• Quizlet High School

    We hebben erg veel (verschillende) karakters op Quizlet.
    Uit HP, OUAT, Twilight, POTC en nog véél meer.
    Wat nou,als die karakters bij elkaar op een school zouden zitten?
    De school heet Quizlet(surprise, surprise) en het is een kostschool.
    De school is erg groot en heeft paardenstallen, een rijbak, een hockeyveld, een voetbalveld, een arena waar je kan oefenen met vechten(boogschieten, zwaardvechter, etc.) en een hele grote gymzaal.




    Wat gaan we spelen?
    We gaan zelfbedachte, of bestaande personages spelen die bij elkaar op school zitten. Het mogen personages van boeken, films of series zijn, maar ook uit zelfbedachte werelden.

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform (voor meisjes voor jongensdient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je kunt kiezen tussen de activiteiten paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal, boogschieten, zwaardvechten en basketbal.
    X. Je mag na school elke dag in
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:


    Leraren:
    Vrouwen:


    Mannen:
    Rumplestiltskin/ DarkOne
    Levi Ackerman/ Rashoumon

    Leerlingen

    Meisjes:
    Quinn Sparrow/ _Orphan_
    Jo Gold/ JoSnape
    Harley Quinn/ Atarau
    Ivy Smiths/ Zapata
    .../ Perfectt
    Diana/ Grimmlove
    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora / _InsideFire_
    Phoenix/ Ochtendzon
    .../ Oblivion
    Eadlyn Helena Margarete Schreave/ Aniketos

    Jongens:
    L Rōraito/ DarkOne
    Christopher Bond/ Ochtendzon
    .../ Rashoumon
    .../Paladins
    .../Ochtendzon



    FC:

    Margot Robbie
    Magdalena Zalejska
    Robert Carlyle
    daria sidorchuk


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens/Magie:
    Leerling/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:



    Stop op vrouwelijke leerlingen!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 10:00 ]


    Never grow up, it's a trap.

    HARLEY       QUINN
    Op het schoolplein • Talking to Stiles, Diana, Phoenix & Eva • Stemming: vrolijk


    'Ik weet het niet, het is volgens mij altijd al zo geweest, sinds ik magie gebruik. Ik kan het je niet leren' antwoorde Diana. Mijn reactie kwam dan ook vrij snel na die van haar.
    'In dat geval gaan we een keertje samen kleurlenzen voor mij kopen, in het paars natuurlijk' vertelde ik glimlachend. Ik werd pijnlijk teruggetrokken in de realiteit toen Phoenix me er dan ook aan herinnerde dat er zo een openingsceremonie was. Ik tuitte mijn lippen en schudde erg minimaal mijn hoofd, daar had ik dus echt geen zin.
    'Kunnen we niet gewoon iets later komen' antwoorde ik zeurderig. Al wist ik dat dat geen optie was, alles ging om de eerste indruk. Dus zuchtte ik en gaf ik toe aan de waarheid.'
    'Laten we dan maar gaan' ik trok aan Stiles' mouw in de hoop hem mee te krijgen en weg te houden van Eva wie schijnbaar nogal geïnteresseerd in hem was. Iets wat me stik jaloers maakte en tegelijkertijd heel erg boos. Stiles verdiende beter dan Eva. Niemand verdiende iemand die anderen onderwaardeerde. Niemand verdiende zo iemand. Daarnaast was Eva gewoon niet mijn type en Stiles wel nog een reden waarom hij Eva niet leuk zou mogen vinden want dan zou ik haar moeten accepteren. Iets wat niet echt in mijn bloed zit.
    Ik trok Stiles aan zijn mouw mee in de richting van de openingsceremonie.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    Mieczyslaw ''Stiles'' Stilinski
    ''You wanna play catwoman? I'll be your batman.''
    17 years old • Happy • With Harley, Diana, Eva and Phoenix



    Het is wel te merken dat ik nogal de stille ben, of het komt doordat Harley steeds door me heen praat. Inmiddels had een klein blond meisje zich bij Harley en mij gevoegd. Gevaarlijk lijkt ze niet, eerder onschuldig. Laten ze wel zulke jonge leerlingen toe op deze school? Harley en het meisje waren in een druk gesprek verwikkeld toen er nog iemand bij ons voegde. Fijn. Kunnen ze Harley en mij niet gewoon met rust laten? Het ene meisje heeft zich inmiddels voorgesteld als Diana en het nieuwe meisje heet Eva. Ik houd me de hele tijd een beetje buiten de gesprekken, helemaal als er weer iemand bij komt staan. Nu heb ik het gehad met al die mensen. Het nieuwe meisje dat zich voorgesteld heeft als Phoenix kijkt de groep rond en laat wat moves wat zien met haar zwaard om zo stoer over te komen, maar mij doet het niets. Harley stelt zichzelf voor en richt dan haar blik op mij. "Dit is Stiles, maar hij is niet zo'n prater, maar heb er niks tegen want dan heb je ook mot met mij gezien hij mijn zonet gevonden soulmate is.'' Stelt Harley me voor en ik geef een knikje met mijn hoofd als teken van begroeting. Als Diana haar krachten laat zien, draait Eva zich naar mij om waardoor ik ineens oplet. ''Wel, zo te zien zijn wij de enigen zonder speciale gaven. Of kan jij ook al iets?''' Vraagt ze aan me en ik knik heftig met mijn hoofd. ''Ja, ik ben het sarcastische mens op de hele aardbol. Dat is nogal een hoge status, vind je ook niet?'' Trots kijk ik Eva aan en kom er dan achter dat zij inderdaad ook een mens is, niet iemand met speciale krachten. Diana en Harley zaten te praten over Diana's paarse ogen, terwijl Phoenix iets zei over een openingsceremonie. ''Laten we dan maar gaan.'' Hoor ik Harley's stem zeggen en het volgende moment wordt ik meegetrokken aan mijn mouw. Gedesoriënteerd staar ik naar Harley die met me meeloopt naar de openingsceremonie. ''Wat doe je nou?'' Vraag ik verbaasd aan Harley en doe een poging om mijn mouw los te rukken uit haar sterke greep. Na twee keer lukt het, maar ik blijf wel naast haar lopen. ''Harley, is er iets?'' Vraag ik fronsend met mijn wenkbrauwen aan haar, aangezien ik duidelijk aan haar kan merken dat er iets is.


    (Het is misschien in een niet heel goede volgorde, maar ik heb best wel veel gemist dus daardoor komt het).

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 19:43 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kayne Damon Mills


    18 • The Rebel• 'My mom says there is a demon inside me...' • Outfit



    Ook de laatste bus, waar ik had ingezeten was eindelijk gearriveerd bij Quizlet. Ik pakte mijn sporttas, waar ik al mijn troep in had gedumpt en liep als laatste de bus uit, waarna ik zuchtend naar het kasteel keek waar ik weer een heel jaar in opgesloten zou zitten. 'Just like home,' mompelde ik tegen mezelf. Ik zuchtte nogmaals waarna ik begon aan mijn tocht naar het gebouw, maar mijn tocht werd al gauw onderbroken. Ik zag de directrice en Gold met een groep leerlingen praten. Het was me dit jaar al gelukt om langer dan de rest uit de problemen te blijven. Mijn ogen gaan van de groep naar een jonge vrouw met donkerbruin haar, wat op een afstandje stond toe te kijken net zoals ik deed. Ik probeerde de leraren te negeren, want ik zou sowieso op mijn kop krijgen als ze zagen dat ik het uniform niet aanhad. 'Mag ik vragen wat zo'n schone dame als u zonder lijfwacht hier doet?' Ik maakte een overdreven buiging naar Eadlyn. 'Waar gaat dat over?' En ik knikte met mijn hoofd naar Gold, de Directrice en de leerlingen achter mij.


    Do I look like Mother Teresa?

    Diana Schade-Renard
    13 Years old//Talking to: Harley, Stiles, Phoenix and Eva



    'In dat geval gaan we een keertje samen kleurlenzen voor mij kopen, in het paars natuurlijk' zegt Harley glimlachend. 'Ja, leuk!' zeg ik blij, dan kan Harley ook paarse ogen krijgen. ''We moeten zo naar de openingsceremonie. Gaan jullie mee?'' Hoor ik Phoenix zeggen. Ooohhh ja, daar moeten we ook nog heen. 'Kunnen we niet gewoon iets later komen' ik ben het helemaal met Harley eens, maar dat kan natuurlijk niet, dat zou mama ook niet goed vinden.
    'Laten we dan maar gaan' Ik knik en ik kijk hoe Harley Stiltes aan zijn mouw meetrekt. Ik loop naast Harley naar de openingsceremonie. ''Wat doe je nou?'' vraagt Stiltes verbaast aan Harley, hij kan dus wel praten lach ik in mezelf. Ik zie hoe hij zich na twee keer zichzelf heeft losgerukt uit haar hand. ''Harley, is er iets?'' Vraagt hij daarna. Ik kijk ook nieuwsgierig naar Harley, ik wil het eigenlijk ook wel weten.

    HARLEY       QUINN
    Op het schoolplein • Talking to Stiles, Diana, Phoenix & Eva • Stemming: vrolijk


    "Wat doe je nou?" vraagt Stiles verbaast en onschuldig haal ik mijn schouder op vanwaar ik hem met mijn ogen onder mijn wimpers door aankijk, zo onschuldig mogelijk. Stiles wie ondertussen zichzelf hevig aan het lostrekken is, wat overigens na twee keer pas lukt en ik had hem niet eens heel stevig, of althans niet op mijn strakst, vast. Hij kijkt me nog steeds een beetje verbaasd aan en nog altijd kijk ik onschuldig terug.
    "Harley, is er iets?" vraagt hij dan ook. Ik tuit mijn lippen en besluit hem dan gewoon de waarheid te vertellen, ik was liever recht door zee dan een achterbaks persoon. Ik bracht mijn lippen naar zijn oor waarna ik in zijn oor fluisterde.
    "Ik vond ons gesprek gewoon helemaal niet verkeerd met zijn tweeën en daarnaast staat die Eva mij helemaal niet aan, ze verbergt iets." probeer ik in weinig woorden duidelijk te maken. Diana was naast ons komen lopen en ik wist niet zeker of ze me nu had gehoord of niet en dus voegde ik er snel aan toe "al is de rest wel heel aardig hoor, ik had gewoon het idee dat jij het ook een beetje druk vond worden." Nu schoof ik mijn schuldgevoeld dus ook deels op hem af, good job Harley. Niet echt de bedoeling. Nog steeds liepen we in de richting van de ceremonie en ik gooide mijn hoofd opeens de andere kant op toen ik iemand wat hoorde zeggen. Dom. Een klein woordje die op mijn grote invloed had, ik reageerde er simpelweg al op. Ik wist zelf ook wel dat ik niet altijd de slimste was. Ik haalde mijn schouders op en wendde mijn blik weer naar voren toe. Het gebouw was kolossaal en ik kreeg het idee dat ik net een mier was op deze aardbol. Mieren werden overigens echt onderschat, het zijn hele harde werkers en dus hebben ze wel degelijk recht op een leven. Maar ja iedereen onderschatte elkaar en oordeelde te vroeg, verweet ik mezelf. Misschien had ik ook te snel mijn oordeel getrokken bij Eva, wie weet bedoelde ze het zo niet. Al oordeelde zij zeker als eerste wat het dus niet volledig mijn fout maakte maar ook deels de hare. Een minimale glimlach kwam op mijn gezicht en het gebouw groeide en groeide.
    "Dus... wie wil er een kamer delen? Zouden jongens en meisjes eigenlijk door elkaar mogen slapen?" Ik had altijd al meer een klik gehad met jongens. Ik vond meiden truttig, achterbaks, ze hadden snel hun oordeel klaar en konden uren over onzin praten. Iets wat me mateloos irriteerde, er waren belangrijke dingen in het leven. Get your shit handled.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    Eadlyn Helena Margaret Schreave
    ”Eady”

    I have only one heart, and I’m saving it


    Goed, en wat is je plan nu? Ik liet mijn hoofd heen en weer gaan tussen de deur van het gebouw en de leerlingen voor me. Snel een beslissing nemen, daar moet je misschien nog aan werken, Eady... Net op het moment dat ik een stap wil zetten in de richting van de pratende leerlingen, komt er een man aangelopen zonder het schooluniform, maar wel met een geweldige kledingstijl.
    'Mag ik vragen wat zo'n schone dame als u zonder lijfwacht hier doet?' Hij maakte een buiging, te overdreven.
    'Tja, lang verhaal kort, ik heb geen idee.' Ik glimlach, dezelfde glimlach die ik elke keer op mijn gezicht plak als ik mijn verhaal moet doen op het nieuws. Misschien is hij niet echt, hij is effectief. Hij leek niet van zijn stuk door mijn antwoord want gelijk erna vroeg hij met een knik naar Gold, de Directrice en de leerlingen achter hem: 'Waar gaat dat over?'
    Ik liet mijn blik verschuiven van zijn gezicht naar de leerlingen achter hem en ik constateerde dat hij net als ik een laatkomer moest zijn met dezelfde kennis over de stand van zaken als ik. Een opluchting verspreidde zich over de knoop die zich in mijn buik had genesteld. Ik vond het verschrikkelijk om niet te weten wat er van me verwacht werd en als ik er alleen voor stond, was het drie keer zo erg.
    'Volgens mij moeten we een ceremonie bijwonen. Ik moet bekennen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt omdat ik thuisonderwijs heb gehad.' Ik sloot snel mijn mond weer en zette een stapje naar achteren. 'Ahem, ik denk dat ze ons verwachten.' Waarom zorgde deze jongen ervoor dat ik me op mijn gemak voelde bij hem? Met mijn kin omhoog en schouders naar achteren liep ik langs hem heen.


    I have seen my own sun darkened

    Kayne Damon Mills


    18 • The Rebel• 'My mom says there is a demon inside me...' • Outfit



    'Tja, lang verhaal kort, ik heb geen idee.' was het antwoord van de jongedame op mijn allereerste vraag. Een glimlach betrad haar gezicht, waardoor ook ik even mijn mondhoeken lichtjes omhoog krulde. Mijn tweede vraag werd niet beantwoord. Ze keek enkel langs mij heen naar de personen waar ik het over had. 'Volgens mij moeten we een ceremonie bijwonen.' Kort gniffel ik om het feit dat ze mijn tweede vraag nog steeds niet heeft beantwoord en dat blijkbaar zo laat. Zoveel boeide het me ook niet. Het was enkel gespreksstof geweest. 'Ik moet bekennen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt omdat ik thuisonderwijs heb gehad.' Ik trek een verbaasd gezicht terwijl ik al knikkend fluit. Deze dame viel zeer goed in de smaak. Blijkbaar had je jongedame spijt van haar opmerking want ze sloot snel haar mond en deed een stap naar achter. Was het uit angst? Tja, sowieso was ik het soort jongen waar haar ouders haar voor gewaarschuwd had. 'Ahem, ik denk dat ze ons verwachten.' Haar kin schoot omhoog en met een koninklijke pas passeerde ze mij. Ik draaide me snel om en rende weer naar haar toe, totdat ik naast haar was en begon mee te lopen. 'Dus je bent nieuw op Quizlet?' aan mijn stem kon je merken dat ik oprecht geïnteresseerd was in deze jonge dame. 'Kayne, is de naam,' vertelde ik haar vriendelijk. 'Maar heb je echt zin om zo'n saaie ceremonie bij te wonen? We kunnen ook...' Ik maakte de rest van de zin niet af, want deze jongedame leek iemand te zijn die namens de regels zou leven, maar ik kon het altijd mis hebben.


    Do I look like Mother Teresa?


    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora

    I survived because the fire inside me burned brighter then the fire around me


    Met veel tegenzin liep ik weer terug naar binnen voor de openingsceremonie. Ik kwam weer langs het meisje met de blauw/roze haren en het wat jongere meisje. Ik mompelde tegen het meisje met de blauw. roze haren: ''Leuke outfit en je hebt heel mooi haar.'' (a.k.a to Harley Quinn) Ik hoopte stiekem dat ze het niet hoorde. Maar waarschijnlijk zei ik het luid genoeg waardoor de jongen en het meisje dat bij haar stonden het ook zouden horen. Ik kon mezelf wel voor slaan. Het floepte er gewoon uit zonder dat ik er erg in had. Ik versnelde snel mijn pas. Ik keek even snel achterom, waardoor ik tegen iemand aanbotste en op de grond viel. En zucht verliet mijn mond en ik mompelde een sorry. Ik keek op en zag dat ik tegen een jongen was aangebotst en tegenover hem stond een meisje met prachtig bruin haar. Nog steeds op de grond zittend bleef ik hun aanstaren. Ik voelde me ontzettend ongemakkelijk en had absoluut geen zin in contact, maar ik denk dat ik daar nu niet omheen kan.

    (@ Kayne en Eadlynn)


    We all just wanna be somebody

    Diana Schade-Renard
    13 Years old//Talking to: Harley and Stiles



    Ik hoor Harley wat dingen fluisteren, maar het enige wat ik daarvan hoor is ''Eva'' en ''ze verbergt iets''. Ik weet niet of die twee bij elkaar horen of niet, dadelijk heeft ze het over mij, ik verberg niets. Ik voel dat mijn buik een heel klein beetje pijn begint te doen, dat gebeurt altijd als ik verdrietig ben. Nu ben ik niet echt heel erg verdrietig, maar dadelijk had ze het over mij en was ze daarom aan het fluisteren. Ik laat niks merken van mijn gedachten.
    "al is de rest wel heel aardig hoor, ik had gewoon het idee dat jij het ook een beetje druk vond worden." Oké ik heb echt geen idee waar dit over gaat, maar ze zegt wel de rest, hadden ze het dan toch over mij? of begrijp ik het verkeerd en hoorde ''Eva'' en ''ze verbergt iets'' wel bij elkaar, ze vond ten slotte Eva niet zo heel aardig.
    In eens draait Harley haar hoofd de andere kant op, ze heeft waarschijnlijk iets gehoord. 'Is er iets?' vraag ik aan haar. We kwamen steeds dichter bij het gebouw, het was een stuk groter van dichtbij. "Dus... wie wil er een kamer delen? Zouden jongens en meisjes eigenlijk door elkaar mogen slapen?" Ik haal mijn schouder op. 'Geen idee eigenlijk.' Ik kijk Harley met een glimlach aan. 'Ik wil wel een kamer delen.' Ik vind het veel gezelliger om met iemand samen te zijn en vooral nu ik op een nieuwe school zit waar ik bijna niemand ken. ''Leuke outfit en je hebt heel mooi haar.'' Ik kijk naar het meisje die dat zei, ik weet niet zeker of het aardig bedoeld was of niet, maar als ze dit gemeen bedoelde en ze doet het nog is, dan heeft ze een probleem.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 7:33 ]


    Eadlyn Helena Margaret Schreave
    ”Eady”

    I have only one heart, and I’m saving it


    Terwijl ik weg paradeerde, volgde de mysterieuze man me met de woorden: ‘Ben je nieuw op Quizlet?’ Mijn hart sloeg een slag over omdat hij oprecht geïnteresseerd in MIJ klonk en niet omdat ik de kroonprinses was van mijn thuisland. Ik was blij dat ik niet snel bloosde, maar anders waren mijn wangen nu een tikje roder geweest.
    Niet te geloven, en ik ben nog wel mijn hele leven geleerd om mijn emoties onder controle te houden. Ik hield mijn pas iets in zodat de jongen naast me kon lopen en ik hem aan kon kijken.
    ‘Kayne is de naam,’ vervolgde de man, alsof hij wist dat ik het prettiger vond om met mensen te praten waarvan ik de naam kende. Zijn zware stem klonk vriendelijk, heel anders dan de zoon van de ambassadeur van Duitsland. Hij was zo gemaakt aardig en nep, alleen maar om mijn aandacht te trekken zodat hij thuis een smakelijk verhaal had om te vertellen aan zijn al even erge vrienden.
    Ik merkte dat ik stond af te dwalen en stak mijn hand uit. ‘Aangenaam, ik ben Eadlyn. En ja, ik ben nieuw op Quizlet. Maar ik weet zeker dat ik de weg hier wel kan vinden.’ Ik knikte naar hem en wilde mijn weg weer vervolgen omdat ik merkte dat ik stil was gaan staan.
    ‘Maar heb je echt zin om zo’n saaie ceremonie bij te wonen? We kunnen ook…’ Kayne stopt midden in zijn zin en ik keek hem aan. Waarom maakte hij zijn zin niet af?
    ‘Je bedoelt stiekem wegglippen? Dat is toch tegen de regels? Volgens mij wordt het van ons verwacht dat we naar die ceremonie gaan.’ Niet dat ik enorm veel zin had om naar het praatje van het schoolhoofd, of zo, te luisteren. Thuis hoor ik al genoeg ministers mij en mijn vader vertellen hoe we ons bewind moeten voeren over Illea. Ik werd daar zo gek van, dat ze allemaal dachten dat een vrouw dat niet aankon en daarom extra ondersteunt moest worden. Misschien kon één keer tegen de regels in gaan geen kwaad, of wel?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 10:35 ]


    I have seen my own sun darkened

    Kayne Damon Mills


    18 • The Rebel• 'My mom says there is a demon inside me...' • Outfit • Eadlyn & Atalante



    De jongedame hield haar pas in, waardoor ik makkelijker weer naast haar kon lopen. Ze had dus zeker wel zin in mijn gezelschap, want anders was ze op hetzelfde tempo weg blijven lopen. Na een korte stilte stopte de jongedame met lopen en schudde we elkaar de hand. ‘Aangenaam, ik ben Eadlyn. En ja, ik ben nieuw op Quizlet. Maar ik weet zeker dat ik de weg hier wel kan vinden.’ Na een klein knikje wilde Eadlyn weer weglopen, maar mijn opmerking over de ceremonie zorgde er toch voor dat ze niet wegliep. Haar Hazelkleurige kijkers keken naar mij. ‘Je bedoelt stiekem wegglippen? Dat is toch tegen de regels? Volgens mij wordt het van ons verwacht dat we naar die ceremonie gaan.’ Eén van mijn mondhoeken gaat lichtjes omhoog, terwijl ik mijn schouders ophaal. 'Ach, tja. Vergeet wat ik zei. We gaan ge,' Terwijl ik praatte, draaide ik me weer om en wilde beginnen met lopen, toen iets tegen mij opbotst. Mijn woeden wist ik gek genoeg in te houden. Ik keek naar de grond en zag daar een andere jongedame liggen. Zachtjes hoorde ik sorry. Ik stak mijn hand uit naar de jongedame en hielp haar overeind. 'Uitkijken waar je loopt, kiddo,' lachte ik. 'Je weet dat je de verkeerde kant oploopt?' vroeg ik haar. 'De ceremonie is de andere kant op. Of...' Ik trok een wenkbrauw omhoog en bestudeerde het meisje goed. 'Je bent toch niet van plan om onder de ceremonie uit te komen?' Snel wierp ik een blik op Eadlyn en gaf stiekem een knipoog.


    Do I look like Mother Teresa?



    Mieczyslaw ''Stiles'' Stilinski
    ''You wanna play catwoman? I'll be your batman.''
    17 years old • Happy • With Harley and Diana



    Er loopt een korte rilling over mijn rug als Harley haar lippen naar mijn oor brengt en begint te fluisteren. ''Ik vond ons gesprek gewoon helemaal niet verkeerd met zijn tweeën en daarnaast staat die Eva mij helemaal niet aan, ze verbergt iets.'' Ik moet moeite om niet met mijn ogen te rollen door deze woorden en te zeggen dat Harley gewoon jaloers is. Maar dat kan ik niet, want ik geef om haar, ook al kennen we elkaar nog maar net. ''Al is de rest wel heel aardig hoor, ik had gewoon het idee dat jij het ook een beetje druk vond worden.'' Vervolgt Harley haar antwoord en hierdoor knik ik begrijpend. Ik vond het inderdaad te druk worden, dus gelukkig ben ik niet de enige die zich ergerde aan zoveel mensen. Ondertussen lopen we nog steeds richting de ceremonie en ik irriteer me een heel klein beetje aan het feit dat Diana als lijm aan Harley blijft plakken, want ik wil graag een privé moment met Harley hebben. ''Dus... wie wil er een kamer delen? Zouden jongens en meisjes eigenlijk door elkaar mogen slapen?" Hoor ik Harley zeggen en kijk haar gefascineerd aan. Haar twinkelende ogen kijken de ruimte rond en mijn ademhaling versnelt. Ze is mooi, zo mooi. Nee Stiles, denk helder na. Je kent haar pas net. ''I volunteer.'' Antwoord ik op Harley haar vraag over kamers delen en ondertussen beginnen er in mijn hoofd verschillende scenario's af te spelen die kunnen gebeuren tussen Harley en mij als we samen een kamer delen. Ik zou er alles voor doen om samen met haar te zijn, een kamer delen vind ik dus helemaal niet erg. Fijn zelfs.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Atalante ''A''ta Mistico Yelrora

    I survived because the fire inside me burned brighter then the fire around me


    De jongen waar ik tegen aan botste hielp me overeind. ''Uitkijken waar je loopt, kiddo,'' Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. ''Je weet dat je de verkeerde kant oploopt?'' Ik rolde mijn ogen en klopte het zogenaamde stof van mijn schooluniform. ''De ceremonie is de andere kant op. Of...'' Hij trok een wenkbrauw op en het leek alsof hij me aan het bestuderen was. ''Je bent toch niet van plan om onder de ceremonie uit te komen?'' Een grijns verspreidde zich over mijn lippen. En geen speelse grijns, maar eentje die niet veel goeds voorspelde. Ik grinnikte en trok mijn wenkbrauw op. ''Misschien wel, misschien ook niet.'' Ik keek naar het meisje achter hem. Het leek alsof ze niet van hier was. Ik keek weer naar de jongen en opnieuw grinnikte ik. Iets aan deze jongen deed me hem een beetje vertrouwen. Ook voelde ik me een beetje schuldig tegenover de andere jongen, maar dat gevoel drukte ik gelijk weer weg. ''Zin om samen onder de ceremonie uit te komen?'' Ik wees naar het andere meisje. ''Zij mag ook wel mee. Als ze durft dan. Ze ziet er meer uit als iemand die braaf de regeltjes volgt en nooit in de problemen komt.'' Het boeide me niet of ze het hoorde. Liever heb ik dat ze gewoon niet meegaat, maar als die gast haar mee wilt hebben, dan moet het maar. Ik vouwde mijn armen over elkaar en blies een pluk haar uit mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 18:44 ]


    We all just wanna be somebody

    HARLEY       QUINN
    Op het schoolplein • Talking to Stiles, Diana, Phoenix & Eva • Stemming: vrolijk


    Ik kijk het meisje naast me vriendelijk aan, haar kleine oortjes hadden wat opgevangen van het gesprek dat was duidelijk. 'Is er iets?' vroeg ze dan ook. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik vertrouw haar gewoon niet zo' zeg ik met een hoofdknik richting Eva. Ik werd vrolijk toen ze zich beide aanboden om een kamer te delen, het was goed om te weten dat ik er al twee vrienden bij had.
    'Ik hoop eigenlijk dat we zelf de kamers mogen indelen, weet iemand dat? Ik heb nog zoveel vragen, die ceremonie moet maar eens veel dingen duidelijk gaan maken.' Zelfverzekerd loop ik verder en ving ik nog een complimentje op van een meisje met naar mijn mening nogal veel zwarte make-up op maar wie ben ik om daarover te oordelen gezien mijn gezicht helemaal onder zat. Ik kijk haar stralend aan en wil nog snel dankjewel zeggen maar ze was alweer verder gelopen.
    'Dankjewel!' roep ik haar daarom na 'vette make-up heb je! Ziet er heel dramatisch uit.' grijns ik. In de hoop dat ze de opmerking goed opvatte want ik bedoelde het goed echt waar.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Diana Schade-Renard
    13 Years old//Talking to: Harley and Stiles



    'Ik vertrouw haar gewoon niet zo' zegt ze en ze knikt richting Eva. Nu weet ik het zeker, het ging niet over mij. 'Ik hoop eigenlijk dat we zelf de kamers mogen indelen, weet iemand dat? Ik heb nog zoveel vragen, die ceremonie moet maar eens veel dingen duidelijk gaan maken.' Ik kijk Harley vrolijk aan. 'Ik heb geen idee,' antwoord ik op haar eerste vraag. 'Ja dat klopt,' stem ik mee.
    Harley zegt nog dankjewel tegen het meisje die net voorbij kwam. We zijn ondertussen al bijna bij het schoolgebouw. 'Hoe kom je eigenlijk aan die knuppel?' vraag ik nieuwsgierig aan Harley. Ik kijk langs Harley naar Stiltes, hij praat niet veel, maar dat is niet erg.
    'Wat hebben jullie als extra activiteit?' vraag ik aan hen.