• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    (...)

    Same


    Ik ook haha en ik ben op Yoors zelfs actiever te worden dan hier :'D


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Ik ook haha en ik ben op Yoors zelfs actiever te worden dan hier :'D
    ik denk dat ik weet waarom


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Ik ook haha en ik ben op Yoors zelfs actiever te worden dan hier :'D

    Ik op het moment nog niet, maar dat gaat wel komen denk ik. Op Q is eigenlijk niet zoveel meer te doen. Niemand leest iets en niemand plaatst reacties. Best jammer. Én je kan er op Yoors geld mee verdienen, wat op Q ook niet kan.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]

    Woar schreef:
    (...)
    Ik op het moment nog niet, maar dat gaat wel komen denk ik. Op Q is eigenlijk niet zoveel meer te doen. Niemand leest iets en niemand plaatst reacties. Best jammer. Én je kan er op Yoors geld mee verdienen, wat op Q ook niet kan.[/quote

    Hé wel hier blijven hoor :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Woar schreef:
    (...)
    Ik op het moment nog niet, maar dat gaat wel komen denk ik. Op Q is eigenlijk niet zoveel meer te doen. Niemand leest iets en niemand plaatst reacties. Best jammer. Én je kan er op Yoors geld mee verdienen, wat op Q ook niet kan.


    Hé wel hier blijven hoor :'D

    Hmm, dat moet ik nog maar zien. Ik zit er al een tijdje over na te denken of ik moet gaan of niet. Maar dit topic maakt het allemaal weer wat gezelliger. ^^

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:47 ]

    bff_bestfriend schreef:
    (...)ik denk dat ik weet waarom


    Wat is volgens jou de reden?


    26 - 02 - '16

    Woar schreef:
    (...)
    Hmm, dat moet ik nog maar zien. Ik zit er al een tijdje over na te denken of ik moet gaan of niet. Maar dit topic maakt het allemaal weer wat gezelliger. ^^


    Het was in ieder geval niet mijn bedoeling dat mensen quizlet inruilen voor Yoors haha. Wilde het juist gezelliger maken hier en om te bloggen daar :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    JONGENS IK HEB ECHT GEWOON AL 8 UUR LANG ALLEEN MAAR ZITTEN YOORSEN

    het was de bedoeling dat ik economie zou gaan leren.
    of.
    iets anders aan school zou doen.

    Oeps


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe kan je pagina's van anderen vinden, naast de zoekmachines? Heb in een uurtje al meerdere reacties op mijn introductiepagina's, maar ik kan niet vinden waar je recente berichten kan zien!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Wat is volgens jou de reden?



    Omdat je op yoors geld kan verdienen en op Quizlet niet


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Omdat je op yoors geld kan verdienen en op Quizlet niet


    Ik denk dat het geld gewoon een extraatje is, althans, dat vind ik.


    Heaven is a place that we all have

    Sowieso vind ik Q leuker. Op Yoors zijn mensen grotendeels geïnteresseerd in jouw posts omdat het ze geld oplevert. Tuurlijk zijn er ook mensen die echt alleen uit interesse de posts lezen en reacties plaatsen, maar ik vind het nogal fake overkomen soms.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Hoe kan je pagina's van anderen vinden, naast de zoekmachines? Heb in een uurtje al meerdere reacties op mijn introductiepagina's, maar ik kan niet vinden waar je recente berichten kan zien!


    Hier en dan naar beneden scrollen en op recent klikken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    JONGENS IK HEB ECHT GEWOON AL 8 UUR LANG ALLEEN MAAR ZITTEN YOORSEN

    het was de bedoeling dat ik economie zou gaan leren.
    of.
    iets anders aan school zou doen.

    Oeps


    Hahaha wel veel verdiend zeker?


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    Sowieso vind ik Q leuker. Op Yoors zijn mensen grotendeels geïnteresseerd in jouw posts omdat het ze geld oplevert. Tuurlijk zijn er ook mensen die echt alleen uit interesse de posts lezen en reacties plaatsen, maar ik vind het nogal fake overkomen soms.


    Ik lees vooral blogs die mij interesseren en blogs van Q'ers omdat ik weet dat Q'ers leuke mensen zijn :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly