• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Goud schreef:
    omlll net beste musical gezien
    wicked echt geweldiggg


    en dan verloren lopen in het metrostation hahaha


    Welkeeee

    Pantaloon schreef:
    (...)

    Welkeeee


    Wicked.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pantaloon schreef:
    (...)

    Welkeeee


    wicked van de wizard of oz

    de engelse/britse/londonse humor is echt zo geweldig hahha


    ps: thanks all voor het opkomen voor beta-readerqing 💙

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 9:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik snap niet waarom mensen op Wilders zouden stemmen, terwijl een groot deel van zijn plannen in strijd is met meerdere artikelen uit de grondwet.


    26 - 02 - '16

    Ik droom elke nacht/ochtend over mijn ex en in elke droom wil hij het opnieuw proberen. Hij zit aan me op manieren die echt niet meer kunnen en hij probeert me over te halen. Het doet me zoveel pijn dat het niet echt is, maar ik moet doorzetten. Uiteindelijk kom ik een jongen tegen die veel beter is en die mij wel op de eerste plek zet. Eentje die geen drugs gebruikt en wel wil stoppen met/minder wil roken als we samen zijn.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 9:56 ]

    Monochopsis schreef:
    Ik snap niet waarom mensen op Wilders zouden stemmen, terwijl een groot deel van zijn plannen in strijd is met meerdere artikelen uit de grondwet.


    Misschien weten ze wel niet wat in de grondwet staat ;')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ga ik vanavond op de bank zitten in plaats van naar de kroeg omdat ik geen zin heb om mijn haar te wassen
    to be continued


    i put the fun in funeral

    Brinvi schreef:
    (...)

    Misschien weten ze wel niet wat in de grondwet staat ;')


    Ik zie dat ook op Facebook, zoveel haat op andere partijen dan PVV. Volgens mij hebben die mensen geen idee wat voor ellende het teweeg kan brengen als Wilders de leiding zou krijgen.


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Ik zie dat ook op Facebook, zoveel haat op andere partijen dan PVV. Volgens mij hebben die mensen geen idee wat voor ellende het teweeg kan brengen als Wilders de leiding zou krijgen.


    Thing is, andere partijen willen toch niet met hem samenwerken, de meeste in elk geval niet volgens mij, dus dat scheelt er nog aan als hij wint, want hij zal veel compromien moeten sluiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    (...)

    Thing is, andere partijen willen toch niet met hem samenwerken, de meeste in elk geval niet volgens mij, dus dat scheelt er nog aan als hij wint, want hij zal veel compromien moeten sluiten.


    Dat wel, gelukkig, maar ik ben er niet geheel gerust op :/


    26 - 02 - '16

    Lol ik voel me dood ziek en tering depressief maar nee ik moet persee voor die twee onnuttige uren naar school.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BHJSFDL ik kan me nu nog steeds herinneren dat ik effin jong was toen ik een nieuwsitem zag over dat Gorillaz concert gingen geven met hologrammen van de bandleden, en dat ik toen al jaloers was want holy fuck nice?! en nu ga ik er zelf naartoe, in Engeland, naar hun eigen fucking festival waar ze gaan headlinen en comeback maken doei doei doei doei doei DOEI ik ben zo gelukkig

    En nu is het volgens mij al uitverkocht dus blijkbaar niet voor niets stress gehad :3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 10:33 ]


    Caution first, always.

    Goud schreef:
    (...)

    wicked van de wizard of oz

    de engelse/britse/londonse humor is echt zo geweldig hahha


    ps: thanks all voor het opkomen voor beta-readerqing 💙


    Ik heb de Nederlandse Wicked gezien, maar de Engelse lijkt me inderdaad nog leuker. :')

    Ik kan nog steeds niet normaal ontspannen omdat ik zonder reden bang ben dat mijn kaartjes nooit gaan aankomen of zoiets achterlijks, ook al is het een secure service :W


    Caution first, always.

    school verkoopt pizzaaaaaaa


    LaAt ZiEn WiE jE bENt