Okee, hallo mensjes, op deze frisse lenteavond!
Naar aanleiding van een topic lang, lang geleden kwam ik op het idee om een Q&A te doen! Mijn hoofdpersonage Risa Stankic heeft inmiddels al zo veel verschillende eigenschappen, dat ik ze niet meer uit elkaar kan houden. Daarom mogen jullie hem alle vragen stellen die je maar wilt! Wees nieuwsgierig en verras me me jullie brandende vragen. Ik beantwoord deze zo snel mogelijk, dat is leuk voor jullie (denk ik?), en handig voor mij zodat ik eindelijk eens precies weet wie Risa nou is.
Hier wat basisinformatie waar je je vragen aan kunt ophangen: hij is 30 jaar en is Kroatisch van afkomst. Hij woont nu in Stockholm, vlakbij de universiteit. Hij is huur- of seriemoordenaar (daar ben ik nog niet helemaal uit) en ligt in de clinch met zijn vader. Ook weet hij niet zo goed wie hij zelf is en voelt hij zich soms niet thuis op deze wereld vol ongeïnteresseerde en oppervlakkige mensen. In zijn jeugd heeft hij moeten toezien hoe zijn jongere zus Sveta werd misbruikt door hun vader. Hij voelt zich nu schuldig dat hij niet heeft ingegrepen.
Brand los en help me meer detail aan te brengen in dit personage!
[ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 20:27 ]
oi, suzy