• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Just realized that i'll never live how i want to and now i'm crying again..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als deze dronken jongeren willen ophouden met schreeuwen zou dat heel fijn zijn.

    1 dagje league of legends en heb meteen alweer een voorschrift kalmeringstabletten nodig.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eindelijk Spirited away gezien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    issa my birthday 🕠💪🕠✨💫🔫✌👌

    Fact: everything's better with alcohol. Fuck anyone who says differently.


    kindness is never a burden.

    Ik kon gewoon niet slapen vanacht rip

    ik haat mezelf lolol


    This ain't no place for no better man.

    Fuck off, ik wil geen geesten uit het verleden meer in m'n leven.


    Aloy schreef:
    1 dagje league of legends en heb meteen alweer een voorschrift kalmeringstabletten nodig.


    Als ik had toegegeven aan m'n frustratie, tijdens het spelen van dat spel, had ik al drie keer een nieuwe laptop moeten kopen haha 🙊


    26 - 02 - '16

    ahaha hij heeft tot twee uur 's nachts op mij liggen wachten, terwijl ik om twaalf uur al stomdronken met kleding en al in slaap was gevallen. ik voel me schuldig want hij zou 'het gezellig maken en lekker eten maken', maar on the other hand: wtf verwacht je van me dat ik midden in de nacht het huis uit sneak om vervolgens zo stil mogelijk 'een film te kijken' bij jou op je kamer terwijl je ouders in de kamer ernaast slapen


    i put the fun in funeral

    Kind zucht, moeder rent direct in complete paniek naar boven.

    Tyf nou eens op met die bad gateways Q..

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 11:22 ]

    I'm aware of what an annoying and awful personality I have, but I keep doing it anyways :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik had dit niet moeten doen en nu heb ik honger.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    willen jullie alsjeblieft niet altijd mijn brood opeten
    voel je vrij om af en toe een sneetje te nemen, maar maak het niet op als er niks anders ligt wat ik kan eten
    ik bedoel er zijn vier broden waar jullie uit kunnen kiezen, waarom dan met z'n allen het enige brood op maken waar ik niet allergisch voor ben


    i put the fun in funeral


    Don't walk. Run, you sheep, run.