• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stay in school. Maybe you'll learn something one day....

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Als ik had toegegeven aan m'n frustratie, tijdens het spelen van dat spel, had ik al drie keer een nieuwe laptop moeten kopen haha 🙊


    Zo, en hoe :') niet normaal xd

    / moet eruit maar wil dr niet uit


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    het voelt alsof ik doodga o m ijn hemel

    My oldest susteris like the sweetest to ever live.

    +

    Ik voel me zo zo ziek en ik moet over 2 uur weg en ik wil echt dood.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heel fijn hoor, broertje, dat jij hebt besloten dat boven jouw studie plek is terwijl je zelf een giga kamer hebt. Maar boven is ook de enige plek in ons huis met een werkende printer en ik heb ook examens.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bruh. Bruh. Bruh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Poef! Toen waren alle knopjes weg, haha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Poef! Toen waren alle knopjes weg, haha.


    waT HUH WAT


    Heaven is a place that we all have

    JamesPotter schreef:
    Poef! Toen waren alle knopjes weg, haha.


    Die had ik echt niet zien aankomen ):


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Poef! Toen waren alle knopjes weg, haha.


    uhhh what o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waarom kan ik nooit eens gewoon iets doen en moet ik alles van mezelf afkraken.


    26 - 02 - '16


    Monochopsis schreef:
    Waarom kan ik nooit eens gewoon iets doen en moet ik alles van mezelf afkraken.




    Stop it. Je bent fabulous.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    (...)


    Stop it. Je bent fabulous.


    Awh thanks <3
    Ik baal gewoon even omdat ik overal awesome stories zie en ik niet verder kom dat het eerste woordje van een idee uittypen x)


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Poef! Toen waren alle knopjes weg, haha.

    waaaaaaaaat o.o


    — Inner peace, it's hard to find. —