• Heb jij ook niets te doen? Wil je ook iets kijken maar wil je dat niet alleen doen? Meld je dan aan voor de Quizlet Movienight.

    Het leek ons leuk om eens een Quizlet movienight te regelen.
    Daarmee bedoelen we niet een meeting haha. Met de site www.rabb.it kun je online samen met anderen tegelijkertijd dezelfde film/serie kijken met een chat ernaast. Dus waarom niet samen een film en datum uitkiezen en dit doen? Als er veel animo hiervoor is kunnen we dit vaker regelen ^^
    Namens: Shania, Nixon en Famke.


    FILM:
    Genre: Kinderfilm/animatie
    Brother Bear
    KLIK HIER OM NAAR DE CHAT EN FILM TE GAAN!!

    DATUM:
    Zaterdag 18 Maart
    20:00-20:30


    DEELNEMERS:

    × Richonne
    × Douceur
    × Paladins
    × Paladin
    × Yugen
    × Pickett
    × Sempre
    × Prediker
    × Desierto
    × Nundu
    × Casterwill
    Het originele idee!!!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 19:43 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nee fam, ik ben ook pissed tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    Nee fam, ik ben ook pissed tbh.

    Ja, ik ga even voor een oplossing zoeken voor de volgende keer, dat niet zomaar iedereen mag stemmen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Prediker schreef:
    ja ik had er op gestemd maar had de datum & tijd niet gezien lol

    maar toch... Het staat groot onder het kopje...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    maar toch... Het staat groot onder het kopje...


    op mobiel is het minder opvallend......... ken gebeure ja

    Misschien is het een idee om het bijvoorbeeld iedere zondag/zaterdag om dezelfde tijd te doen en dat in de topictitel te zetten?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prediker schreef:
    (...)

    op mobiel is het minder opvallend......... ken gebeure ja

    Nou ja bij mij wel.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Crewbie schreef:
    Zo jammer dat ik dit nu pas zie :c


    Als t nog een keer wordt gedaan ben ik er wel bij c:
    Als ik kan en het een leuke film is


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Evi, even serieus: het staat er best duidelijk? En ja de mobiele versie is gewoon wat vager met layouts maar als je op de pc zit, waar de layout voor gemaakt is, is het best duidelijk te zien? Ik vind het best een rotte opmerking tbh en respectloos maar oké. Ik ga er verder niets over zeggen want ik ben gewoon pissed op alles en iedereen atm (niet alleen door dit, ik heb nog wel een beetje zelfrespect) maar ik hou het hierbij dus bij. Verspil niet je tijd om hierop te antwoorden, want ik ga er niets op reageren.

    end of rant.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb niet gestemd, dit wel gezien, maar de film leek me niks. Geen idee of er interesse voor is, maar ik wil héél graag Belle en het beest de animated film een keer zien :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb niet gestemd, dit wel gezien, maar de film leek me niks. Geen idee of er interesse voor is, maar ik wil héél graag Belle en het beest de animated film een keer zien :3

    Er komt vast en zeker nog wel een keer Animated als genre gekozen en dan ben ik #2 vote voor die. Liefde voor die film!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    Evi, even serieus: het staat er best duidelijk? En ja de mobiele versie is gewoon wat vager met layouts maar als je op de pc zit, waar de layout voor gemaakt is, is het best duidelijk te zien? Ik vind het best een rotte opmerking tbh en respectloos maar oké. Ik ga er verder niets over zeggen want ik ben gewoon pissed op alles en iedereen atm (niet alleen door dit, ik heb nog wel een beetje zelfrespect) maar ik hou het hierbij dus bij. Verspil niet je tijd om hierop te antwoorden, want ik ga er niets op reageren.

    end of rant.


    lol ik ga toch reageren want als je me respectloos noemt vind ik dat reden genoeg voor mezelf om wel te reageren. ik heb al een week niet op de computer op Q gezeten dus ja, het was me gewoon volledig ontgaan. daarin zul je me maar moeten geloven en als je dat niet doet is dat je eigen keus. ik vind dat je/jullie er een groter probleem van maken dan het is. ik heb per ongeluk gestemd op een film die ik oprecht graag wilde zien, maar kon helaas (en ik baalde er echt van) niet meekijken omdat ik over de datum heen gekeken heb. dat je het respectloos/rottig over vindt komen als ik dat eerlijk toegeef, is wat mij betreft volledig jouw eigen probleem. want blijkbaar ben je "pissed op alles en iedereen" en dat is toch niet mijn fout?
    anyway ik zou het waarderen als er wat luchtiger over de hele situatie gedaan kon worden. het is jammer, maar zo vreselijk is het toch ook niet?

    Je kunt weer opnieuw stemmen voor volgende week ^^
    https://www.quizlet.nl/polls/37855/quizlet-movienight-welke-genre/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    Je kunt weer opnieuw stemmen voor volgende week ^^
    https://www.quizlet.nl/polls/37855/quizlet-movienight-welke-genre/


    ALL VOTE KINDER/ANIMATED, I gotta watch that movie for the first time :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Net zoals vorige week: woensdag de deadline ^^

    Pssst en het idee van specs is wel erg leuk hihi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Iemand die zin heeft om vanavond last minute een leuke film te kijken? Ik heb namelijk geen zak te doen en weet zeker dat ik me ontzettend ga vervelen. Dus ik vond dit topic wel geschikt (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...