• MISBEHAVYNG

    Welkom op Delhaven, de boarding school waar rijke, misdragende studenten naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. De school is gelegen in een afgezonderd gebied in het hoge noorden van Schotland en het is ook niet een normale boarding school. Een luxe gevangenis is wat het vaak genoemd worden onder de leerlingen. De leerlingen die naar deze school gaan, zijn verplicht er minstens een jaar te verblijven. De groep die al op deze school verblijft, zit er vaak al enkele jaren en zijn in de meeste gevallen ook bevriend met elkaar.
          Tot voor kort waren de enige leerlingen op deze school rijke, misdragende tieners, maar voor het nieuwe jaar is er een aanpassing gemaakt. Bij het beginnen van het nieuwe schooljaar zullen rijke tieners vergezeld worden door minder welvarende tieners. De school heeft een deal gesloten met de Schotse rechtbank, waardoor deze tieners ook een kans hebben om hun leven te beteren. Het enige verschil: de ouders van deze minder welvarende tieners hebben geen cent hoeven uitgeven. Dat de leerlingen op deze school niet perfect zijn, is algemeen bekend. Echter, achter de muren van Delhaven vindt vaak meer plaats dan de typische tienerdrama en met de komst van de nieuwe leerlingen zal dit alleen maar verergerd worden. Of juist niet?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "My head is a very dark place."




    ROLLEN
    dit is niet het maximum aantal rollen, er zal meer bijkomen zodra er vraag naar is.

    rijke leerlingen [4/5] (MEISJES VOL)
    Valan Torcuil Dand • The King {Vito Basso} || Bathsheba [1.2]
    Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant {Alex Turner} || Eyndius [1.1]
    Nolan Reed Bennett • status {Adam Gallagher} || Sobral [1.5]
    Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One {FC} || Sobral [1.7]
    Maelyne Emeriche Lexington • The Queen {Nastya Kusakina} || Marlow [1.7]
    Nieves Isabela Flores • The Princess {Luma Grothe} || Gareth [1.3]
    Toran Catherine Frazier • The Sweetheart {FC} || Sobral [1.3]
    Rhona Jean Sheehy • The Dangerous One {Amy Adams} || Obeah [1.7]
    Loraine Wilsson • The Liar {Amelia Zadro} || Phorthos [1.8]

    arme leerlingen [1/3]
    Ares O'Shea • The Fighter {FC} || Sempre [1.6]
    Julia Acadia Fraser • Just there {FC} || GreenIight [1.4]
    Freya DeLuna • status {FC} || Nerha [1.5]
    Lydia Ophelia Collins • status {Bridget Satterlee} || Sunrises [1.4]
    Lyall Alith Taggart • status {Whitney Suelflohn} || Eyndius [1.8]


    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: (16 - 21)
    Geslacht:
    Status:
    Soort misdaad:
    Hoelang al op school? (het is mogelijk dat iemand er slechts enkele maanden zit, want het gebeurt regelmatig dat iemand in het midden van het jaar er naartoe gestuurd wordt)
    Innerlijk: (onthoud: de mensen op deze school zijn echt geen lieverdjes, van die lieve, "onschuldige" jongens en meisjes mogen wel, mits er een hele goede reden voor is waarom ze hier zijn)
    Uiterlijk: (& FC)
    Vakken:
    Welke sport? (de leerlingen moeten verplicht een sport kiezen)
    Extra:
    Relaties:


    (NIET-)TOEGESTANE MISDADEN
    Ondanks dat de tieners die hier naartoe gestuurd worden een redelijke misdaad hebben begaan, zitten er wel grenzen op. Iemand die een persoon (of meerderen) met voorbedachte rade om het leven heeft gebracht zal onder geen enkele voorwaarde op deze school terechtkomen. Dit betekent dat mensen die veroordeeld zijn voor doodslag of een ander voorval waarbij het slachtoffer is overleden, maar waar het niet (volledig) opzettelijk de bedoeling was om het slachtoffer te doden er wel terecht kunnen komen. Desalniettemin is dit uitzonderlijk.
          Qua misdrijven omtrent seksuele handelingen zitten er ook grenzen. Zo worden ook verkrachters onder geen enkele voorwaarde toegelaten op deze school. De maximum wordt hier gezet op het aanranden van anderen. Bij misdrijven die onder fysiek geweld vallen is de grens mishandeling dat dood tot gevolg heeft, zoals al eerder besproken is. Voor misdrijven als overvallen geldt dat het een kleine tot gemiddelde overval moet zijn. Daders van overvallen op een grote bank zullen naar een echte gevangenis gestuurd worden. Daders van overvallen op een lokale winkel kunnen hier terechtkomen.
          Verdere misdrijven die wel toegestaan zijn, zijn het dealen van drugs, vernielingen van commerciële (winkels, kantoorpanden) en/of particuliere gebouwen (huizen, flats), het regelmatig betreden van verboden gebieden, rijden onder invloed/minderjarig rijden, verstoring van de openbare orde, diefstallen, etcetera.

    Gelieve om goedkeuring te vragen voor het kiezen van een bepaalde misdaad, zodat niet iedereen met dezelfde misdaden komt. Heb je een idee voor een misdaad dat niet bij het bovengenoemde staat, vraag het dan even in het topic of in mijn (Marlow) GB/PB.

    AL GECLAIMDE MISDADEN
    Lennox • een illegale gig die drastisch uit de hand was gelopen (vernielingen, gevechten, provocerend gedrag).
    Valan • mishandeling, met een ongeplande moord tot gevolg en enkele overige incidenten met mishandeling, drugs en alcohol.
    Toran • chantage van rijke ouderen, het chanteren van een zakenpartner van haar vader voor geld.
    Julia • het illegaal downloaden van films en series en deze doorverkopen op een redelijk bekende site / streamen op iets dergelijks als Popcorn Time.
    Yeshaya • iets omtrent graffiti spuiten, nog niet helemaal bekend.
    Lydia • in een beruchte bende zitten en hierdoor betrokken raken bij meerdere misdaden, tot dat ze betrapt is.
    Daniël • diefstal van officiële schooldocumenten (bijvoorbeeld landelijke examens) en het manipuleren van leerkrachten.
    Caesar • aanstichter van een steekpartij zijn, iemand opzettelijk verwonden met een mes, frauderen met fake ID’s.
    Finley • het opzettelijk brandstichten.
    Freya • mishandeling, winkeldiefstal en bij haar laatste inbraak uit schrik iemand neergestoken.
    Ares • underground fighting/boxing.
    Camilo • verkeersongeluk onder invloed van alcohol
    Maelyne • kleptomanie, het regelmatig stelen in dure winkels, het brein achter/het plegen van overvallen op gemiddelde winkels (zijn).
    Effy • het hacken van creditcard data van banken en beveiligingssystemen van banken en bedrijven.
    Meredith • een bedrijfje hebben waar ze wordt betaald door concurrenten van bedrijven/banken om gegevens te hacken en deze aan hen door te spelen.
    Rhona • fraude, de opbrengsten van een benefietavond verduisterd en ingebracht in zusterondernemingen van het familiebedrijf om die op deze manier te kunnen witwassen.
    Loraine • (sexual) blackmailing.
    Jingyuong • geclaimd: iets omtrent joyriding, nog niet helemaal duidelijk


    EXTRA INFORMATIE LEERLINGEN
    Om op deze school terecht te komen moeten, naast dat de ouders het geld hebben om de school te betalen, leerlingen aan verschillende eisen voldoen. De belangrijkste is hierbij dat de delinquenten vooraf aan hun misdaad geen of een heel klein strafblad hebben. Het moet duidelijk zijn dat vooraf aan het begaan van de misdaad ze nog het goede pad bewandelde.
          Verder moeten de delinquenten nuttig zijn voor de toekomst, dit houdt in dat ze goede cijfers hebben, een hoog gemiddelde en een duidelijk beeld wat ze naar hun middelbare school wilden doen. Het is prima als ze op school ruziemakers, oproerkraaiers, pesters of juist de aanvoerder van het sportteam van hun school en/of de meest geliefde leerling op school waren. Deze eisen gelden ook voor de nieuwe, arme studenten.
          De leeftijden op deze school gaan van 12 tot 21. Om de jongere leerlingen niet beïnvloedt te laten raken door de oudere leerlingen, zitten ze op twee verschillende delen van de school. De leerlingen van 12 tot 15 jaar bevinden zich in de linkerhelft en de leerlingen van 16 tot 21 jaar zitten in de rechterhelft. In deze RPG zal alleen gefocust worden op de oudere helft.
          Rijke tieners die een andere nationaliteit (lees: wonend in een ander land dan Schotland) hebben, zijn ook toegestaan op deze school. Desalniettemin zal het grootste aandeel van de leerlingen op die school op Schotse bodem wonen. Tieners die naar deze school willen, maar in een ander land wonen moeten aan dezelfde soort eisen* voldoen en daarnaast een voldoende beheersing van de Engelse taal hebben. Ook is goedkeuring hebben van de rechtbank uit het desbetreffende land verplicht.

    *Dit heeft te maken met dat de schoolsystemen in elk land verschillend zijn, voor bijvoorbeeld Amerikaanse studenten zou het betekenen dat ze een hoog GPA nodig hebben en voor Nederlandse studenten zou het betekenen dat ze met hun cijfers aan de eisen van buitenlandse universiteiten voldoen.


    INFORMATIE OVER DE VAKKEN
    Zoals elke school heeft ook deze school de standaard vakken. Verplichte vakken die iedereen moet volgen zijn Engels, wiskunde en lichamelijke opvoeding. Verder mogen ze hun eigen vakken kiezen, hierbij kunnen ze kiezen uit: geschiedenis, economie, aardrijkskunde, biologie, scheikunde, natuurkunde, informatica, muziek en tekenen. Omdat het geen standaard school is, bestaan er ook andere vakken. Zo is iedereen verplicht om een opvoedcursus te volgen dat betrekking heeft op hun gepleegde misdaad. In de meeste gevallen zijn dit privégesprekken/sessies met een psycholoog, maar soms is het ook met een kleine groep. Daarnaast hebben ze ook minstens een keer week lessen waarin de leerlingen wordt opgedragen hoe ze een goed persoon moeten zijn en wordt hun geleerd hoe ze zich in de buitenwereld moeten gedragen.
          De school heeft geen jaarlagen, je zit of in de les met mensen van 12 tot 15 jaar, of met mensen van 16 tot 20 jaar oud. Sinds 21 de maximumleeftijd is voor een leerling om op deze school te verblijven, krijgen zij een aparte behandeling. Dit komt omdat deze gevallen nog minder dan een jaar hebben om zich te veranderen en anders alsnog in de gevangenis belanden. Hun dagen bestaan uit vakken die betrekking hebben op de vervolgstudie die ze mogelijk zouden willen doen en daarnaast veel therapieën en gesprekken. Dit betekent dat je tot dat je 22ste verjaardag nadert op deze school mag zitten.
          Als laatste hebben we nog de sportmogelijkheden. De school beschikt over verschillende sportfaciliteiten. Zo kunnen de leerlingen atletiek beoefenen, maar er is ook een zwembad, waar de leerlingen verschillende zwemsporten kunnen beoefenen. Ook is er een optie om je agressie eruit te boksen. Verder is er ook een zaal waar verschillende balsporten beoefend kunnen worden, waaronder basketbal, voetbal en volleybal.


    DE SCHOOL & OMGEVING
    Zoals eerder gezegd bevindt de school zich op een afgezonderd gebied in het noorden van Schotland. De school neemt flink wat ruimte in. Ondanks dat het bestempeld wordt door leerlingen als een luxe gevangenis, heeft het - de hekken die om het hele gebouw en de sportvelden heen staan en de tralies voor de ramen niet meegerekend - niet veel weg van een gevangenis. Het ziet er zowel van de buitenkant als de binnenkant uit als een luxe kostschool. Verder zitten ze in een hele groene omgeving, tussen bossen en bergen in.
          De slaapkamers bestaan uit twee bedden, een kledingkast waar ze hun kleding kunnen opbergen, een boekenkast voor hun boeken, twee tafels met stoelen om hun werk op te doen en verder nog voor elk bed een nachtkastje. Van huis meegenomen decoratie is niet toegestaan. De leerlingen slapen ook altijd met z’n tweeën op een kamer. Dus twee vrouwen of twee mannen. Ook slapen de vrouwen en mannen in afgezonderde ruimtes van elkaar. Verder heeft de school ook een grote eetzaal en er wordt van de leerlingen verwacht dat iedereen op hetzelfde tijdstip komt eten.
          Als laatste bevinden zich er in de school een gedeelte waar zich de isolatiecellen bevinden. Dit is in de verdieping onder de begane grond. Hier komen de leerlingen terecht wanneer zij regels overtreden hebben. De tijd dat een leerling geïsoleerd van de rest wordt berekend op de ernst van de overtreding. Het maximale is een week. Ook wordt deze ruimte dag en nacht bewaakt en is het verboden toegang voor leerlingen.


    SCHOOLREGELS
    ♕ Alcohol en drugs zijn ten strengste verboden.
    ♕ Alles wat scherp is en mogelijk verwondingen kan veroorzaken moet ingeleverd worden.
    ♕ Telefoons en ander elektronisch (en huishoudelijk) apparatuur van huis af, moet - mits meegenomen - ingeleverd worden. Dit geldt dus ook voor voorwerpen als krultangen en stijltangen voor de vrouwen.
    ♕ Meiden en jongens mogen bij elkaar op de kamer, maar de deur moet dan verplicht open blijven.
    ♕ Er wordt gezamelijk gegeten. Om 7:00 ontbijt en om 19:00 avondeten. Je lunch moet je zelf regelen.
    ♕ Eten van huis af moet terug meegenomen worden, je mag alleen het eten hebben dat op Delhaven geserveerd wordt.
    ♕ Je moet minstens twee uur per dag aan je schoolwerk bezig zijn.
    ♕ Je moet minstens twee keer per week een van de mogelijke sporten beoefenen.
    ♕ Zonder toestemming mag je niet het gebouw uit, je moet dus toestemming vragen om een van de sportfaciliteiten te bezoeken.
    ♕ Om 22:00 is iedereen op zijn kamer en is het stil.
    ♕ Slecht gedrag, ruzies, gebruik van fysiek geweld is verboden en wordt zwaar bestraft.
    ♕ Leerlingen mogen alleen op plekken komen dat ook voor leerlingen bedoeld is, dus de isolatie ruimtes, de keuken, de slaapruimte voor de leraren/bewakers zijn verboden toegang.
    ♕ Ondanks dat de leerlingen geen uniform hebben en hun eigen wardrobe mogen hebben, betekent dit niet dat iedereen zijn of haar bontjassen mee mag nemen. Er wordt van je verwacht dat je dezelfde kleding meerdere dagen in een week aantrekt (ondergoed niet meegerekend). Vies of niet.



    "How to kill someone: kiss them once and never again."




    REGELS
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is geen maximum aantal personages, maar houdt het verschil tussen arm en rijk gelijk, het liefst meer rijken dan arme personags
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Een post moet minimaal 300 woorden bevatten.
    Cheryl (en wij: Matty, Lisa en ik) openen de topics.
    ♕ Geen ruzie OOC, in de RPG is het natuurlijk wel toegestaan.
    ♕ 16+ mag, maar zet er een waarschuwing boven.
    ♕ Off-topic graag in het praattopic.
    ♕ Niet zonder toestemming personages van anderen bespelen.
    ♕ Vooraf afgesproken relaties zijn toegestaan, mits het niet liefdesrelaties zijn of iets anders dat ervoor zorgt dat twee personages alleen maar met elkaar bezig zullen zijn.


    LINKS
    • linkje naar het praattopic
    • linkje naar het speeltopic
    • linkje naar het rollentopic
    Lay-out ©Lizor.
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 16:10 ]


    That is a perfect copy of reality.



    DANIEL SKYLER QUILL

    THE FOX, WITH YESHAYA




    De jongen voor me leek ongemakkelijk te worden, wat me eigenlijk weinig boeide. Hij had een knap gezichtje en ik had nood aan plezier, dus er kon misschien wel wat geregeld worden. Echter leek te jongen zijn evenwicht te verliezen waardoor hij tegen me aan botste en ik zijn derde been tegen mijn been voelde prikken. Wel someone was excited to see me. Hoewel de jongen 'enthousiast' leek beneden, was dit vanboven niet het geval. Kort had hij zijn gezicht in mijn nek verstopt en korts daarna duwde hij zich van me af waardoor ik hem enkel met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.
    ‘Gozer what the fuck doe je.’ siste hij me giftig toe waardoor ik hem nu eerder fronsend aankeek, hij had een tas voor zich gehouden waardoor een zacht lachje mijn lippen verliet, yeah ik ging me nog wel amuseren dit jaar. 'Ga voortaan tegen iemand aanrijden, die het wel leuk vind wil je. Ik heb een vriendin. Iets wat jij zelf ook moet zoeken. Hoef je niet anderen te rapen.’ wist hij me nog toe te zeggen, waardoor ik hem nog even bekeek. "Hmm vreemd, ik zie nergens een naam op staan dus je kan evengoed van mij zijn, maar oké als dat is wat je wilt. Hoe had ik moeten weten dat je er niet mee kon lachen? Hoewel me iets 'kleins' verteld dat je het toch wel fijn vond." mijn lippen krulden omhoog in een uitdagende grijns waarna ik een stap dichter naar hem toe zetten. " Ik ben Daniel trouwens, wat is jou naam, Naughty?" vroeg ik hem met een knipoogje liet mijn blik nog even naar beneden glijden en daarna weer in zijn groene kijkers. "Tenzij je het me niet wilt vertellen ? Zo bang dat ik werkelijk je ging aanrandden ofzo? Wat zielig." ik lachte even spottend, was ik Nieves geweest dan had ik de jongen al zo goed als uitgekleed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lennox Andrew Dunbar
    “I'd probably still adore you with your hands around my neck.”



    Hey. We zorgen er wel voor dat ze snel genoeg hun plaats weten, maak je geen zorgen en oh ja... ik heb één van de nieuwelingen zeker al ontmoet.’ Hij verplaatste zijn blik en ik keek dezelfde kant op. Hij stond te kijken naar een meisje dat ik nog niet eerder had gezien – of dat in ieder geval niet genoeg indruk op mij had gemaakt tijdens de kenninsmakingsdag om nu door mij herkend te kunnen worden. Ik bekeek het meisje even schattend en verplaatste mijn blik toen weer naar Valan. Hun ontmoeting was waarschijnlijk vrij... persoonlijk geëindigd, Valan kennende.
          ‘Je klinkt niet razend enthousiast om je Juliet weer te zien, Romeo. Niet zo'n vlammend beurtje van haar gehad?’ zei ik sarcastisch.
          ‘We weten allemaal dat dat over mij gaat, Len,’ beantwoordde Valan mijn vraag – die ik eigenlijk aan Nieves had gesteld, maar oké. ‘Goedemorgen schoonheid, een beetje lekker geslapen? Heb je al zin om de nieuwelingen te ontmoeten?’
          ‘Ten eerste, ik had het tegen jullie beiden.’ Een arrogante grijns verscheen op mijn gezicht en ik keek Valan even met een opgetrokken wenkbrauw aan. ‘Ten tweede, nee, daar heb ik geen zin in, voor het geval het je nog niet opgevallen was.’ Ik grinnikte. Fijn om te weten dat ik niet de enige was die weinig zin had om gastheertje te spelen en de newbies met open armen te ontvangen. Nieves hand gleed even kort over Valans rug – iets waar haar bewaker het niet mee eens leek te zijn. Hij had ook al sceptisch naar mijn en Valans sigaret gekeken – wat een stresskip. Perongeluk-expres inhaleerde ik diep om vervolgens de rook in het gezicht van Nieves' bewaker uit te blazen. Dit werd mij niet bepaald in dank afgenomen en als blikken hadden kunnen doden – dan was ik nu morsdood geweest. ‘Mag ik al terug naar bed?’ pruilde Nieves en ze keek mij en Valan grijnzend aan. ‘Als iemand van jullie mij vergezelt... Of allebei...’ Ik hield mijn hoofd een tikkeltje schreef en keek even bedenkelijk.
          ‘Hm... klinkt gezellig,’ zei ik met een scheve grijns en blikte naar Valan. ‘Wat jij?’ Nieves bewaker stond óf buiten gehoorsafstand óf hij was Oost-Indisch doof, gezien hij niets zei – hoewel hij wel zeer afkeurend keek.
          ‘Goeiemorgen King Kong.’ Rhona kwam bij ons staan en ik deed mijn best niet al te hard en duidelijk te lachen om Valans nieuw koosnaampje. Een soort gedempte, onderdrukte proest verliet mijn lippen. ‘Lennox.’ Haar arm gleed om mijn middel en ze drukte haar lippen kort op mijn wang. Ik grijnsde scheef naar haar en wreef even over mijn wang voor het geval er wat van haar knalrode lippenstift op zat.
          ‘Dat is mijn naam ja, Rhona,’ begroette ik haar terug.
          ‘Nieves.’ Wat een oprechte vriendelijkheid. ‘Ach wat. Laat ik jou ook maar meteen even blij maken. Kom hier.’ Ik blikte even naar Valan met een 'wtf'-blik en rolde kort met mijn ogen. ‘En. Waar zijn die nieuwelingen? Ik wil er ééntje.’
          ‘Rhona, lieverd, ze zullen waarschijnlijk wel een pain in the ass zijn – maar het zijn geen hondjes uit een asiel die je jezelf kunt toe eigenen,’ merkte ik droogjes op. ‘Hoe was je vakantie?’



    20 • Four years • Anarchistic musician • Outside • Valan & Nieves

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 21:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Yeshaya
    Alcoholic • Graffiti artist • boy • @ Danny •

    'Life is not a fairytale. If you lose your shoe at night,
    You are drunk..'





    Mijn kijkers gleden over zijn gezicht. Donkere lokken, bruine ogen en een licht stoppel baardje. Damn, ja hij was aantrekkelijk en dat was zeer gevaarlijk voor mij. Vooral als hij me expres vaker zo ging benaderen. Ergens had ik het dan ook onwijs ongepast gevonden wat hij met me deed, maar ergens voelde het wel fijn. Anders was mijn derde been niet omhoog gekomen. Misschien werd ik gewoon door rare dingen opgewonden. Echter kon je niet verwachten dat een zeventien jarige jongen dit allemaal al onder controle had – want ik had het niet. Helemaal niet zelfs. Nerveus beet ik dan ook op mijn lip, terwijl de geraas van de jongen over me hen kwam.
    ‘Hmm vreemd, ik zie nergens een naam op staan dus je kan evengoed v an mij zijn, maar oké als dat is wat je wilt. Hoe had ik moeten weten dat je er niet mee kon lachen? Hoewel me iets ‘kleins’ verteld dat je het toch wel fijn vond.’ Zijn lippen krulde zich uitdagend op, wat mijn wangen alleen maar roziger maakte. Oh dit was zo awkward. I blame you Julia.
    ‘Ik ben Daniel trouwens, wat is jouw naam, Naughty?’ Hij was weer dichterbij gekomen en na een korte knipoog blikte hij dan ook weer naar mijn kruis. Ik trok mijn tas er iets dichter tegenaan, hoewel het geschuur in mijn broek, niet bepaald behulpzaam was om mijn probleempje te verminderen. Fuck. Ik had toch geen viagra geslikt ofzo.
    ‘Tenzij je het me niet wilt vertellen? Zo bang dat ik werkelijk je aanrandden ofzo? Wat zielig.’ Lachte de jongen spottend, wat me toch boos liet fronsen.
    ‘Alsof tegen vreemde mensen aanrijden niet zielig is.’ In plaats van even spottend als hem zojuist te lachen, bleef ik nog behoorlijk gespannen. Hij leek me zo onaardig, maar hij rook goed en dat hielp niet bepaald. Evenals zijn licht volle lippen en zijn lichaamsfiguur. Niet dat ik hem in me aan het opnemen was, maar ik kon er niks aan doen dat ik té verlegen was om hem daadwerkelijk in zijn ogen aan te kijken. ‘Ik ben Alex – maar laat me nu met rust. Je hebt wat je wilt – oké dus.. dus houd je bek.’ Somde ik snel op, na mijn leugen. Ik draaide me dan ook snel om en liep een paar passen bij hem weg, voor ik op de grond ging zitten. Ik zetten mijn tas op de grond, iets wat minder raar eruit zag, dan toen ik net mijn tas voor mijn lul hield. Ik poogde het ding dan ook wat omlaag te drukken, door mijn broek heen, terwijl ik koortsachtig nadacht aan een remedie. Aan dingen die je walgelijk vind natuurlijk. Ratten, spinnen, poppen zonder ogen. Zoute popcorn en periods…. Tampons doordrenkt met bloed...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Valan "Val" Torcuil Dand


    21 • The King • 8 Years • Unintentional killing • Outside • Nieves, Rhona & Lennox

    ‘Ten eerste, ik had het tegen jullie beiden,' zegt Nieves en ik en Lennox wisselen een veelbetekenende blik uit. Ik grijns naar hem. ‘Ten tweede, nee, daar heb ik geen zin in, voor het geval het je nog niet opgevallen was.’ Ik voel Nieves hand op mijn rug en kijk haar kort in haar ogen aan met één duidelijk bericht: ga vooral zo door. Ik knipoog naar haar en moet lachen als Lennox zijn rook in de richting van Nieves' strenge bewaker blaast. ‘Mag ik al terug naar bed? Als iemand van jullie mij vergezelt... Of allebei...’
          ‘Hm... klinkt gezellig,’ zegt Lennox. ‘Wat jij?' Ik laat mijn hand kort over Nieves' kont glijden en haal mijn schouders op.
          'Daar zeg ik geen nee tegen en dat weet je,' zeg ik. Op dat moment worden we vergezeld en ik haal mijn hand van Nieves' achterwerk af. Ik neem een trekje van mijn sigaret en kijk op naar Rhona doe mij begroet met "King Kong". Ik trek een gezicht, niet goed wetende of ik nou blij moet zijn met deze nieuwe bijnaam. Ik moet echter wel lachen als ze Lennox nogal... enthusiast begroet. ‘Ach wat. Laat ik jou ook maar meteen even blij maken. Kom hier.’ Ook Nieves krijgt een kus en ik kan het niet laten. Ik pruil. Waar blijft die van mij dan? ‘En. Waar zijn die nieuwelingen? Ik wil er ééntje.’
          ‘Rhona, lieverd, ze zullen waarschijnlijk wel een pain in the ass zijn – maar het zijn geen hondjes uit een asiel die je jezelf kunt toe eigenen,’ merkt Lennox op en ik gooi mijn sigaret op de grond en trap deze uit. ‘Hoe was je vakantie?’
          'Lennox,' zeg ik op een zeurderig toontje, 'Rhona heeft me geen kus gegeven, mag ik er eentje van jou?' Ik leun tegen de jongen aan en steel nog een sigaret van hem, die ik vervolgens behendig opsteek. 'Mijn vakantie was ge-wel-dig,' zeg ik. 'Ik heb al mijn vrije tijd besteedt in de bibliotheek omdat ik gewoon heel erg graag meer wilde leren over alle fascinerende vakken die ik volg.' Ik laat mijn blikken langs alle nieuwelingen glijden en kantel mijn hoofd lichtjes. 'Ze zien er allemaal zo... braaf uit. Kunnen we niet zoiets doen als een... hoe heet dat ook alweer? Ontgroening voor ze organiseren? Misschien kunnen we ze allemaal in een isoleercel dumpen met één pistool en kijken wie het langste overblijft. Dan hebben we drie vliegen in één klap: iets om onszelf mee te vermaken, we hebben geen last meer van ze en we hebben een super interessant sociaal experiment voor... biologie of zo.' Het laatste zeg ik op een overdreven kakkerige toon.


    "This is how to be a heartbreaker."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    DANIEL SKYLER QUILL

    THE FOX, WITH YESHAYA




    ‘Alsof tegen vreemde mensen aanrijden niet zielig is.’ snauwde hij me gespannen toe waardoor ik hem enkel geamuseerd aankeek. De jongen had heldere groene ogen die ik facinerend vond, zeker omdat ik weet dat hij niet zo onschuldig was als zijn kijkers me beweerden. Echter kon ik deze niet zo goed bestuderen gezien hij mijn blik leek te meiden. Dan krijgen mensen eens aandacht van me, lijken ze weg te lopen. Wat een schande, nee echt. Haast iedereen op deze school leek me te mijden, maar he zo heb ik ook wel mijn status geplaats op deze school. Iedereen mocht weten wie ik was en wat ik heb gedaan, maar het is altijd leuker als mensen nog zo dom zijn om in alles te trappen dat ik hen verteld. Dat maakt de dingen veel ... interessanter voor mijn 'onderzoeken' laat ik het zo maar zeggen.
    ‘Ik ben Alex – maar laat me nu met rust. Je hebt wat je wilt – oké dus.. dus houd je bek.’zei hij licht aarzelend waarna hij enkele stappen bij me vandaan zette. Op mijn lip bijtend bekeek ik zijn handelingen even en rolde kort met mijn ogen waarna ik hem gewoon achtervolgde. Als hij weg liep dan moet ik maar naar hem toe gaan , right?
    Daarbij was ik wel eens benieuwd in hoeverre de jongen me al lijkt te kennen gezien hij al 'wist wat ik wil'. Dat weet ik 80% van de keren eigenlijk niet dus wilde zijn 'creatieve' mening hierover wel eens horen.Hij had zich op de grond gezet, iets wat hij beter niet had gedaan met mij in de buurt want voordat hij het goed en wel kon beseffen stond ik voor hem en ging zonder enige greintje schaamte op zijn schoot zitten, waardoor ik wel iets tegen mijn volle bibs voelde prikken, maar ik was het wel gewoon maten we maar zeggen. " Nou nou Alex, geen vaarwel kusje? Ik zou haast denken dat je me ontloopt want dat is nou niet wat ik wil." zei ik quasi beledigt en trok even een pruillipje. Mijn benen had ik langs weers zijde van de jongen waardoor hij niet van me kon ontsnappen en mijn gezicht was naar hem toe gericht. " Maar zeg eens, wat voor misdaad heb jij begaan dat je gezegend bent om dit shooljaar met mij door te mogen brengen." ik knipoogde even naar hem en grijnsde vervolgens. "Let me guess, diefstal? Drugs? Hmm nee je lijkt me geen junkie daar is je huid te gezond voor." mompelde ik eerder tegen mezelf dan tegen de jongen en liet mijn hand even over zijn wang gaan. Hey iedereen moest langs mijn keuring gaan, geen man of vrouw ging hier onderuit komen. Tenzij ze groter zijn dan mij en me inelkaar zouden beuken, dan hoefde ik het niet. Zonder de jongen echt privacy te gunnen kwam ik aan zijn zwarte haren, bekeek ik zijn juwelen en liet nu ook mijn hand onder zijn shirt gaan voor 'wetenschappelijk onderzoek'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Evelyn “Effie” Allaway
    HER ROOM || NEW || CAESER || EIGHTTEEN || OUTFIT
    no sunglasses

    there is no darkness like that of a confined space.
    it's darker than the inside of eyelids,
    and darker than the night.

    'Ik brand liever weg op een troon waar me druiven worden gevoerd dan dat ik een eeuwigheid brand in vuur. Ik ben zelfs bereid om mijn haar zo belachelijk lang te laten groeien.’
          Een harde lach rolde over Effie’s lippen. ‘Lieve schat, ik denk dat jij met een doping nog niet eens drie procent kans maakt om in de hemel te komen, laat staan dat ze je er druiven gaan voeren.’ Geamuseerd schudde ze met haar hoofd. ‘En je kan het altijd proberen met het lange haar, ik betwijfel echter dat je erg… charmant zal staan. De kans dat jij in de hemel komt is nog groter dan de kans dat lang haar jou staat.’ Ze wierp hem een plagerige grijns toe, die al snel verdween toen ze zag naar wat, of eigenlijk wie, Ceasar keek, en een wat knorrige opmerking kon ze niet laten.
          ‘Soa’s? Voor zover ik het weet heb ik mijn pik nog nergens in gestoken.’
          Effie haalde enkel haar schouders op en bleef nors voor zich uit kijken. Nog niet nee, maar het zou haar niet verbazen als het wel ging gebeuren. Niet dat zij echt het recht had om er iets van te zeggen, gezien zij eerder al iets met “Jesus-wannabe” deed. Maar in tegenstelling tot Ceasar, zou zij het wel erg vinden.
          Haar humeur sloeg opnieuw toen ze er achter kwam dat er in haar kamer een camera hing. Ceasar leek het niet veel uit te maken, en leek haast onverschillig dat het haar wat deed. Guess she was another name on his list after all… ‘Vast, ik heb geen idee. Daarbij ik weet zeker dat ze je niet vierentwintig-zeven gaan bekijken, ze hebben vast wel wat beters te doen. Desnoods gooi je er een shirt over heen.’
          ’Daar gaat het niet om,’ mompelde ze vermoeid. Ze negeerde zijn blik. ‘En als ik dat doe, dan gooien ze me vast in die verdomde isoleercel. Als ik nou gewoon mijn laptop had…’ Dan kon ze hun systeem hacken. Ze vroeg zich af hoe goed het beveiligingssysteem hier was. Helaas kon ze dat niet uittesten.
          Ceasar trok haar wel de kamer uit, it was something. ‘Zullen we kijken waar je hier aan sigaretten kunt komen? Blijkbaar is dat nog wel toegestaan en ik snak er naar eentje.’
          ’Je nieuwe vriend Wannabe-Jesus en zijn vrienden hadden sigaretten, ik denk we het hem zullen moeten vragen. Willen we die rich kids gelijk laten weten tho dat we iets van hun nodig hebben?’



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yeshaya
    Alcoholic • Graffiti artist • boy • @ Danny •

    'Life is not a fairytale. If you lose your shoe at night,
    You are drunk..'





    Een kleine rilling ging over mijn rug heen, bij mijn laatste hersenspinsel. Of misschien wel door Daniel, die blijkbaar nooit het woordje nee begrepen had.
    Ik had nog amper voor me kunnen kijken, of de jongen kwam op mijn schoot zitten. Zijn benen langs mijn lichaam, waar hij me tussen geklemd had.
    ‘Nou nou Alex, geen vaarwel kusje? Ik zou haast denken dat je me ontloopt want dat is nou net niet wat ik wil.’ Begon hij ietwat beledigt. Hij trok met zijn lippen een klein pruillipje op. Zijn lippen zaten gevaarlijk dichtbij en ondanks dat Daniel één van de grootste vreemde vogels op aard was die rond wapperde, had hij iets. Zijn schaamteloos gedrag en lichte dominantie.
    ‘Maar zeg eens, wat voor misdaad heb jij begaan dat je gezegend bent om dit schooljaar met mij door te mogen brengen?’ Vanuit mijn ooghoeken kon ik zien dat hij naar me knipoogde. Het enige wat ik kon doen was over zijn rug te blijven staren om te kijken of er niet iemand was die me wilde gaan redden. Liet iedereen me hier zo aangerand worden op het schoolplein – ik dacht was dit een safety-zone.
    ‘Let me guess, diefstal? Drugs? Hmm, nee je lijkt me geen junkie. Daar is je huid te gezond voor.’ Mompelde hij, zonder een antwoord te verwachten. Ik was dan ook niet van plan om hem te vertellen waarom ik hier zat - omdat ik hier absoluut niet hoorde. Ik had geen erge misdaden begaan. Vond ik. Daarnaast was het ook zo raar om meteen voorruit te komen als een ex-alcoholic. Of hoe je het voor nu moest noemen.
    Algauw gleed Daniels hand over mijn wang, wat toch wel vreemd voelde. Ik verwachtte dan op een of andere manier elk moment zijn lippen op die van mij, maar dat bleef uit. In plaats daarvan gleden zijn vingers door mijn haar, om het feit te verdoezelen dat zijn andere hand onder mijn shirt een weg poogde te banen. Daniel had in ieder geval zijn zin gekregen. Mijn groene kijkers haakte zich algauw in die van hem. Een ieder had waarschijnlijk Daniel allang weggeduwd, maar ergens voelde ik me wel gevleid door de aandacht. De huid die de jongen dan ook aanraakte onder mijn shirt, trok zich iedere keer gespannen samen, voor ze zich even loslieten en vervolgens hetzelfde riedeltje te herhalen.
    ‘Blijkbaar vinden mensen het niet zo leuk als je hun gebouwen mooier maakt met wat kleur.’ Redeneerde ik hard op. Daniel leidde me te erg af om gepaste leugens te verzinnen. Toch gaf ik ondanks dit gegeven niet op.
    ‘En I assume dat jij hier bent vanwege ongewenste handelingen met vreemde. Op deze wijze kom je nooit hier vandaan.’ tipvanfliplol Ik plaatste mijn hand op zijn borst en wilde de rare vogel van me af duwen, maar ik wist toch dat hij weer zo op me ging rollen. Niet dat ik begreep waarom. Normaal liepen mensen langs me heen, in plaats van op me af. Ik was dan ook een volger, maar ik had wel door dat als ik mezelf aan Daniel zijde zou scharen, ik niet zo veilig zou zitten hier als bij meer de echte alfamales. Ik wist nog niet wie dit was, maar daar zou ik wel snel achter komen. Dat deed ik altijd. Echter leek het me niet handig als ik de status had tot de boytoy van de jongens squad. Het was dan ook maar beter dat ik Daniel nu voor once en for all van me af schudden, al dan niet met daden dan met woorden.
    ‘Ik ben niet gay, dus ga naar je flikkervrienden ofzo. Misschien hebben die wel zin in je. Ik niet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ARES O'SHEA
    ««« ONLY THE GOOD DIE YOUNG »»»
    NEW | THE FIGHTER | UNDERGROUND BOXING | 20 | OUTSIDE | WITH TORAN


    Een lichte glimlach speelde rondoms Ares zijn lippen toen het meisje aangaf dat het geen pijn had gedaan. Blijkbaar had ze niet doorgehad dat hij ook niet daar op doelde, maar hij liet het maar voor wat het was. Twijfelachtig keek hij even om zich heen, zichzelf afvragend waar hij de komende weken zou verblijven. Hij wilde net aanstalte maken om verder te lopen aangezien hij dacht dat het gesprek afgelopen was toen de dame hem vroeg of hij nieuw was.
          Opnieuw gleden zijn donkere ogen over haar gezicht heen alvorens hij knikte. "Inderdaad, is het zo duidelijk te zien?" Ares hield zijn hoofd licht gekanteld waarna hij haar zachte hand aannam. "Aangenaam Toran," zei hij met een glimlach, "ik ben Ares."
          Hij grinnikte zachtjes toen ze hem de tip gaf om zich niet gek te laten maken hier. Een plagende blik rustte in zijn ogen toen hij antwoorde. "Hm, met deze bemoedigende woorden moet dat zeker goed komen."

          Dat er een zekere hiërachie op de school zou zijn had hij wel verwacht. Het verbaasde hem alleen dat hij er nu al voor gewaarschuwt werd. Achja, als het aan hem zou liggen zou hij er vrij weinig last van hebben. Het was niet alsof hij iets gaf om status en hij hoopte eigenlijk dat hij de tijd hier voornamelijk alleen zou doorbrengen. Hij was niet een groot fan van dit soort scholen, waarbij status alles was waar mensen om gaven. Bovendien had hij wel genoeg aan zijn hoofd en er was minstens een persoon hier die hij nog een bezoekje moest brengen. Goedschiks of kwaadschiks.
          Zijn ogen vonden weer die van Toran toen ze hem vroeg waarom hij hier zat. Het verbaasde hem niet dat ze het vroeg, iedereen hier had immers zijn ding. Hij had haar vraag eigenlijk aan de kant willen schuiven tot hij haar hoorde zeggen dat ze hem dan ook zou vertellen waarom zij hier zat.
          Zijn nieuwsgierigheid was gewekt. Want inderdaad, waarom zat het zo onschuldig ogende meisje eigenlijk hier?
          "Vooruit dan," sprak hij uiteindelijk. "Ik ben opgepakt voor underground kickboxing." Nonchalant haalde hij zijn schouders op. "Wat kan ik zeggen.. Het betaalde goed en ik had geld nodig." Zo had hij het ook verkocht bij de rechtbank. Dat het hem meer om de kick was gegaan en het machtsgevoel dat er bij kwam kijken was iets wat hij voor zichzelf had gehouden.
          "Your turn love."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • OUTSIDE • LENNOX & VALAN & RHONA

    'Hm... klinkt gezellig. Wat jij?' Ik grijns naar de twee jongens. Valans hand ligt op mijn achterwerk, maar zodra Rhona ons vergezelt om aapjes nieuwelingen te gaan kijken, haalt hij deze helaas weg. Ik pruil een keer naar de man maar ga er niet op door, want Rhona neemt de aandacht van mij over en geeft mij ook een dikke kus op mijn wang. Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden, maar ik kan niet zeggen dat ik de lichamelijk aandacht jammer vind. Ik glimlach zoetjes naar de jongens en zodra Valan een sigaret opsteekt en van deze een hijs neemt, pak ik het gretig van hem af om er zelf ook van te genieten. Ik houd van sigaretten en ik houd van lichamelijk aandacht, dus samen is dit een goede combinatie.
          Wanneer Valan voorstelt om de nieuwelingen in een hokje te stoppen en te kijken wie er als laatst overblijft, knik ik gretig. Ik zou het graag willen zien, want het is hier altijd dodelijk saai en ik heb na anderhalf jaar gewoon iets nodig om me te vermaken. Ik zit hier niet zo heel lang maar ik denk dat ik met alle eerlijkheid kan zeggen dat ik mijn reputatie wel naleef op het moment. Tevreden grijns ik naar de rest van het gezelschap en ik plaats mijn hand wederom op Valans rug. Die bewaker kan de pot op, vind ik, ik doe heus niets vervelends en tegen zijn zin. Hij zou er eerder in meegaan dan dat hij me zou weigeren, denk ik zelfs. Ik kriebel weer met mijn vingers over zijn onderrug heen en kom gevaarlijk dichtbij zijn mooie achterwerk, maar zo ver ga ik niet. Nu niet, want mijn bewaker staat zo dichtbij dat ik hem kan ruiken en hij zal het me niet in dank afnemen als ik in het openbaar mensen aanraak.
          'Ik verveel me,' pruil ik eventjes en ik neem nog een trek van de sigaret, waarna ik deze teruggeef aan Valan. Ik zou het niet erg vinden om met hem nu of straks in bed te belanden. Met Lennox ook niet, hoor, die twee samen zouden heel erg lekker zijn, denk ik zelfs. 'Zouden de bewakers het erg vinden als ik de nieuwelingen begroet met een knuffel?' voeg ik eraan toe en ik grijns. Ik weet hoe iedereen tegenover mijn lichamelijk kant aankijkt en dat is bij het merendeel niet positief.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rhona Jean Sheehy
    The dangerous one • Outside • Valan, Lennox, Nieves • Outfit

    [Quote] Be careful what you wish for 'cause you just might get it


    "Rhona, lieverd, ze zullen waarschijnlijk wel een pain in the ass zijn – maar het zijn geen hondjes uit een asiel die je jezelf kunt toe eigenen." Ik grinnik even en voel een ondeugende grijns op mijn gezicht glijden. Misschien dat hij dat nieuwe uitschot niet als honden beschouwt, maar ik voorspel dat deze nieuwelingen nogal eens flink van zich zullen afbijten. Dan is het beter ze meteen aan te lijnen en kort te houden. Hoewel ik zelf niks heb met hiërarchie heb ik gemerkt dat de rangorde op Delhaven wérkt. Valan en Maelyne mogen aan mij dan wel geen slaafs volgertje hebben, maar ze hebben hun functie. En iets in me zegt dat die noobs daar geen oor naar zullen hebben. Puppy's, als het ware.
    "Hoe was je vakantie?" Bij die vraag voel ik spontaan mijn mond droog worden en bij het idee dat ik er binnen enkele seconden daadwerkelijk ook antwoord op zal moeten geven slaat mijn hart een slagje over. Gelukkig kan ik op Valan rekenen om zijn nodige portie aandacht op te eisen, en daarmee de aandacht van mij af te leiden. Het is niet dat ik geen vertrouwen heb in Lennox, maar mezelf open stellen tegenover hem, wat betreft dingen zoals mijn familie... Enkel als het echt moet. Het zijn geen onderwerpen waar we vaak over spreken en dat wil ik liever zo houden.
    Vol afgrijzen luister ik naar het voorstel van onze zelfverklaarde koning. Hij vergeet alle heerlijke mogelijkheden die momenteel voor ons open liggen. Deze nieuwelingen hebben namelijk geen enkel besef van wie wij zijn en hoe we in elkaar zitten. Natuurlijk zullen ze vast geen oprecht welkomstcomité verwachten maar hier en daar zitten er zeker specimen tussen die nog zo kneedbaar zijn als was. Ik vind dat nu het moment is om het ijzer te smeden en te -
    "Zouden de bewakers het erg vinden als ik de nieuwelingen begroet met een knuffel?" grijnst Nieves naast me.
    "Zie je, Valan," grinnik ik op mijn beurt. "Zij snapt het." Ik ga op het uiterste van mijn tippen staan, waarbij ik mezelf moeten ondersteunen aan zijn arm om niet achterover te vallen, en druk het kusje waar hij net zo om stond te pruilen op zijn wang. Eens ik terug met beide voetjes op de grond sta verduidelijk ik waarom ik het idee van Nieves een strak plan vind.
    "Bekijk het zo; je leert een hond," bij het laatste woord kijk ik met een triomfantelijk glimlachje in de richting van Lennox, "misschien wel een kunstje of twee als hij bang van je is, maar pas als hij je vertrouwt zal hij die kunstjes met veel plezier uitvoeren." Als we deze nieuwelingen voor onze kar willen spannen, zo ver willen krijgen dat ze ons vuile werkjes voor ons op knappen dan zullen ze eerst en vooral het gevoel moeten hebben dat ook wij iets voor hen kunnen betekenen. Tenslotte zal een hond nooit de hand die hem voedt bijten. Oké, Rhona. Nu stoppen met de spreekwoorden.
    "Had je nu al iemand op het oog, Nieves?" vraag ik, nieuwsgierig. Ik laat ondertussen zelf ook mijn oog over de arme stakkers glijden en pauzeer even bij een gezicht dat me vaag bekend voorkomt. Maar ik kan hem niet meteen plaatsen. Ik besluit er niet teveel aandacht aan te schenken. 't Is niet alsof ik van plan ben aan te pappen met één van die schooiers. Stilletjes laat ik mijn ogen over Lennox' lichaam glijden. Vergeet het, Rhona, the boy's bad news.


    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 17:55 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    DANIEL SKYLER QUILL

    THE FOX, WITH YESHAYA


    De jongen onder me leek zich nog ongemakkelijk te voelen, maar leek zich iets te kunnen ontspannen wat me wel intrigeerde, had ik iets los weten te prutsen bij de jongen. Nieuwsgierig en nog steeds met de scheve grijns om mijn lippen keek ik hem aan. ‘Blijkbaar vinden mensen het niet zo leuk als je hun gebouwen mooier maakt met wat kleur.’ Zei Alex die kort zijn groene ogen in die van mij gepriemd had. ‘En I assume dat jij hier bent vanwege ongewenste handelingen met vreemde. Op deze wijze kom je nooit hier vandaan.’ Hij had zijn hand tegen mijn borst geplaatst klaar om me weg te duwen, maar deed dit niet waardoor ik hem even vragend aankeek, maar toch weer geamuseerd de jongen wist aan te kijken. "Hmm close, maar nee daar zit iemand anders hier voor vast." lachte ik Alex niet mijn verhaal vertellend, want waar is de fun van dat? Nee als de jongen interesse naar me had dan moest hij het zelf maar uitvogelen.
    ‘Ik ben niet gay, dus ga naar je flikkervrienden ofzo. Misschien hebben die wel zin in je. Ik niet.’ siste hij me nog toe waardoor ik even met mijn ogen rolde. " Wie zegt dat ik gay ben hmm? " ik blikte even naar zijn hand die hij nog steeds op mijn borst had, wat me dus weerhield om dichterbij te komen. Echter zag ik vanuit mijn ooghoeken dat een bewaker naar ons toe liep waardoor ik dan maar besloot om de jongen zijn zin te laten hebben. Voor nu.
    "Maar spreek jezelf niet tegen, ik voel je wel tegen mijn bumm hoor." knipoogde ik nog voordat ik opstond en mijn broek afklopte. Ik zette enkele stappen weg van Alex en keek vanaf een afstandje toe of de bewaker ons nog in de gaten hield. "Jammer dat we geen kamergenoten zijn, dan had ik je misschien weel het één en ander kunnen leren." grinnikte ik nog speels.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lennox Andrew Dunbar
    “I'd probably still adore you with your hands around my neck.”



    Lennox,' zei Valan op een zeurderig toontje, ‘Rhona heeft me geen kus gegeven, mag ik er eentje van jou?’ Ik keek Valan met een opgetrokken wenkrbauw aan en schudde mijn hoofd.
          ‘Als ik misschien nog wat meer op heb,’ zei ik en lachte zachtjes. Valan leunde wat tegen mij aan en nam zonder te vragen nog een sigaret uit mijn pakje. Een protesterend geluidje verliet mijn lippen.
          ‘Mijn vakantie was ge-wel-dig. Ik heb al mijn vrije tijd besteedt in de bibliotheek omdat ik gewoon heel erg graag meer wilde leren over alle fascinerende vakken die ik volg.’ Ik lachte schamper. Vást. ‘Ze zien er allemaal zo... braaf uit. Kunnen we niet zoiets doen als een... hoe heet dat ook alweer? Ontgroening voor ze organiseren? Misschien kunnen we ze allemaal in een isoleercel dumpen met één pistool en kijken wie het langste overblijft. Dan hebben we drie vliegen in één klap: iets om onszelf mee te vermaken, we hebben geen last meer van ze en we hebben een super interessant sociaal experiment voor... biologie of zo.’ Ik gooide mijn sigaret weg en grijnsde geamuseerd, net zoals Nieves.
          ‘Ik verveel me pruil. Zouden de bewakers het erg vinden als ik de nieuwelingen begroet met een knuffel?’ Ik grinnik en blik even naar Nieves bewaker, die haar nog steeds met Argusogen in de gaten hield.
          ‘Iets zegt me dat ze dat inderdaad een probleempje zullen vinden,’ zei ik met een zacht lachje, ‘niet dat-dat je zal tegenhouden, of wel soms?’ Rhona begon weer over de newbies te praten alsof het een stelletje honden waren.
          ‘Had je nu al iemand op het oog, Nieves?’
          ‘Pas op hoor, Nieves. Anders worden ik en Valan nog jaloers.’ Ik knipoogde naar haar. Rhona stond mij te bekijken en dat had ik heus wel door, dus blikte ik even kort naar haar en grijnsde scheef. ‘Rhona heeft volgens mij geen newbie op het oog.’



    20 • Four years • Anarchistic musician • Outside
    Valan, Nieves & Rhona


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Loraine Wilsson.


    "violence can't be fought with violence, but it can be fought with a violent kind of love."
    |The Lover/Liar | 19 | two and a half year | with Julia & Freya|

    'Laten we zeggen dat ik in ieder geval nog even mijn grootste hobby heb kunnen uitvoeren.' zei Julia en ik trok nieuwsgierig een wenkbrauw omhoog. Hobbies waren zeker een interessant onderwerp als je op deze school terecht was gekomen naar mijn mening.
    'Ik ben Julia.' zei het meisje en ik glimlachte naar haar. 'Dus zit je hier al langer? Want in dat geval wil ik graag alle juicy roddels weten.' Ik lachte. Twee en een half jaar kon wel beschreven worden als 'wat langer' dacht ik zo.
    ”Juicy roddels, hm?” hoorde ik een ander meisje zeggen. “Daar wil ik meer van horen, als jullie het tenminste niet erg vinden dat ik er bij kom staan..”
    Ik keek haar even met een schuin hoofd aan. ik had geen idee meer hoe ze heette. Misschien was dat sowieso mijn probleem. als mensen niet interessant genoeg of belangerijk genoeg waren voor mij, dan was ik hun naam binnen no time vergeten.
    "Tuulijk niet. Aangenaam Loraine," glimlachte ik. "Roddels genoeg op Delhaven, maar kijk uit voor de bewakers, nobody likes a snitch," waarschuwde ik onze nieuwelingen. Als er een snitch was, was ik het wel. Alles om mezelf te redden en een wit voetje te halen bij de bewakers en de schoolleiding. Ik was er niet altijd even trots op, maar je moest iets toch? Of niet dan? Soms moest je gewoon even egoïstisch zijn.
    "Valan daar," ik knikte in zijn richting, "kan dingen voor je regelen, maar hij wil er meestal wel iets voor terug." Meteen maar mensen een beetje wegwijs maken. "Welke vakken hebben jullie allemaal?" vroeg ik nieuwsgierig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yeshaya
    Alcoholic • Graffiti artist • boy • @ Danny •

    'Life is not a fairytale. If you lose your shoe at night,
    You are drunk..'





    De hand op zijn borst, leek toch als een barricade te werken. Hij kwam dan ook niet dichterbij, hoewel ik wel kon merken dat hij dit gewild had. Mijn adem ging dan nog steeds onregelmatig, terwijl mijn ogen weer afgedwaald waren naar mijn hand. Ik wist niet wat het was. Ik was eenmaal aangetrokken tot badguys. Als ik dit niet gedaan had, was ik hier misschien ook wel helemaal nooit geweest. Ik zag de jongen even naar achter kijken, waar ik zijn blik volgde. Een man met een uniform kwam aangelopen, wat Daniel meteen van me af liet springen. Ikzelf gooide dan ook snel een tas op mijn schoot. Nee, Daniels ‘behulpzaamheid’ had niet geholpen en dat had hij door ook.
    ‘Maar spreek jezelf niet tegen, ik voel je wel tegen mijn bum hoor.’ Knipoogde hij naar me, wat mijn blos alleen maar roder deed worden. Iets wat al makkelijk ging met de bleke wangen die ik bezat.
    Gelukkig had ik even rust, door de bewaker, waar Daniel door afgeleid was. Ik kon weglopen, maar ik wist eigenlijk niet zo goed waarheen. Mijn kamer kon ik wel gaan zoeken – maar met mijn oriëntatie vermogen zou ik ongetwijfeld gaan verdwalen.
    ‘Jammer dat we geen kamergenoten zijn, dan had ik je misschien wel het één en ander kunnen leren.’ Grinnikte de jongen, wat me iets ongemakkelijk op mijn billen weg deed schuiven.
    ‘Kan je ook even iets minder vol val jezelf zijn, wat je net voelde – dat kwam helemaal niet door jou hoor. Like I said, ik keek naar een foto van mijn vriendin.’ Loog ik, terwijl ik mijn hand door mijn donkere lokken haalde. Een gespannen stilte heerste er – vooral omdat ik mezelf net voorgesteld had als een ‘Alex’ voor hem. Daniel sliep niet met een Alex op de kamer, omdat ik hem net verzonnen had. Straks sliep hij wel met een ‘Yeshaya’ op de kamer en dan zou hij erachter komen dat ik naar hem gelogen had. Ik begon weer met mijn nagels in mijn handpalmen te jeuken, terwijl ik weer even op keek naar de enige gids die ik nu had – en blijkbaar al de kamerindeling wist. Please let it not be me. Dat zou echt te cliché zijn.
    ‘Is hier nog eigenlijk een plek om te pissen ofzo – of moeten jullie het hier altijd in jullie broek doen.’ bromde ik nors, voor ik op stond, maar mijn tas nog stevig voor een bepaalde plek hield.
    ‘Daarnaast, don’t please yourself door te denken dat ik wat van jou kan leren. Ik heb genoeg ervaring van mijzelf.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Ceasar Johnny Adamowicz


    Zo te zien vond Effie het erg grappig dat ik in de hemel probeerde te komen wat ze wel erg hars over liet komen. ‘‘Lieve schat, ik denk dat jij met een doping nog niet eens drie procent kans maakt om in de hemel te komen, laat staan dat ze je er druiven gaan voeren. En je kan het altijd proberen met het lange haar, ik betwijfel echter dat je erg. . . charmant zal staan. De kans dat jij in de hemel komt is nog groter dan de kans dat lang haar jou staat.’
    Toen we in haar kamer aankwam sloeg de stemming echter om.
          ‘Daar gaat het niet om,’ mompelde ze vermoeid terwijl ze mijn blik streng bleef negeren. ‘En als ik dat doe, dan gooien ze me vast in die verdomde isoleercel. Als ik nou gewoon mijn laptop had. . .’ Ik rolde met mijn ogen voor ik haar schouders vastgreep, ‘je begrijpt dat we mede door die verdomde laptop van jou hier zitten, dus als je die laptop nu had zou je het alleen maar erger maken.’
    Nadat ik haar de kamer uit had getrokken leunde ik tegen de muur aan, ik was toch nog wel vermoeid van de trip hier naar toe en zou het liefst nu al in mijn bed duiken.
          ‘Je nieuwe vriend wannabe-jezus en zijn vrienden hadden sigaretten, ik denk dat we het hem zullen moeten vragen. Willen wij die rich kids gelijk laten weten dat we iets van hun nodig hebben?’
    Haast automatisch schudde ik mijn hoofd maar dat was meer zodat we niet naar hen toe hoefden, ik had namelijk niet het gevoel dat ze ons leuk gingen vinden. Dat was voor mij geen enkel probleem, maar gezeik op de eerste dag liet ik liever nog even achterwege.
          ‘Laat het maar zitten,’ mompelde ik, ‘er zijn vast meerdere mogelijkheden.’ Ik beet op mijn lip en speelde met mijn vingers waar normaal gesproken ringen om heen zouden zitten, dit keer wist ik niet zo goed wat ik met mezelf aan moest. Ik zat hier zeker nog wel een tijdje maar een goed gevoel had ik er niet over.
    Al die regels en al die controle– ik had misschien nog wel liever naar de gevangenis gegaan.
          ‘Zeg Effie, wat zou jij nu doen als we onze vrijheid nog hadden? Of nee. . .’ Ik corrigeerde mijn vraag haast gelijk, ‘wat zou jij doen als wij nu samen waren? En dan moet je even die stomme camerabewaking vergeten.’ Ik leunde wat naar haar toe en glimlachte zwakjes, ik was erg benieuwd wat ze zou zeggen want een fout antwoord was er in dit geval niet.



    Everything is illuminated by the light of our past.