• Ik lees overal ineens dat Jumpstyle alweer helemaal uit is ( ik hoop het ) Is dat eigenlijk ook zo? Zelf ben ik absoluut geen jumpstyle freak.

    Geef hier ook je mening over jumpstyle.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ja het is uit en volgensmij ook nooit in geweest een jongen uit mijn klas denkt dat het nog in is en hij kan al nie jumpen:S


    Ff offtopic:

    Zo'n n44b heb ik laatst klappen gegeven op school. Hij wenste me kanker toe :O. Gaat echt te ver dat hij me zoiets durft toe te wensen terwijl hij weet dat ik een moordwapen ben.

    Toen had hij zo'n 2 weken lang een blauwe kaak (eigen schuld) en ik was daardoor naar huis gestuurd <_< kan erger volgende keer een schorsing van 6 weken :S. Heb niet eens wapens gebruikt en dat ga ik ook nooit doen.
    (Zo moest er ff uit :P. )

    En nu ff ontopic.

    Hij denkt ook dat Jumpstyle nog in is en jumpen dat kan hij al helemaal niet. Ik als Urbangevalletje kan het zelfs beter <_<

    De ene keer is die gek hiphop ( beetje mijn oude stijl afjatten :S ) en de andere keer is hij zwaar jumpstyle :S. en hij haat hiphop ook nog zegt hij.

    Heb nog nooit zo'n stumper meegemaakt :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    offtopic:
    Klappen geven aan iemand die je kanker toewenst vind ik alleen maar goed ^^ Iedereen die daar mee scheld is echt niet goed in zijn hoofd. Er gaan zoveel mensen aan dood... en het kan andere mensen heel veel pijn doen als je het weer hoort -_-

    ontopic:
    en ff over Jumpen ^^ Jumpen heb ik nooit leuk gevonden -_- dus ben blij dat het uit is, het is gewoon de klompendans maar dan net wat anders -_-

    iik denk van wel eerst was er bij mij op school
    alemaal van die jumpers nu bijna geen een (gelukkig)
    maar nu is het hardcore geworden

    was het dan in ?
    nu heb je dat techtonik dans gedoen :S
    dat vind ik ook zielig!!!
    spastische bewegingen met je armen maken ....

    ja het is al een tijd uit:P u zijn er nioeuwe stijlen die in zijn ma vraag ze mij ni meer want kben vergetn hoe ze noemen !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik hoop het

    Naja die mensen die het nog doen heb ik niks tegen hoor.
    Maar ik vind het UIT xD

    sorry voor de mensen di ehet nog doenn(H)

    Oke het lijkt me duidelijk...

    HET IS GELUKKIG UIT :D:D:D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    volgens veel mensen uit mijn klas is de melbourne suffle nu in -_-' Ik vind het een vage dans, maar alles beter dan juympstyle!!!!! xD


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    allang, vorig jaar was het in

    jaa nu is de de melbourne shuffle in
    zoals andere zeggen

    Het boeit me echt niet eigenlijk xD
    Ben jumpstyle-hater (A)
    Bij ons op school was het ook maar 2 maanden in... Maar toen haatte ik het ook al.


    Sweet dreams will come true.

    Ö was het ooit IN dan?? volgens mij niet...khaat jumpstyle..mijn mening sorry voor degene die t wel leuk vinden


    Why don't you break my heart

    whaaaaaaaaaaa ik hou niet van jumpen!
    een keertje probeerde mn vader dat te doen en hij kwam tegen een glazen kast aan die brak:D!

    lolxD mijn mentrix kan jumpen...vorig jaar met klassenuitje hadden we bbq en gingen we haar leren jumpen xD...meligheid


    Why don't you break my heart