• Ik lees overal ineens dat Jumpstyle alweer helemaal uit is ( ik hoop het ) Is dat eigenlijk ook zo? Zelf ben ik absoluut geen jumpstyle freak.

    Geef hier ook je mening over jumpstyle.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    euh, ik kan het absoluut niet, maar ik vind teckel en geit(jaja, ik luister 538^^) wel goed.. En ik vind het er bij anderen wel geinig uitzien..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Whahah teckel en geit :P. Ik luister altijd Juize FM ( Check www.juize.fm ) Ik kan ook niet jumpen en dat wil ik ook niet :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    gelukkig wel
    eindelijk het was zooo lomp boeren dansje een beet je springen :P

    Jumpen, iss sooooooooooooooooooooo boring...
    Beetje staan springen op muziek die nergens op slaat...Jumpstyle is één van de 4 artiesten/styles die noooooooooit op mijn i-pod komen de andere drie zijn: Mika,Jan Smit en Nick en Simon

    www.radio538.nl ^^

    XD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    JA! Maar wat mij betreft is het nooit 'in' geweest ^^
    Ik moest het alleen wel verplicht leren op zeilkamp -_-" maar doe het verder nooit ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    ja ik denk et wel :P ,, want jumers worden wel massas uitgelachen bij ons op school :P(A),, ick vind het persoonlijk wel massas stom ,, !

    ik weet niet ... ik denk datde oudere mensen (heeem srr wist ni echt ander woord ma kbedoel dus gaste tusse de 19 en 25) het nite meer echt doen maar dat vooral kleine jochies voor de moment met jump bezig zijn(met kliene jochies bedoel ik dus vanaf 12)

    hoop zo dat het uit is, haat die domme jump muziek (heb het nooit leuk gevonden)

    Iedereen haat jumpstyle he? :P

    Blij dat het uit is. Hoef ik niet meer te zeggen donder toch op met je jumpstyle en het gezeur aanhoren zo van kan jij jumpen? Eindelijk rust :). Bijna iedereen weet dat ik van R&B en Hiphop en dat soort muziek hou dus dan vind ik dat mensen best horen te weten dat ik niet kan jumpen.

    HMMMMMMM. Zo als missliss al zei dat het nooit op haar Ipod komt... Bij mij komt het dus nooit op mijn telefoon/mp3 speler :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik ben ook blij dat het 'uit' is.. Ik werd er echt gek van.. Op de ponyclub ging iedereen jumpen, en met hockey werdt er ook gejumpt op de yell enzo.. ik werd er echt gek van.. *schaamde zich kapot*


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    UIT! Was in nu UIT!.:P

    jmmr genoeg is dat in mijn buurt nie sow in zeeland sijn er jmmr genoeg nog best veel jumpers...
    egt kut bij zo'n discotheek in da buurt draaien ze nu ok heel vaak jump muziek en dan kome al die boeren (bedoel et nie gemeen voor iemand die boer is) daar alleen maar voor het jumpen..
    k hoop dat het hier ook heeel ERG uit zal raken!!

    voor mij is jumpstyle nooit in geweest -.-

    ja het is uit en volgensmij ook nooit in geweest een jongen uit mijn klas denkt dat het nog in is en hij kan al nie jumpen:S