• Zoals sommigen van jullie weten ben ik al een tijdje op zoek naar een nieuwe hond, nadat mijn prinsesje vorig jaar op 15 jarige leeftijd is overleden. Nu heb ik een tijdje geleden een gerelateerd topic geplaatst, waarin ik vertelde dat ik stond ingeschreven voor een nestje. Helaas is dit niet gedaan zoals gehoopt, aangezien de teef niet drachtig bleek te zijn na de drachtecho. Honden worden maar 2 keer per jaar loops, waardoor het dus eind 2017 zou zijn voordat ik van deze teef een pupje kreeg. Om de situatie nog vervelender te maken, wilde de eigenaresse wisselen van dekreu. Waardoor er (nogsteeds) niet bekend is welke reu ze wil inzetten. Stel je wacht tot het eind van het jaar en dan kiest ze een reu die je helemaal niet mooi vindt (schoonheid is niet alles, maar naast een fijn karakter wil je wil uiteraard wel een "mooie" hond hebben). Wachten is nooit leuk, dus teleurgesteld ging ik het internet af in de hoop een nestje tegen te komen dat eerder geboren zou worden. Ik heb nog contact gehad met enkele eigenaren, maar ik was niet helemaal te spreken over het uiterlijk of de combinatie van de ouderdieren. De ouderdieren hadden geen mooie kop, of ze hadden teveel wit (wat niet hoort bij dit ras) of de lichaamsproporties klopte niet. Dus ik had me er maar bij neergelegd dat ik waarschijnlijk moest wachten tot eind 2017...

    Tot een vriendin me gisteravond een advertentie van Marktplaats door appte dat iemand 3 weken geleden een nestje had gekregen en er nog één reu en één teef onbesproken waren. En ook nog eens vlak bij ons in de buurt! Kun je het geloven?! Dat was zo'n bijzonder moment, aangezien ik gister heb "opgepast" op een hond van goede vrienden van ons (die hetzelfde ras hebben) en ik de hele dag heb gedacht: "Wat is het toch fijn om weer een viervoeter in huis te hebben! Ik hoop dat ons nieuwe hondje ook snel mag komen." En toen kwam 's avond's die advertentie op mijn pad. Ongelofelijk!

    Vanavond kunnen we al gaan kijken naar het nestje, waar wellicht mijn nieuwe hondje gewoon tussen zit! 😍
    Ik ben helemaal flabbergasted en vind het echt super spannend!!!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 11:25 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Aaah wat lief! Leuke naam ook! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een schattig hondje! De naam past goed bij haar (:


    26 - 02 - '16

    Aaah groenendalers zijn leuk :3

    Ik ken het, in augustus in onze Jack russel (14 jaar) overleden, en in januari onze mechelse herder (13 jaar) dusja alles was opeens poef weg... nu hadden we 2 weken voor de dood onze Mechel een dwerg teckel gekocht (helaas voor mij)

    Maar veel plezier!!! En succes met de opvoeding pff wat een werk :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    O my god! Such a cutiepie! En gefeliciteerd, je wordt weer hondenmama! (flower)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh ze is echt zo schattig! En een prachtige naam ook ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dankjewel! Al jullie lieve reacties doen me goed. ;D
    En JAAAAAA! Ik wordt weer een hondenmama! ^^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dragonneau schreef:
    Oh ze is echt zo schattig! En een prachtige naam ook ^^


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    OMG zo cute!!
    Heel veel plezier met haar!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 20:48 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ahh super lief! En een hele mooie naam ook! (:

    Wat een lief beestje en wat een prachtige naam zeg! (En wat handig dat je de uitspraak erbij zette want ik kwam er al niet uit hahaha)


    When time and life shook hands and said goodbye.