• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik begin te geloven dat ik de enige persoon op aarde ben die geen kaas lust.

    Ik voel migraine opkomen so I'mma cry in a corner bye.


    Alsof mijn huid een schuurspons is. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wanneer je besluit om de reviews te lezen die mensen hebben geschreven over de serie die je kijkt, spoilert er iemand over een personagedood.
    Please burn in hell.


    Stenenlikker

    Yagouaroundi schreef:
    Ik begin te geloven dat ik de enige persoon op aarde ben die geen kaas lust.


    Mijn ex lust geen kaas, so you're not alone.


    Stenenlikker

    FaramirOfGondor schreef:
    (...)

    Mijn ex lust geen kaas, so you're not alone.

    Gelukkig (:

    Hoe kom ik altijd bij van die ranzige video's als 'Worst Nail Infections of All Time' ?

    Instant moodswing: I wanna die. And I'm being serious right now and i'm alone and i am literally crying my eyes out as I'm typing this because I just don't know what else to do.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yagouaroundi schreef:
    Ik begin te geloven dat ik de enige persoon op aarde ben die geen kaas lust.


    Ik lust alleen gesmolten kaas op tosti of pizza enzo. x)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 22:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, ik wil de Nederlandse vertaling van dat boek! Maar ik heb geen idee hoe ik kan vinden wanneer en of ie komt...


    Stenenlikker

    Ik vraag me af of ze morgen weer gaan huilen omdat ik weer goed ben. (joehoe)

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik lust alleen gesmolten kaas op tosti of pizza enzo. x)

    Ik eet alleen een mini beetje geraspte kaas uit zak, bij macaroni of andere pasta en die plakken cheddar op hamburgers of ei. XD En wat op pizza zit inderdaad. Verder hoef ik het echt niet. (':

    Ik heb een Tiny Tina in mijn leven nodig.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bra.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shipnaam van mijn schatjes, yaay :Y)


    Stenenlikker

    Ik ben één dag niet thuis en heb weinig tijd/wifi en meteen is Jesse dood

    Het spijt me mijn kleine Kamergotchi vriend, dit verdiende je niet. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kom morgen om van de stress, alvast rip.


    Caution first, always.