• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jacinta Isabelle Fray

    ”If you show me you don't give a fuck, I'll show you that I'm better at it.”

    • Senior • Dancer • Eighteen • Jacob • Outfit

    Lichtjes had ik met mijn hoofd geschud toen Jacob vroeg of een junior een Slushpuppy over me heen had gegooid. “Nee,” bracht ik vervolgens uit. “Volgens mij had Aliz een fuss met Vince, ofzo, en stond ik net op de verkeerde plek,” vervolgde ik bedenkelijk en lichte toen een van mijn schouders op. Ik had het niet leuk gevonden, maar ik zou mezelf niet zijn als ik daar uren later nog boos over zou zijn. Het was het niet waard en inmiddels was ik weer fris gewassen en schoon, waarbij Vince er vermoedelijk een heel stuk erger aan toe was.
          Grinnikend blik ik iets op naar mijn beste vriend als deze me zijn dag verteld. “Ik denk ook niet dat het voor herhaling vatbaar zou zijn, maar ik durf te wedden dat het je song waard is geweest.” Tevreden krullen mijn mondhoeken zich iets op. Jacob maakte in mijn ogen enorm goede muziek en ik kon er dan ook uren naar luisteren als ik wilde. “Ga je hem me laten horen als ie klaar is?” Nieuwsgierig kijk ik even naar mijn beste vriend, alvorens mijn aandacht getrokken wordt door het grote huis en ik al snel tot de conclusie kom dat ik ooit ook zo’n groot huis wil.
          ”Waarvoor om iedere dag te kunnen feesten?” grinnikt Jacob langs me als ik zijn arm beet heb gepakt en mompelend mijn mening over het huis laat ontvallen. “Nee geef mij maar een normaal huis, maar met veel eten en muziek ofso en een leuke meid om het mee te delen natuurlijk.” Ik grinnik zacht als de jongen me een knipoog toewerpt en schud lichtjes mijn hoofd. “Niet alleen om te feesten,” breng ik uit terwijl we richting het huis lopen om naar binnen te gaan. “Ik durf te wedden dat ik hier mijn eigen dansstudio in kan bouwen en dan nog genoeg ruimte zou hebben om te leven én een feestje op zijn tijd kan geven, daarvoor heb ik niet perse een leuke vent voor nodig.” Met een speelse grijns trek ik Jacob het huis mee in, waarna ik mijn mobieltje voel trillen en een bericht van Aliz ontvangen heb. Vluchtig glijden mijn vingers over het scherm heen als ik haar een kort berichtje terug stuur.

          To: Aliz.

    Al goed. You owe me an explanation tho. ;3 X


    “Wil je wat drinken? Of eerder gaan dansen?”
    Bij het horen van deze woorden stop ik mijn telefoon resoluut weer weg en blik ik geamuseerd naar mijn beste vriend, waarbij mijn blik hem op voorhand al zegt wat ik van plan ben. Ik hoefde niet perse direct te drinken. De muziek klonk goed en dreunde lekker uit de boksen, waarop de beat me haast leek te smeken om op te dansen. “Eerst gaan we dansen,” pruttel ik tevreden en pak Jacob zijn hand beet als ik hem richting de dansvloer trek. Onderweg trilt mijn mobiel opnieuw, ditmaal door een foto van Ayden. Met een lach op mijn lippen houd ik mijn telefoon de lucht in om een uiterst charmante selfie van mij en Jake haar kant terug op te schieten met de melding dat we nu niks meer zullen missen. De brunette en ik hadden elkaar al de hele dag misgelopen en ik hoopte dan ook dat we elkaar laten vandaag nog zouden gaan zien.
          Eens we de dansvloer bereikt hebben glijden mijn poelen glimlachend een keer rond. Als ze echter in de verte Vince met Kamryn opmerken fronsen mijn wenkbrauwen licht. Afleiding genoeg, toch? Inwendig snoof ik kort en wees mijn innerlijke zelf direct op het punt waarom ik afstand van die jongen moest houden; een vrouw was nooit genoeg voor hem gezien die jongen alleen maar dacht met zijn pik, in plaats van zijn volle verstand. Resoluut draaide ik me dan ook om. Als de beste jongen ergens ook maar dacht dat ik achter hem aan zou komen, dan had hij het mooi mis. “Dans met me Jacob,” prevel ik mijn beste vriend toe en laat het ritme van de muziek als snel mijn lichaam overnemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DALLAS COREY EATHONS

    Senior • The athletic guy • 19 • kitchen of Will’s house • Aliz


    Aliz wist haar wenkbrauwen licht te fronsen als directe reactie op Dallas zijn opmerking over het feit dat zij meer uitdaging nodig heeft. ‘Hoe bedoel je?’ de verwarring in haar stem lokt een korte grinnik uit, hij had al verwacht dat zij om een uitleg zou vragen, maar nog voordat ik hier een antwoord op geef, bereikt haar stem wederom zijn oren.
          ’Ik zou haast denken dat ik één of andere feeks ben, dat niemand schijnt te denken dat ik bij de lieve Owen pas,’ ze pauzeert, maar haar ogen, die tevens op de zijne staan gericht, verraden het feit dat ze nog niet uitgesproken is. ‘Als ik dat was, dan zou jij het mij zeggen, toch?’ haar onzekere ondertoon wist Dallas iets te verbazen, hij had geen weet van het feit dat zijn opmerking haar zo veel zou doen. Daarbij, hoe kan zij van alle mensen denken dat ze een of andere feeks is?
          ’Aliz, Aliz, Aliz,’ hij schudde zijn hoofd lichtjes met een zwakke glimlach terwijl hij zijn zin pauzeerde. Het maakte Aliz tot wie ze was, maar het deed haar geen recht, zij had haar onzekerheid niet nodig. Iets wat Dallas vooralsnog weinig heeft ervaren en zich daarin dus ook niet kan herkennen, vind het enigszins iets wat haar speciaal maakt – in zijn ogen heeft ze niets om onzeker over te zijn.
          ’Je bent wellicht niet altijd even tactisch en mag soms zo lekker fel zijn, dat betekend niet dat je een feeks bent.’ Dallas brengt zijn hand naar haar gezicht en haalt haar kin tussen zijn duim- en wijsvinger door. ‘Ik had je gewoon niet met een Owen verwacht en zeker niet na iemand zoals Caleb.’ Hij weet zijn schouders nonchalant op te halen waarna hij zich op de flessen voor zich richt, zich niet bewust van zijn voorgaande opmerking die op dit moment misschien niet zo geplaatst was.
          Haar brede grijns zegt hem genoeg en zonder op te kijken, maakt hij een wuivend gebaar. ‘Harrington, haal die grijns van je gezicht af.’ Dallas richt zijn bruine kijkers van de beker naar haar ogen en plaatst zijn duim op haar kaak om haar gezicht vervolgens weg te duwen en een andere kant op te laten kijken. Zo af en toe lijkt het alsof ze er na al die jaren nog steeds niet aan gewend is en zonder verklaarbare reden, heeft dit hem een enkele keer in verlegenheid weten te brengen, iets wat bij Dallas een behoorlijke prestatie is en voornamelijk doordat hij normaliter wel pronkt met zijn Schotse afkomst – lees: accent.
          ’Voor mij ook graag vodka, met wat cola, Sir Eathons.’ Zijn aandacht was ondertussen weer bij het inschenken van de twee cups, maar het schotse accent wat ze forceert, weet een wenkbrauw van hem in de lucht te laten schieten en een kort lachje bij hem uit te stoten. Iedere keer wist ze het weer te proberen en hoewel het niet zoals een echte Schot zou klinken, kon hij niet ontkennen dat haar probeersels misschien nog wel leuker klonken.
          Dallas voelt haar hoofd op zijn schouder nadat hij de cola terug op het keukeneiland had weten te zetten en een van de twee bekers haar kant op had geschoven. ‘Kan ik vanavond bij jou slapen?’ spreekt ze dan uit, waarbij hij al snel een antwoord op had geformuleerd. ‘Je trui ligt als het goed is al over de rugleuning van mijn stoel.’ Dallas slaat zijn arm om haar schouder heen en gaat even kort met zijn vingers door haar haren. De reden dat ‘haar’ trui over de kamer in zijn stoel heen lag, was omdat deze ooit was aangeschaft door Dallas, maar op een gegeven moment werd toegeëigend door zijn lieftallige buurmeid. Toevallig had hij deze gisteravond nog gedragen en heeft hij deze daarna over zijn stoelleuning gegooid.
          Zijn arm glijd van haar lichaam af en hij weet zich ietwat los te maken van haar lichaam om zo zijn beker vast te houden en kort in de lucht steekt.
          ’Op een mooie avond.’





    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 18:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    KAMRYN FLORÈNCE FALLON MONTGOMERY
    Junior ★ 16 ★New girl ★ Sofia ★ Party ★ Dress



    ‘Geen idee, misschien heb ik het allemaal toch een beetje door de war gehaald. Die cocktailparty was pas volgende week, of. . . Was er überhaupt wel een cocktailparty?’ antwoordde Sofia op haar vraag. Automatisch zakte Kamryn's mond open. Ietwat ongemakkelijk keek ze om zich heen en ze kwam inderdaad tot de conclusie dat werkelijk niemand zo zijn best had gedaan als Kamryn. Ze viel erg op en dit keer niet op de goede manier.
          'Ik...maar-.....wat?' bracht Kamryn hakkelend uit. Ze keek nog steeds om zich heen en voelde zich ontzettend bekeken.
          ‘Ik pak wel wat drankjes voor ons, daar word je vast wel wat losser van.’ grijnsde Sofia. Kamryn keek haar geïrriteerd aan toen ze wegliep. In haar hoofd bedacht ze al het meest sadistisch wraakplan mogelijk, maar ze werd algauw uit haar brainstormsessie door een bekende stem.
          'Wat jij er mooi uit,' zei Vince. Met een gezicht als onweer draaide Kamryn zich om naar hem. Ze was niet bepaald geamuseerd van zijn opmerking, aangezien ze zich al kapot schaamde. ‘Ik heb denk de dresscode gemist, ik wist niet dat het een gala was.’ grapte hij.
          Kamryn moest hard haar best doen om niet compleet te flippen. Echter, ze wist zich goed in te houden. Ze liet Sofia de plezier niet hebben, dus ze besloot om haar rug te rechten en met trots rond te lopen in haar jurk. 'Wellicht zou de dresscode naar mij aangepast moeten worden,' zei ze ietwat verwaand terwijl ze rondkeek. 'Want wat iedereen hier draagt, kan echt niet meer.'
          Vince bekeek haar van top tot teen en Kamryn was niet bepaald onder de indruk. 'Heb je al wat te drinken gehad?' vroeg hij tenslotte. Kamryn zuchtte. 'Mijn lieftallige nichtje zou voor me halen, maar die is waarschijnlijk verdwaald,' zei Kamryn. 'Dus, wat zeg je? Ga je nog een drankje halen voor deze ginger?' Ze sierde een liefelijke glimlach op haar gezicht.


    Big girls cry when their hearts are breaking



    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, at the party , With Ayden

    👓




    Ayden grinnikte even waarna ze me dichter tegen haar aantrok. ‘I thaught you well, my young lil grasshopper. But blondes do have more fun. Waarom zou ik het anders blond verven.’ Knipoogde ze naar me waardoor ik even lachte en mijn hand even door haar blonde lokken streelde terwijl ik meedanste let de muziek. "Is dat een subtiele hint dat ik mijn haar misschien moet blonderen hmm? Ik denk niet echt dat me dat zou staan tho. I like my brown locks." grinnikte ik naar haar en keek haar lichtelijk uitdagend aan. ‘Het is gewoon dat ik je nu legaal kan shippen met allerlei jongens, zonder dat je weer in period mode gaat.’ Plaagde ze me waarna ze haar mobiel boven haalde om een snapchat van ons te nemen. Ze trok me iets naar dichter naar haar toe waardoor ik me wat moest bukken, gezien ik toch een tiental centimeter groter was dan haar. Echter wist ze haar lippen op mijn wang te drukken en ik de glimlachen voor de foto. Eens deze getrokken was verzond Ayden deze naar enkele vrienden waardoor ik ook kort mijn mobiel bovenhaalde en zag dat ik een foto had gekregen van Jem en een berrichtje van Aliz. Het was eerder een amusante foto dan één van een supermodel maar de kriebels die ik vanbinnen voelde voor hem was ook voor wie de jongen echt was en niet zijn looks -hoewel zijn blonde lokken omg-.
    to Aliz: Hey ja, ging geweldig bij Ayden, nu fingers crossed dat Charlie en mijn ouders het ook goed zullen opvatten ! xxx Owen


    Echter toen de muziek weer veranderde stak ik mijn mobiel ook weer weg, want dit was onze jam. Die van Ayden en ik, van onze bae Nicky Minaj
    Ayden begon tegen me aan te dansen waardoor ik dit ook terug deed. Mochten mensen niet weten dat we beste vrienden waren en niet meer dan hadden ze zeker wel vieze gedachten gehad. Haar hand onder mijn shirt en mijn handen op haar heupen, wat tegen elkaar schurend. Mocht Ayden ene man geweest zijn zou ik het wel weten. Eens de beat dropped gingen we beiden twerken, just as promised. Gotta show my butt. In deze ene avond was ik een stuk zelfzekerder geworden, voor eens kon ik even echt mezelf zijn en genieten zonder na te denken over de gemene woorden die me nageroepen konden worden.Na ons dansfeest trok ik haar lahend in een knuffel waarna ik haar even aankeek. " Dus Ayd, gezien jij me nu met jongens mag shippen, mag ik jou toch ook met Chris shippen hmm? Where is he?" vroeg ik haar grijnzend en wiebelde met mijn wenkbrauwen. "Tell me the juicy details , babe." grinnikte ik waarna ik weer wat verder danste. [/gey]




    JACOB 'JAKE' DAMIAN RYDER

    Jock, Muziekliefhebber, The party, With Jacinta




    Jacinta schudde haar hoofd op mijn vraag waardoor haar bruine lokken vrolijk meewipten. “Nee, volgens mij had Aliz een fuss met Vince, ofzo, en stond ik net op de verkeerde plek,” vertelde ze me waardoor ik kort fronste Vince? Ik kende de jongen als sinds ik klein was, we zijn goede vrienden ondanks dat bijna niemand dit echt wist. Het was dan ook dat we beide erg verschillend waren, dat we het zo goed konden vinden eigenlijk. Jacinta deed er ehter erg luchtig over waardoor ik ook wel wist dat het geen 'big deal' was voor haar, ik kende haar ook lang genoeg om te weten dat ze niet lang boos kon blijven om iets. Ik kon het weten als haar beste vriend zijnde, ik heb haar af en toe wel eens kwaad gemaakt om een klein iets maar ze wist me altijd te vergeven - hoewel ik soms ook eens op mijn knieën zat voor haar in een poging om me te verontschuldigen met ene licht geestige opmerking erbij gegooid omdat ik weer een glimlach om haar lippen wilde toveren. Ik was ook geen mister perfect, zo was Vince dat ook niet evenals iedereen hier in deze ruimte. " Maar goed dat je er nu dan stralend uitziet niet? " zei ik met een speelse grijns om mijn lippen de feeststemming maakte me wat losser en ik was echt blij dat ik nu niet meer rond liep als een slapeloze zombie.
    “Ik denk ook niet dat het voor herhaling vatbaar zou zijn, maar ik durf te wedden dat het je song waard is geweest.” zei Jas met een tevreden glimlach om haar volle lippen waardoor ik even een hand door mijn blonde lokken haalde. "Zie ik er echt zo erg uit hmm? maar eerlijk Jacy ik heb die hele avond woorden opgeschreven maar ze allemaal weer weggegooid dus het was werkelijk een verspilling van mijn tijd. Het is alsof er ... iets mist weet je, een muze ofzoiets." zuchtte ik zacht waarna mijn bruine kijkers in de verte Sofia leken op te vangen. Echter wilde ik niet naar haar toe, daarvoor zou ik eerst even mijn stoute schoenen moeten aantrekken en een glas alcohol naar binnen te kiepen. Ik was geen flirt zoals alle andere. Zeker niet in tegenstelling tot Vince die me vroeger het eens wilde aanleren. Ja als vijftienjarige was ik nogal een rebel geweest met die jongen. Samen wiet gerookt, gedronken, door hem luisterde ik ook wat meer naar rock en rap hoewel mijn liefde toch bij de eerste lag. “Ga je hem me laten horen als ie klaar is?” vroeg de jongedame me nieuwsgierig waardoor ik naar haar glimlachte. "Natuurlijk, je zult de eerste zijn die het mag beoordelen." zei ik tegen haar met een knipoogje waarna we samen het gebouw binnen liepen.
    “Niet alleen om te feesten, Ik durf te wedden dat ik hier mijn eigen dansstudio in kan bouwen en dan nog genoeg ruimte zou hebben om te leven én een feestje op zijn tijd kan geven, daarvoor heb ik niet perse een leuke vent voor nodig.” grijnsde ze speels waardoor ik even lachte. " Oké, oké daar heb je wel een punt." grinnikte ik en werd naar binnen getrokken door Jacinta. Mijn vraag was dan ook niet zo slim gezien ik bijna zeker wist wat het antwoord ging zijn. Dansen. De geamuseerde blik van Jacinta sprak dan ook boekdelen. “Eerst gaan we dansen,” zeo ze trevreden vooraleer ze mijn hand beet nam en me naar de dansvloer sleurde. Voor we dansten wist Jacy nog een selfie van ons te nemen vooraleer ze iemand leek op te merken. Even volgde ik haar blik naar Vince die met een onbekend meisje stond te praten. Zou dat? Sofia's nichtje zijn? Ik schudde dat idee uit mijn hoofd, ze leek helemaal niets op haar dus dat kon gewoon niet, tocht?
    “Dans met me Jacob,” prevelde Jacinta waardoor ik haar weer aankeek met een glimlachje en toekeek hoe de brunette voor me haar lichaam bewoog op de muziek. Het had me altijd verwonderd hoe goed ze wel niet was in het dansen en ik was dan ook eerder een pinguïn naast haar op de dansvloer , maar het belangerijkste was dat we ons amuseerden. Ik danste wat tegen Jacinta aan op de muziek, niet in een of andere sekueele manier. Jacinta was een pracht van een meid, maar ik was ook niet goed genoeg voor haar waardoor ik ook geen gevoelens voor haar had op dit vlak.



    MICHAEL 'MICAH' GABRIEL SHERMAN

    Bully/punker/jock , at the party, with Roxy

    🐭




    Wat verveeld keek ik rond, Will mocht misschien een groot huis hebben veel lol was er niet te beleven. Misschien mocht er iemand beslissen om eindelijk wat plezier te scheppen, dan graag. Ik stond wat nukkig tegen een muur aangeleund terwijl ik even rondkeek of ik Charlie niet zag, maar in de plaats hiervan vond ik Roxy naast me. 'Ah, jou zocht ik,' grinnikte ze waardoor ik haar even geamuseerd met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. "Did you really?" ik grijnsde en nu viel mijn blik even op het petje van Caleb die ze aanhad. "Zeker dat je me niet verward voor Caleb ?" zei ik plagend. 'Jij kent toevallig niet iemand van wie ik een sigaret zou kunnen krijgen? Mijn pakje is leeg en ik ben vergeten nieuwe te kopen,' pruilde ze even waardoor ik even lachte. Wat schattig. "
    "Maar heel misschien ken ik wel zo iemand ja, het is te zien wat ik ervoor in ruil kreeg en je dankbaarheid is niet genoeg Rox, you know that." grijnsde ik eens ik mijn pakje sigaretten had bovengehaald. Ik besloot mezelf voor mijn vrijgevigheid te belonen met het drankje dat Roxy in haar hand hield, dus nam ik deze uit haar hand waarna ik haar een sigaret aanbood. Het drankje wat zoet maar brande toch wat, wat me goed deed. Ik was geen alcoholieker, maar ik wist dat als ik niet oplette dit nog wel eens kon gebeuren. "Maar nee serieus, ben je enkel open voor Caleb of is hij niet de enige lucky one today?" grijnsde ik uitdagend naar haar.


    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 22:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aliz Nicola Harrington
    IN WILL'S KITCHEN|| WITH DALLAS || SENIOR || OUTFIT
    sneakers instead of heels

    i thank god everyday for the existence of french fries

    'Aliz, Aliz, Aliz.' Dallas schudde zijn hoofd terwijl Aliz hem onzeker aankeek. ’Je bent wellicht niet altijd even tactisch en mag soms zo lekker fel zijn, dat betekend niet dat je een feeks bent.’ Hij plaatste zijn hand onder haar kin. ‘Ik had je gewoon niet met een Owen verwacht en zeker niet na iemand zoals Caleb.’
          'Caleb was toen nog niet zoals hij nu is,' murmelde ze. Dallas was ook al lang vrienden met Caleb, dus hij wist hoe hij eerst was. 'Hij was eerst meer zoals Owen, dan nu zoals Vince.' Een zachte zucht kwam over lippen en ze wreef gefrustreerd over haar slapen. Ze snapte gewoon echt niet hoe het kon dat Caleb zo over haar dacht. Wat had ze verkeerd gedaan?
          Een zachte, geamuseerde lach rolt over haar lachen wanneer Dallas haar hoofd de andere kant op duwde. Het voelde stiekem leuk om te weten dat ze hem in verlegenheid kon brengen. 'Stop niet met praten in je accent, it's cute.' Ze nam een slokje van haar wodka-cola en keek op naar Dallas vanonder haar wimpers. 'Jij moet mij toch nog eens leren hoe ik met zo'n accent moet praten. Ik wil zo'n accent hebben als McGonagall in Harry Potter, geweldig. Al zal ik dan waarschijnlijk nooit stoppen met praten, dus misschien moet je het dan toch maar niet doen.' Ze pokte hem plagerig in zijn zij. Niet veel later vroeg ze of ze bij hem mocht slapen die avond. Misschien zou dat er ook van weer houden om niet met een dronken hoofd met iemand anders mee te gaan.
          ‘Je trui ligt als het goed is al over de rugleuning van mijn stoel.’
          Een tevreden glimlach speelde om Aliz' lippen. Ze wist precies welke trui hij bedoelde. Ze droeg de trui vaak, maar hij ook regelmatig, waar de trui als een mengeling van hun twee rook.
          ’Op een mooie avond.’
          'Op een avond met veel alcohol.' Ze knipoogde naar Dallas en sloeg het drankje in één keer naar achteren. Haar gezicht betrok voor enkele seconden. Dallas had altijd de neiging drankjes sterk te maken. 'Time for another one,' murmelde ze, terwijl ze opnieuw wodka en cola in haar plastic beker schonk.

    To Jacy
    Well eh. Hij had Owen's kleding een douche gegeven, dus ik vond dat hij ook wel een douche verdiende...

    To Owen
    Aaaah, ik ben blij om dat te horen c: Met Charlie en je ouders gaat het vast ook goed <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – Will’s house – Charlie – not feeling like


    Het geluid van haar niet-bestaande hakken werden overstemd door de luide - en slechte - muziek die er gedraaid werd. Ze liep een beetje doelloos rond, ze wist niet goed wat ze hier nu moest doen. Begrijp haar niet verkeerd, ze hield normaalgesproken echt wel van feestjes, maar door enkele gebeurtenissen in het verleden die zich op feestjes hebben afgespeeld, is haar zin een beetje verloren gegaan.
          Hetgeen wat haar met name op dit moment dwarszat was Lucas. Ze hadden nu dan wel gepraat, uiteindelijk, na drie maanden, maar Juniper voelde zich nog niet bij hem op haar gemak. Er werd op dit feest immers alcohol geserveerd. Laat het nu net zo zijn dat alcohol hetgeen was dat Lucas er toe zette om te doen wat hij had gedaan.
          Met een non-alcoholisch drankje in haar handen keek Juni de ruimte rond, om Lucas te spotten. Waar hing een gozer zoals hem uit op feestjes? Bij de dranktafel, maar daar was hij niet. Bij het rokersmuurtje, maar dat zou Will vast niet hebben. Aan het dansen met een meisje? Wie zou er nu met zijn lelijke hoofd willen dansen? Of was hij al te dronken om het verschil tussen een meisje en een jongen te zien en was hij nu helemaal aan het losgaan met een jongen? Juniper zuchtte even diep en dacht terug aan de immens ongemakkelijke motorrit naar Wills' huis toe. Lucas stond erop dat hij haar naar het feest bracht en Juniper kon niets anders dan "ja" zeggen - al had ze veel liever meg eigen vervoer zijn gegaan.
          Na nog enkele minuten rondgekeken te hebben spotte ze Lucas, samen met Gus en nog iemand. Ah, dat zou vast een gezellig gesprek zijn. Juniper wilde zich omdraaien en weglopen, toen er iemand tegen haar aanbotste. "Fu- Juni?" Charlie. Het blondharige meisje keek haar even verbaasd aan en zuchtte. "Wat doe jij hier?" Junipers wenkbrauw ging verbaasd omhoog.
          "Met dezelfde reden als jij, lijkt me.. Tenzij je hier bent om een slachtoffer uit te kiezen die je straks gaat stalken naar zijn of haar huis en dan vermoorden.. Dan zijn we hier om andere redenen," antwoorde Juniper haar sarcastisch, waarna ze een slok uit haar beker nam.
          "Leuk je weer even gesproken te hebben, Charlotte," vervolgde ze toen, waarna ze haar beste vriendin - dat op dit moment niet haar beste vriendin was - een lieve glimlach gaf en verder de richting op liep die ze opwilde. Echter, niet veel later besloot ze toch weer even te stoppen en zich terug om te draaien naar Charlie.
          "Leuke outfit trouwens, Charlotte.. Als het halloween is en je als slet verkleed gaat," sneerde Juniper naar haar, waarna ze zich weer omdraaide en haar weg voortzette.

    The sun is shining and so are you.. Not.

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 10:42 ]


    That is a perfect copy of reality.



    Vincenzo Santino Alesi

    in front of will's house • with caleb



    Kamryn keek niet bepaald erg gelukkig en dat was vast met een goede reden, zoals die jurk bijvoorbeeld.
    ‘Wellicht zou de dresscode naar mij aangepast moeten worden, want wat iedereen hier draagt kan echt niet meer.’ Ik fronste en lachte, draaide ze nou zo plotseling de rollen om? Ze had in ieder geval lef en stond standvastig bij wat ze deed.
          ‘Mijn lieftallige nichtje zou voor me halen, maar die is waarschijnlijk verdwaald.’ Ik keek even rond en het verbaasde me niet, in z’n groot huis zou iedereen verdwalen– zelfs als je hier een bewoner was.
    ‘Dus, wat zeg je? Ga je nog een drankje halen voor deze ginger?’ Vroeg ze met een sierlijke glimlach en haar rode haren die wat rommelig langs haar gezicht vielen. Ik lachte zachtjes en stapte wat dichterbij, ‘je mag mijn drinken wel,’ ik overhandigde haar mijn glas en pakte zelf een open biertje wat iemand hier had achtergelaten. De let-op-je-drinken regel ook volledig vergeten.
          ‘Het is zonde dat wij nog nooit eerder hebben gesproken,’ sprak ik vervolgens nadat ik voorzichtig voorover was gebogen naar haar oor. ‘Of we kunnen het ergens anders gaan vier-‘ Toen ik mijn ogen opende en ze op Jacinta haar blik vielen beet ik op mijn lip, zou ze denken dat ik wat met Kamryn had? Dan had ik hoogstwaarschijnlijk mijn kans met haar verpest.
    ‘Laten we anders eerst wat drinken,’ ik had met Kamryn nog wat drinken gepakt en besloot het gesprek maar buiten voort te zetten anders zou ik geen vrienden maken vanavond.
          ‘Ben je altijd zo opgetut als je naar een feest gaat?’ Vroeg ik en glimlachte breed terwijl ik een arm over haar schouder legde en haar mee naar buiten trok en tegen een muurtje aanleunde.
    De sigaret die ik al een enkel tijdje vasthad stak ik op en besloot snel een berichtje te sturen naar Jacinta, ik praatte al veel te lang met haar en voor je het wist had ze mij helemaal onder de duim in plaats van andersom. Ik deed dan ook alles om dat te voorkomen.
    Mijn sigaret bungelde tussen mijn lippen toen ik weer op keek naar het meisje die overduidelijk niet geïnteresseerd leek te zijn in mij. Het intrigeerde mij, wat was er de laatste tijd met vrouwen? Ze leken wel steeds ingewikkelder te worden.
    ‘Luister Kamryn, ik weet dat je me echt een klootzak vindt maar ik ben oprecht geïnteresseerd in je. Vertel is wat over jezelf. . .’

    To: Jacinta
    Hé, ik zag je dat er al was – zullen we zo even praten? X


    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 13:23 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Alone @ Kitchen > Yard

          ‘Oh, ik weet zeker dat Jacinta al op zoek is naar mij.’
          Caleb kan niet anders dan zachtjes grinniken, Vincenzo’s enthousiasme was behoorlijk aanstekelijk — ook al had hij een naar gevoel in zijn onderbuik waar hij niet bepaald een reden voor kon vinden. Zoekend glijden zijn kijkers door de keuken, waarbij ze even blijven rusten op Aliz en Dallas. Direct worden de steken in zijn onderbuik heviger, waardoor hij zijn blik vliegensvlug af weet te wenden om daarna drie grote slokken uit de fles vodka te nemen.
          Zwijgend blijft Caleb staan op het moment dat Vincenzo zijn overhemd recht trekt, dat zou over een korte tijd alsnog verfrommeld zitten. De wiet had zijn werk gedaan en de slokken vodka die Caleb had genomen stijgen direct naar zijn hoofd, waardoor hij zijn tandvlees gevoelloos voelt worden. Direct glijden de laatste gevoelens uit zijn lijf en komt er een lome glimlach rondom zijn mondhoeken te staan. Waarom zou je— je ergens druk om maken als je ook dronken kan worden en het vervolgens allemaal kan vergeten?
          ‘Waag het niet om te scoren hé, vanavond. Ik houd je eraan.’
          Caleb wuift een half gebaar met zijn hand waarna hij toekijkt hoe Vincenzo de menigte in weet te verdwijnen, op zoek naar een meisje om te scoren. Caleb zou hetzelfde moeten doen, maar iets in hem vertelde hem dat hij beter in de keuken kon blijven om te drinken. Na opnieuw drie grote tegen — de fles is al half leeg — draait hij zich wankelend om en stapt opnieuw de keuken binnen. Aliz en Dallas bevinden zich daar nog steeds, waardoor hij mompelend een tweede fles van het aanrecht grist en met zijn lichaam tegen de deur valt, waardoor hij de gang instrompelt. Voor nu was het licht en de muziek te heftig voor hem om aan te kunnen — dus richtte hij zijn blik op de voordeur. Tijdens zijn tocht botste hij tegen verschillende lichamen op, maar kijken we het was deed hij niet. Caleb haalde diep adem toen hij door de voordeur naar buiten viel en grinnikte zachtjes om zijn eigen onhandigheid — of dronkenschap?
          ‘Hé maan,’ gromt Caleb zachtjes, kijkend naar de sterrenhemel boven hem. Vroeger sprak hij altijd tegen de maan als hij met problemen zat, een eigenschap die hij van zijn moeder had overgenomen.
    Zwalkend loopt Caleb over het grasveld en uiteindelijk laat hij zich in het midden op de grond vallen, zijn armen uitgestrekt aan de zijkanten. Glimlachend kijkt hij naar de sterren, terwijl hij af en toe een grote slok neemt.


    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Party • With my best slice of pizza

    'I like my pizza like I like my men.
    Big, hot and spicey.''




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Gauw had ik nog mijn hoofd geschud toen Owen begon over zijn haar te blonderen. Ik hoefde niet eens het voor te stellen om te weten dat het hem niet zou staan. Owen staat veel dingen, maar dat niet. Sorry babe. ‘Jongens met donker haar zijn gewoon eenmaal hot – bezet of gay.’ Antwoorde ik dan ook, voor er een speels glimlachje op mijn gezicht kwam. ‘Is het te laat voor mij om nog trans te worden?’ ik stak mijn tong uit, voor ik zag waar mijn beste vriend door afgeleid werd. Zijn blonde crush genaamd Jem, had een foto gestuurd. Nee ik voelde er niks meer bij, maar ik was blij dat zulke foto’s Owen gelukkig maakte. Maar gezien ik en Owen besties zijn, betekende dit een geweldige vrijgezellenfeest te worden als hij gaat trouwen. Hij kon er op rekenen dat hij niet zonder een kater voor de altaar ging staan dan. Oke – wauw take it slow. Hij ging nog lang niet trouwen – hoewel ik stiekem niet kon fantaseren voor die speciale nacht voor hem dan. Misschien kon ik ook wel wat strippers voor zijn verjaardag regelen. Wie weet kon ik Jem ook wel zo gek krijgen en als ze tegen die tijd al een relatie hadden… dan bind ik Jem wel even vast aan een boom. Therefore, we waren – als alles goed gaat – volgend jaar off to Yale en Jem was lang niet zo slim om daar op te komen. Owen had maar een klein jaartje de tijd om de blonde schone te strikken en te dumpen. Long distance werkt toch nooit. Achja een of twee lekkere rebound college guys voor Owen zou dan wel wat wonden kunnen helen.
    Licht schurend kwamen we het nummer van Queen Nicki door, terwijl Owen zijn diploma gehaald had voor een solo carrière tot professioneel twerken. Ik was zo trots op mijn kleine jalepeno pepertje. Ik kon haast wel een traantje wegpinken. Iets wat Owen in de gaten leek te hebben, gezien hij me in een korte omhelzing trok. Ik pakte dan ook een random leeg flesje die op de grond stond, waar ik hem tot ridder verklaarde. ‘Ik verklaar u tot professioneel twerker van de Anaconda society 2017.’ Ik prikte nog even in zijn belly button, voor ik de fles weer neerlegde en weer de beat volgde en daarmee Owen weer mee in trok.
    ‘Dus Ayd, gezien jij me nu met jongens mag shippen, mag ik jou toch ook met Chris shippen hmm? Where is he?’ voreg hij met een grijns, waarna hij zijn wenkbrauwen wiebelede. ‘Tell me the juicy details, babe.’ Begon hij – zoals hij wel vaker deed sinds ik Chris kende. Op een of andere manier dachten mensen altijd dat we een setje waren. I pity the fools.
    ‘Weet niet – moet je aan hem vragen.’ Plaagde ik hem dan ook, terwijl ik hem een kleine stompje verkocht. ‘Maar wees maar gerust – je raakt je goede, trouwe en beste vriendin nooit kwijt aan een boy. Ik heb mijn eyes alleen maar op de price en dat is Yale. Daarnaast zijn ik en donuts heel gelukkig zo, ik zou niemand tussen ons laten komen.’

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 16:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Met dezelfde reden als jij, lijkt me.. Tenzij je hier bent om een slachtoffer uit te kiezen die je straks gaat stalken naar zijn of haar huis en dan vermoorden.. Dan zijn we hier om andere redenen,’ antwoordde Juni mij sarcastisch, waarna ze een slok uit haar beker nam. Ik keek haar droogjes aan en blikte even kort naar het messenblok dat op het aanrecht stond verderop. Ik grijnsde geamuseerd naar Juni.
          ‘Ja, mijn moordwapens staan al klaar en dat slachtoffer ben jij,’ mompelde ik sarcastisch en sloeg mijn armen over elkaar heen.
          ‘Leuk je weer even gesproken te hebben, Charlotte.’ Ik trok mijn wenkbrauw naar haar op.
          ‘Ik zou dit geen bijzonder leuk gesprek noemen – of überhaupt een gesprek. Maar voor zo'n super sociaal persoon als jij–’ ik kuchte overdreven hard en sarcastisch ‘–is dit waarschijnlijk al heel wat.’ Ik glimlachte koeltjes naar haar en verkocht haar een stoot tegen haar schouder. Op haar beurt glimlachte Juni zoetjes naar mij en ik moest de neiging om met mijn ogen te rollen onderdrukken. Ze liep weg – zoals ze altijd wegliep van haar problemen. Echter leek ze zich bedacht te hebben en hield ze haar pas even in, waarnaar ze zich naar mij omdraaide. Fijn, wat had ze nú weer te zeggen.
          ‘Leuke outfit trouwens, Charlotte.. Als het halloween is en je als slet verkleed gaat,’ beet Juni mij toe. Mijn mond vormde zich tot een smalle, rechte streep en ik perste mijn lippen strak op elkaar. Dat ze mij Charlotte noemde, irriteerde me, maar maakte me nu niet eens zoveel uit. Echter, dat ze de tweede vandaag was die mij voor een slet of iets dergelijks uitmaakte, stak stiekem toch wel een beetje. Dat Jaime mij een hoer had genoemd was eigenlijk niets nieuws, maar dat mijn 'beste vriendin' zoiets tegen mij zei. Ik wilde wat terugzeggen, maar opnieuw wandelde ze weg. Oh, echt niet. Ik wandelde achter haar aan en greep haar pols hardhandig vast. Dat ik 'm bijna fijn kneep kon mij geen reet schelen. Ik sleurde haar met mij mee en nam haar apart.
          ‘Weet je Juniper?’ Ik hief mijn hand op, om haar een klap in haar gezicht te geven, maar liet uiteindelijk mijn arm weer langs mijn lichaam vallen. ‘Mij best dat je een potje wilt gaan zitten janken om je ouders, maar je bent heus niet de enige die het soms een beetje kut heeft in z'n leven, so get over yourself and grow some balls,’ snauwde ik haar toe en keek haar boos aan. ‘En ik wilde nog mijn excuses aan je aan bieden omdat ik nogal lullig tegen je was geweest, maar gezien je al een kut opmerking had gemaakt over mijn moeder en me zonet ook nog durfde uit te maken voor een slet – go throw a loner pityparty, want bij mij hoef je echt niet meer langs te komen om uit te huilen.’



    17 • Senior • Tough cookie Punker • Goalgetter @ Soccer team
    Party • Juni
    SONG: DETROIT – MARCUS MILLER

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Oh, je hebt geen idee,’ sprak Gus giftig. ‘Mijn ego weet zelfs irrelevante mensen uit mijn zicht te filteren, dus vandaar.’ Ik kantelde mijn hoofd wat en lachte schamper.
          ‘Oh echt? Zie ik anders weinig resultaat van gezien je nog steeds hier staat – maar oké.’ Ik haalde mijn schouders op. Chris kwam bij ons staan en zo te zien had hij al behoorlijk diep in het glaasje gekeken – en hij leek niet van plan te zijn-zijn drank gebruik wat te minderen. Normaliter had ik misschien met hem meegedaan, ware het niet dat ik met mezelf had afgesproken dit feestje nuchter te blijven. Voor Juni. ‘Buddies. Dude... Deze man... Die jock guy... Zorgt zo goed voor me, weet je hoe vaak ik al heb kunnen inschenken? Er lijkt geen einde aan te komen. Jij ook?’ Ik stopte met meeluisteren gezien ik het gesprek nogal irrelevant en oninteressant vond. Bovendien werd het me wat te druk in het huis, dus besloot ik maar even naar buiten te gaan en een luchtje te scheppen. Ik verkocht Gus nog een klap tegen zijn achterhoofd en wandelde het huis uit. Het was een stuk koeler buiten. Zeker in vergelijking tot de benauwde, zweterige en bedompte lucht in het huis. Ik strompelde over het door de maan belichte grasveld en zag verderop iemand in het gras liggen. Toen ik wat dichterbij kwam, kon ik zien wie het was. Caleb.
          ‘Hé maan,’ hoorde ik hem nog net grommen en ik trok een wenkrbauw op.
          ‘Verwacht geen “hé” terug, Montana,’ merkte ik jolig op en liet me naast hem neerzakken in het gras. Mijn oog viel op de fles drank die hij in zijn vuist had geklemd. ‘Je problemen aan het wegdrinken, zie ik?’



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker
    Party > Outside • Gus & Chris > Caleb

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 21:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Cassandra "Cassie" Morgan Da Costa
    17 • Junior • Cheercap • @Home with Jem • Outfit


    'Wacht ze heeft een man, ik dacht altijd dat ze op vrouwen viel.' zei Jem en ik lachte ook even zacht. 'Zou me eigenlijk ook niks verbazen... Heeft ze wel een droombaan.' zeg ik lachend. "Misschien is zij wel degene die vreemd is gegaan dan.'' mompel ik. Ondertussen draaide hij zich naar me om en ik kijk op met een licht glimlachje, wat toch echt voor mij een stuk opkijken was. Ik was er nog altijd heilig van overtuigd dat Isaiah een stuk van mijn lengte heeft gejat, waardoor ik nu veel te klein ben. Iets waar ik alleen een echt voordeel mee heb bij het cheerleaden eigenlijk.
    Ik keek toe hoe hij weer plaats nam op mijn bed en me gelijk dicht tegen hem aantrok waardoor ik zachtjes lach. 'Kunnen we niet thuis blijven?' Ik kijk hem met een lichte grijns aan en hou mijn hoofd wat schuin. "Hmh..." mompel ik en speel wat met de kraag van zijn shirt, terwijl ik langzaam plaats neem op mijn schoot. 'Zou kunnen, wat jij wil...' zeg ik met een klein glimlachje, waarna ik opkijk in zijn ogen. Mij maakt het eigenlijk vrij weinig uit. Er zijn zoveel feesten en voor ik het weet geeft deze guy er toch weer een. Heel veel zou het niet uitmaken mocht ik er een missen, hoewel.. Ik hou toch wel van een feestje, maar ook van een lui avondje. Oh struggles, maar we zijn nu toch al klaar. 'Hmh... Of fashionably late...' plaag ik hem speels en kus hem zachtjes. Waarom niet, het eerste halfuur op een feest was toch nooit interessant. Zelfs niet als ik er een geef.



    Cristiano Ignazio Barone
    19 • Senior • Badboy • @Party • Getting drunk af

    Ik keek toe hoe hij zijn evenwicht probeerde te behouden en ik kan het niet laten om even te grijnzen. 'Thanks, man,' zei hij glimlachend toen hij een slok had genomen van het drankje in de rode beker, die snel genoeg weer in mijn hand terecht komt. 'Hoe is het met je?' Ik hou mijn hoofd ietwat schuin als ik kijk naar de jongen waar ik mijn arm omheen heb geslagen. Ooit waren we beste vrienden. Nog steeds eigenlijk maar.. Niet zoals vroeger. De gedachte zorgt ervoor dat de grijns even van mijn gezicht verdwijnt, waarna ik maar snel een slok neem van mijn drankje. Oh well.. Ik knik kort en kijk weer op naar hem met dezelfde speelse grijns als daarvoor. 'Gaat wel lekker... Business as usual.' antwoord ik op zijn vraag, nonchalant als altijd.
    'Chillen, beetje vechten als het moet,' ik laat even een kort lachje horen en neem nog een slok. 'Beetje fixen... Is het je ooit opgevallen dat... Ayden fucking gorgeous is? Begrijp me niet verkeerd, Roxe, Aliz en al die andere chica's zijn niet verkeerd maar damn. Het is me nooit zo opgevallen.' lach ik en neem zo de laatste slok, waarna ik weer met een brede grijns naar hem kijk. 'En... Hou jij het nog vol tussen de bodybuilders en de dolls? Ik zou het je niet nadoen.' ik haal kort mijn schouders op. 'Trouwens... Nu ik het toch over chica's had.. Waar is die van jou hmh? Moet ik wingman spelen?' grijns ik en hou mijn wenkbrauw wat op, terwijl ik ondertussen een fles steel van iemand die toevallig langs liep. Ik kijk toe hoe hij zich naar me omdraait, maar ik kijk hem uitdagend aan en neem een grote slok. Dan draait hij zich toch maar weer om, op zoek naar waarschijnlijk een nieuwe fles. Ik lach zachtjes en keer zo weer naar Gus.


    El Diablo.



    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, at the party , With Ayden

    👓




    'Jongens met donker haar zijn gewoon eenmaal hot – bezet of gay.’ Zei Ayden tegen me waardoor ik zacht grinnikte. " Dus ik behoor tot die laatste groep dan?" vroeg ik haar met een grinnik. "Is het te laat voor mij om nog trans te worden?’ plagend stak ze haar tong naar me uit waardoor ik lachte en even met mijn wenkbrauwen wiebelde al wist ik toch mijn hoofd te schudden. "Nee nee Ayden, you are beautifull the way you are, boobs or no boobs." zei ik tegen haar met een knipoogje al meende ik het wel dat ze een prachtmeid was. De jongen die haar voor zich kon winnen zou dan ook een lucky guy zijn al zal hij eerst door mijn keuring moeten gaan. Ayden liet me weer los en bukte zicht even waarna ze een leeg flesje van de grond pikte en ik haar vragend aankeek, wat was ze van plan? Al werd me dat snel duidelijk. Ze tikte het flesje op mijn schouders als een of ander plechtig gebaar waardoor ik dan ook mijn rol vervulde door me wat te bukken zodat ze met niet per ongelijk tegen mijn hoofd zou slaan met het flesje.
    ‘Ik verklaar u tot professioneel twerker van de Anaconda society 2017.’ zei ze plechtig waardoor ik grinnikte en een licht spastische beweging maakte toen ze me even porde in mijn navel. "Dank u , dank u ik voel me vereerd." zei ik waarna ik zonder pardon door de blondine werd meegetrokken op de dansvloer. Ayden wist mijn honger naar haar liefdesleven niet te stillen met haar woorden. ‘Weet niet – moet je aan hem vragen.’ Plaagde ze me waardoor ik even een smekend pruillipje trok eens ze me een stompje haf. ‘Maar wees maar gerust – je raakt je goede, trouwe en beste vriendin nooit kwijt aan een boy. Ik heb mijn eyes alleen maar op de price en dat is Yale. Daarnaast zijn ik en donuts heel gelukkig zo, ik zou niemand tussen ons laten komen.’ kort rolde ik met mijn ogen maar wist toch te glimlachen. Ayden en ik hadden sinds we beste vrienden werden een pact gesloten dat we samen naar Yale zouden gaan en daar waren we nu goed voor op weg. Volgend jaar, samen op kamers alle zorgen weg thuis. Toch wilde ik niet dat Ayden zichzelf in de schaduwen ging trekken bij jongens omdat ze alle focus op Yale wilde leggen. " Come on Ayden, ik wil ook niet dat je een crazy cat lady gaat worden op je eenentwintigste." zei ik met een dramatische zucht. Ik besloot iets losser te worden dan ik anders was op zulke feestjes en nam twee red cups met wat drank in en haf er eentje naar haar. " Als jij het niet doet dan loop ik naar Chris af hoor." grijnsde ik naar haar en nam een slok al moest ik moeite doen om het brandende goedje binnen te houden. Mijn gezicht betrok even waarna ik even mijn wenkbrauwen optrok en naar Ayden keek. "Wat vind iedereen hier zo lekker aan?" vroeg ik fronsend. Dit spul was vreselijk.


    . [/gey]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Luke @ Yard

          ‘Ik moet Aliz vergeten.’
          ‘Dallas is een ass.’
          ‘God, deze vodka is lekker.’
          ‘Ik kan Aliz niet vergeten, hoor.’
          ‘Waarom zitten er zo veel gaten in je?’

          Caleb weet zachte woorden te mompelen tegen de maan, afgewisseld door verschillende slokken vodka die zijn keel en mond in vuur en vlam zetten. Genietend sluit hij zijn kijkers. Wellicht zou dit de avond zijn dat hij te ver zou gaan met de alcohol en zijn ouders hem zouden zien zoals hij is. Caleb heeft er zijn twijfels bij dat iemand op het feestje überhaupt weet waar hij is op het moment — aangezien iedereen veel te druk is met drinken en versieren. Normaal gesproken zou hij dat ook doen, maar nu scheen zijn drang naar het leven verdwenen te zijn. Vandaag was een verschrikkelijke dag — eerst Aliz, en vervolgens Dallas. Waarom?
          ‘Verwacht geen ‘hé’ terug, Montana. Je problemen aan het wegdrinken, zie ik?’
          Met een tevreden glimlach op zijn gezicht, kijkt Caleb opzij richting Luke — die inmiddels naast hem is komen zitten op het gras. Dat was ten minste een vriend waar je op kon bouwen. Ten minste. . . Caleb had wel te horen gekregen dat Aliz voortaan met hem mee zou rijden naar school. Dat was niet iets wat een echte vriend zou doen niet waar?
          ‘Ik verwacht van niemand iets meer,’ gromt Caleb waarna hij opnieuw een slok uit de fles neemt — die nu voor de helft leeg is door zijn toedoen. ‘Waar zijn vrienden nou voor hm?’ Calebs stem is wat zwaarder dan normaal door de alcohol en hij glimlacht nog steeds als hij naar de maan kijkt boven zijn hoofd. Hij denkt aan zijn moeder. Vervolgens aan Aliz. Dallas. Vince. Sofia. Alle personen uit zijn leven schieten aan zijn kijkers voorbij.
          ‘Alleen van de vodka.’
          Caleb draait zich op zijn zij, zodat hij Luke aan kan kijken met een plotseling serieuze uitdrukking op zijn gezicht — zijn wenkbrauwen staan in een frons en zijn mondhoeken zijn ietwat omlaag gewezen.
          ‘Jij brengt Aliz niet naar school voortaan, toch? Lucky Luke?’


    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Caleb glimlachte gelukzalig naar me. Die vrolijkheid bleek echter niet heel oprecht te zijn toen hij begon te praten.
          ‘Ik verwacht van niemand iets meer,’ gromde hij. Hij nam een flinke slok uit de al halflege fles vodka, die hij nog steeds in zijn hand had geklemd. Ik kneep mijn ogen iet wat afkeurend toe en schudde mijn hoofd. Ik was zeker niet vies van alcohol, maar soms had ik het gevoel dat Caleb zijn grenzen absoluut niet kende – of niet wilde kennen. Linksom of rechtsom wist ik gewoon bijna zeker dat het een keertje fout zou aflopen met Calebs overmatige alcoholgebruik en dat ik 'm een keertje naar het ziekenhuis zou moeten brengen. Als zijn beste vriend was dat wel het laatste wat ik wilde. ‘Waar zijn vrienden nou voor hm?’ Hij keek weer omhoog, naar de maan en er leek zich van alles af te spelen in zijn hoofd. Ik had zo'n vermoeden dat één van de dingen waar hij zich op dit moment druk om maakte, begon met de 'A' en eindigde op 'liz'. ‘Alleen van de vodka.’ Ik lachte schamper en stak een sigaret voor mezelf op.
          ‘Wat heb je toch weer een heerlijk optimistische kijk op het leven man,’ mompelde ik sarcastisch en rolde kort met mijn ogen. Caleb draaide zich op zijn zij, zodat hij mij aan kon kijken. Ik keek hem afwachtend aan, gezien hij plotseling een stuk serieuzer leek.
          ‘Jij brengt Aliz niet naar school voortaan, toch? Lucky Luke?’ Daar hebben we probleem 'A'. Ik keek Caleb eveneens serieus aan en tikte even bedachtzaam met mijn vingers op mijn kin.
          ‘Als je 't echt erg vindt zal ik het niet doen nee. Bros before hoes,’ zei ik. ‘Alleen... Ze is, of was, whatever–’ ik gooide mijn sigaret weg ‘–opzoek naar een chauffeur en zeg nou zelf, vertrouw je haar eerder met mij of met één of andere random gast?’

    ALIZ
    >> Jij kwam ook naar het feest toch c: ?
    << Zekers, neem aan dat je er ook bent? Zit buiten met je Prince Charming



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Outside • Caleb

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 9:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ROXY SAYEN PIERCE
    "I like to make people who hate me, hate me even more."


    18 • SENIOR • BITCH • PARTY • MICAH

    'Zeker dat je me niet verwart met Caleb?' Ik grijns hem toe en verkoop hem een stoot tegen zijn arm aan. 'Maar heel misschien ken ik wel zo iemand, ja, het is te zien wat ik ervoor in ruil krijg en je dankbaarheid is niet genoeg, Rox, you know that.' Ik grinnik wederom. Hij pakt het drankje uit mijn hand en ik kijk hem kort aan, maar besluit niet te protesteren omdat hij mij het pakje sigaretten voorhoudt. Ook prima. Ik neem een sigaret en sla mijn armen lachend over elkaar heen. 'Maar nee, serieus, ben je enkel open voor Caleb of is hij niet de enige lucky one today?'
          Dan trek ik mijn wenkbrauwen op en ik geef hem nog een stoot tegen zijn arm aan waarna ik voor hem uit loop en naar buiten ga. Als we eenmaal in de tuin staan, draai ik me naar hem om en ik grinnik als ik de sigaret opsteek. 'Denk je zo laag over me?' vraag ik plagend en ik ga vlak voor hem staan, waarna ik de rook in zijn gezicht uitblaas en met mijn vinger speels op zijn neus tik. Ik neem nog een trekje van de heerlijke sigaret en neem ook een slokje uit de plastic cup waar ik net alcohol in had geschonken en die Micah van me afpakte. Daarna geef ik het weer terug en ik kijk hem aan. 'Caleb hoeft niet de enige lucky one te zijn,' merk ik dan op en ik gniffel, 'maar het kan wel... ik kan zelfs nog een keer naar Caleb gaan, mocht dat nodig zijn.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.