• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ohja, vandaag kaartje voor Elfia kopen. Nog meer Q'ers die gaan?^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Straatje keren is best leuk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    Ohja, vandaag kaartje voor Elfia kopen. Nog meer Q'ers die gaan?^^

    Ik c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gibbs schreef:
    Ohja, vandaag kaartje voor Elfia kopen. Nog meer Q'ers die gaan?^^


    Ik wil heel graag gaan, maar mijn moeder blijft telkens twijfelen -.-
    Ik ga niet alleen namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leuk om me nog mee te vragen als jullie al bijna weggaan. Nu heb ik geen tijd om me klaar te maken.

    Gibbs schreef:
    Ohja, vandaag kaartje voor Elfia kopen. Nog meer Q'ers die gaan?^^


    OMG, NOOOOOO, IK HEB DAT WEEKEND AL VOL ZITTEN EN HUILEN! :C
    Ugh...


    Stenenlikker

    Als mijn tante er is moet het altijd over haar en haar zwangerschap gaan. En ze is een vreselijk kreng nu. Ik hoop dat deze zwangerschap goed gaat, dan kan ze stoppen met zeiken dat het o zo moeilijk ging. Ze doet alsof er geen persoon is die een erger leven heeft. Ha ha, laat me niet lachen.

    Gorillaz schreef:
    BHJSFDL ik kan me nu nog steeds herinneren dat ik effin jong was toen ik een nieuwsitem zag over dat Gorillaz concert gingen geven met hologrammen van de bandleden, en dat ik toen al jaloers was want holy fuck nice?! en nu ga ik er zelf naartoe, in Engeland, naar hun eigen fucking festival waar ze gaan headlinen en comeback maken doei doei doei doei doei DOEI ik ben zo gelukkig

    En nu is het volgens mij al uitverkocht dus blijkbaar niet voor niets stress gehad :3

    aAaah veel plezier!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    aAaah veel plezier!!

    Aafbhjds dankjewel! *O*


    Caution first, always.

    Stel je aaaaaaaaaaaan

    when de metro vol zit en je nog met drie achtergelaten wordt bye schoolgroep ik vind het wel alleen hoor :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Als je later zelf kinderen hebt en geen rijbewijs, mag je overal op de fiets heen. En je bent al zo'n actief persoon."
    Hahahaah, en jij dan? Ik heb geen overgewicht en jij beweegt ook niet. Jij ligt alleen op de bank als je thuis bent.

    En dan nog iets: ik wil geen kinderen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 12:53 ]

    Zoveel concertgoals.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well, toch iets positiefs vandaag: ik heb lepeleitjes. Bij de Action zijn meerdere smaken ^^

    Mijn handen doen pijn van de schoonmaakmiddel sinds ik net het hele huis heb schoongemaakt want niemand doet het hier in huis en ik word er helemaal gek van als iets vies is. Alleen volgens mij kan mijn huid dus totaal niet tegen schoonmaakmiddel sinds het brandt en rood is en jeukt. Help.


    — Inner peace, it's hard to find. —