• Heb jij ook niets te doen? Wil je ook iets kijken maar wil je dat niet alleen doen? Meld je dan aan voor de Quizlet Movienight.

    Het leek ons leuk om eens een Quizlet movienight te regelen.
    Daarmee bedoelen we niet een meeting haha. Met de site www.rabb.it kun je online samen met anderen tegelijkertijd dezelfde film/serie kijken met een chat ernaast. Dus waarom niet samen een film en datum uitkiezen en dit doen? Als er veel animo hiervoor is kunnen we dit vaker regelen ^^
    Namens: Shania, Nixon en Famke.


    FILM:
    Genre: Kinderfilm/animatie
    Brother Bear
    KLIK HIER OM NAAR DE CHAT EN FILM TE GAAN!!

    DATUM:
    Zaterdag 18 Maart
    20:00-20:30


    DEELNEMERS:

    × Richonne
    × Douceur
    × Paladins
    × Paladin
    × Yugen
    × Pickett
    × Sempre
    × Prediker
    × Desierto
    × Nundu
    × Casterwill
    Het originele idee!!!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 19:43 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het zou misschien handig zijn om de beginpost qua datum en deelnemers want ik heb de laatste movienight gemist doordat ik geen datum wist


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Het zou misschien handig zijn om de beginpost qua datum en deelnemers want ik heb de laatste movienight gemist doordat ik geen datum wist

    De datum komt twee of drie dagen van te voren :-)
    We willen eerst weten welke genre het wordt (dat weten we vanavond) en dan overleggen we de datum.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mag ik meedoen?
    Hangt wel van de datum af of ik echt kan maar ja


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    VaIeska schreef:
    (...)
    De datum komt twee of drie dagen van te voren :-)
    We willen eerst weten welke genre het wordt (dat weten we vanavond) en dan overleggen we de datum.

    Maar hmm, dat is toch juist niet handig? Dan krijg je weer hetzelfde als vorige keer, dat mensen die wel gestemd hebben niet kunnen. Eerst datum prikken en dan stemmen is toch veel logischer?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Maar hmm, dat is toch juist niet handig? Dan krijg je weer hetzelfde als vorige keer, dat mensen die wel gestemd hebben niet kunnen. Eerst datum prikken en dan stemmen is toch veel logischer?

    Nee, dat ging om de films stemmen. Nu is het alleen de genre, dat maakt opzich niet zoveel uit.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het wordt Kinderfilm/animatie.
    We wilden er toch iets meer tempo in doen en hebben al een datum ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Maar moet de animatie ook een kinderfilm zijn of mag het ook gewoon animatie?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    Maar moet de animatie ook een kinderfilm zijn of mag het ook gewoon animatie?

    Neee, er was helaas niet genoeg plek in de poll, maar er was wel vraag naar. Het mag gewoon Animatie of een kinderfilm, misschien een geanimeerde kinderfilm. Maakt niet uit :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Whoeps, het loopt iets uit.
    De polls komen gauw, dus dat betekend dat jullie nog iets langer films kunnen insturen (dus totdat de polls er zijn) :Y)
    Als iemand nog leuke ideeën of toevoegingen heeft kan die mij privé berichten ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De poll!


    This ain't no place for no better man.

    Mweh ik denk dat ik zaterdag pas later (of misschien helemaal niet) kan mee kijken dus ik stem maar niet :c (Anders was het sowieso Incredibles)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Mweh ik denk dat ik zaterdag pas later (of misschien helemaal niet) kan mee kijken dus ik stem maar niet :c (Anders was het sowieso Incredibles)

    Ah jammer! Ook al kom je wat later, dan leggen we even kort uit wat je gemist hebt ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik stem helaas ook niet, kan er zaterdag niet bij zijn!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    VaIeska schreef:
    (...)
    Ah jammer! Ook al kom je wat later, dan leggen we even kort uit wat je gemist hebt ^^


    Haha, ja, het hangt er een beetje af welke film jullie besluiten te kijken, maar anders doe ik dat wel!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Meh...


    — Inner peace, it's hard to find. —