• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    — Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ROXY SAYEN PIERCE
    "I like to make people who hate me, hate me even more."


    18 • SENIOR • BITCH • OUTSIDE » PARTY • LUKE & JUNIPER » ALONE

    Voor Juni mijn vraag kan beantwoorden, staat Lucas alweer bij ons. Juniper lijkt het niet helemaal prettig te vinden en ik sta er maar een beetje bij. Wel, moet ik hier per se bij betrokken worden? Zoals ik eerder zei, ben ik geen fan van liefdesdrama. Dan begint Juni te ratelen over wat haar dwarszit tegenover Lucas en ik doe ongemerkt een stapje weg van het tweetal. Ik hoef hier niets van te weten, moet ik bekennen. Ik ben hier sowieso niet goed in en het gaat me al helemaal niks aan. Zeker niet nu de jongen over wie het klaarblijkelijk gaat, bij ons staat. Hij heeft zijn mening en zijn wil opgedrongen en blijkbaar is Juni hier niet happy mee. Goed, dat kan ik wel begrijpen, maar moet ik er nou bij betrokken worden? Net als ik eindelijk wat uit wil brengen, maakt Juni aanstalten om weg te lopen en ik haal mijn schouder dan even op. Ook goed.
          'Awkward,' weet ik toch nog te zeggen voor Juni zich uit de voeten maakt.

    Op het feest spendeer ik de eerste minuten in mijn eentje. Ik heb al een drankje gepakt en eigenlijk heb ik zin in een sigaret, maar tot mijn grote ergernis merk ik dat het pakje dat ik altijd in mijn zak heb zitten, bijna leeg is. Er zit nog maar een sigaret in en ik weet dat dat bij lange na niet genoeg zal zijn voor deze hele avond. Bij feestjes rook ik toch altijd wat meer dan als ik alleen ben en het is ook gewoon gezellig. Nou, ik vraag bij Lucas of Caleb of iemand anders die rookt straks wel wat. Ze krijgen van mij ook altijd genoeg, dus ik mag het ook wel een keer bietsen, toch? Ik steek de laatste sigaret dan maar op en laat deze losjes tussen mijn vingers bungelen als ik mijn ogen over de menigte laat glijden. Er zijn nog weinig bekenden en ik moet zeggen dat ik me voor nu nogal verveel.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cassandra "Cassie" Morgan Da Costa
    17 • Junior • Cheercap • @Home with Jem • Outfit


    De rest van de dag was maar saai, op cheer training na dan. Toch was ik blij toen het geluid van de laatste bel over het veld heen schalde, wat betekende dat de dag -nou ja schooldag- er weer op zat. Ik had wel zin in het feest van vanavond, daar was ik echt aan toe. Na school was het wel gelijk een stuk gezelliger, sinds Jem gelijk mee ging vanuit school. Veel beter dan lonely klaarmaken, hoewel... Natuurlijk was Isaiah er nog. Oh well. Ik haal voor de laatste keer de stijltang door mijn haren en haal met een lichte glimlach een hand door mijn haar, waarna ik even kijk naar Jem vanuit de spiegel. Ik lach zachtjes als ik hem een selfie zie maken en zie al snel mijn telefoon oplichten door een snapchat melding. Ach, je moest iets doen als je vriendin bezig is no? Ik kijk nog een keer in de spiegel. Mijn make up had ik vrij simpel gehouden. Wat bronzen oogschaduw die niet heel erg opviel bij mijn huid, een zwarte winged eyeliner en mijn favoriete donkerrode lippenstift.
    Ik sta op en rek me even uit, waarna ik naar mijn kast loop. 'Cass.' begon Jem en ik draai me naar hem om. 'Kunnen we voordat we gaan nog een zak chips tevoorschijn toveren, ik ga dood van de honger.' ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'Lekker gezond hm?' plaag ik hem speels en knipoog even. We wisten beide dat ik ook met veel plezier kon bankhangen met een zak chips. Ik open een andere kast, waar ik onder andere mijn snacks en minibar in had staan. Ik open de minibar en pak twee blikjes cola, dan pak ik een zak chips. Ik gooi de zak en het blikje met gemak naast hem op het bed en open dan die van mij, waarvan ik een paar slokken neem en weer naar mijn kledingkast loop. Het was eigenlijk een kleine inloopkast, waardoor ik ook even verdween in de kleine ruimte en door mijn kleding ging. 'En mag ik Isaiah zijn gel lenen, mijn haar is er niet beter op gaan zitten.' hoor ik hem zeggen, net als mijn korte kimono-achtige ding los wil maken. 'Vast wel.' zeg ik en loop de kast weer uit, richting de badkamer. Ik open een van de kastjes en vis een pot gel eruit, waarna ik weer terug loop naar mijn kamer. 'Here you go love.' glimlach ik en ik druk een snel kusje op zijn lippen, voor ik hem de gel geef. Ik kan het niet laten een paar chips te stelen en loop weer naar mijn kast. Ook mijn kleding besluit ik simpel te laten met een grijs jurkje en witte sneakers. Zin in hakken had ik niet vanavond, ik wil niet de hele nacht zitten. 'Boo.' zeg ik met een kleine grijns als ik weer mijn kamer in loop en laat mezelf op mijn bed vallen naast hem. 'Zin om vannacht ook te blijven?' vraag ik hem en eet nog een paar chips.


    El Diablo.

    Augustus 'Gus' Charlie Kingsley
    Senior ★ 17 ★ Quarterback ★ Party ★ Luke


    Gus had een redelijke dag gehad. Hoewel niet alles ging zoals hij dat wilde, verliep de dag vrij rustig. Hij haalde wat onnodig, maar onschuldig kattenkwaad uit met Vince. Ergens voelde hij zich schuldig tegen over Owen. Hij had immers niks misdaan en toch kreeg hij de flauwe grappen altijd om zijn oren. Ooit zou Gus daar zijn excuses nog voor aanbieden, dat was op het moment dat hij over zijn eigen trots heen kon stappen.
          Vreemd genoeg woonde Gus niet ver van Will vandaan. Dat was vreemd, omdat Gus in een van de achterwijken van Melrose woonde en Will het had getroffen met een kasteel als huis. Gus hoefde slechts tien minuten te lopen om de villa van Will te bereiken. Om zichzelf vertoonbaar te maken, had Gus zich gehuld in een wit t-shirt met een redelijk strakke spijkerbroek eronder. Eronder droeg hij zijn Adidasschoenen, die hij vol trots had gekocht met zijn verdiende geld. Dat hij die schoenen droeg naar het feest, was niet bepaald slim - maar hij wilde graag indruk maken en hij wilde de indruk wekken dat hij meer geld had dan dat hij daadwerkelijk had.
          Eenmaal bij het huis van Will aangekomen keek Gus bewonderd omhoog. Hij was al vaker in het huis van Will geweest, ze waren immers teamgenoten van elkaar maar hij bleef zich verwonderen over het immense huis. Het rijtjeshuis waar Gus met zijn ouders woonde, paste wel zes keer in het huis van Will. Gus raapte al zijn moed bij elkaar en liep nonchalant naar binnen. Acuut werd hij begroet door een paar mensen, die hij dan ook hartelijk terug groette.
          Veel mensen hadden al een duik genomen in het grote zwembad. Het zou waarschijnlijk niet lang duren voordat Gus erin werd gegooid, waarschijnlijk door Vince. Lachend en hoofdschuddend om die gedachte liep Gus richting de tafel vol alcohol. Terwijl hij onderweg was, keek hij even op zijn telefoon. Geen berichtjes. Totaal afgeleid botste hij tegen iemand op, niet doorhebbend tegen wie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Een hoop gebonk was vanbinnen uit te horen. Als ik hier niet al vele malen eerder was geweest, had ik me snel uit de voeten gemaakt. Echter bleef ik nu stilletjes staan, zelfs toen er een gedaante om mijn nek vloog. ‘AYDEN!’ kirde de grote gedaante aan mijn lijf dan ook. Voor ik überhaupt de tijd had om iets in de trend van een begroeting kon maken, trok hij me al mee naar boven. Ik rende dan ook maar achter hem aan, tot we bij zijn slaapkamer aankwamen. Ik zou zo wel hoi zeggen tegen Charlie en the parents. Ik was hier praktisch kind aan huis.
    ‘Peeves is net in slaap gevallen en ja, ik heb dus je mode advies nodig zoals je kunt zien.’ Wierp de jongen dramatisch.
    ‘Volgens mij had je vanmiddag ook hulp nodig. Ik maar wachten en wachten… maar goed. Ik vergeef het je, schat.’ Ik wierp de jongen een handkusje, voor ik naar zijn kast liep. Ergens was ik wel nieuwsgierig naar waar hij vanmiddag uitgehangen had, maar ik was niet té bemoeizuchtig om het te vragen. Hij kwam zelf wel met het verhaal als hij wilde.
    Ik liet mijn vingers even over de stofjes gaan. Het was zeker een minder leuke kleerkast dan die van Chris, maar ach. Misschien moest ik met Owen wel meer gaan shoppen – of misschien Chris met Owen. Nee die ship had ik allang laten zeilen. Daarnaast leek Owen veel meer geïnteresseerd in Jem. Misschien was hij daar wel vanmiddag. Had Owen eindelijk wat ballen gekregen, want als er iets van Jems kant moest komen; kon je wel wachten tot je een ons woog.
    ‘Ayden…Ik moet je iets opbiechten.’ Ik voelde zijn hand rond die van mij komen. Zijn hand voelde licht zweterig aan, waardoor ik wist dat hij nerveus was. Verbaasd vonden mijn groene kijkers de zijne, terwijl ik stilletjes wachtte wat hij ging zeggen.
    ‘Je weet dat ik iets met Aliz heb right? Het punt is eh… nou ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen weet je…’ ratelde hij, waar ik ongemerkt mijn ogen draaide. Ik ging hem echt meppen als het uit was en hij deed alsof hij het erg vond. We wisten beide dat er niks tussen die twee speelde. Moest hij maar niet kots neigingen krijgen als hij aan haar borsten zat. Bij jongens en mij leek hij daar veel minder problemen mee te hebben. Kon er vrij weinig aan doen dat ik behoorlijk plat van voren was. Blijkbaar kwam dat Owen soms wel beter uit.
    ‘Ik.. Het is nep… ik heb geen echte relatie met Aliz.. ik eh… ik. Ik val op mannen.’ Zijn gezicht was afgedraaid van die van mij, terwijl mijn gezicht zich even in een frons trok.
    ‘Amai. Owen. Dacht je werkelijk dat ik dat niet door had. We zijn praktisch in dezelfde luier geboren.’ Ik glimlachte naar de jongen, voor ik met mijn handen op zijn wangen, zijn gezicht mijn kant op kwam. ‘Daarnaast was je veel te blij toen het uit ging tussen mij en Jem. Ik geloof dat hij ook op het feestje vanavond is.’ Ik knipoogde speels naar de jongen, voor ik na een korte kus op zijn voorhoofd, naar zijn kast liep. Ik viste wat kleding eruit. Een zwarte skinny, met een witte shirt en een leren jack, voor ik hem de kleding aanreikte. ‘Dus kleed je om en get your ass with me to the party, want die knappe jongens laten zichzelf niet zomaar versieren hoor, babe. Daarnaast weten we beide dat het tijd is dat jij je twerk skills ergens anders vertoond dan voor je eigen spiegel.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Vince & Yard

    Caleb had de volledige middag bij Dallas gespendeerd — waardoor zijn angsten rondom Dallas’ moeder vrijwel waren verdwenen. Nadat de twee jongemannen hun middag hadden gespendeerd met het kijken van tv programma’s, het eten van pizza en het drinken van een aantal biertjes — had Caleb Dallas uitgenodigd om vanavond met hem en Vincenzo mee te gaan naar het feestje van Will. Dallas’ antwoord was niet hetgeen wat Caleb wilde horen, waardoor hij vrij ruw was vertrokken zonder ook maar enige vorm van afscheid te nemen.
          Nadat hij thuis was gekomen, was Caleb begonnen met zichzelf klaar te maken — douchen, haren, kleding en een aantal drankjes om in de stemming te komen. Na enkele uren stapte hij naar buiten in een standaard zwarte outfit, terwijl hij een glimmende zonnebril op zijn neus had staan en zijn autosleutels rondom zijn vingers heen en weer draaien. Caleb zou een mooie avond tegemoet gaan, daar zouden hij en Vincenzo wel voor gaan zorgen.

          Alhoewel Caleb weet dat Vincenzo’s moeder wellicht opnieuw boos kan worden, belandt zijn hand binnen de kortste keren op zijn claxon. Grijnzend ziet hij Vincenzo al snel door de deuren van het appartementengebouw verschijnen — waardoor hij nogmaals op de claxon duwt en zijn hand uit het raampje laat zwaaien.
          ‘Hé pik, niet boos zijn van vanmiddag — ik heb iets om het goed te maken.’
          Graaiend zoekt Caleb met zijn hand op de achterbank van zijn auto en haalt na enkele seconden een pizzadood tevoorschijn, welke hij bij Vincenzo op zijn schoot laat belanden.
          ‘Smakelijk, princess. En omdat ik in een goede stemming ben. . .’
          Bovenop de pizzadoos laat Caleb een zakje wiet terecht komen — dubbel de grote van hetgeen wat Vincenzo vanmorgen aan hem op heeft moeten maken. Caleb was vrijgevig jegens zijn beste vriend, dat verdiende hij nu eenmaal.
          ‘Oh, en ik ben volledig over Aliz heen. Echt, wat dacht ik in Godsnaam?’ Caleb stoot een harde lach uit en trapt zijn voet dan hard op het gaspedaal. ‘Geef eens,’ mompelt hij terwijl hij een auto inhaalt en met zijn hand in de pizzadoos graait. Wanneer Caleb eindelijk een stuk te grazen heeft genomen, sjort hij het uit de doos en begint tijdens het autorijden te eten. ‘We gaan vanavond zó hard scoren, echt — ik heb het nodig. Alhoewel vanmorgen met Roxy ook prima was. Alsnog ben ik toe aan wat nieuws. Waar heb jij je ook op laten vallen?’
          Caleb komt met piepende banden tot stilstand op het grasveld voor Will’s huis, waarna hij zijn zonnebril wat verder op zijn neus duwt. ‘Joint voordat we naar binnen gaan?’


    •



    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, at Home -> Getting ready to party , With Ayden

    👓




    Zoals gewoonlijk was Ayden mijn geratel wel gewoon en liet ze me gewoon uitpraten - terwijl andere me eerder het zweigen zouden oppleggen-. ‘Volgens mij had je vanmiddag ook hulp nodig. Ik maar wachten en wachten… maar goed. Ik vergeef het je, schat.’ Kort had ik op mijn lip gebeten, ik had na het eten zoals iedereen voorgesteld had gewoon wat kleren gaan stelen bij de lost en found echter zou ik deze morgen wel terug bezorgen eh... Nu ja als diegene die zijn kleren verloren was deze terug wilde tenminste. Het handkusje die ze me toewierp kalmeerde me toch wel en ik keek ook toe hoe de blondine even door mijn kledingskast snuisterde. Mijn woorden hadden haar echter me doen aankijken met een verbaasde blik door mijn nervuese woorden. Haar lgroene kijkers veranderden algauw in een frons terwijl ze mijn gezicht tussen haar zachte handen nam en me dwong haar weer aan te kijken.
    ‘Amai. Owen. Dacht je werkelijk dat ik dat niet door had. We zijn praktisch in dezelfde luier geboren.’ Glimlachte Ayden waardoor ik haar iets verrast aankeek, had ze het al die tijd al door gehad? Oke ik was nou ook niet de subtielste maar hé. Ik was wel enorm opgelucht dat Ayden het goed opnam. ‘Daarnaast was je veel te blij toen het uit ging tussen mij en Jem. Ik geloof dat hij ook op het feestje vanavond is.’ Haar woorden en speelse knipoog deden mijn wangen vuurrood worden waarna ik haar lippen even op mijn voorhoofd voelde. Het deed me vrolijk glimlachen, al die onzekerheid voor niets. Hoewel Ayden nog maar 1 parcour was die ik net afgelegd had. Nu kwamen, Charlie, mijn ouders en basicly iedereen nog aan de beurt.
    ‘Dus kleed je om en get your ass with me to the party, want die knappe jongens laten zichzelf niet zomaar versieren hoor, babe. Daarnaast weten we beide dat het tijd is dat jij je twerk skills ergens anders vertoond dan voor je eigen spiegel.’ haar woorden deden me zacht grinniken terwijl ik naar de kelren keek die ze me had aangereikt. Ze waren veel 'stoerder' dan ik normaal aandeed, maar het feit dat ik dit leren vestje van Charlie had gekregen en dat Ayden deze outfit voor me had uitgekozen haf me een zelfzekerheid boost. "Ik eh.. heb misschien een hele kleine grote crush op Jeminah ja." biechtte ik eerlijk op tegen Ayden terwijl ik mijn shirt uittrok en deze inruilde voor het witte shirt. " En ik heb misschien deze namiddag rondgehangen met hem, en een pizza gedeeld..." mijn wangen werder vuurrood door er enkel maar aan te denken. "Maar hij heeft Cassie, en ik eh... heb de flirtskils niet echt, denk ik." mompelde ik wat onzeker en ruide mijn jogging in voor de skinny. -oke het feit dat ik deze had liggen mocht al misschien verklapt hebben dat ik voor de mannen ben maar goed-. "Daarbij denken ze dat ik nog iets met Aliz heb en tja niet iedereen is daar even blij mee." zuchtte ik en liet Ayden de blauwe plek zien die ik deze ochtend dankzij Caleb gekregen had. " Ik word niet echt gewaardeerd op school." zuchtte ik en beet op mijn lip terwijl ik mijn puppieogen op Ayden richtte. "Oh en Ayden, promise me, onze eerste dans gaan we lekker samen twerken." zei ik met een lachje en wiebelde even met mijn wenkbrauwen naar mijn beste vriendin. Feestjes met deze dame waren altijd geweldig en believe me or not, ik kon aardig twerken - en had ooit op hakken Beyonce geïmiteerd maar dat was een anders verhaal-
    Na mijn leren jack aangetrokken te hebben en in mijn schoenen te zijn geschoven liepen Ayden en ik weer naar beneden. " Weet je al waar je vanavond blijft slapen? Chris?" vroeg ik haar plagend en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. Ja ik shipte mijn beste vriendin met deze jongen, hoewel ik Libby ook wel supporterde, maar zag die band niet echt tussen de twee zoals Ayden bij Chris had. " Mam, pap. Ayden en ik zijn naar het feestje, mag ik de auto lenen?" vroeg ik hen vriendelijk. Mijn ouders begroetten Ayden en stemden na kort overleg in dat ik met de auto mocht waardoor ik hen vrolijk nog gedag zei en met Ayden de auto in stapte.








    JACOB 'JAKE' DAMIAN RYDER

    Jock, Muziekliefhebber, The party, With Jacinta




    De dag was redelijk traag vergergegaan, na school had ik meteen in mijn bed gecrahsed om nog wat slaap in te halen en daarna een frisse douche genomen waardoor ik nu wel klaarwakker en actief was.- Thank you enegriedrinks- Mijn outfit was simpel een goede zwarte jeans, met een shirt en jasje erover. Geen idee welke kleuren het waren, maar gezien mijn moeder me niet vreemd aanstaarde moest het vast wel goed zijn. Daarbij waren de enige kleurne in mijn kast, grijs, zwart, beige wat bordeaux of blauw waarbij ik toch de meeste kleuren met moeste wist te onderscheiden. Maar het lukte wel waardoor ik er nu best stijlvol uitzag - al zeg ik het zelf-. Veel zin om mijn stoppelbaartje te scheren of mijn wilde haren veel te temmen had ik niet dus liet ik het hier maar bij. Ik schoot in mijn vans en liep naar beneden , naar de muziekwinkel die net gesloten was. "Ik ben naar een feestje mam, je hoeft dus niet te wachten op mij vanavond." zei ik haar al stopte ik even toen ik naar buiten wilde gaan. "Jacob? Als je Dallas ziet, vraag je hem dan even hoe het is met mijn moeder?" vragend had ik haar aangekeken waarna ze me even uitlegde wat er gebeurd leek te zijn. Ik kende Dallas wel maar naast een gewone vriendschap hadden we niet veel met elkaar, onze moeders daarentegen waren beste vriendinnen waardoor ik automatisch wel meer met Dallas omging. Het nieuws was dan ook wel even slikken, maar ik besloot het ook voor mezelf te houden. Het waren niemands zaken wat Dallas en zijn familie meemaakten, en ik respecteerde de jongen genoeg om hier geen roddel over te gaan starten. Ik besloot de hem er misschien morgen over aan te spreken, maar voor nu wilde ik niemand zorgen bezorgen. Een feestje was om te genieten en dat was wat ik ging doen. Ik zei mijn moeder gedag en stapte mijn auto in, het was een oud blauw bakje, maar goed genoeg voor mij om mee rond te rijden. Ik stuurde Jacinta, mijn beste vriendin een berichtje dat ik haar zo kwam ophalen.
    Na zo'n twintig minuten had ik Jacinta opgepikt en haar begroet met een stevige omhelzing waarna we naar het feestje toe reden. "hoe was je dag eigenlijk vandaag? Ik heb je niet gezien." vroeg ik haar onderweg nog.




    MICHAEL 'MICAH' GABRIEL SHERMAN

    Bully/punker/jock , Alone, at the party

    🐭




    Volgens mij had ik net het record verbroken van aantal ruzies op één dag. Momenteel zat ik aan 3 maar we waren nog niet eens de dag voorbij dus ging ik er maar op hopen dat het zo bleef. Oké ik weet dat ik wel de grootste ruziezoeker was van de school en ik er van genoot als ik dan ook nog eens won, maar als het aan mij lag dan gingen het er gewoon 1 geweest zijn. Ain't my fault if people piss me off. Jaime , Vince, Ayden en nu ook nog eens Chris. Jeez hij was zo protective over haar achterste dat ik haast al kon invullen welke gaten die kerel zowel bij haar vulde. -all of them-.
    Helaas had ik dan ook mijn beurt niet gehad waardoor ik mijn geld ook lekker gehouden had, pech voor haar pijpebekkie dan maar. Had ze de kans gehad om eens wat groots cadeau te krijgen, niet dan. Hierdoor waren mijn frustraties ook niet weg en het hielp niet echt dat ik de maandag namiddag amper lessen had met Charlie. Zij was zo goed als de enige die me tot rust wist te bedaren - zonder enige seksuele interacties btw- Haar voetbaltraining had ik dan ook nog eens gemist doordat een natte plakkende Vince nog een 'eitje' met me te pellen had gehad. Ik had geluk dat de jongen Caleb niet erbij had geroepen want als die jongen partij zou gaan kiezen had ik zo goed als geen vrienden meer op deze school. Kon ik er toch niet aan doen dat ze met de vervelendste mensen omgingen.
    Lang heeft het vechtpartijtje tussen Vince en ik niet geduurd en ik was er dan ook met een krauw in mijn gezicht en een vuist in mijn maag vanaf gekomen. Maar niet zonder hem een knietje en een vusit terug te geven. En daar zaten we beiden dan. Nukkig in nablijven, wachtend tot we weg konden. Hierdoor had ik Charlie ook niet naar huis kunnen voeren en was ik onzeker geweest over het feit dat ze misschien kwaad op me was, hierdoor had ik haar na deze middag nog geen berichtje gestuurd. Eenmaal thuis, had ik me wel opgefrist. Er waren drie krasjes te zien op mijn wang, maar vielen ook niet zo hard op, ze prikten gewoon nog wat na. Zonder nog iets te zeggen had ik het huis verlaten en was k naar het feestje bij Will toegereden. In de hoop ook Charlie daar te vinden en er toch een leuke avond van te maken. -Met de nodige drama ofcourse- Ik was er nu eenmaal om iedereen een vreselijke jeugd te bezorgen. Whoops.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | At Cassie's place| With Cassie


    Cassie had een vreselijk comfortabel bed, het soort bed waar Jem wanneer hij moe was binnen twee seconden wel inslaap op kon vallen. Echter was Jem niet moe, hoewel hij er misschien uitzag als of hij moe was zo onderuit gezakt zat hij op het bed was hij het niet. Jem was klaarwakker, klaar om naar het feest toe te gaan en de hele avond door te halen. 'Lekker gezond hm?' sprak Cassie nadat Jem had gevraagd om een zak chips, natuurlijk had Jem ook kunnen vragen voor de gezonde weg een appeltje of zo, maar dat was niet helemaal Jem zijn 'stijl'. 'Ach ja wat kan ik zeggen.' begon Jem. 'Mijn geweldige lichaam kan het hebben.' Ergens was dit ook wel waar, Jem sportte vrij veel wat hielp, maar wat in dat opzicht ook zeker in zijn voordeel werkte was het feit dat aankomen voor hem sowieso vrij onmogelijk leek.
    Ondanks Cassie haar plagende opmerking kreeg Jem al snel een zak chips en ook nog eens een blikje cola toegeworpen. Het blikje zette Jem naast zich neer op het nachtkastje, maar de zak chips daar nam Jem wel direct gebruik van. Hij scheurde de zak open en stopte direct een paar chips in zijn mond. In de tussentijd had Cassie de ruimte weer verlaten, omdat de jongedame opzoek ging naar een pot gel voor Jem. De redding, Jem had vandaag na school nog baseball training gehad en had na de douche die hij naderhand had genomen zijn haar niet meer gedaan. Hij had het gewoon natuurlijk laten drogen, maar daardoor zat het nu wel als een soort vogelnest op zijn hoofd. Allemaal leuk en aardig, maar Jem was wel zo ijdel dat hij in ieder geval wou dat zijn haar een klein beetje goed zat. Dat zijn haar goed zat en dat hij nog een beetje goed rook. 'Here you go love.' sprak Cassie toen ze weer terug kwam en Jem de pot gel gaf. Bij haar woorden drukte ze een korte kus op Jem zijn lippen, wat ervoor zorgde dat zijn mondhoeken kort omhoog gingen. 'Je bent een held.' sprak Jem, maar echt gebruik van de pot gel maakte de jongeman nog niet. Hij was te lui om op te staan en zijn haar zou dan waarschijnlijk ook iets zijn wat hij last-minute zou doen.
    Cassie was inmiddels echter verder gegaan met haar voorbereidingen en verdween in haar kledingkast. Ondertussen was Jem omhoog gekomen om een beetje normaal van de chips te kunnen eten en van zijn cola te kunnen drinken. 'Boo' klonk het uit Cassie haar mond toen ze klaar was. Jem zijn hoofd schoot weer omhoog om zijn vriendin kort van top tot teen te bekijken. Hierna fluiten hij naar haar. 'Looking good.' Sprak Jem, waarna hij een knipoog in de richting van Cassie stuurde. 'Zin om vannacht ook te blijven?' vroeg Cassie aan Jem terwijl ze zich ook op het bed liet vallen. Kort keek Jem de jongedame aan. 'Ofcourse.' sprak Jem, waarna hij deze keer een korte kus op Cassie haar lippen drukte. Hierna kwam hij overeind van het bed om nu de gene te zijn die zich klaar maakte. Alleen zijn blonde haar in model drukken, klonk als minder werk dan het in werkelijkheid was.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.




    Vincenzo Santino Alesi

    in front of will's house • with caleb


    Kamryn had in tegenstelling tot mijn vage verklaring het hele incident uitgelegd maar ik probeerde het werkelijk zo goed mogelijk te negeren, er speelde veel meer achter waarom Micah en Charlie naar me toe kwamen– Charlie was een wraakzuchtige teef als je het mij vroeg en dat verklaarde haar gedrag en zowaar dat van Micah.
    Ik had niet echt meer geluisterd en de vraag van Kamryn subtiel weggewoven, het was niet gek dat ze dacht dat er wat speelde tussen ons; de chemie spatte er van af en misschien durfde Jacinta dat gewoon nog niet toe te geven.
          ‘We zijn niks,’ antwoordde ik en kneep even met mijn hand in Jacinta haar zij en gaf haar een vlugge knipoog. ‘Daarbij gaat dat jou helemaal niks aan, op deze school ben je namelijk niet verplicht om alles, maar dan ook alles te vertelle-‘ Voordat ik mijn zin kon afmaken voelde ik een druiperige vloeistof door mijn kleding kruipen en stapte ik uit automatisme opzij zodat ik de schade kon beperken.
    Mijn eerste reactie was nogal onduidelijk, ik wist niet goed wie het was maar daar kwam ik al snel achter door de woorden die ze sprak. Verdomme. Ik vervloekte Owen in mijn gedachten en wreef het koude ijs, gemengd met veel plakkerig suiker vanuit mijn ogen en zuchtte geërgerd.
    Het ergste was nog dat iedereen het had kunnen zien, ik had me abrupt omgedraaid en nog iets richting ‘trut’ gemompeld of meer iets in de richting van wat gecensureerd had gemoeten want door dat ijs wat langzaam in mijn broek smolt was ik niet meer bepaald te genieten– ik zou het graag voor je in detail willen omschrijven maar dat zal ik iedereen besparen.
          Alsof dat niet het ergste was had ik na school nog afgesproken met Micah en dat ging niet zo als gepland, we mochten allebei wat langer op school blijven doordat hij zijn handjes niet thuis kon houden. De stilte in het lokaal was daarna ook ijzig kil en om te snijden, ik vloog er dan ook vandoor toen ik eindelijk weg mocht en je kon nagaan hoe blij ik was dat ik me vanavond vreselijk lam kon zuipen.

    Ondanks zijn egoïstische actie vanmiddag was Caleb toch verschenen en Caleb zou geen Caleb zijn als hij niet nogmaals op de claxon drukte waardoor ik een gespannen blik van mijn moeder kreeg toegeworpen maar al weg was voor ze ook maar een woord had kunnen zeggen. Niemand ging mijn plannen vanavond verpesten, geen Aliz, geen Charlie en al helemaal geen Micah.
          ‘Hé pik, niet boos zijn van vanmiddag,’ sprak Caleb terwijl ik instapte zonder een woord te zeggen en de riem vastklikte. Het feit dat hij me had gedumpt voor Dallas zat me misschien wel lichtelijk dwars, al was het niet zo dat ik dat ging bespreken met hem. Hij wist zelf ook wel dat hij fout zat en ik ging echt niet zitten janken tegen Caleb. Mijn ogen vergrootte echter toen hij de pizzadoos van de achterbank pakte, ‘smakelijk, princess. En omdat ik in een goede stemming ben. . .’ Het pakje wiet wat op de doos belandde lieten me breed grijnzen, het feit dat hij me een prinses noemde maakte me gek genoeg op dit moment enkel blijer.
    Ik gaf hem een vriendschappelijk stootje op zijn arm terwijl ik een stuk pizza uit de doos pakte en er een gulle hap van nam.
          ‘Oh, en ik ben volledig over Aliz heen. Echt, wat dacht ik in Godsnaam?’ Bij die woorden fronste ik echter wat verbaasd en iet wat wantrouwig. Over Aliz heen? Dan was ik zeker niet de enigste waar ze haar woede op had afgericht.
    Ondertussen pakte de jongen tijdens het rijden– een gevaarlijke manoeuvre als je het mij vroeg – een stuk pizza.
    ‘We gaan vanavond zó hard scoren, echt –– ik heb het nodig. Alhoewel vanmorgen met Roxy ook prima was. Alsnog ben ik toe aan wat nieuws. Waar heb jij je oog op laten vallen?’
          Ik knikte hevig en enthousiast terwijl ik op een stuk kauwde, ‘Aliz is netjes gezegd, een prostituee en ik ga ervoor zorgen dat mijn beste vriend vanavond erg gelukkig wordt.’
    De auto belandde met gierende banden op een grasveldje voor Will’s huis en ik haalde mijn schouders op. ‘Jacinta is een prijsje en een pakkertje vanavond maar ik kan niet voorspellen welke vrouwen ik als ik levende magneet wek,’ ik schonk Caleb een knipoog terwijl ik verhuisde naar zijn motorkap en mezelf daar op hees terwijl ik de wiet omhoog hield en gefocust een joint draaide.
    Nieuwsgierig als ik was keek ik kort op naar Caleb, ‘wat is er eigenlijk gebeurd tussen jou en Aliz? En wat was dit keer de reden dat Dallas bij je uit moest huilen?’ Tegelijkertijd rolde ik de joint en hield hem uiteindelijk even triomfantelijk omhoog om het te laten zien aan de jongeman naast mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Rustig zetten ik mijn billen op zijn bureau, terwijl ik de raam uit keek. Ik liet Owen rustig in ‘privacy’ omkleden, terwijl ik een lolly uit mijn zak haalde. Een die ik van Chris had gestolen nog vanmiddag. Sharing is caring right.
    ‘Ik eh.. heb misschien een kleine grote crush op Jeremiah ja.’ Biechtte de jongen algauw op. Figured. ‘En ik heb misschien deze namiddag rondgehangen met hem, en een pizza gedeeld... Maar hij heeft Cassie, en ik eh... heb de flirtskils niet echt, denk ik.’ Mompelde de jongen. Ik wendde mijn gezicht even van de raam af, richting zijn appelrode wangen. Oké, nee Owen kon ik me niet flirtend voorstellen. Hoewel het niet zo moeilijk was.
    ‘Daarbij denken ze dat ik nog iets met Aliz heb en tja niet iedereen is daar even blij mee. Ik word niet echt gewaardeerd op school.’ Hij liet me de blauwe plek zien, waar ik vlinderzacht mijn vingers over liet gaan. ‘Owen je bent ook toch zo’n sukkel. Maak het gewoon uit met haar. Zo erg is gay zijn in 2017 niet meer. Liever out en pride zijn dan lastig gevallen worden door Caleb. Believe me.’ Vertrouwde ik hem toe. Ik en Caleb lagen elkaar dan ook alles behalve niet en vermeed hem dan ook het liefst. Hij kende mijn verleden veel te goed – net zoals Micah en beide proberen ze er maar al te goed gebruik van te maken. Dat het mij pijn deed, nee daar gaven ze niet om. Ze waren niet zoals Luke. Het was wel fijn geweest dat Chris zo voor me opkwam tegen Micah, maar ik vreesde niet dat de blonde jongen plotseling ging stoppen met zijn geteister. Hij zou ongetwijfeld enkel geniepiger worden. Daarnaast was ik niet de type die al mijn vrienden over mijn problemen vertelde. Mijn hele geschiedenis wist niemand. Zelfs Owen en Jacinta niet. Ik wilde ze niet nog meer met mij lastig vallen. Pijnlijk beet ik even op mijn lip, voor ik weer naar Owen keek. Hij had zijn puppyogen weer opgezet, waarbij ik meteen wist dat hij wat nodig van me had. Oh dear Lord.
    ‘Oh en Ayden, promise me, onze eerste dans gaan we lekker samen twerken.’ Zachtjes schoot er een lach over mijn lippen, voor ik mijn hoofd schudden. ‘Jíj kan veel beter twerken met die butt van jou. Waarschijnlijk als ik dat zou doen – zouden ze denken dat ik moest poepen ofzo. Misschien spuit ik mijn butt later wel op. Nicki Minajz de tweede.’ Plaagde ik hem. Nee, ik hoefde geen fake butt als haar.
    ‘Weet je al waar je vanavond blijft slapen? Chris?’ vroeg Owen met een veel betekende wiebelwenkbrauw, voor hij de trap inliep.
    ‘Ik dacht bij jou, althans; als je me niet dumpt voor de eerste de beste eyecandy.’ Ik stampte achter de jongen de trap af, waar we de woonkamer in liep. Ik liep even naar Owens ouders toe, waar ik Owens moeder in een snelle knuffel trok en zijn vader gedag zij. Natuurlijk greep ik meteen wat te snoepen mee. Een appel. Misschien was het maar beter dat ik eens iets gezond at.
    Ik zwaaide alweer naar zijn ouders, voor we de deur uit gingen de auto in. Ik koos algauw de radio zender naar SlamFM aan. Ik trommelde met mijn vingers even op de dashboard, voor ik rustig mijn appel begon te eten. Algauw kwamen we op het feest aan en dumpte ik mijn half gegeten appel in de prullenbak. Er gonsde al muziek door de boksen en – zoals verwacht – speelde er goede muziek.
    ‘Kom princess.’ Ik greep Owens hand, waar we naar binnen liepen. Hier en daar zag ik wat bekende; maar niet de personen die mijn leven ooit verwoest hadden. Voor nu was ik nog wel veilig hier. In plaats van naar de dranktafel te lopen, trok ik Owen al op de ‘dansvloer.’
    Ik bewoog mee op de muziek, hoewel ik dicht bij Owen bleef dansen. Ik legde even mijn armen in zijn nek, wat me op mijn tenen liet staan. ‘Ik zie Jem de men nog niet, maar misschien kunnen we wel een tijdelijke rebound voor je vinden.’ Ik knipoogde, voor ik naar een jongen wees met wat donker haar. 'He seems cute.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    ‘Nou, om maar gelijk met de deur in huis te vallen dan.. Luke, ik vind het prima als je gevoelens voor me hebt of iets dergelijks, maar… De volgende keer heb ik liever dat je dat nuchter overbrengt in plaats van dat je mij tegen mijn wil loopt te zoenen, mijn kont aanraakt en dronken dingen tegen me mompelt die iets weg moeten hebben van: I love you. Het verbaast me dat ik nog net geen zuigzoenen van je heb gekregen.’ Deze woorden spookten al de hele middag door mijn hoofd. Juniper was nog steeds boos op me, wat ik ook begreep. Ik wreef met mijn handen in mijn gezicht. Ik kon me dus echt niets van die avond herinneren en ik kon me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik ooit zoiets bij Juni zou doen of ook maar in mijn hoofd zou halen. Jeetje, Luke.
    Ik stond bij de dranktafel en liet mijn ogen over de vele flessen drank glijden. Will had flink uitgepakt. Even overwoog ik me deze avond volledig lam te zuipen. Echter vreesde ik dat ik me opnieuw niet zou kunnen beheersen in de buurt van Juni – dat risico wilde ik echt niet nemen. We praatten eindelijk weer na een aantal maanden en dat moest ik niet in nog geen vierentwintiguur weer verpesten. Het was sowieso helemaal fucked up dat ik zo over Juni dacht. Dat klopte gewoon niet. Nee, geen drank. Het vergde veel zelfbeheersing, maar ik wist me te beheersen en ik liep weg van de dranktafel. Iemand anders leek echter wél van plan te zijn tenminste een beetje alcohol te nuttigen, want iemand liep vol tegen me op.
          ‘Hey, kijk uit je doppen,’ siste ik en zag dat het Gus was. Helemaal leuk. Ik gaf hem een subtiel duwtje tegen zijn schouder en keek hem geïrriteerd aan. ‘Zit je ego zo erg in de weg dat je niet eens meer kunt zien waar je loopt?’



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Party • Gus


    I just caught the wave in your eyes

    Aliz Nicola Harrington
    AT THE PARTY || WITH DALLAS || SENIOR || OUTFIT
    sneakers instead of heels

    i thank god everyday for the existence of french fries

    De rest van de dag was in een grote waas voorbij gegaan. Ze had niet veel van de lessen meegekregen, wat betekende dat ze iemand met puppy ogen zou moeten aankijken om aan notities te komen. Haar hoofd was te druk met Caleb, haar ouders, en Dallas en zijn moeder. Ze kon het nog steeds haast niet geloven dat Caleb haar had laten lopen. Oude Caleb ging altijd achter haar aan. Zij ging nu nog achter hem aan, maar misschien moest ze dat maar niet meer doen, gezien hij het ook niet deed. Ze wist niet eens of ze hem nog wel echt kende. En dan Dallas, het was een vals alarm en hij had gezegd dat ze niet hoefde te komen, maar alsnog. Vals alarm of niet, het was niet niks. Hij had haar echter ook laten weten dat Caleb bij hem was, dus dat betreft was het misschien maar beter dat ze niet gegaan was.
          Luid getoeter van buiten verraadde dat Dallas voor haar huis stond, niet eens veel dan ze afgesproken hebben. Ze strikte haar schoenen, pakte de andere dingen die ze nodig had begaf zich naar buiten. Met een brede grijns opende ze de passagiersdeur en klapte ze in haar handen. 'Alles goed met je, Cowboy? Voor jou doen is dit niet eens te laat.' Hierna werd haar blik serieus en ze gaf een aanmoedigend kneepje in zijn hand. 'Als het niet gaat, kom met me praten. Als je dat wilt tenminste, natuurlijk.'

          Op weg naar het feest hadden ze niet erg veel geluk, gezien ze bij veel stoplichten moesten stoppen. 'De lichten worden expres rood wanneer jij langs komt, zodat ze langer naar je kunnen kijken.' Stomme, pick-up lines op elkaar gebruiken was een een raar ding tussen hen.

          Aliz floot zachtjes toen ze bij het huis aankwamen. 'Holy shit, Cowboy, dit is groter dan onze twee huizen samen. Anyway, ik stel voor dat we de Über terug nemen. Ik denk dat zowel jij als ik behoorlijk wat alcohol kan gebruiken.'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jacinta Isabelle Fray

    ”If you show me you don't give a fuck, I'll show you that I'm better at it

    • Senior • Dancer • Eighteen • Jacob • Outfit •

    Het was Kamryn’s vraag geweest zie het mijne had onderbroken, waarna ik haar een tikkeltje verrast aan had gekeken daar ik de vraag niet had zien aankomen. Zoekend naar een gepaste reactie zonken mijn tanden zacht in mijn onderlip. Het viel niet ontkennen dat er iets heerste tussen Vince en mij; ik was alleen beschermend over mijn kleine hartje en aan wie ik haar zou schenken, of misschien was ik grotendeels meer bang dat Vince deze zou vertrappen alsof het niets was — iets wat ik liever niet zag gebeuren, hoe leuk ik hem stiekem dan ook mocht vinden.
          ”We zijn niks,” beantwoordde Vince de vraag al voor, waarna ik voelde hoe hij me zachtjes in mijn zij kneep. Subtiel schonk hij me een knipoog en krulde mijn mondhoeken zich lichtjes op, niet wetende wat ik hier nu nog verder aan toe moest voegen. “Daarbij gaat dat jou helemaal niks aan, op deze school ben je namelijk niet verplicht om alles, maar dan ook alles te vertelle —” Halverwege de rest van Vince zijn woorden verscheen er plots uit het niets een plastic bekertje, gevuld met ijskoud vloeistof, en spetterde in zachte druppels van Vince, die compleet doordrenkt leek te raken, naar mij toe. In het eerste geval sprong ik haast geschokt bij de jongeman weg, die op zijn beurt enkele stappen opzij deed; vermoedelijk om de schade te beperken, maar doordat ik nog altijd tegen hem aangeleund had gestaan zat ik evengoed onder de ijskoude spetter van een slushpuppy. Boos gleden mijn poelen vervolgens naar de dader toe.
          ”Shit, Alize..” bracht ik gepikeerd uit en deed een vergeefse poging om de gekleurde vlekken op mijn witte shirt weg te vegen terwijl er stukje ijs in de punten van mijn haar kleefde. “Wat is je probleem? Een waarschuwing vooraf, ofzo?” Na deze woorden verliet ik de rest van het groepje zonder een woord. Vince was er na een harde verwensing vandoor gegaan en ik wilde direct een ander shirt aan en een poging doen om de plakresten uit mijn haar te spoelen, voor het een klitterige boel werd. De rest van de dag was mijn humeur aanzienlijk gekeldert en snakte ik naar het eind van de dag.

    Eenmaal thuis aangekomen was ik haast direct de badkamer ingedoken zodat ik de laatste restanten van het plakkerige goedje uit de lengte van mijn haar kon spoelen en mezelf volledig kon opfrissen. Normaliter was ik misschien eveneens even de zolder opgedoken, waar ik uit de boxen die er stonden de nieuwe mix had beluisterd, maar gezien er een feest op de planning stond besloot ik me daarop te richten door mezelf na een warme maaltijd volledig om te gaan kleden tezamen met mijn haar en make-up te fatsoeneren.
          Tussen de bedrijven door ontving ik een berichtje van Jacob, waarop een brede lach mijn lippen sierde en ik de laatste puntjes op de i zetten alvorens mijn beste vriend twintig minuten laten voor de deur verscheen. Gretig stort ik me in zijn omhelzing als ik me realiseer dat ik de beste jongen — afgezien van een paar berichten — helemaal nog niet gezien of gesproken had.
          ”Hoe was je dag eigenlijk vandaag? Ik heb je niet gezien,” vraagt Jacob me eens we onderweg zijn naar het feest. “Mijn dag begon perfect,” glimlachte ik hem toe en strook een pluk haar uit mijn gezicht door hem achter mijn oor te duwen. “Totdat ik een klein deel van een slushpuppy over me heen kreeg.” Voor kort vertrok mijn gezicht even, maar ik liet me de pret niet bederven aan het begin van hopelijk een gezellige avond. “En hoe was de jouwe?” Schuins blikte ik naar mijn beste vriend op en liet mijn poelen kort over zijn gezicht heen glijden.

    De rit naar het feest was niet lang en we bereikte het enorme huis dan ook vrij snel voor ons doen. Haast gevuld met ongeloof ving het enorme huis mijn aandacht en wisten mijn donkere kijkers haast niet waar te kijken, terwijl ik tactvol Jacob zijn arm beetpakte. “Ooit wil ik ook zo’n groot huis,”mompelde ik en stapte samen met Jacob op het feestgedruis af.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DALLAS COREY EATHONS

    Senior • The athletic guy • 19 • in the car • Aliz

    Dallas keek wat bedachtzaam voor zich uit, terwijl hij het ritme van de radio mee tikte op zijn stuur. Zijn gezicht zal dan ook niet al te geamuseerd staan, maar bij het horen van de deur weet hij automatische een zwakke glimlach op zijn gezicht te krijgen.
          ‘Hé, geloof jij in liefde op het eerst gezicht, of moet ik nog een keer langsrijden?’ roept hij nog voordat Aliz de deur naar haar huis heeft dichtgedaan. Zijn blik gaat opzij en volgt haar bewegingen richting zijn auto, totdat ze haar deur heeft geopend. Dallas brengt zijn rechterhand naar het contactslot en weet de auto weer te laten pruttelen, ook deels om Aliz haar applaus te overstemmen. Ongewild krijgt hij toch een lichte grijns op zijn gezicht door haar binnenkomst.
          ’Alles goed met je, Cowboy? Voor jou doen is dit niet eens te laat.’ De blijheid in haar stem is vrijwel direct verdwenen wanneer zij haar mond nogmaals open doet. ‘Als het niet gaat, kom met me praten. Als je dat wilt tenminste, natuurlijk.’
          Dallas ademt eens diep in, terwijl hij met het puntje van zijn tong over zijn lippen heen strijkt en van haar gezicht naar de weg kijkt. Het enige moment van irritatie om zijn gevoelens eveneens te verbergen die hij zichtbaar voor haar maakt en hij weet ook deze al snel weg te wuiven met zijn hand. ‘Heb je – je gordel om?’
          Het was voor Dallas niet nodig om haar een blik te geven om te kijken of ze het begreep, gezien hij daar vrijwel direct van uit was gegaan. Aliz kent hem langer dan vandaag en weet hoe hij kan zijn op het gebied van zowel zijn persoonlijke situaties als zijn gevoelens. Vandaar dat hij al snel zijn koppeling los liet en zijn rechtervoet het gaspedaal in liet drukken.
          ’De lichten worden expres rood wanneer jij langs komt, zodat ze langer naar je kunnen kijken.’ Aliz laat hem zijn hoofd schudden, terwijl hij een zwak lachje uit weet te brengen. ‘Dan hebben ze hoogst waarschijnlijk van deze rit kunnen genieten.’ Reageert Dallas om vervolgens zijn auto op te trekken na het zien van het groene licht voor zich.
          ’Holy shit, Cowboy, dit is groter dan onze twee huizen samen. Anyway, ik stel voor dat we de Über terug nemen. Ik denk dat zowel jij als ik behoorlijk wat alcohol kunnen gebruiken.’ Dallas werpt haar een blik vanuit zijn ooghoeken en merkt dat haar poelen op een adembenemende manier over het huis heen glijden. Iets wat de zijne beïnvloed en ook een korte blik op het huis weten te nemen. Dallas heeft verder niet veel met materialistische dingen en ook het huis weet hem niet echt te fascineren. Vandaar dat hij niet lang voor het huis blijft staan, maar wat verder door rijd om een plek voor zijn auto te vinden.
          ’Oh – en, dat was ik in eerste instantie ook zeker van plan.’ Hij schenkt haar een subtiele knipoog om vervolgens uit te stappen en de deur voor haar open te doen, iets wat voor hem een automatisme is geworden wanneer er mensen van het vrouwelijk geslacht in zijn auto zitten. Desalniettemin, gaat het soms ook zelfs op de automatische piloot wanneer hij bij iemand anders in de auto zit.
          Nadat Aliz haar lichaam buiten zijn auto heeft geplaatst, weet hij over de passagiersstoel te leunen om zo over de achterbank uit te kijken. Dallas rijkt zijn arm uit naar een 500 ml flesje vodka redbull, iets wat niet altijd op feestjes werd voorgeschoteld, maar waar hij wel een zwak voor had ontwikkeld.
          ’Het kan niet beter beginnen dan op deze manier.’ Er staat een grijns op zijn gezicht wanneer hij zich weer zichtbaar maakt voor Aliz en houd het flesje iet wat trots omhoog om het vervolgens te overhandigen aan Aliz.
          ‘Go for it.’


    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 11:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Vince @ Yard

          ‘Aliz is netjes gezegd, een prostituee — en ik ga ervoor zorgen dat mijn beste vriend vanavond erg gelukkig wordt.’
          Na Vincenzo’s woorden kan Caleb niet anders dan een hartelijke lach produceren, waarbij hij zijn voet steviger op het gaspedaal terecht laat komen en de auto met hoge snelheid op het grasveld weet te parkeren. Vincenzo was de vriend waar hij op het moment nood aan had, in plaats van Dallas — die ging nota bene met Aliz naar het feest, terwijl hij dondersgoed weet had van Calebs gevoelens. Vincenzo daarentegen spiegelde Aliz daarnet af als een feeks, waar Caleb zich eerlijk gezegd beter door voelde dan hij van te voren had kunnen verwachten. Vanavond zou het beter zijn om zowel Aliz als Dallas uit de weg te gaan, want Caleb zou niet voor zichzelf instaan nadat hij meer drank zou nuttigen.
          ‘Jacinta is een prijsje en een pakkertje vanavond, maar ik kan niet voorspellen welke vrouwen ik als levende magneet wek. Wat is er eigenlijk gebeurd tussen jou en Aliz? En wat was dit keer de reden dat Dallas bij je uit moest huilen?’
          Caleb is gelijktijdig met Vincenzo uit zijn auto geklommen, waarna hij naast zijn beste vriend plaatsneemt op de motorkap. Caleb bekommerde zichzelf nooit ofte nimmer om krassen, hij heeft geld voldoende om dat vliegensvlug te laten repareren. Daarbij heeft Caleb het geluk een vader te hebben die veel waarde schonk aan goede, mooie auto’s — niet alleen voor zichzelf, maar ook voor zijn enige zoon.
          ‘Jacinta? Oppassen dat je haar naderhand niet te hard zal behandelen — ze is oké.’ Caleb kon Jacinta wel waarderen, ook al was ze op sommige momenten nieuwsgieriger dan goed voor haar was. ‘Als je maar niet weer een junior strikt, dan heb je weer weken lang een horde fans achter je aanlopen. Thanks, sis.’
          Caleb neemt de joint over van Vincenzo en klopt op het pakje wiet in diens hand. ‘Bewaar de rest maar voor later, dan delen we deze wel. Natuurlijk willen we niet dat je straks problemen hebt om omhoog te komen.’ Grijnzend klapt Caleb zijn hand enkele malen op Vincenzo’s bovenbeen.
    ‘Oh, en Aliz? Vanmorgen heeft ze me duidelijk laten weten geen hol om me te geven, maar alleen aan zichzelf te denken. Dat ze maar mag stikken in die lul van een Owen — letterlijk.’ Caleb knipt aan zijn aansteker en steekt daarmee de joint aan, waar hij een stevige hijs van neemt voordat hij hem terug geeft aan Vincenzo. ‘Dallas is nu bij haar, ze komen net aan. Gelukkig ben jij een goede vriend en zou jij je nooit met haar inlaten.’ Calebs glimlach is nu oprecht, Vincenzo was een van de weinige personen die volledig achter hem stonden na de break—up. ‘Dallas. . . Dallas’ moeder was vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis, maar het was vals alarm. No issues.’
          Caleb kijkt even naar het huis en legt zijn hoofd dan in zijn nek om naar de hemel te kijken. Zuchtend haalt hij een hand door zijn lokken en steunt dan naar voren om met zijn ellebogen op zijn knieën te leunen.
          ‘Vince, ik kan toch wel met zekerheid zeggen dat jij. . .’ Caleb stoot een zachte grinnik uit en schudt zijn hoofd dan. ‘Het zegt al genoeg dat ik zojuist wiet heb gegeven, oké? En dan ben je geeneens met me naar bed geweest.’ Caleb wiebelt zijn wenkbrauwen even suggestief heen en weer en beukt zijn schouder zachtjes tegen die van Vincenzo aan. ‘Ik moet ook eens op zoek voor een chick voor vanavond. Ik kan altijd eindigen om te knuffelen met Sofia, maar eerlijk gezegd heb ik wel zin in iets. . . wilders.’


    •




    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, at Home -> Getting ready to party , With Ayden

    👓




    Ayden had haar vingers zacht over de beurse plek op mijn schouder laten glijden waarbij ik haar blik ook wel zag. Ze leek niet echt teleurgesteld maar een menigneling van dit en meelijden. ‘Owen je bent ook toch zo’n sukkel. Maak het gewoon uit met haar. Zo erg is gay zijn in 2017 niet meer. Liever out en pride zijn dan lastig gevallen worden door Caleb. Believe me.’ zei ze me waardoor ik even zuchtte. Was het mmaar zo simpel. "Mijn ouders zouden het moeten weten, dan ben ik hier vast niet langer welkom..." zei ik zachtjes en onzeker. Ik had nooit echt met mijn ouders over het topic, LGTBQ gehad, maar ik had zo het angstige gevoel dat ze me niet gingen steunen.
    Ik hield van mijn ouders maar... Ze waren zo... Basic? Laat ik maar zeggen dat ze niet hielden van verandering en daarbij leken ze zo trots toen ik met Aliz aan kwam lopen. Bij nader inzien was het ook geen slimme zet geweest, gezien ik dit nu ook nog eens aan hen mocht uitleggen, samen met het feit dat ik op jongens viel. Ik had het onderwerp gelukkig kunnen veranderen naar dansen waarbij de blondine even lachte. ‘Jíj kan veel beter twerken met die butt van jou. Waarschijnlijk als ik dat zou doen – zouden ze denken dat ik moest poepen ofzo. Misschien spuit ik mijn butt later wel op. Nicki Minajz de tweede.’ zei ze plagend waardoor ik even moest lachen met het idee van Ayden die anaconda zong. Oh lord please no. Wel had ze toch iets gelijk, ik had wel een booty die met deze skinny enorm opviel, maar hier was ik wel trots op. Ik hield wel van mijn lichaam en verzorgde deze ook best goed, maar mijn karakter en geaardheid, dat wat een enorm onzeker punt.
    Mijn volgende vrouw leek ze niet in de gaan met mijn hint over Chris waardoor ik ook niet veel wijzer was geworden over de situatie tussen haar en de jongen. ‘Ik dacht bij jou, althans; als je me niet dumpt voor de eerste de beste eyecandy.’ ik lachte even zacht. "Don't worry, you are the only eyecandy I need." grinnikte ik waarna ik ook mijn ouders gedag zei en we samen naar het feest reden. We hadden nog wat carpoolkaraoke gedaan mee kirren met muziek was altijd leuk, hoe erg het liedje ook was. In tegenstelling tot de muziek in de auto was deze op het feestje tien keer beter waardoor ik ook meteen enthousiast werd
    ‘Kom princess.’ Ayden sleurde me mee naar de dansvloer waar ik vrolijk met haar mee danste. In tegens telling tot mijn zang'talent' kon ik aardig goed dansen dus ja ik was er tevreden mee. Ayden sloeg haar armen op mijn nek heen waardoor ik mijn armen om haar heen sloeg zoals de gewoonte was voor mij. Ze was mijn enorme knuffelbeer. ‘Ik zie Jem de men nog niet, maar misschien kunnen we wel een tijdelijke rebound voor je vinden.’ knipoogde ze waardoor ze even naar een donkerharige jongen wees. Ik kende hem niet en keek haar dan ook met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'He seems cute.’ mijn gezicht betrok even waarna ik mijn hoofd schudde. " We zijn er nog maar net en je probeert me al te koppelen." zei ik quasi geschokt en schudde even mijn hoofd al kon ik het niet laten om te lachen. "Nee Ayd, hij mag wel eyecandy zijn, maar zoals je me altijd al hebt gezegd, every brownie needs a blondie." zei ik tegen haar, niet luid gezien het niemands bussines was, maar luid genoeg voor haar om te weten waarover ik het had.







    JACOB 'JAKE' DAMIAN RYDER

    Jock, Muziekliefhebber, The party, With Jacinta





    “Mijn dag begon perfect,” glimlachte Jacinta eens we onderweg waren naar het feestje, echter voelde ik dat er zo een maar ging aan komen. “Totdat ik een klein deel van een slushpuppy over me heen kreeg.” Vragend keek ik haar aan terwijl ik haar gezicht zag vertrekken, echter richtte ik me algauw weer aan de weg. "Hoezo dat? Heeft een junior die over je heen gegooid of zit er meer achter? " vroeg ik haar nieuwsgierig. Ik mengde me nooit zo in ruzies van anderen, maar Jacinta bleef mijn beste vriendin en ik zou zeker voor haar opkomen als ze problemen had met iemand. Al was er toch altijd de hoop dat dit niet het geval was. “En hoe was de jouwe?” kaatste ze de bal terug. "Best goed, voor zover je het een dag kunt noemen. Ik had gisteren tot laat zitten verderschrijven aan mijn song, wat mijn wekker niet fijn vond. Dus hij staakte maar." lachte ik. "Niet dat ik klaag dat ik even wiskunde mis, maar niet voor herhaling vatbaar lijkt me. " vevolgde ik simpel en zocht met wat moeite een parkeer plek. Ik besloot haar het verhaal van hoe erg ik sukkelde met mijn lied maar te besparen, want veel zou ze me waarschijnlijk niet kunnen helpen met deze inspiratieloze bui. Het huis was echt enorm al was ik er al vaker geweest. Ik zat samen met Will in het team en we konden het best goed vinden, meestal nodigde hij me dan ook uit om te gamen of voor zijn feestjes die hij vaak organiseerde al was het ditmaal gigantisch te noemen. Mijn blik viel dan ook op Jas die erg gefacineerd keek naar het huis waar luide muziek uit dreunde. Ze nam even mijn warm beet waardoor ik kort naar haar grijnsde, we waren beide klaar om te feesten. “Ooit wil ik ook zo’n groot huis,”mompelde de brunette terwijl we naar het huis toe liepen. "Waarvoor om iedere dag te kunnen feesten?" grinnikte ik. "Nee geef mij maar een normaal huis, maar met veel eten en muziek ofso en een leuke meid om het mee te delen natuurlijk." knipoogde ik naar haar, al bedoelde ik het niet flirterig. Er was al aardig veel volk en Wil had zich goed uitgeleefd met drank hier al had ik hier geen nood aan. Ik was dan ook chauffeur van dienst en hoewel ik alcohol wel lekker vond, dronk ik het niet. " Wil je wat drinken? Of eerder gaan dansen?" vroeg ik haar met een vrolijke grijns om mijn lippen.




    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 23:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH