• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^ Dankjewel voor je reactie!
    Het klopt inderdaad dat de prijs een beetje hetzelfde is voor console en pc, hoewel die nog leuk doen stunten met prijzen van digitale games. De switch heeft over het algemeen niet veel opslag, dus wil ik ook niet alle ruimte vol gooien door telkens te moeten downloaden omdat het daardoor voordeliger is.
    En er komen zeker meer spellen voor uit, maar daar staat tegenover dat ik nog een beetje twijfel over de fps. Ik zou de switch eigenlijk echt alleen kopen om lui in bed en in de trein skyrim te kunnen spelen.
    Misschien over een tijdje, als de switch in prijs daalt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Voor goedkope spellen zou je kunnen kijken op budgetgaming.nl. Daar staan de goedkoopste (web)winkels op, erg handig!
    Maar een Switch moet je niet kopen voor de fps, qua kracht dat ding echt niet tippen aan een Playstation, laat staan een pc. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat de Switch een enorme price drop zal krijgen. Er zal natuurlijk wel gestunt worden nu de feestdagen eraan komen, maar het zal niet veel zijn. De Switch is best een hot item atm.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja, klopt! Misschien heb ik geluk, heb de PS4 twee jaar geleden ook met 150 euro korting kunnen krijgen :') Nee, ik kan makkelijk leven met een fps van 30, maar als een spel constant zou laggen of de fps dropt, dan ben ik weg. Nu heb ik er misschien ook teveel horror verhalen over gehoord, maar heb helaas ook niemand in mijn omgeving waar ik hem even kan uitproberen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Denk dat je in handheld modus bij elke game op sommigen plekjes in het spel wel eens een fps drop kan krijgen. Ik heb dit wel eens met Zelda gehad als er opeens heel veel geregistreerd moet worden. Als de Switch gedocked is, zal dit minder zijn.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vandaag ga ik Pokémon Ultra Sun en Ultra Moon ophalen whiiiii ❤️❤️❤️


    26 - 02 - '16

    Ik ga dit weekend een recensie (proberen te) schrijven denk ik c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ben ik weeeeeeeeeeer.

    Vraagje: Wat zijn jullie meningen over Overwatch? Ik heb ooit een free-trial geprobeerd maar ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik het wil.
    Zijn er hier wellicht mensen die unbiased hun mening over dit spel kunnen geven, en wat een must-like is voor deze game, want ik ben zelf van de shooter games, of open wereld games zoals Final Fantasy, Fallout, de nieuwe AC en GTAV. Star Wars Battlefront is ook een van mijn favoriete games. Nu weet ik dat Overwatch heel anders is maar meh. Ik weet niet. Ik wil het heel graag, maar ik ben zo bang dat ik het toch niets ga vinden..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ Ik heb ook een keer in zo'n gratis weekend gespeeld op PS4, maar persoonlijk trok het me niet. Zo'n game die ik even leuk vind en daarna weer maandenlang niet speel. Maar dat kwam ook omdat ik echt niets met shooters heb en League of Legends leuker vind (want het blijft toch een beetje hetzelfde principe). Als je zo twijfelt, zou ik even de sales in de gaten houden. Black Friday komt er weer aan dus als je hem goedkoop kan scoren, is het misschien niet zo erg als je het achteraf toch niet zo geweldig vind.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Okay, ik ga met black Friday een xBox one S kopen :Y)
    Wat alleen heel stom is, dit weekend werd op bol nog met 2 spellen aangeboden, maar nu nog maar met 1....
    Hadden m'n broertje en ik net zo'n mooie deal gemaakt, kan ie nu nog maar half doorgaan....


    Stenenlikker

    Voeg mij maar toe, ik ben bijna op alle consoles te vinden. Voornamelijk: Xbox 360, Playstation 2, Gamecube, PC, Gameboy, Nintendo DS/DSI/2DS en ik ben een pro Ipad gamer Voeg dat maar niet toe haha

    Heeft er iemand trouwens ook Steam? Zoja, geef je naam even door (-:

    Ikzelf heet gewoon simpel weg Wolfram om Steam, dus je kan mij makkelijk vinden haha.

    Kennen jullie de struggle van eerst enkele sidequests uit te spelen voor je aan de main quest begint, maar dan komen er steeds meer sidequests bij


    Heaven is a place that we all have

    Heeft iemand hier trouwens nog aanraders voor F2P (free to play) games op Steam? Ik ben namelijk aan het wachten om dingen te kopen.


    Heaven is a place that we all have

    Benet schreef:
    Kennen jullie de struggle van eerst enkele sidequests uit te spelen voor je aan de main quest begint, maar dan komen er steeds meer sidequests bij


    Hahahaha, jep, erg herkenbaar.


    Stenenlikker

    FireKeeper schreef:
    ^ Ik heb ook een keer in zo'n gratis weekend gespeeld op PS4, maar persoonlijk trok het me niet. Zo'n game die ik even leuk vind en daarna weer maandenlang niet speel. Maar dat kwam ook omdat ik echt niets met shooters heb en League of Legends leuker vind (want het blijft toch een beetje hetzelfde principe). Als je zo twijfelt, zou ik even de sales in de gaten houden. Black Friday komt er weer aan dus als je hem goedkoop kan scoren, is het misschien niet zo erg als je het achteraf toch niet zo geweldig vind.

    Dat is waar, thanks voor je reactie trouwens ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Benet schreef:
    Heeft iemand hier trouwens nog aanraders voor F2P (free to play) games op Steam? Ik ben namelijk aan het wachten om dingen te kopen.


    Ik raad je Cry of Fear aan en anders TF2. Maar je hebt ook groepen waar ze gratis
    Steam Keys
    weggeven en ook websites waar ze Giveaways doen (Ik heb hierdoor iets van 7 spellen gewonnen)

    Als je trouwens PayDay 2 hebt, de developers geven gratis DLC en HATS weg op dit moment, moet je maar naar hun officiele website gaan.
    En anders moet je even dit blog lezen: Klik!

    Ik raad je af om op linkjes te drukken waar de naam CSGO in staat haha

    (heart2)