• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoveel leedvermaak dat ik aan mezelf begin te twijfelen.


    She's imperfect but she tries

    Ugh hou op. Ik wil niet dat papa dood gaat! D: dus stop het gesprek. :c Of vertel wat voor dieet we moeten gaan uitvoeren zodat hij langer blijft leven.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mis de vroegere tijden best wel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    My god. Zoveel prikkels. Ik ontplof nog eens


    26 - 02 - '16

    Shit, waarom beginnen mijn ouders ineens uit het niets tegen elkaar te schreeuwen. Ik kan niet tegen schreeuwen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shania heeft mijn gb verpest ;-;


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hmm.

    wat is dat tegenwoordig met al die fucking groepswerken waarbij ik alles moet doen omdat er anders geen schot in de zaak komt

    EN NEE JE MAG ALINEA'S NIET LETTERLIJK VAN WIKIPEDIA KOPIËREN OM IN ONZE PAPER TE GEBRUIKEN fucking hell vijfde middelbaar en kan nog geen paper schrijven

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 22:11 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gibbs schreef:
    Ugh hou op. Ik wil niet dat papa dood gaat! D: dus stop het gesprek. :c Of vertel wat voor dieet we moeten gaan uitvoeren zodat hij langer blijft leven.


    *hugs* <3 <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    VaIeska schreef:
    Shania heeft mijn gb verpest ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn god, ik ben zo blij dat ik volgende week maandag eindelijk een gesprek met de psychiater ga krijgen om te horen of ik waarschijnlijk wel autisme heb of niet. Dan weet ik eindelijk na 21 jaar waarom ik anders ben dan iedereen. En hopelijk zal ik dan hulp krijgen om me hierbij te helpen. Want het gaat nu ook wel, maar sinds ik weet dat ik misschien autisme heb, ben ik erop gaan letten, en lijk ik precies veel meer te reageren.
    Van de andere kant heb ik het idee dat de ene helft het dan niet zal begrijpen/geloven, en de andere helft zal er geen rekening mee gaan houden. Ik bedoel, waarom zouden ze? Ik leef toch al 21 jaar zo? Nu ja, het zal in ieder geval verduidelijking geven hopelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    cobblepot schreef:
    (...)


    y u do dis ;-;


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ooga-chaka Ooga-Ooga
    Ooga-chaka Ooga-Ooga
    Ooga-chaka Ooga-Ooga
    Ooga-chaka Ooga-Ooga
    Ooga-chaka Ooga-Ooga
    Ooga-chaka Ooga-Ooga
    Ooga-chaka Ooga-Ooga
    Ooga-chaka Ooga-Ooga


    — Inner peace, it's hard to find. —

    VaIeska schreef:
    (...)
    y u do dis ;-;

    cri


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag was een leuke dag, maar ik ben nu wel echt overprikkeld en alles.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.