Sparrow,' zeg ik trots. 'Mijn vader is Jack Sparrow.' Ik neem nog een slok rum.
    'Mag ik je trouwens Chris noemen?' vraag ik. 'Ik ben slecht met namen, om heel eerlijk te zijn.'
    Ik trek Chris voorzichtig mee naar de leraar. Het is goed om te zien dat ik een vriend kan hebben.
    ''Meneer!' roep ik naar hem. 'Als we bij hem aangekomen zijn tik ik hem aan. 'Hallo,' zeg ik. 'Weet ur misschien of er een conciërge is ofzo? Ik heb geen idee waar mijn kluisje is.'



    De man is Rumplestiltskin ;)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 19:53 ]


    Never grow up, it's a trap.

    HARLEY       QUINN
    Op het schoolplein • Talking to Stiles • Stemming: vrolijk

    De busrit had ik geweldig gevonden, de bus schommelde alle kanten op waardoor je lichaam alle kanten op werd gesmeten, ik kon niets anders dan lachen. Ik zou naar het Quizlet College gaan had hij me verteld, naar een plek waar het veilig. Ik vervloekte hem erom maar tegelijkertijd kon ik niet meer van hem houden. Hij wou me beschermen wat wel positief moest zijn, toch was hij ook degene waardoor ik me in deze outfit had moeten hijsen. Het was in een woord niet mijn stijl en daarom had ik het wat aangepast. Ik wist niet of dit mocht maar ik had dan eigenlijk wel schijt aan de schoolregels. Mijn blousje had ik waar nodig aan gepast waardoor hij nu een blauwe en roze kant had. Ook had ik mijn trui en blousje laten vernaaien zodat ze tot net wat boven mijn navel vielen. Het rokje vond ik nog wel iets hebben, het zat niet strak zoals ik gewend was maar het had wel wat. Aan het rokje had ik niets veranderd behalve dat ik hem wat hoger had opgetrokken en daaronder mijn eigen panty.
    Vrolijk stapte ik uit het busje en schudde ik mijn haren los. Met een stralende glimlach liep ik de school tegemoet. In mijn ooghoek zag ik een jongen staan met bruine warrige haren en ik moest zeggen het zag er lief uit. Ik gooide mijn knuppel over mijn linkerschouder heen en huppelde naar hem toe.
    "Hee, ik ben Harley" ik gooide mijn armen om zijn nek heen en duwde hem tegen me aan waarna ik mijn armen weghaalde en hem aankeek. Ik stak mijn hand uit en voegde eraan toe "niet zo'n prater hea?" Ik haalde mijn schouders op waarna ik hem met dezelfde stralende glimlach aankeek "Je bent wel aardig." ratelde ik door de jongen niet eens de kans gevend een antwoord te geven.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ivy Smiths

    Zuchtend trek ik mijn uniform aan. Ik heb meestal best zin in school, maar vandaag is het mijn dag niet. Mijn energie moet ik eigenlijk in andere dingen stoppen vandaag, maar ik heb altijd wel zin in mijn naschoolse activiteiten, paardrijden en boogschieten. Ik pak al gauw mijn handtas en stop er wat boeken in. Het is niet echt een kleine handtas, maar een grote, eerder een boodschappen of weekend tas formaat. De middelbare school is nooit een feestje geweest, maar ik moet mezelf er doorheen slepen, vertel ik mezelf iedere dag, maar ik heb niet echt het idee dat ik overtuigend genoeg op mezelf overkom. Uiteindelijk loop ik dus maar naar de bushalte, zoals iedere dag, en meestal net als vandaag in de regen, waarna ik ook nog tot de conclusie kom dat ik mijn bus had gemist en dus ook het eerste uur.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''



    Mieczyslaw ''Stiles'' Stilinski
    ''You wanna play catwoman? I'll be your batman.''
    17 years old • Happy • With Harley



    Mijn gedachtes zijn inmiddels afgedwaald naar een wereld buiten de hobbelige bus die vertrokken is uit Beacon Hills. Als ik de school zie opdoemen, krijg ik er eigenlijk best zin in om erheen te gaan. Nieuwe vrienden maken moet nog even wachten, maar het lijkt me leuk om vakken te leren die ik op Beacon Hills High-School nog nooit heb gedaan of kan doen. De enige afknapper aan de nieuwe school is het schooluniform. Het is niet zozeer vreselijk, ik ben gewoon geen schooluniform gewend. Het busje is inmiddels gestopt bij de school en zuchtend sta ik op. Waarom had ik niet gewoon met mijn jeep mogen gaan? Het kan me geen reet schelen dat ik met zo'n saaie schoolbus moet, mijn jeep blijf ik trouw en nu staat die stof te verzamelen in Beacon Hills. Fijn, zeg. Ik loop de bus uit en kijk om me heen op het schoolplein waar al een paar andere schoolbussen staan geparkeerd. Nieuwsgierig staar ik naar het schoolgebouw en ineens voel ik twee armen om mijn nek die me tegen iemands lichaam aandrukken. ''Hee, ik ben Harley.'' Hoor ik iemand zeggen. Als degene haar armen eenmaal heeft weggehaald, zie ik haar gezicht. De roze en blauwe tinten in zowel haar haren als op haar gezicht vind ik vrij creatief en met een uitnodigende glimlach op mijn gezicht kijk ik haar aan. ''Niet zo'n prater hea?'' Vraagt het meisje genaamd Harley aan me en haalt haar schouders op waarna er een stralende glimlach op haar gezicht verschijnt. Ik wilde iets zeggen over mezelf, maar Harley ratelt zo door me heen. ''Je bent wel aardig.'' Zegt ze vrolijk en ik kijk haar met twinkelende ogen aan. ''Ik ben Stiles Stilinski, aangenaam. Leuk je te ontmoeten, Harley.'' Stel ik me nogal ongemakkelijk voor en haal even een hand door mijn haren die in een warrige kuif staan. ''Je lijkt ook niet verkeerd.'' Zeg ik vriendelijk tegen haar en merk dan op dat ze een honkbalknuppel op haar schouder heeft hangen. ''Ik heb ook een knuppel!'' Gooi ik er enthousiast uit en wil dan meteen toegeven dat ik die weinig tot bijna nooit gebruik. ''We lijken meer op elkaar dan we denken, Harley. Allebei op deze High-School en allebei hebben we een gave knuppel.'' Die woorden gaan gepaard met een ondeugende grijns. Ze klinkt en lijkt niet verkeerd, aardig zelfs.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 22:42 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Diana Schade-Renard
    13 Years old//Talking to: Harley and Stiles


    Ik trek mijn schooluniform aan, het is niet heel erg. Als die Nick mama pijn doet dan gaat hij eraan, het maakt niet uit dat ik ergens anders ben. Ik stap in de schoolbus en kijk heel de reis door het raam.
    Ik zij een meisje met blonde haren en blauwe en roze bloes aan had. Ze lijkt me wel aardig. Ze is aan het praten.
    Een beetje huppelend ga ik hun kant op 'Hallo,' zeg ik vrolijk met een glimlach op mijn gezicht als ik bij hun sta. Ik kijk naar de knuppel die het meisje op haar schouder draagt. 'Mooie knuppel.'

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 22:38 ]

    margeiet vervrizs

    IK sloeh iedzeeen met mij wandelstok

    Jo Mari      Gold

    "I didn't know I had Permission to Murder and to Maim..."

    Zuchtend pak ik mijn spullen vast. Geweldig. Ga ik een keer weg van huis blijkt dat mijn vader ook op die verdomde school werkt. Had hij wel even kunnen melden, de klootzak. In een ooghoek zie ik hem maar ik negeer hem wanneer ik snel de bus en loop.
    Ik ga ergens alleen zitten, geen zin in sociale interactie. Ik zet muziek op en observeer de kinderen in de bus, saai, ze zien er allemaal wel braaf uit. Misschien zijn er bij de school wat minder saaie kinderen.
    Wanneer de bus stopt loop ik de school binnen, veel kinderen zitten al in hun uniform, ik niet, gadver, zo'n lelijk ding! Ik zie mijn vader langs een meisje met een paardenstaart lopen. Waarschijnlijk een piraat aan haar houding te zien.
    Een zucht verlaat mijn lippen en ik ga op een bankje er niet ver vandaan zitten. Daar kijk ik naar het groepje waar dat meisje in staat. Mijn blik valt op de man, nee, serieus! Mijn vader!?
    Ik sta op en loop naar mijn vader, de groep passerend, ja wat!? Hij had nog iets tegoed. Ik ga half voor hem staan en duw hem naar achter met magie. Niet heel veel tegoed want hier waren mensen bij maar okay.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 16:48 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora.

    I survived because the fire inside me burned brighter then the fire around me


    Geïrriteerd stapte ik de bus in. Vandaag is de eerste dag van Quizlet High School. Ik heb me dit zelf aangedaan. Ik ging ze ver mogelijk achteraan zitten waar zo weinig mogelijk mensen zitten. Een aantal mensen wouden naast me komen zitten, maar door een ijskoude blik van mij besloten ze al gauw ergens anders zitten. Ik friemelde wat aan de afschuwelijke rok, die ook wel bij het schooluniform hoort. Dit is alles behalve iets waar je, je makkelijk in kan bewegen. Ik liet een luide zucht horen. De bus stopte en ik stapte uit. Ik voelde zenuwen naar boven komen, maar al gauw sloot ik het buiten en zette mijn pokerface op. Ik begon met lopen en zag een aantal mensen staan. Twee meisje en een jongen. Een van die meisjes had een blauw, roze blouse en ze had een knuppel op haar rug. Ik stopte in mijn passen en voelde even of ik mijn dolk bij mij had. Mijn hand ging naar mijn laarzen en ik voelde de beschermhoes van mijn dolk tegen mijn enkel. Ik stond weer op en keek nog even naar het groepje, met nog steeds mijn pokerface en liep door naar binnen.


    We all just wanna be somebody

    HARLEY       QUINN
    Op het schoolplein • Talking to Stiles and Diana • Stemming: vrolijk


    "Ik ben Stiles Stilinski, aangenaam. Leuk je te ontmoeten Harley. Je lijkt mij ook niet verkeerd"
    "Je kan dus wel praten" lach ik er tussendoor terwijl ik een blonde pluk om mijn vinger draai.
    "Ik heb ook een knuppel" zei Stiles enthousiast, meteen haalde ik de knuppel van mijn schouder en draaide hem in het rond. "We lijken meer op elkaar dan we denken, Harley. Allebei op deze high-school en allebei hebben we een gave knuppel." De woorden gaan gepaard met een ontdeugende grijns. Ik leg een hand op zijn arm waarna ook ik moet lachen.
    "Nog geen drie minuten op deze school en mijn soulmate staat al naast me" na deze woorden stuur ik hem nog een dikke knipoog toe en een ontdeugende grijns. "Waar is jou knuppel dan eigenlijk?"
    Er was een kleiner meisje naast ons komen te staan, ze zag er best wel schattig en lief uit, dit bewees ze dan ook meteen toen ze mijn knuppel een complimentje gaf.
    "Hallo" zei ze "Mooi knuppel". Ik glimlachte naar haar waarbij ik mijn knuppel op de grond liet leunen.
    "Dankje. Nu moet ik zeggen dat ik het uniform afschuwelijk vind, helemaal niet mijn ding, maar jou staat het echt geweldig." Ik haalde mijn hand over haar blonde haren heen, het meisje was een echte cutie.
    Nog steeds in mijn goedgestemde bui stak ik mijn hand naar haar uit "Ik ben Harley."
    Meteen ging ik verder met mijn verhaal tegen zowel het meisje als Stiles.
    "Dus waarom zitten jullie hier? Heeft iemand jullie hier ook heen gestuurd? Dat was bij mij dus wel het geval, al moet ik zeggen dat ik het al heel wat minder vervelend vind nu ik jullie heb leren kennen!"
    Nu pas gaf ik mijn ogen de kost om om me heen te kijken, de school was groot. Er stonden al enkele bussen bij het plein en hier en daar stonden enkele leerlingen verspreid. Dan waren er ook nog enkele docenten die stonden te kijken naar de nieuwe leerlingen. Je kon nu al onderscheid maken tussen de typen leerlingen, er waren die meteen druk op zoek gingen naar hun kluisje of het lokaal waar ze het eerste lesuur les hadden. Het viel me op dat ik de enige was die wat aan zijn uniform had gedaan, niet dat dat me uitmaakte. Stiles en het andere meisje hadden ook allebei gewoon braaf hun uniform aangetrokken en er eigenlijk niet iets persoonlijks meegedaan. Heel even tuitte ik mijn lippen had ik er wel goed aan gedaan om ook mijn knuppel nog mee te nemen. Deze gedachte schudde ik echter gauw van me af, het was al een hele opgave geweest mijn geweer thuis te laten, laat staan dat ik ook mijn knuppel had achtergelaten. Ik gooide mijn staarten over mijn rug heen en als automatisch ging mijn hand naar mijn nek waar normaal mijn ketting zat, ook deze had ik achtergelaten realiseerde ik me nu. Puddin', waar zou hij nu mee bezig zijn? Ook deze gedachte schudde ik van me af hij had mij verlaten, voor het eerst in tijden had hij mij achtergelaten.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    L Lawliet/Hideki Ryuga

    ''Whatever the reason may be, murder is always wrong.''


    Ik zag twee meisjes waarvan een, een knuppel had daarmee zou ik zeker geen vrienden mee worden zou vast een vriendin van Kira kunnen zijn, daar bij stond ook een jongen later zag ik een meisje die naar binnen liep en ook ik liep naar binnen, zei leek me wel interessant om een praatje te maken, al wilde ik het niet en boeide het me niet zoveel toch zal ik Watari trots maken dat ik hier aan mijn sociale contacten heb gewerkt, maar toch zodra ik hier terug ben en terug in Japan ben dan zal ik niemand hier meer zien of spreken gewoon omdat ik er de behoefte niet aan heb. Denk ik...
    Ik liep naar het meisje toe en liet me blik even over haar schooluniform glijden. ''Goede ochtend.'' begon ik, ik wist helemaal niet hoe ik mensen uit andere werelden moest begroeten, in ieder geval dacht ik niet op de wijze hoe we mensen in Japan begroette, was dat goede ochtend als nog te netjes? wel wat maakte het uit. ''Vind jij het ook zo afschuwelijke uniform?'' vroeg ik aan haar om maar iets te kunnen zeggen.

    Atalante




    Rumplestitlskin

    ''All magic comes with a price.''

    ''Meneer!'' hoorde ik een vrouwen stem roepen ik rolde met mijn ogen, o nee hier gaan we. Ze tikte me aan en geïrriteerd draaide ik me om. ''Wat?'' ''Hallo.''' zei ze, ik keek de meisje en de jongeman die er bij is komen staan emotieloos aan. ''Weet u misschien of er een concierge is ofzo? ik heb geen idee waar mijn kluisje is.'' ik lachte. ''Nee, natuurlijk weet je dat niet, waarom zou je dat ook weten?'' zei ik en ik lachte op zo psychopathische manier. Ik keek naar haar fles rum en ik grijnsde ik maakte een beweging met mijn hand en de fles rum verscheen in mijn hand. ''Ten eerste is rum en andere alcoholhoudende drank en dat soort onzin hier niet toegestaan.'' zei ik grijnzend ik nam een slok van de rum en spuugde het recht in haar gezicht uit. ''Het is dan ook vrij ranzig, de kluisjes zijn aan het einde van de gang links.'' zei ik daarna ik wilde mijn weg weer vervolgen toen ik mijn dochter tegen kwam. ''O nee heb je haar ook weer.'' zei ik sarcastisch, ze duwde me een stukje naar achteren met haar magie en ik grijnde naar haar de fles rum gooide ik in haar gezicht. ''Dom wicht, thuis kan je wel denken dat je heel wat bent en kunnen deze laten we elkaar vermoorden zooi gebeuren, maar hier op school wordt dit niet getolereerd ik ben jou leerling en ik ben jou leraar niets meer en niets minder.'' siste ik. ''Ik ben blij dat je niet weet wie je moeder is, ze zal teleurgesteld in je zijn.'' ik grijnsde weer.




    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 10:05 ]

    Christopher Bond
    Spy ~ Son Of James Bond And Miss. Swann
    I don't stop when I'm tired,
    I stop when i'm done.


    ''Nee, natuurlijk weet je dat niet, waarom zou je dat ook weten?'' zei de leraar met een irritante grijns op zijn gezicht. Hij keek naar Quinns fles met rum en begon nog vreemder te grijnzen, waarna hij de fles rum afpakte en ons de les las. ''Ten eerste is rum en andere alcoholhoudende drank en dat soort onzin hier niet toegestaan.'' Ik luisterde niet echt, tot dat hij een slok nam en het in haar gezicht uitspuugde. Ik gaf hem een boze blik waarna ik hem het liefste had uitgescholden voor ten eerste: KLOOTZAK, WIE DENK JE WEL DAT JE BENT. Alleen ging hij al verder met zijn onzin praat. ''Het is dan ook vrij ranzig, de kluisjes zijn aan het einde van de gang links.'' Na zijn woorden liep hij weg naar een andere dame, ''Hij is een vieze vuile...'' Ik kon me net nog inhouden voordat ik echt woedend werd, ''wie denkt hij wel dat hij is! Hij mag wel magie hebben, maar ik ben een Bond en jij een Sparrow en samen gaan wij hem de les lezen.''



    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Phoenix
    Goth ~ Daughter Of Ares And Pallas Athena
    I'm waking up, I feel it in my bones
    Enough to make my systems blow.

    Ik zag wel wat mensen, maar niemand daarvan was echt iemand die ik misschien nog zou mogen. Ik voelde nog even of mijn zwaard echt nog op mijn rug hing, zonder zou ik dit jaar niet overleven. Ik sloot mijn kluisje en draaide hem op slot. Ik had geen zin om naar de les te gaan, laat staan of het me zou boeien dat ik te laat kwam. Ik opende de deur en snoof de frisse buiten lucht op. Ik rook geen branding zoals wanneer thuis de plunderaars huizen achter lieten, ze staken ze in brand. Mijn vader en ik liepen er graag langs en dan vertelde hij me wat er gebeurd was. De ene keer wou een vrouw niet haar huis uit, de andere keer hadden plunderaars gewoon zin in vernieling. Ik keek om me heen en zag een paar leerlingen staan te praten, op hoop van zegen. Ik stak mijn zwaard terug in de houder en voelde aan de tattoo in mijn nek. Ik liep op de leerlingen af en vergat het gene wat mijn vader altijd zei: ''Vrienden bezorgen je zwakte.'' Ik ging bij hen staan en keek ze 1 voor 1 aan, het enige wat ik kon uitbrengen was ''Hoi.'' Aangezien mijn vader me nooit leerde hoe ik vrienden moest maken. ''Ik ben blijkbaar niet de enige die niet zonder wapens kan.''



    @Harley Quinn, Diana and Stiles

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 9:49 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.



    Quinn Sparrow



    "Captain Quinn Sparrow, nice to meet you."







    'Nee, natuurlijk weet je dat niet, waarom zou je dat ook weten?' vraagt de leraar met een rare lach. Ik kijk hem bevreemd aan.
    'Omdat ik m'n kluisje nodig heb, natuurlijk,' zeg ik simpel. De man kijkt naar mijn rum en net op het moment dat ik het flesje weg wil stoppen, laat hij het met één snelle handbeweging uit mijn hand verdwijnen. Dus hij heeft magie? Prima, ik heb het namelijk ook. Dan besef ik dat het mijn enige flesje is. 'Mijn rum!' roep ik uit, met een venijnige blik.
    'Ten eerste is rum en andere alcoholhoudende endat soort onzin hier niet toegestaan,' zegt hij grijnzend. Hij neemt een grote slok van mijn rum en spuugt het in mijn gezicht uit.
    Ik wankel achteruit. 'Vind je dat normaal?!' vraag ik woest terwijl ik met de mouw van mijn trui mijn gezicht droogwrijf.
    'Het is dan ook vrij ranzig, de kluisjes zijn aan het eind van de gang links,' zegt hij en hij loopt weg.
    'Hij is een vieze vuile,' zegt Chris met ingehouden woede. Ik knik instemmend. 'Wie denkt hij wie niet dat hij is! Hij mag an wel magie hebben, mara ik ben een Bond en jij bent een Sparrow en samen gaan wij hem de les lezen.' Ik knik. Tegelijkertijd zie ik dat hij mijn flesje in het gezicht van een andere leerling smijt. Wat een psychopaat. Wie heeft hem aangenomen!
    Ik wend me weer tot Chris. 'Ik heb ook magie,' beken ik. 'En als hij een oorlog wil, kan hij het krijgen.'



    Never grow up, it's a trap.