• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bayek schreef:
    I love Assassin's Creed Origins' photomode.



    Wow


    16 - 09 - '17

    Jongens, ik zit heel erg te twijfelen.

    Is het het waard om een playstation te kopen? Er komt namelijk een speciale Star Wars Battlefront II Elite Trooper Edition uit voor beiden de slim en de pro, maar ik heb al een xbox one.. Maar ik wil eigenlijk heel graag die versie. Nu weet ik zelf al wat de verschillen tussen de slim en de pro zijn, en welke playstation exclusives er zijn, maar ik weet het even niet... Ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik het niet doe, maar het is niet echt een klein bedrag wat je er voor moet neerleggen, helemaal omdat ik het zelf moet betalen zonder dat mijn ouders eraan meebetalen omdat we al een xbox hebben. Advies?

    ps.
    dit zijn de beauty's waar ik het over heb:


    €379


    €465
    Nu heb ik uitgerekend dat er een spel van €90 bij zit, dus de prijzen zijn niet eens zo erg maar ik twijfel nog steeds wel..

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 19:24 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yeah, ik ben bezig met Zoo Tycoon 2 weer installeren ^^


    Stenenlikker

    Bayek schreef:
    Jongens, ik zit heel erg te twijfelen.

    Is het het waard om een playstation te kopen? Er komt namelijk een speciale Star Wars Battlefront II Elite Trooper Edition uit voor beiden de slim en de pro, maar ik heb al een xbox one.. Maar ik wil eigenlijk heel graag die versie. Nu weet ik zelf al wat de verschillen tussen de slim en de pro zijn, en welke playstation exclusives er zijn, maar ik weet het even niet... Ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik het niet doe, maar het is niet echt een klein bedrag wat je er voor moet neerleggen, helemaal omdat ik het zelf moet betalen zonder dat mijn ouders eraan meebetalen omdat we al een xbox hebben. Advies?

    ps.
    dit zijn de beauty's waar ik het over heb:


    €379


    €465
    Nu heb ik uitgerekend dat er een spel van €90 bij zit, dus de prijzen zijn niet eens zo erg maar ik twijfel nog steeds wel..

    Als je spijt gaat krijgen als je het niet doet, zou ik het wel doen, zeker als je de PS4 exclusives het dubbel en dwars waard vindt! Als je 4K wilt spelen en streamen en VR spellen wilt spelen, moet je pro nemen. Als je denkt dat je toch geen VR set gaat kopen en spellen gaat spelen op een niet 4K televisie kan je net zo goed en Slim nemen.
    Plus Horizon Zero Dawn

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 19:48 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben momenteel best wel boos, want ik heb een uitbreiding van Sims na pre order kunnen downloaden nu ik de uitbreiding heb weigert Origin normaal te functioneren. Dit is zo ontzettend vervelend. Stop being a bitch, Origin D:<


    26 - 02 - '16

    Sims 3 storytime:

    Ik heb dus twee volwassen sims eh
    1tje is Leider van de Vrije Wereld (niveau 10 politiek) en de ander is chefkok (level 9 of 10 culinair)
    Ze hadden dus een meisje als kindje gekregen maar ik wilde een tweeling dus ik had de levensbeloning vruchtbaarheidsbehandeling gekocht voor mijn vrouwelijke sim, en zorgde dus dat ze zwanger werd.
    bleek het geen tweeling te zijn dus ik heb zijn leeftijd geskipt naar peuter en die mannelijke sim ook een vruchtbaarheidsbehandeling laten doen, dus nu heb ik 1 meisje (tiener), en drie jongens (nu is het alweer Kind & peuters qua leeftijd)
    en ik heb gewoon mijn honden weg moeten doen want peuters/baby's zijn hel om voor te zorgen. Vooral als het er twee zijn :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sims 4 story today so far: het spel openen gaat, een heel kasteel voorzien van alle snufjes en hipheid op een kavel plaatsen wil. Even een keukenblok veranderen, want Erieka vindt de kleur niet mooi; spel crasht. Woohoo. What a time to be alive.


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    Sims 4 story today so far: het spel openen gaat, een heel kasteel voorzien van alle snufjes en hipheid op een kavel plaatsen wil. Even een keukenblok veranderen, want Erieka vindt de kleur niet mooi; spel crasht. Woohoo. What a time to be alive.

    ohgod origins is at it again :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil ook sims rip


    Heaven is a place that we all have

    Bayek schreef:
    (...)
    ohgod origins is at it again :W


    Ja, Origin is echt gewoon op irritatiemodus vandaag.


    26 - 02 - '16


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bayek schreef:




    26 - 02 - '16

    Heeft er iemand een Nintendo Switch? Ik twijfel zo vreselijk. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn om er eentje te hebben, aan de andere kant zie ik nu de gemiddelde prijs van een game en ik heb weinig zin om daar telkens 50 euro voor neer te leggen...


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Heeft er iemand een Nintendo Switch? Ik twijfel zo vreselijk. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn om er eentje te hebben, aan de andere kant zie ik nu de gemiddelde prijs van een game en ik heb weinig zin om daar telkens 50 euro voor neer te leggen...


    Ik wil dit ook wel weten. Het is best een investering D:


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    Heeft er iemand een Nintendo Switch? Ik twijfel zo vreselijk. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn om er eentje te hebben, aan de andere kant zie ik nu de gemiddelde prijs van een game en ik heb weinig zin om daar telkens 50 euro voor neer te leggen...

    Ik heb een Switch. Persoonlijk vind ik het een fantastische console. Maar ik ben misschien een beetje biased, omdat ik al enige tijd een Nintendo fan ben.
    De prijs voor een game zijn bij elke console ongeveer hetzelfde. Zeker voor AAA games, zowel als PS4, XBOX, Switch en PC betaal je over het algemeen 50 euro. Nu de Switch ook meer gaat werken met third party games, vind ik het persoonlijk ook meer waard om erover na te denken, DOOM komt ervoor uit, Fifa heb je, Skyrim, L.A Noire, Wolfenstein. Maar Mario Odyssey en Zelda zijn ook fantastische games. Ik zou het doen als je graag dit soort games on the go wilt spelen. Anders kan je deze spellen ook op de Playstation, PC of XBOX spelen, maar dan heb je geen Mario en Zelda, mocht je dat interesseren.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.