• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Overwatch kun je krijgen voor 20 dollar/euro, not sure which one, met black friday sale. Zelf heb ik het spel al sinds de beta en was ik ook een pre-order persoon :'D Dus allicht zal je het niet geheel unbiased vinden, maar zelf speel ik het zo nu en dan. League of Legends is mijn main game, maar ik vind Overwatch verfrissend en toch dat competitieve element hebben dat ik fijn vind. Je hebt gelijk toegang tot alle heroes dus daarin zitten geen limitaties. Het is ook leuk met hoe verschillend de heroes zijn, de nieuwe maps, de comics die worden uitgebracht, easter eggs, heeel veel dingen die je kunt unlocken per hero. Denk aan sprays die je overal op de map kunt spuiten, skins, emotes, voice lines. Het is alleen wel dat ik persoonlijk het weinig alleen speel, maar dat komt omdat ik het gewoon zoveel leuker vind met tenminste één vriend. (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Guuuuuuuuuuuuuys ik ben vandaag(eig gisteren nu) begonnen aan Call Of Duty WWII en ohmygod wat is dit spel het waard!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn vriend speelt nu The last Guardian. Super mooi (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hom tie dom tie dom, ik ga nu mijn Playstation VR ophalen + Skyrim VR (yeah)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    De Game Awards van 2017 zijn geweest! Hebben jullie nog leuke dingen voorbij zien komen?

    Persoonlijk wil ik er nooit meer iets mee te maken hebben want Horizon Zero Dawn heeft niet 1 (NIET 1!!!!!!) award gekregen en ik ben extreem teleurgesteld.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    De Game Awards van 2017 zijn geweest! Hebben jullie nog leuke dingen voorbij zien komen?

    Persoonlijk wil ik er nooit meer iets mee te maken hebben want Horizon Zero Dawn heeft niet 1 (NIET 1!!!!!!) award gekregen en ik ben extreem teleurgesteld.

    Damn... Dat is wel echt heel slecht. Ik heb het zelf nooit gespeeld want ik ben een Xbox gamer maar dat spel is in filmpjes die ik heb gezien echt prachtig. Hoe kun je daar geen award voor geven ???


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Van mij had Persona 5 echt alles mogen winnen. Game of the Year al helemaal.


    Caution first, always.

    Ik ga zo dadelijk Fortnite eens spelzn ofzo idk1


    Heaven is a place that we all have

    Xiezhi schreef:
    Ik ga zo dadelijk Fortnite eens spelzn ofzo idk1

    pffft. moet ik ook eens een keer gaan doen maar Assassin's Creed is te leuk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahw yeah, paar dagen geleden begonnen aan ac: black flag en ik ben al helemaal verslaafd, oops :Y)


    Stenenlikker

    Vandaag begint er een LAN van een week lang en ik heb er super zin in! :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    wOW oke fortnite is Leuk? er zijn like allerlei soorten gamemodes en ik denk dat 50VS50 mijn fave is tbh


    Heaven is a place that we all have

    Ik keek naar een vriend's stream die Assassins Creed speelde en wew het zag er echt super tof uit, maar ik heb net Witcher 3 gekocht dus moneyz enzo x_x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Speelt iemand hier JRPG's or :W


    Caution first, always.

    l o v e die niewe Final Fantasy XV update, waar je nu ook in de storyline gevechten naar Gladio, Prompto en Ignis kan switchen, want ohmy Ignis vecht SUPER fijn. Ik moet ook nog maar eens die nieuwe DLC aanschaffen maar ik zit een beetje krap bij kas tot eind van de maand dus dat wordt nog even wachten haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —