• Quizlet High School

    We hebben erg veel (verschillende) karakters op Quizlet.
    Uit HP, OUAT, Twilight, POTC en nog véél meer.
    Wat nou,als die karakters bij elkaar op een school zouden zitten?
    De school heet Quizlet(surprise, surprise) en het is een kostschool.
    De school is erg groot en heeft paardenstallen, een rijbak, een hockeyveld, een voetbalveld, een arena waar je kan oefenen met vechten(boogschieten, zwaardvechter, etc.) en een hele grote gymzaal.




    Wat gaan we spelen?
    We gaan zelfbedachte, of bestaande personages spelen die bij elkaar op school zitten. Het mogen personages van boeken, films of series zijn, maar ook uit zelfbedachte werelden.

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform (voor meisjes voor jongensdient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je kunt kiezen tussen de activiteiten paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal, boogschieten, zwaardvechten en basketbal.
    X. Je mag na school elke dag in
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:


    Leraren:
    Vrouwen:


    Mannen:
    Rumplestiltskin/ DarkOne
    Levi Ackerman/ Rashoumon

    Leerlingen

    Meisjes:
    Quinn Sparrow/ _Orphan_
    Jo Gold/ JoSnape
    Harley Quinn/ Atarau
    Ivy Smiths/ Zapata
    .../ Perfectt
    Diana/ Grimmlove
    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora / _InsideFire_
    Phoenix/ Ochtendzon
    .../ Oblivion
    Eadlyn Helena Margarete Schreave/ Aniketos

    Jongens:
    L Rōraito/ DarkOne
    Christopher Bond/ Ochtendzon
    .../ Rashoumon
    .../Paladins
    .../Ochtendzon



    FC:

    Margot Robbie
    Magdalena Zalejska
    Robert Carlyle
    daria sidorchuk


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens/Magie:
    Leerling/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:



    Stop op vrouwelijke leerlingen!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 10:00 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Jo      Mari      Gold

    "I didn't know I had Permission to Murder and to Maim..."

    ''O nee heb je haar ook weer.'' zei Rumple sarcastisch. Ik kijk hem kwaad aan, oh hij irriteert me zo! Ik had nog wat van hem tegoed en dan doet hij zo! Opeens gooit hij het flesje rum in mijn gezicht. Ik schrik me kapot en knipper een paar keer met mijn ogen, wat.... Ik voel dat ik een beetje draaierig word, dit deed pijn. Een kleine stap deed ik naar achter om niet om te vallen. ''Dom wicht, thuis kan je wel denken dat je heel wat bent en kunnen deze laten we elkaar vermoorden zooi gebeuren, maar hier op school wordt dit niet getolereerd jij bent mijn leerling en ik ben jou leraar niets meer en niets minder.'' siste hij. "En jij hebt een verantwoordelijkheid als docent en daar hoort dit niet bij!" kaats ik terug, het verbaasd me dat ik met de hoofdpijn die op komt zetten nog een gevatte opmerking kan maken, ''Ik ben blij dat je niet weet wie je moeder is, ze zal teleurgesteld in je zijn.'' mijn ogen schieten open, "Zeg geen woord over mijn moeder!" zeg ik kwaad. Ik zie in een ooghoek dat de jongen en het meisje weer met elkaar aan het praten zijn, zouden ze alles kunnen horen? "Lul..."

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 13:37 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Quinn Sparrow



    "Captain Quinn Sparrow, nice to meet you."







    'Zeg geen woord over mijn moeder!'
    Mijn gedachtes worden onderbroken door het meisje die mijn flesje rum in d'r gezicht kreeg. 'Lul,' zegt ze er nog achter aan.
    Ik weet niet wat ik moet doen. Naar het meisje toe gaan en vragen of ze oké is? De leraar een klap in zijn gezicht geven?
    'Dit is fout,' fluister ik tegen Chris. 'Ik weet niet waar ze elkaar van kennen maar dit is foute boel. Hij heeft magie, en hij is gestoord. Dit kan gevaarlijk zijn.'
    Ik stap voorzichtig op de man en het meisje af, 'Gaat het?' vraag ik een beetje ongemakkelijk aan het meisje. Dan wend ik me tot de man.
    'Why is the rum always gone?' vraag ik met een zucht. 'Geef me mijn rum terug, of ik zorg ervoor dat je het geeft.'


    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 13:24 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Diana Schade-Renard
    13 Years old//Talking to: Harley, Stiles and Phoenix



    "Dankje. Nu moet ik zeggen dat ik het uniform afschuwelijk vind, helemaal niet mijn ding, maar jou staat het echt geweldig." Ze haalt haar hand over mijn haren. Ik glimlach, zij is echt heel aardig, ik mag haar wel.
    Ze steekt haar hand naar me uit. "Ik ben Harley." Ik schud de hand netjes. 'Diana.' Meteen daarna begon ze weer te praten.
    "Dus waarom zitten jullie hier? Heeft iemand jullie hier ook heen gestuurd? Dat was bij mij dus wel het geval, al moet ik zeggen dat ik het al heel wat minder vervelend vind nu ik jullie heb leren kennen!" Ik glimlach weer, ik mag haar echt heel erg. 'Ik moest naar deze school, omdat mama zei dat ik niet naar een gewone school kon,' zeg ik een beetje sip. Ik kijk Harley aan en meteen voel ik me weer blij. 'Ik mag jou wel,' zeg ik met een glimlach tegen haar.
    Er kwam een ander meisje bij ons staan. ''Hoi.'' Ze kijkt ons een voor een aan. 'Hey,' zeg ik vriendelijk terug.
    ''Ik ben blijkbaar niet de enige die niet zonder wapens kan.'' Ze heeft het waarschijnlijk niet tegen mij, want ik heb geen wapens bij, maar die heb ik ook niet nodig.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 13:07 ]


    Atalante ''Ata'' Misitco Yelrora

    I survived because the fire inside me burned brighter then the fire around me


    ''Goede ochtend.'' Zei een stem. Razend snel draaide ik me om en daar stond een jongen vlak voor mijn neus. ''Vind jij het ook zo'n afschuwelijk uniform?'' Vroeg hij. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. ''Wat moet je van me?'' Zei ik met een dreigende ondertoon. Ik stond klaar om aan te vallen, als het nodig was. Hij mag er dan niet gevaarlijk uitzien. Het zegt niks over hoe de persoon echt is. Ook was het zeer duidelijk dat hij eigenlijk geen idee had wat hij moest zeggen. Ik rolde mijn ogen een keer en draaide me weer om, richting de kluisjes die ik toevallig zag.


    We all just wanna be somebody

    Heel late MT - ik post straks wel iets.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Christopher Bond
    Spy ~ Son Of James Bond And Miss. Swann
    I don't stop when I'm tired,
    I stop when i'm done.


    'Wat een psychopaat. Wie heeft hem aangenomen!' Ik haal mijn schouders op, ''een mede psychopaat?'' Ik kijk haar aan wanneer ze zich weer tot mij richt, 'Ik heb ook magie. En als hij een oorlog wil, kan hij het krijgen.' Ik glimlach en kijk in haar ogen, 'niemand scheid een piraat van zijn rum.' Ik zie dat ze kijkt naar de dochter van Rumple, Jo. Ja, als je de zoon bent van een meester spion weet je dingen al. 'It's Jo.' Ik zie dat Quinn twijfelt, maar ze loopt toch naar het meisje toe nadat ze weer wat in mijn oor fluistert waarna ik opnieuw mijn schouders op haal, ''psychopaten doet psychotische dingen.'' Ik zie hoe Quinn voorzichtig tussen de man en het meisje in gaat staan. 'Gaat het?' Ik zie dat ze zich omdraait naar de man, 'Why is the rum always gone?' vraagt ze met een zucht. 'Geef me mijn rum terug, of ik zorg ervoor dat je het geeft.' Ik ga vastberaden naast Quinn staan en kijk hem met de gemene ogen van mijn moeder aan. ''Je komt niet aan Quinn en haar rum man, jij hoeft je mond er toch niet mee te besmeuren dus bek dicht.'' Ik kan me niet meer inhouden, maybe geef ik te snel om mensen. Het kan me niet schelen, zoals ik zei: Je scheid een piraat niet van zijn rum.


    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 18:26 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.


    Evelyn "Eva" Sara R.

    Na een lange en wat mij betreft veel te eenzame busrit, kwamen we aan bij de school. Het was er zo prachtig, zo verleidelijk, dat ik -onbewust- nog een minuut of twee bleef zitten om de schoonheid van het domein op me in te laten werken.
    Toen besefte ik dat het tijd was om vrienden te maken, sprong ik overeind en ging ik naar buiten. Daar zich ik in mijn ooghoeken een groepje van drie leerlingen staan, die er redelijk aardig uitzagen. Opgewekr liep ik op hen af. Toen ik dichtbij genoeg was om hun stemmen te horen, kwam er nog een meisje bijstaan.
    'Hoi', zei ze. Toen iemand anders terug groette, zei ze: 'Ik ben blijknaar niet de enige die niet zonder wapens kan.' Het klonk niet onvriendelijk, maar toch verstijfde ik. Ik was er niet helemaal zeker van of ik wel zou willen omgaan met mensen die niet zonder hun wapens konden.
    Het feit dat ze toch wel aardig klonk, trok me over de streep. Ik kwam bij hen staan en stelde me vrolijk voor.
    'Hoi. Ik ben Eva, en jullie? En hoezo kunnen jullie niet zonder wapens?'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 19:46 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    HARLEY       QUINN
    Op het schoolplein • Talking to Stiles, Diana, Phoenix & Eva • Stemming: vrolijk


    'Diana' zegt het meisje. Ik knikte blij dat ik nu ook haar naam wist.
    'Ik moest naar deze school, omdat mama zei dat ik niet naar een gewone school kon' antwoorde ze. Ik hield mijn hoofd even schuin wat er vast vreemd uit had gezien. Het meisje was dus overduidelijk speciaal, alleen al omdat ze de school een "gewone" school noemde. Ik zou deze school alles behalve gewoon noemen, er zaten allerlei niet echt gewone leerlingen op noch leraren.
    Al snel voegde nog iemand zich bij ons groepje, het meisje zag eruit alsof ze zo van het slagveld kwam en dat was de reden waarom ik haar al meteen mocht.
    'Hoi' zei ze, Diana reageerde meteen terug met een 'Hey' terug en ook ik vermande me meteen.
    'Dit is niet mijn wapen' zei ik mijn knuppel naar mij toetrekkend 'het is ook mijn beste vriend' voegde ik eraan toe zogenaamd mijn knuppel knuffelend. 'Hij heet Olivier' grapte ik. Terwijl ik hard moest lachen om mijn eigen grap voegde nog een meisje zich bij onze groep, het werd nog een drukke bedoeling hier.
    'Hoi, ik ben Eva en jullie? En hoezo kunnen julle niet zonder wapens?' Het meisje heette dus Eva, het meisje had een mooi gezichtje en leek op het eerste gezicht wel aardig maar schijn bedriegt en dus was ik hier nog niet zeker van.
    "Hey, ik ben Harley. Dit is Diana" ik wees naar het meisje waarna mijn hand zich naar Stiles verplaatste "Dit is Stiles, maar hij is niet zo'n prater, maar heb er niks tegen want dan heb je ook mot met mij gezien hij mijn zonet gevonden soulmate is" vriendelijk porde ik hem in zijn zij en glimlachte naar hem.
    "Dit meisje is zonet bij ons komen staan en ik heb eigenlijk geen idee wie het is. Dus ben je zo vriendelijk je naam met ons te delen?' Toen pas herinnerde ik me haar tweede vraag die ik dan ook snel beantwoorde.
    'Nou ik kan wel zonder wapens, voor een paar dagen, of uren, misschien minuten. Oké, nee ik kan niet zonder of ik wordt gek, tenzij ik een Nespresso machine heb dan overleef ik ook wel zonder' grinnik ik. Een rilling trekt over mijn rug denkend aan de tijd dat ik gevangen zat maar wel een Nespresso machine had, het was niet vreselijk maar zeker ook niet prettig. Gelukkig had de Joker mij gered.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Eadlyn Helena Margaret Schreave
    ”Eady”


    I have only one heart, and I’m saving it
    [/center]

    [img]http://68.media.tumblr.com/25599e62a8834fd32295fb792cbacb52/tumblr_inline_nphoe6E9GG1tspqfi_250.png" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

    De rit in de bus was niet de beste rit die ik ooit heb gehad, of de comfortabelste. Toen we aankwamen, werd ik onderhand de bus uit gegooid, waarna die met piepende banden weer weg reed.
    Mijn hakken maken een geruststellend getik op de grond waar ik loop terwijl ik naar de deur van Quizlet marcheer. Voor de ingang blijf ik even staan en haal ik diep adem.
    ‘Ik kan dit,’ zeg ik tegen mezelf. ‘Je bent Eadlyn Schreave, de kroonprinses van Illea. Jij bent de machtigste vrouw.’ Mijn kleine peptalk zorgt ervoor dat ik een lach op mijn gezicht tevoorschijn kan toveren. Ik duw met mijn heup de deur open en loop naar binnen.
    ‘Hallo,’ zeg ik en mijn stem echoot door de hal.


    I have seen my own sun darkened


    Eadlyn Helena Margaret Schreave
    ”Eady”

    I have only one heart, and I’m saving it


    De rit in de bus was niet de beste rit die ik ooit heb gehad, of de comfortabelste. Toen we aankwamen, werd ik onderhand de bus uit gegooid, waarna die met piepende banden weer weg reed.
    Mijn hakken maken een geruststellend getik op de grond waar ik loop terwijl ik naar de deur van Quizlet marcheer. Voor de ingang blijf ik even staan en haal ik diep adem.
    ‘Ik kan dit,’ zeg ik tegen mezelf. ‘Je bent Eadlyn Schreave, de kroonprinses van Illea. Jij bent de machtigste vrouw.’ Mijn kleine peptalk zorgt ervoor dat ik een lach op mijn gezicht tevoorschijn kan toveren. Ik duw met mijn heup de deur open en loop naar binnen.
    ‘Hallo,’ zeg ik en mijn stem echoot door de hal.

    De andere kan ik blijkbaar niet aanpassen. Het spijt me daarvoor XD


    I have seen my own sun darkened

    Cinnick Rye Mellark


    De kamer waarvan ze verwachten dat ik hier slaap, is zo netjes en schoon dat ik de koolstof uit District twaalf begin te missen. Mijn vinger laat ik glijden over een mahoniehouten kastje en ik bekijk mijn vinger, waar ‘verrassing’ geen stofje op te bekennen is.
    Alles is hier zo netjes, zelfs in het uniform zitten geen vouwen of kreukels waar ze niet horen te zitten. Maar ik moet wel zeggen, alles is beter dan de kleding die Capitooltieners dragen. Snel schudt ik mijn hoofd om de donkere beelden te verdrijven die de kop op proberen te steken.
    Om mijn hoofd iets rustiger te maken, besluit ik dat ik een wandeling ga maken om Quizlet beter te verkennen. Ook neem ik een papiertje mee waarop ik aantekeningen maak zodat ik weet hoe alles hier in elkaar steekt.
    De deur van mijn kamer sluit ik zachtjes achter me en ik been snel de gang in.


    I have seen my own sun darkened

    Phoenix
    Goth ~ Daughter Of Ares And Pallas Athena
    I'm waking up, I feel it in my bones
    Enough to make my systems blow.

    '
    Een klein meisje reageerde meteen 'Hey' terug. Ik keek naar de knuppel van het andere meisje met de knuppel, waar eigenlijk de opmerking voor bedoelt was. Ze had leuk haar, en leek me eigenlijk wel aardig, maar toch moest ik me aan mijn vader en zijn regels houden. Een leider mag geen zwakte hebben, anders verliest hij de strijd. 'Dit is niet mijn wapen' zei ze en ze trok haar knuppel naar zich toe. 'Het is ook mijn beste vriend.' Ik glimlachte, net zoals haar als haar, 'Hij heet Olivier.'
    'Hoi, ik ben Eva en jullie? En hoezo kunnen julle niet zonder wapens?' Ik draaide me om en zag opnieuw een meisje, haar liefelijkheid stond me direct niet aan.
    Ik zag dat ze de andere voorstelde, en herinnerde mezelf er even aan dat zei mijn naam nog niet wisten. "Dit meisje is zonet bij ons komen staan en ik heb eigenlijk geen idee wie het is. Dus ben je zo vriendelijk je naam met ons te delen?' Ik keek haar aan en stapte naar voren. 'Nou ik kan wel zonder wapens, voor een paar dagen, of uren, misschien minuten. Oké, nee ik kan niet zonder of ik wordt gek, tenzij ik een Nespresso machine heb dan overleef ik ook wel zonder.' Ik moest eigenlijk wel lachen om de dame, ik keek iedereen één voor één aan. 'Ik ben Phoenix, dochter van de Ares en Pallas Athena, allebei oorlogsgoden. Mijn wapen is een zwaard, waarmee ik twee dingen kan doen. A- Ik kan je hoofd eraf halen wanneer ik maar wil en B- ik kan er dit mee doen.' Ik draaide een kort rondje en gooide mijn zwaard weg, braaf belandde hij recht in de muur. 'Precies wat ik voor ogen had.'



    @Harley Quinn, Diana, Eva and Stiles


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.



    Rumplestitlskin

    ''All magic comes with a price.''


    ''En jij hebt een verantwoordelijkheid als docent en daar hoort dit niet bij!'' kaatste ze terug ik lachte. ''Zeg geen woord over mijn moeder!'' zei ze kwaad. ''Lul...'' zei ze. Ik lache haar alleen maar uit ik wilde nog iets zeggen maar daar had ik de kans niet voor omdat die twee kindjes van net aan kwamen lopen. ''Gaat het?'' vroeg het meisje aan Jo, het meisje wende zich naar mij. ''Geef me mijn rum terug, of ik zorg ervoor dat je het geeft.'' ik lachte totaal niet onder de indruk van haar dreigement. ''Je komt niet aan Quinn en haar rum man jij hoeft je mond er toch niet mee te besmeuren, dus bek dicht'' zei de jongeman weer lachte ik en rolde ik met mijn ogen. ''Jullie weet niet tegen wie je het hebt dearie.'' ik keek haar dreigend aan. ''In mijn land noemen ze me the dark one, ik ben onsterfelijk en de machtigste tovenaar daar, ik heb al duizenden moorden op mijn naam staan.'' ik lettte op haar reactie ik wilde weten wat voor meisje het was, ze leek me wel stoer en niet zo snel onder de indruk van dingen. Ik maakte een beweging met mijn hand en toverde een fles rum voor haar alleen wat ze niet wist is dat er iets inzat waardoor ze de hele dag zou overgeven. ''Alsjeblieft.'' zei ik.





    L Lawliet/Hideki Ryuga

    ''Whatever the reason may be, murder is always wrong.''

    Ze kneep haar ogen tot spleetjes. ''Wat moet je van me?'' zei ze met een dreigende ondertoon, ik bleef staan en keek haar kalm aan. Ze rolde met haar ogen en ze draaide zich om. ''Ik probeer alleen maar een gesprek aan te knopen!'' ik liep haar achterna, ik zou graag haar naam willen, misschien dat ik haar eens kan gaan checken onderzoeken waar ze vandaan komt en of ze iets van een criminele verleden heeft. ''Wat is je naam?'' vraag ik aan haar.




    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 16:42 ]

    Jo Mari      Gold

    "I didn't know I had Permission to Murder and to Maim..."

    Het enige wat die smerige klootzak nog doet is lachen. Ik knijp mijn handen tot een vuist en hou me in.
    "Gaat het?" ik kijk op, vroeg ze dat aan mij? Ze kijkt me even aan, het was dat meisje van de rum, een pirate. "Ja hoor" zeg ik langzaam. Wat nou als ze het niet tegen mij had? Wat vreemd zou zijn want ik sta hier, maar toch!
    Het meisje draait zich naar mijn vader en begint hem, soort van, te bedreigen. Ik zucht even, dat gaat nooit werken... Ook komt er een jongen bij staan die haar hielp. Ik sluit mijn ogen even wanneer er hoofdpijn op komt zetten, misschien moet ik ze helpen...
    "Dus bek dicht!" zegt de jongen nog. Ik rol met mijn ogen wanneer Rumple weer begint over zijn stand in het Enchanted Forest, hij geeft het meisje weer wat drank, wat ik persoonlijk totaal niet vertrouw, ik stap zelfverzekerd naar voren.
    "Ja heel prachtig maar je bent daar niet, je bent nu hier en je mag als docent niet moorden, dat weet je toch wel" ik kijk hem lichtelijk grijnzend aan, "En dan heb je ook nog het feit dat Bae het niet leuk zou vinden als je het deed." ja, dat was random over Bae, maar ongeveer zijn enige zwakke plek.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Diana Schade-Renard
    13 Years old//Talking to: Harley and Stiles


    ‘hoi. Ik ben Eva, en jullie? En hoezo kunnen jullie niet zonder wapens?’ Ik kijk naar het meisje die erbij komt staan. ‘Hey, ik ben Harley. Dit is Diana.’ Ze wijst naar mij en daarna naar de jongen. ‘Dit is Stiltes, maar hij is niet zo’n prater, maar heb er niks tegen heb ook nog mot mij gezien hij mij zonet gevonden soulmate is.’
    'Nou ik kan wel zonder wapens, voor een paar dagen, of uren, misschien minuten. Oké, nee ik kan niet zonder of ik wordt gek, tenzij ik een Nespresso machine heb dan overleef ik ook wel zonder,’ gaat Harley weer verder. 'Ik ben Phoenix, dochter van de Ares en Pallas Athena, allebei oorlogsgoden. Mijn wapen is een zwaard, waarmee ik twee dingen kan doen. A- Ik kan je hoofd eraf halen wanneer ik maar wil en B- ik kan er dit mee doen.' Ik kijk hoe ze haar zwaard weggooit, ik ben niet echt onder de indruk, heb coolere dingen gezien. 'Precies wat ik voor ogen had,' zei ze. Nu is het mijn beurt om wat te laten zien. Ik steek mijn hand uit en ik voel hoe de magie door mijn lichaam stroomt, waardoor mijn ogen nu paars zijn geworden. Ik trek het zwaard zonder moeite naar me toe en breng hem naar mijn hand, dit allemaal heb ik heel snel gedaan. Ik bekijk het zwaard. ‘Mooi zwaard,’ zeg ik en ik draai het zwaard om met het handvat naar haar, zodat ze hem kan pakken.