• Heb jij ook niets te doen? Wil je ook iets kijken maar wil je dat niet alleen doen? Meld je dan aan voor de Quizlet Movienight.

    Het leek ons leuk om eens een Quizlet movienight te regelen.
    Daarmee bedoelen we niet een meeting haha. Met de site www.rabb.it kun je online samen met anderen tegelijkertijd dezelfde film/serie kijken met een chat ernaast. Dus waarom niet samen een film en datum uitkiezen en dit doen? Als er veel animo hiervoor is kunnen we dit vaker regelen ^^
    Namens: Shania, Nixon en Famke.


    FILM:
    Genre: Kinderfilm/animatie
    Brother Bear
    KLIK HIER OM NAAR DE CHAT EN FILM TE GAAN!!

    DATUM:
    Zaterdag 18 Maart
    20:00-20:30


    DEELNEMERS:

    × Richonne
    × Douceur
    × Paladins
    × Paladin
    × Yugen
    × Pickett
    × Sempre
    × Prediker
    × Desierto
    × Nundu
    × Casterwill
    Het originele idee!!!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 19:43 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eledhel schreef:
    Iemand die zin heeft om vanavond last minute een leuke film te kijken? Ik heb namelijk geen zak te doen en weet zeker dat ik me ontzettend ga vervelen. Dus ik vond dit topic wel geschikt (:


    ik wou dat ik kon ripppp


    Heaven is a place that we all have

    Eledhel schreef:
    Iemand die zin heeft om vanavond last minute een leuke film te kijken? Ik heb namelijk geen zak te doen en weet zeker dat ik me ontzettend ga vervelen. Dus ik vond dit topic wel geschikt (:

    Sure stuur maar een paar suggesties ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    Sure stuur maar een paar suggesties ^^

    Hmm, Mrs Doubtfire? Miss Peregrine's Home For Peculiar Children als die al ergens online staat?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    VaIeska schreef:
    Net zoals vorige week: woensdag de deadline ^^

    Pssst en het idee van specs is wel erg leuk hihi


    Pssst, dat vind ik nou ook!:Y) Wat toevallig!:o

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 19:22 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm, Mrs Doubtfire? Miss Peregrine's Home For Peculiar Children als die al ergens online staat?

    Ajaj, niet mijn ding.
    Maaaaaar ik zag tangled en dan zo'n nieuwe animatie
    Hihi
    We kunnen ook wel last minute een leuke titel aanklikken ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    (miss peregrine is EEN HEEL GROTE AANRADER)


    Heaven is a place that we all have

    VaIeska schreef:
    (...)
    Ajaj, niet mijn ding.
    Maaaaaar ik zag tangled en dan zo'n nieuwe animatie
    Hihi
    We kunnen ook wel last minute een leuke titel aanklikken ^^

    Ik vind animatie/disney helemaal niks. Wordt lastig kiezen dan hahaha, jammer!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik vind animatie/disney helemaal niks. Wordt lastig kiezen dan hahaha, jammer!

    ajaj rip, wait ik stuur de link zo wel even. staan films zat op^^ we komen er vast uit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    http://lets.rabb.it/886j/yYiwLhyluB
    woep woep


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    http://lets.rabb.it/886j/yYiwLhyluB
    woep woep

    Oke ik ga dan nu ff douchen, half negen afspreken?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Was gezellig^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yesss inderdaad!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik was er niet in geslaagd om gisteren te kijken omdat ik die avond uitgeput was, sorry. :/

    Hoewel ik Spirited Away nog altijd eens wil zien had in de pol op iets anders gestemd. Maar ik ben wel even heel benieuwd: hebben jullie de Engels of Japans gesproken versie gekeken?


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Eurus schreef:
    Ik was er niet in geslaagd om gisteren te kijken omdat ik die avond uitgeput was, sorry. :/

    Hoewel ik Spirited Away nog altijd eens wil zien had in de pol op iets anders gestemd. Maar ik ben wel even heel benieuwd: hebben jullie de Engels of Japans gesproken versie gekeken?

    Japans met Engelse ondertiteling ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb al een ronde gemist zie ik nu (':
    Ik zit niet op te letten. btw Casterwill -> Slughorn


    It's never gonna happen, Guys.