• MISBEHAVYNG

    Welkom op Delhaven, de boarding school waar rijke, misdragende studenten naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. De school is gelegen in een afgezonderd gebied in het hoge noorden van Schotland en het is ook niet een normale boarding school. Een luxe gevangenis is wat het vaak genoemd worden onder de leerlingen. De leerlingen die naar deze school gaan, zijn verplicht er minstens een jaar te verblijven. De groep die al op deze school verblijft, zit er vaak al enkele jaren en zijn in de meeste gevallen ook bevriend met elkaar.
          Tot voor kort waren de enige leerlingen op deze school rijke, misdragende tieners, maar voor het nieuwe jaar is er een aanpassing gemaakt. Bij het beginnen van het nieuwe schooljaar zullen rijke tieners vergezeld worden door minder welvarende tieners. De school heeft een deal gesloten met de Schotse rechtbank, waardoor deze tieners ook een kans hebben om hun leven te beteren. Het enige verschil: de ouders van deze minder welvarende tieners hebben geen cent hoeven uitgeven. Dat de leerlingen op deze school niet perfect zijn, is algemeen bekend. Echter, achter de muren van Delhaven vindt vaak meer plaats dan de typische tienerdrama en met de komst van de nieuwe leerlingen zal dit alleen maar verergerd worden. Of juist niet?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "My head is a very dark place."




    ROLLEN
    dit is niet het maximum aantal rollen, er zal meer bijkomen zodra er vraag naar is.

    rijke leerlingen [4/5] (MEISJES VOL)
    Valan Torcuil Dand • The King {Vito Basso} || Bathsheba [1.2]
    Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant {Alex Turner} || Eyndius [1.1]
    Nolan Reed Bennett • status {Adam Gallagher} || Sobral [1.5]
    Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One {FC} || Sobral [1.7]
    Maelyne Emeriche Lexington • The Queen {Nastya Kusakina} || Marlow [1.7]
    Nieves Isabela Flores • The Princess {Luma Grothe} || Gareth [1.3]
    Toran Catherine Frazier • The Sweetheart {FC} || Sobral [1.3]
    Rhona Jean Sheehy • The Dangerous One {Amy Adams} || Obeah [1.7]
    Loraine Wilsson • The Liar {Amelia Zadro} || Phorthos [1.8]

    arme leerlingen [1/3]
    Ares O'Shea • The Fighter {FC} || Sempre [1.6]
    Julia Acadia Fraser • Just there {FC} || GreenIight [1.4]
    Freya DeLuna • status {FC} || Nerha [1.5]
    Lydia Ophelia Collins • status {Bridget Satterlee} || Sunrises [1.4]
    Lyall Alith Taggart • status {Whitney Suelflohn} || Eyndius [1.8]


    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: (16 - 21)
    Geslacht:
    Status:
    Soort misdaad:
    Hoelang al op school? (het is mogelijk dat iemand er slechts enkele maanden zit, want het gebeurt regelmatig dat iemand in het midden van het jaar er naartoe gestuurd wordt)
    Innerlijk: (onthoud: de mensen op deze school zijn echt geen lieverdjes, van die lieve, "onschuldige" jongens en meisjes mogen wel, mits er een hele goede reden voor is waarom ze hier zijn)
    Uiterlijk: (& FC)
    Vakken:
    Welke sport? (de leerlingen moeten verplicht een sport kiezen)
    Extra:
    Relaties:


    (NIET-)TOEGESTANE MISDADEN
    Ondanks dat de tieners die hier naartoe gestuurd worden een redelijke misdaad hebben begaan, zitten er wel grenzen op. Iemand die een persoon (of meerderen) met voorbedachte rade om het leven heeft gebracht zal onder geen enkele voorwaarde op deze school terechtkomen. Dit betekent dat mensen die veroordeeld zijn voor doodslag of een ander voorval waarbij het slachtoffer is overleden, maar waar het niet (volledig) opzettelijk de bedoeling was om het slachtoffer te doden er wel terecht kunnen komen. Desalniettemin is dit uitzonderlijk.
          Qua misdrijven omtrent seksuele handelingen zitten er ook grenzen. Zo worden ook verkrachters onder geen enkele voorwaarde toegelaten op deze school. De maximum wordt hier gezet op het aanranden van anderen. Bij misdrijven die onder fysiek geweld vallen is de grens mishandeling dat dood tot gevolg heeft, zoals al eerder besproken is. Voor misdrijven als overvallen geldt dat het een kleine tot gemiddelde overval moet zijn. Daders van overvallen op een grote bank zullen naar een echte gevangenis gestuurd worden. Daders van overvallen op een lokale winkel kunnen hier terechtkomen.
          Verdere misdrijven die wel toegestaan zijn, zijn het dealen van drugs, vernielingen van commerciële (winkels, kantoorpanden) en/of particuliere gebouwen (huizen, flats), het regelmatig betreden van verboden gebieden, rijden onder invloed/minderjarig rijden, verstoring van de openbare orde, diefstallen, etcetera.

    Gelieve om goedkeuring te vragen voor het kiezen van een bepaalde misdaad, zodat niet iedereen met dezelfde misdaden komt. Heb je een idee voor een misdaad dat niet bij het bovengenoemde staat, vraag het dan even in het topic of in mijn (Marlow) GB/PB.

    AL GECLAIMDE MISDADEN
    Lennox • een illegale gig die drastisch uit de hand was gelopen (vernielingen, gevechten, provocerend gedrag).
    Valan • mishandeling, met een ongeplande moord tot gevolg en enkele overige incidenten met mishandeling, drugs en alcohol.
    Toran • chantage van rijke ouderen, het chanteren van een zakenpartner van haar vader voor geld.
    Julia • het illegaal downloaden van films en series en deze doorverkopen op een redelijk bekende site / streamen op iets dergelijks als Popcorn Time.
    Yeshaya • iets omtrent graffiti spuiten, nog niet helemaal bekend.
    Lydia • in een beruchte bende zitten en hierdoor betrokken raken bij meerdere misdaden, tot dat ze betrapt is.
    Daniël • diefstal van officiële schooldocumenten (bijvoorbeeld landelijke examens) en het manipuleren van leerkrachten.
    Caesar • aanstichter van een steekpartij zijn, iemand opzettelijk verwonden met een mes, frauderen met fake ID’s.
    Finley • het opzettelijk brandstichten.
    Freya • mishandeling, winkeldiefstal en bij haar laatste inbraak uit schrik iemand neergestoken.
    Ares • underground fighting/boxing.
    Camilo • verkeersongeluk onder invloed van alcohol
    Maelyne • kleptomanie, het regelmatig stelen in dure winkels, het brein achter/het plegen van overvallen op gemiddelde winkels (zijn).
    Effy • het hacken van creditcard data van banken en beveiligingssystemen van banken en bedrijven.
    Meredith • een bedrijfje hebben waar ze wordt betaald door concurrenten van bedrijven/banken om gegevens te hacken en deze aan hen door te spelen.
    Rhona • fraude, de opbrengsten van een benefietavond verduisterd en ingebracht in zusterondernemingen van het familiebedrijf om die op deze manier te kunnen witwassen.
    Loraine • (sexual) blackmailing.
    Jingyuong • geclaimd: iets omtrent joyriding, nog niet helemaal duidelijk


    EXTRA INFORMATIE LEERLINGEN
    Om op deze school terecht te komen moeten, naast dat de ouders het geld hebben om de school te betalen, leerlingen aan verschillende eisen voldoen. De belangrijkste is hierbij dat de delinquenten vooraf aan hun misdaad geen of een heel klein strafblad hebben. Het moet duidelijk zijn dat vooraf aan het begaan van de misdaad ze nog het goede pad bewandelde.
          Verder moeten de delinquenten nuttig zijn voor de toekomst, dit houdt in dat ze goede cijfers hebben, een hoog gemiddelde en een duidelijk beeld wat ze naar hun middelbare school wilden doen. Het is prima als ze op school ruziemakers, oproerkraaiers, pesters of juist de aanvoerder van het sportteam van hun school en/of de meest geliefde leerling op school waren. Deze eisen gelden ook voor de nieuwe, arme studenten.
          De leeftijden op deze school gaan van 12 tot 21. Om de jongere leerlingen niet beïnvloedt te laten raken door de oudere leerlingen, zitten ze op twee verschillende delen van de school. De leerlingen van 12 tot 15 jaar bevinden zich in de linkerhelft en de leerlingen van 16 tot 21 jaar zitten in de rechterhelft. In deze RPG zal alleen gefocust worden op de oudere helft.
          Rijke tieners die een andere nationaliteit (lees: wonend in een ander land dan Schotland) hebben, zijn ook toegestaan op deze school. Desalniettemin zal het grootste aandeel van de leerlingen op die school op Schotse bodem wonen. Tieners die naar deze school willen, maar in een ander land wonen moeten aan dezelfde soort eisen* voldoen en daarnaast een voldoende beheersing van de Engelse taal hebben. Ook is goedkeuring hebben van de rechtbank uit het desbetreffende land verplicht.

    *Dit heeft te maken met dat de schoolsystemen in elk land verschillend zijn, voor bijvoorbeeld Amerikaanse studenten zou het betekenen dat ze een hoog GPA nodig hebben en voor Nederlandse studenten zou het betekenen dat ze met hun cijfers aan de eisen van buitenlandse universiteiten voldoen.


    INFORMATIE OVER DE VAKKEN
    Zoals elke school heeft ook deze school de standaard vakken. Verplichte vakken die iedereen moet volgen zijn Engels, wiskunde en lichamelijke opvoeding. Verder mogen ze hun eigen vakken kiezen, hierbij kunnen ze kiezen uit: geschiedenis, economie, aardrijkskunde, biologie, scheikunde, natuurkunde, informatica, muziek en tekenen. Omdat het geen standaard school is, bestaan er ook andere vakken. Zo is iedereen verplicht om een opvoedcursus te volgen dat betrekking heeft op hun gepleegde misdaad. In de meeste gevallen zijn dit privégesprekken/sessies met een psycholoog, maar soms is het ook met een kleine groep. Daarnaast hebben ze ook minstens een keer week lessen waarin de leerlingen wordt opgedragen hoe ze een goed persoon moeten zijn en wordt hun geleerd hoe ze zich in de buitenwereld moeten gedragen.
          De school heeft geen jaarlagen, je zit of in de les met mensen van 12 tot 15 jaar, of met mensen van 16 tot 20 jaar oud. Sinds 21 de maximumleeftijd is voor een leerling om op deze school te verblijven, krijgen zij een aparte behandeling. Dit komt omdat deze gevallen nog minder dan een jaar hebben om zich te veranderen en anders alsnog in de gevangenis belanden. Hun dagen bestaan uit vakken die betrekking hebben op de vervolgstudie die ze mogelijk zouden willen doen en daarnaast veel therapieën en gesprekken. Dit betekent dat je tot dat je 22ste verjaardag nadert op deze school mag zitten.
          Als laatste hebben we nog de sportmogelijkheden. De school beschikt over verschillende sportfaciliteiten. Zo kunnen de leerlingen atletiek beoefenen, maar er is ook een zwembad, waar de leerlingen verschillende zwemsporten kunnen beoefenen. Ook is er een optie om je agressie eruit te boksen. Verder is er ook een zaal waar verschillende balsporten beoefend kunnen worden, waaronder basketbal, voetbal en volleybal.


    DE SCHOOL & OMGEVING
    Zoals eerder gezegd bevindt de school zich op een afgezonderd gebied in het noorden van Schotland. De school neemt flink wat ruimte in. Ondanks dat het bestempeld wordt door leerlingen als een luxe gevangenis, heeft het - de hekken die om het hele gebouw en de sportvelden heen staan en de tralies voor de ramen niet meegerekend - niet veel weg van een gevangenis. Het ziet er zowel van de buitenkant als de binnenkant uit als een luxe kostschool. Verder zitten ze in een hele groene omgeving, tussen bossen en bergen in.
          De slaapkamers bestaan uit twee bedden, een kledingkast waar ze hun kleding kunnen opbergen, een boekenkast voor hun boeken, twee tafels met stoelen om hun werk op te doen en verder nog voor elk bed een nachtkastje. Van huis meegenomen decoratie is niet toegestaan. De leerlingen slapen ook altijd met z’n tweeën op een kamer. Dus twee vrouwen of twee mannen. Ook slapen de vrouwen en mannen in afgezonderde ruimtes van elkaar. Verder heeft de school ook een grote eetzaal en er wordt van de leerlingen verwacht dat iedereen op hetzelfde tijdstip komt eten.
          Als laatste bevinden zich er in de school een gedeelte waar zich de isolatiecellen bevinden. Dit is in de verdieping onder de begane grond. Hier komen de leerlingen terecht wanneer zij regels overtreden hebben. De tijd dat een leerling geïsoleerd van de rest wordt berekend op de ernst van de overtreding. Het maximale is een week. Ook wordt deze ruimte dag en nacht bewaakt en is het verboden toegang voor leerlingen.


    SCHOOLREGELS
    ♕ Alcohol en drugs zijn ten strengste verboden.
    ♕ Alles wat scherp is en mogelijk verwondingen kan veroorzaken moet ingeleverd worden.
    ♕ Telefoons en ander elektronisch (en huishoudelijk) apparatuur van huis af, moet - mits meegenomen - ingeleverd worden. Dit geldt dus ook voor voorwerpen als krultangen en stijltangen voor de vrouwen.
    ♕ Meiden en jongens mogen bij elkaar op de kamer, maar de deur moet dan verplicht open blijven.
    ♕ Er wordt gezamelijk gegeten. Om 7:00 ontbijt en om 19:00 avondeten. Je lunch moet je zelf regelen.
    ♕ Eten van huis af moet terug meegenomen worden, je mag alleen het eten hebben dat op Delhaven geserveerd wordt.
    ♕ Je moet minstens twee uur per dag aan je schoolwerk bezig zijn.
    ♕ Je moet minstens twee keer per week een van de mogelijke sporten beoefenen.
    ♕ Zonder toestemming mag je niet het gebouw uit, je moet dus toestemming vragen om een van de sportfaciliteiten te bezoeken.
    ♕ Om 22:00 is iedereen op zijn kamer en is het stil.
    ♕ Slecht gedrag, ruzies, gebruik van fysiek geweld is verboden en wordt zwaar bestraft.
    ♕ Leerlingen mogen alleen op plekken komen dat ook voor leerlingen bedoeld is, dus de isolatie ruimtes, de keuken, de slaapruimte voor de leraren/bewakers zijn verboden toegang.
    ♕ Ondanks dat de leerlingen geen uniform hebben en hun eigen wardrobe mogen hebben, betekent dit niet dat iedereen zijn of haar bontjassen mee mag nemen. Er wordt van je verwacht dat je dezelfde kleding meerdere dagen in een week aantrekt (ondergoed niet meegerekend). Vies of niet.



    "How to kill someone: kiss them once and never again."




    REGELS
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is geen maximum aantal personages, maar houdt het verschil tussen arm en rijk gelijk, het liefst meer rijken dan arme personags
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Een post moet minimaal 300 woorden bevatten.
    Cheryl (en wij: Matty, Lisa en ik) openen de topics.
    ♕ Geen ruzie OOC, in de RPG is het natuurlijk wel toegestaan.
    ♕ 16+ mag, maar zet er een waarschuwing boven.
    ♕ Off-topic graag in het praattopic.
    ♕ Niet zonder toestemming personages van anderen bespelen.
    ♕ Vooraf afgesproken relaties zijn toegestaan, mits het niet liefdesrelaties zijn of iets anders dat ervoor zorgt dat twee personages alleen maar met elkaar bezig zullen zijn.


    LINKS
    • linkje naar het praattopic
    • linkje naar het speeltopic
    • linkje naar het rollentopic
    Lay-out ©Lizor.
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 16:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rhona Jean Sheehy
    The dangerous one • Fraude & embezzlement • Dress with brooch, shoes & hairstyle • Talking to Ares

    [Quote]A bored woman is a dangerous thing


    Ik moet zachtjes lachen om de bijnaam die Schwarzenegger op zijn beurt voor mij verzint, simpelweg omdat hij allesbehalve origineel is. Het is er eentje die ik vroeger vaak moest horen in pubs, op benefietavonden en bij sportgelegenheden, door mannen die dachten dat ze grappig waren en me om hun vinger konden winden. In die gevallen moest ik nog veel harder lachen dan nu.
    Uiteindelijk lijkt bij de spierbundel het muntje te vallen dat hij zijn handen helemaal niet nodig heeft om me mijn potlood terug te kunnen geven en geeft hij er met zijn voet een trap tegen waardoor het netjes weer in mijn richting komt gerold. Ik schenk hem een lieve glimlach, terwijl mijn ogen de details van zijn gezicht verkennen. Hij ziet er niet eens zo slecht uit, verzorgd zelfs - voor een arme luis. Aan zijn neus te zien heeft hij wel al flinke klappen te incasseren gekregen. Een overlever dus. Ik ben geïntrigeerd.
    Met een ondeugende grijns op mijn gezicht haal ik mijn ogen bij hem vandaan en laat ze over de vloer glijden, tot ze mijn potlood gespot hebben. Ik buig me verder naar beneden om het op te rapen en negeer daarbij de blik van de leerkracht die ik op mijn rug voel branden. Als je het mij vraagt had die man liever les gegeven aan een stel poppen die zich niet kunnen bewegen, laat staan (tegen)spreken. Hij eist discipline van ons kant maar mist de passie voor zijn werk. Die twee gaan niet samen, als je het mij vraagt. Maar wat weet ik nu van lesgeven, niet waar?
    Wanneer ik weer overeind kom wordt ik halverwege alweer gehinderd, wil ik Schwarzenegger geen kopstoot geven - en dat wil ik niet, één blauw oog (al is het ondertussen een práchtige tint okergeel uitgeslagen) is meer dan voldoende, dankjewel. Vragend, benieuwd naar zijn opzet hierachter, kijk ik de nieuweling aan.
    "Wat lijk je veel op Doughall." Mokerslag. Ik voel het bloed uit mijn gezicht weg trekken terwijl elk spoortje van een vrolijke uitdrukking langzaam maar zeker van mijn gelaat weg ebt. Stilzwijgend staar ik de vreemdeling in de ogen terwijl mijn hersenen zich zowat breken over de vraag of ik deze man al eerder zou moeten gezien hebben. Tranen prangen, smekend om gelaten te worden maar ik vertik het, niet hier. In mijn vuist voel ik mijn potlood doormidden breken. Ik slik een keer moeilijk en kantel mijn hoofd een beetje terwijl ik probeer om mijn emoties onder controle te houden. Seconden tikken inmiddels voorbij maar voelen als eeuwen en even schiet de gedachte dat dit wel een scène uit een slechte b-klasse film lijkt. Met een diep teug adem laat ik opnieuw een masker van bravoure op mijn gezicht glijden, zonder mijn blik van Schwarzenegger af te halen.
    "Maar dan natuurlijk wel veel knapper," antwoord ik met een schuine grijns. "Het spijt me, maar heeft Dougie je ooit aan me voorgesteld? Normaal vergeet ik nooit een knap gezicht..." Er gaan nog zoveel meer vragen door mijn hoofd, maar ik weet dat ik ze niet allemaal tegelijk kan stellen. First things first.
    "Juffrouw Sheehy," onderbreekt de stem van de leerkracht mijn gesprek.
    "Yes, darling?" antwoord ik terwijl ik hem met een onschuldige blik aankijk. Ik draai een lok haar van mijn staart om mijn vinger om mijn toon nog wat meer kracht bij te zetten.
    "Het spijt me uw onderonsje te moeten storen maar u stoort de les." Ik trek een wenkbrauw op en kijk een keer om me heen. Het lijkt me niet dat iemand last had van mij, maar die arme kerel heeft natuurlijk vast een zondebok nodig. Al doet het trio op de rij voor me ook flink hun best. Laat ik het spelletje dan maar meespelen. Ik breng mijn duim en wijsvinger samen en beweeg deze van mijn ene mondhoek naar de andere, alsof ik een onzichtbare rits sluit. Zodra zijn aandacht echter weer afgedwaald is richt ik mijn blik terug op de mysterieuze nieuweling.
    "Hoe heet je?" articuleer ik, zonder enig geluid te maken, naar hem toe.


    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 16:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    Evelyn “Effie” Allaway
    ENGLISH CLASS || NEW || JULIA || EIGHTTEEN || OUTFIT
    no sunglasses

    there is no darkness like that of a confined space.
    it's darker than the inside of eyelids,
    and darker than the night.

    Ze kon het nog steeds niet geloven dat hij haar daadwerkelijk in de steek gelaten had. Ze verwachtte elk moment dat hij nog weer te voorschijn zou komen met de mededeling dat het een grapje was. Zo'n kut grap was wel iets voor Ceasar. Maar ze wist dat hij niet terug zou komen. Hij had haar volledig alleen gelaten, slechts enkele dagen na zijn belofte om het niet te doen. De afgelopen paar nachten had ze dan ook niet veel geslapen, wat ook te zien was aan de wallen onder haar ogen. Engels was normaal gezien al verschrikkelijk genoeg voor haar, maar haar vermoeidheid hielp er niet echt bij mee. De letters dansten maar door elkaar en ze snapte er niks van. Ze voelde zich zo gefrustreerd dat ze het liefst het boek tegen de muur smeet.
          'Wat nou als ik alle antwoorden opschrijf en jij de antwoorden geeft, dan scheelt het jou een hele hoop schrijf werk. Dan schrijf ik ze ook voor jou op.' De stem behoorde toe aan een roodharige jongedame. Effie zou zelf nooit op de antwoorden kunnen komen, maar dat hoefde zij niet te weten.
          'Thanks but no thanks.' Tevergeefs probeerde ze het hoofdstuk opnieuw te lezen, maar niks. Ze vloekte zachtjes en wreef gefrustreerd over haar slapen. Thuis had ze iemand die haar hielp met dit soort dingen, hier niet, en ze kon voor de mensen hier ook beter niet zwak lijken. 'Het is toch bullshit, alsof het iemand wat uitmaakt wat er precies bedoeld wordt.'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – The Queen – 5 jaar – English Class – Nieves & Valan – annoyed

    ”Lieve, lieve Maelie,” hoorde ze toen Nieves fluisteren, “we weten allebei dat de leraar echt wel door heeft dat ik nog niet weg ben als jullie lang en breed in de eetzaal zitten. Hij zal me losmaken en ik zal hem ook heel eerlijk vertellen wat jij zojuist zei. Dat je een sleutel hebt gestolen en niet braaf terug hebt gegeven. Dan piep je wel anders,” vervolgde ze. Maelyne’s gezicht betrok even. Als ze dat echt ging vertellen zou Maelyne waarschijnlijk de komende paar nachten doorbrengen in isolatie en daarnaast was ook haar nieuw verworven reputatie gelijk aan diggelen. “Goed idee, vertel je hen dan ook gelijk over de nachtelijke pleziertjes die je beleeft,” snauwde Maelyne terug naar haar.
          ”Neem vanavond een drankje, misschien word je dan weer wat losser en ben je je nickname weer waardig,” ging Nieves toen ongestoord verder. Maelyne voelde nu ook Valans ogen op haar branden en ze stond echt op het punt om te vragen of ze overgeplaatst mocht worden. Toen Nieves bij de leraar ging klagen over dat haar polsen zeer deden en of hij ze wat losser wilde doen, rolde Mae met haar ogen, waarna ze verder ging met haar werk. Wat een kinderachtig stel was het ook.
          ”Awh nee, hou ze op,” zei Valan toen tegen haar, “dan kunnen er vanavond misschien wat spannends mee doen. Misschien wil Maelyne ook wel meedoen,” vervolgde hij, waarna hij zijn hand kort op haar bovenbeen legde. Voordat Mae er echter een opmerking over kon maken, had hij zijn hand alweer teruggetrokken, omdat de leraar langsliep. “Weet je, Maelyne,” zei Valan toen en hij legde zijn hand op nieuw op haar bovenbeen. Maelyne keek de jongen vragend aan. “Ik denk dat wat jij nodig hebt een beetje... ontspanning is.” Zijn ogen gingen kort naar Nieves toe. “Vind je ook niet?” grijnsde hij naar haar, terwijl zijn hand langzaam wat omhoog gleed over Mae’s bovenbeen. Op dat moment kwam de docent echter weer terug en Valan ging snel weer verder met het doen alsof hij las. “Ik denk dat Nieves graag mee wil doen en misschien... zijn er nog wel wat meer die staan te popelen om de koningin van Delhaven terug te krijgen.”
          Op dat moment gooide Maelyne haar boeken neer en keek ze Valan boos aan. “Sorry to burst your bubble, Vallie, maar ik ben niet een of andere prostituee dat je kan handboeien en daarna geld voor kan vragen als mensen seks met d’r willen,” fluisterde ze boos tegen de jongen.
          “Ik zie wel of ik kom.”

    Christ.. It looks like someone died in here.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 13:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Loraine Wilsson.


    "violence can't be fought with violence, but it can be fought with a violent kind of love."
    |The Lover/Liar | 19 | two and a half year | with Nolan and Lennox ~ English Class|

    Langzaam, heel langzaam, stukje bij beetje vertrok mijn gezicht in een vraagteken. Engels was niet zo zeer moeilijk, maar ik had volgens mij ergens vijf minuten gemist, want ik had geen idee meer waar we het precies over hadden of waar we waren. Mijn boek lag dan ook dicht op mijn tafel, naast mijn schrift. Mijn schrift lag misschien open, maar stond vol met onleesbare krabbels en een heleboel kleine tekeningen. Ik glimlachte af en toe lief naar de leraar en opende uiteindelijk toch maar mijn boek. Nee, niet interessant. Ik draai mijn hoofd lichtjes en zie Lennox zitten. Zonder na te denken krabbel ik iets in mijn schriftjes.
    'Leeeeeeeennox, ik verveel me dood hier, red jij me?' Ik probeerde het papiertje op zijn tafel te gooien, maar het kwam prachtig op de grond terecht. Ik zuchtte geirriteerd en trok lichtelijk geërgerd aan de boeien om mijn poslen. Ik schoof met mijn voet het papiertje terug onder mijn tafel en wachtte tot de leraar afgeleid was.
    "Leeeeennox," zei ik zo hard als ik kon zonder dat de leraar me zou horen. Ik kreeg een geïrriteerde blik naar me toe geworpen, maar het boeide me niet.
    "Nolaaaan." Even leek de leraar mijn kant op te kijken, maar een lieve glimlach deed wonderen, al hoopte ik dat ik geen tweede keer gehoord zou worden.
    "Hebben jullie enig idee waar we mee bezig zijn en waar we antwoorden op moeten geven momenteel?" vraag ik met een pruillipje. Ik had onderhand wel hele mooie gelakte nagels, maar dat was waarschijnlijk ook de reden dat ik geen idee had wat ik nu eigenlijk aan het doen zou moeten zijn.
    "Of een betere vraag, mogen we al eindelijk weg? Ik heb geen manieren meer om mezelf af te leiden." Ik had al geen bijzonder lange aandachtspan, en de concentratie die ik leek nergens te bekennen zodra welke les dan ook begon.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 22:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • OUTSIDE • LENNOX & VALAN

    'Ahw nee, hou ze om, dan kunnen we er vanavond misschien wat spannends mee doen. Misschien wil Maelyne ook wel meedoen.' Ik kijk naar Valan en ik grijns kort, maar de docent negeert me en laat de boeien om mijn polsen zitten. Valan zegt tegen Mae dat ze misschien een drankje nodig heeft en ik moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben. Ze moet zich leren ontspannen want nu lijkt ze meer een nerd die liever met haar neus in de boeken zit dan dat ze haar bijnaam waardig is.
          'We willen graag de koningin van Delhaven terug,' merk ik zacht op en ik buig me zo goed en zo kwaad als het gaat richting het tweetal, maar ik kom niet ver vanwege de boeien. Verdomme. Ik haal diep adem en ik grinnik als ik Mae zie kijken.
          'Sorry to burst your bubble, Vallie, maar ik ben niet een of andere prostituee dat je kan handboeien en daarna geld voor kan vragen als mensen seks met d’r willen. Ik zie wel of ik kom.' Ik kijk naar Maelyne en ik rol met mijn ogen.
          'Ik ben geen slet,' pruil ik, 'ik draag handboeien omdat het moet. Dat weet je toch, Mae.' Ik knipoog een keer. 'Kom maar gewoon vanavond, dan zullen we je eens leren ontspannen. Ik weet wel een paar dingen waardoor je je heel goed gaat voelen. Al moet je je wel inhouden, want niemand mag ons horen.' Ik kijk eventjes naar Valan en ik grijns. 'Toch, Valan? Wij waren heel, heel erg stil..' zeg ik en ik lach. 'Niemand heeft ons gehoord en gezien. We waren braaf aangekleed.' Ik kijk naar de docent die langs ons heen loopt en ik buig me over mijn boeken heen, maar lees geen letter. Het interesseert me geen lor en Engels is niet mijn moedertaal, maar dat betekent niet dat ik het niet kan spreken. De rest kan me ook prima verstaan, ondanks mijn accent.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lennox Andrew Dunbar
    “I'd probably still adore you with your hands around my neck.”



    Ik wierp een snelle blik op de klok. Verdomme. We zaten hier nu al wist-ik-veel hoelang, maar het voelde als uren. Ik zuchtte vermoeid en ging wat onderuit zitten. Ik vond Engels een ontzettend saai vak en ik lette eigenlijk alleen nog maar op voor de teksten van mijn nummers. Ergens vond ik het belachelijk dat we nog Engels moesten volgen – we konden allemaal prima Engels en konden ons verstaanbaar maken. Dat ik überahupt nog op mijn twintigste op school zat vond ik belachelijk.
          ‘Leeeeeeeennox, ik verveel me dood hier, red jij me?’ Ik keek op zij, in het gezicht van Loraine. Een grinnik verliet mijn lippen en ik blikte vlug naar de leraar, die ons indringend aankeek. Ik rolde met mijn ogen, maar hield verder mijn mond, waarna de leraar weer wegkeek. Vervolgens gleden mijn ogen weer naar Loraine die druk bezig was met iets in haar schrift te krabbelen. Ik schonk haar een spottende grijns, toen ze een poging deed tot het gooien van het papierte, naar mij toe en faalde. Het belandde met een zielig boogje op de grond en ik deed mijn best haar niet uit te lachen. Hoofdschuddend keek ik weer weg en ging ik verder met doodles maken in mijn schrift. ‘Leeeeennox,’ hoorde ik Loraine's stem weer. Volgens mij probeerde ze subtiel te zijn, maar de leraar hoorde haar toch. Ik lachte zachtjes en keek haar vragend aan.
          ‘Is er soms iets, lieve Lorrie?’
          ‘Nolaaaan. Hebben jullie enig idee waar we mee bezig zijn en waar we antwoorden op moeten geven momenteel?’ Loraine zette een pruillipje op en ik keek even naar het bord. Heh?
          ‘Nee,’ antwoordde ik daarom dan ook en haalde mijn schouders op.
          ‘Of een betere vraag, mogen we al eindelijk weg? Ik heb geen manieren meer om mezelf af te leiden.’ Ik vouwde een vliegtuigje van een blaadje dat ik uit mijn schrift scheurde en gooide 'm haar kant op.
          ‘Het duurt nog wel even.’



    20 • Four years • Son of Anarchy
    English Class • Loraine & Nolan


    I just caught the wave in your eyes

    Valan "Val" Torcuil Dand


    21 • The King • 8 Years • Unintentional killing • Valan's place • Nieves & Maelyne

    'We willen graag de koningin van Delhaven terug,' zegt ze en ik moet zachtjes lachen als Nieves onhandig probeert te bewegen, maar tegengehouden wordt door haar handboeien.
          'Sorry to burst your bubble, Vallie, maar ik ben niet een of andere prostituee dat je kan handboeien en daarna geld voor kan vragen als mensen seks met d’r willen. Ik zie wel of ik kom,' zegt Maelyne en een spottende lach verlaat mijn mond. Ik schud mijn hoofd en rol mijn ogen.
          'Nou zeg, waar is de leuke jij heen geweest,' zeg ik. 'Als je je zo gaat gedragen weet ik niet of ik nog veel zin heb om met je om te gaan.' Het irriteert me nogal dat Maelyne zo veranderd is. Ooit was ze leuk, maar nu is ze zo'n stuck up trutje geworden dat ik veel liever omga met Nieves of Loraine.
          'Ik ben geen slet,' pruilt Nieves. Opnieuw lach ik spottend, want iedereen in de wijde omgeving weet dat Nieves niks anders is dan dat. Niet dat ik dat erg vind. 'Ek draag handboeien omdat het moet. Dat weet je toch, Mae. Kom maar gewoon vanavond, dan zullen we je eens leren ontspannen. Ik weet wel een paar dingen waardoor je je heel goed gaat voelen. Al moet je je wel inhouden, want niemand mag ons horen.' Ik grijns. 'Toch, Valan? Wij waren heel, heel erg stil.. Niemand heeft ons gehoord en gezien. We waren braaf aangekleed.' Ik moet moeite doen om niet te lachen en vouw mijn handen achter mijn hoofd.
          'Yap, oh dat moeten we vaker doen,' mompel ik zachtjes. Ik kijk kort naar Maelyne. 'Even om je in te vullen. Lennox, Nieves en ik hebben het jaar ingewijd met harde groepsseks.' Nu kan ik het niet laten om te lachen en de leraar geeft me een woedende blik. 'Whoops. Sorry meneer. Ik vond deze... rekensom gewoon heel grappig?' Ik kijk op het boek. 'Oh wacht. Dit is engels.' Ik kijk schaapachtig op.


    "This is how to be a heartbreaker."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – The Queen – 5 jaar – English Class – Nieves & Valan – amused

    Een spottende lach verliet Valans mond. Hij schudde met zijn hoofd en rolde zijn ogen. “Nou zeg, waar is de leuke jij heen geweest. Als je je zo gaat gedragen weet ik niet of ik nog veel zin heb om met je om te gaan,” zei de jongen toen tegen haar. Maelyne beet even op haar lip. Dit waren nou niet echt woorden die ze wilde horen. Ze liet zich zuchtend de leuning van haar stoel vallen.
          ”Ik ben geen slet,” pruilde Nieves toen. “Ik draag handboeien omdat het moet. Dat weet je toch, Mae. Kom maar gewoon vanavond, dan zullen we je eens leren ontspannen. Ik weet wel een paar dingen waardoor je je heel goed gaat voelen. Al moet je je wel inhouden, want niemand mag ons horen,” ging ze vrolijk verder. Maelyne rolde met haar ogen, maar toch was er een grijns zichtbaar op haar gezicht. Ook Valan grijnsde. “Toch, Valan? Wij waren heel, heel erg stil.. Niemand heeft ons gehoord en gezien. We waren braaf aangekleed.” Maelyne wendde haar blik steeds om de beurt naar een van de twee, terwijl ze geamuseerd meeluisterde.
          ”Yap, oh dat moeten we vaker doen,” mompelde hij zachtjes, waarna hij kort naar Maelyne keek. “Even om je in te vullen. Lennox, Nieves en ik hebben het jaar ingewijd met harde groepsseks.” Valan begon te lachen en Maelyne deed nu vrolijk mee. De leraar gaf hen een woedende blik, waarop Valan natuurlijk weer moest reageren. “Whoops. Sorry meneer. Ik vond deze... rekensom gewoon heel grappig?” Maelyne sloeg haar hand tegen haar hoofd. “Oh wacht. Dit is Engels.” Nee, je meent het Valan.
          Hoofdschuddend liep de leraar toen weer weg, hij had het allang opgegeven met het drietal vooraan. “Je bent echt een idioot,” mompelde Maelyne tegen Valan. “En het verbaast me ook helemaal niks dat jullie seks hebben gehad, ik zou bezorgd zijn geweest als dat niet het geval was,” vervolgde ze toen. ”Ik heb me alleen gerealiseerd dat ik niet naar de gevangenis wil, Vallie,” zei ze toen tegen hem. “Maar goed, ik ben er vanavond.”

    Christ.. It looks like someone died in here.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 12:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • OUTSIDE • LENNOX & VALAN

    'Yap, oh, dat moeten we vaker doen. Even in me in te vullen: Lennox, Nieves en ik hebben het jaar ingewijd met harde groepsseks.' Lachend schud ik mijn hoofd voor de leraar ons weer terechtwijst en ik grijns breed naar zowel Valan als Maelyne. Och, ze is af en toe zo schattig.
          'Je bent echt een idioot. En het verbaast me ook helemaal niets dat jullie seks hebben gehad, ik zou bezorgd zijn geweest als dat niet het geval was.' Ik rol met mijn ogen.
          'Zo goedkoop zijn we niet,' zeg ik en ik pruil nog een keer naar Mae. Dat is op zich een leugen, want ik ben redelijk goedkoop. Als ik maar aan mijn trekken kom, daar gaat het mij vooral om. Als ze me gewoon geven wat ik wil, hoef ik ook niet zomaar aan mensen te zitten, maar dat lijken ze nog niet helemaal door te hebben.
          'Ik heb me alleen gerealiseerd dat ik niet naar de gevangenis wil, Vallie. Maar goed, ik ben er vanavond.' Ik klap in mijn handen (voor zover dat gaat met die kutboeien) en dan richt ik me heel even op het boek dat ik voor me heb, maar ik kan er niet geboeid door blijven en richt me weer op de twee mensen naast me. Ik werp een ondeugende blik op Valan en staar even naar die vervloekte boeien om mijn polsen.
          'Dan ga je nu eindelijk eens genieten met ons. Dat staat namelijk niet in de weg van niet in de gevangenis belanden, Mae,' zeg ik ernstig. 'Als je het goed doet, kan je beide dingen krijgen: zowel hier vertrekken en niet in de gevangenis belanden als genieten van je tijd als tiener. Twintiger,' verbeter ik mezelf als ik bedenk dat ze al 20 is. Ik grinnik kort en haal mijn schouders op. 'Ik heb nog langer de tijd mijn gedrag te verbeteren...'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ARES O'SHEA
    ««« ONLY THE GOOD DIE YOUNG »»»
    NEW | THE FIGHTER | UNDERGROUND BOXING | 20 | CLASS | WITH RHONA


    Hoewel de dame haar best deed om haar reactie te verbergen ontging de korte flits van geschrokkenheid die in haar ogen had gespeeld Ares niet. Zijn lippen krulden geamuseerd omhoog terwijl hij haar kort bestudeerde. Het zusje van Doughall, Ares wilde bijna zeggen dat het een wonder was. Maar dat was het niet, want hij had geweten dat zij hier zat. Er was maar een iemand hier die verbaasd was door hun ontmoeting en het mocht duidelijk zijn dat hij dat niet was.
          "Maar ik ben natuurlijk veel knapper," sprak de jongedame nadat ze de controle over zichzelf had terug gewonnen. Er kwam geen bevestiging, noch een ontkenning van Ares op deze woorden, hoewel zijn ogen lichtjes fonkelden. "Het spijt me, maar heeft Dougie je ooit aan me voorgesteld? Normaal vergeet ik nooit een knap gezicht.."
          Dat had hij niet. Maar de kans om te antwoorden kreeg Ares niet en ergens was hij daar wel blij mee. Des te meer informatie hij voor zichzelf kon houden,
    des te beter. Het korte gesprek tussen de docent en Red ging aan Ares voorbij; hij was namelijk in gedachten verzonken. Hoe kon hij dit het beste aanpakken? Hij moest haar nieuwsgierig houden en er voor zorgen dat ze hem zou helpen. Waarschijnlijk zou ze dat uiteindelijk ook wel doen, maar de roodharige leek hem niet het type die iets deed zonder er iets voor terug te willen.
          Toen de docent weer verder was gelopen draaide Red zich naar hem toe. Hoewel hij prima begreep wat ze vroeg, trok Ares toch een wenkbrauw op.
          "Sorry, wat zeg je?" Een volledig onschuldige blik was op zijn gezicht te zien, terwijl zijn ogen uitdagend glinsterden. Het kon hem niet veel schelen als de docent hen op zou merken.
          "Oh wacht, mijn naam?" Zijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog waarna hij naar haar toeboog. "Ik denk dat jij je me Schwarzenegger mag blijven noemen, love."
          Een ruk aan de boeien zorgde er voor dat Ares terug op zijn plek schoof en zijn ogen spuwden vuur richting de docent, die van hen weg liep. Uiteindeljk zuchtte de jongen en pakte hij een pen erbij. Op een blaadje krabbelde hij snel;
    Of zeg je liever Ares?

          Hij frommelde op en gooide het op haar tafel neer, wat moeilijker ging dan normaal aangezien zijn handen vast zaten. Een grijns stond op zijn lippen terwijl hij haar bekeek, zichzelf afvragend of zijn naam een belletje deed rinkelen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Rhona Jean Sheehy
    The dangerous one • Fraude & embezzlement • Dress with brooch, shoes & hairstyle • Talking to Ares

    [Quote]A bored woman is a dangerous thing



    "Sorry, wat zeg je?" vraagt Schwarzenegger terwijl hij me een weinig overtuigende onschuldige blik geeft. Alsjeblieft, vriend, ik heb die blik zowat uitgevonden. Net wanneer ik mijn vraag wil herhalen merk ik de fonkeling in zijn ogen op, waarna ik mijn lippen op elkaar pers. Hij probeert gewoon een spelletje met me te spelen, de duivel. Ik moet mijn uiterste best doen niet te gaan glimlachen bij de gedachte dat ik zojuist besloten heb deze jongen te mogen - ondanks dat hij meer over mij weet dan andersom. Maar daar kan natuurlijk een mouw aan gepast worden, en ik weet precies bij wie ik daarvoor moet wezen.
    "Oh wacht, mijn naam? Ik denk dat jij je me Schwarzenegger mag blijven noemen, love."
    "Oh, mag ik dat?" speel ik het onschuldigdheidsspelletje mee. Iatk kijk de jongeman aan van onder mijn wimpers en bijt kort op mijn onderlip terwijl ik me wat verder naar hem toe buig om - om blijkbaar opnieuw gestoord te worden door de docent. Strike twee. Ik schenk de man een blik vol van uitdaging om me nog één keer te onderbreken. Als hij denk dat hij in deze ruimte de hoogste autoriteit is dan heb ik een lelijke verrassing voor hem in petto. Hij houdt het staarwedstrijdje even vol maar moet dan alsnog forfait geven. Dacht ik al.
    Om dan toch de lieve vrede een beetje te bewaren besluit ik - voor de laatste paar minuten- mijn best te doen het een beetje stil te houden. Ik neem mijn halve potlood en leg schijnbaar opnieuw mijn focus op het boekje voor me. In gedachten vraag ik me af wat Schwarzenegger precies van me probeert te bekomen. Het feit dat hij mijn broer vermeldde is al behoorlijk vreemd, en het gefleem erbij maakt een nog vreemdere combinatie. Ergens heb ik er zelfs spijt van dat zijn geflirt wellicht niet oprecht is - deze school was wel eens toe aan wat nieuwe, echte mannen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het spelletje maar al te graag mee speel. Een meisje mag plezier maken, toch?
    Ik raak echter al snel weer afgeleid door het gesprek op de rij voor ons. Wat ik te horen krijg staat me echter geheel niet aan - groepsseks, laat me niet lachen- en ik laat mijn blik, dit keer echt, over de raadsels in mijn puzzelboekje glijden, tot er een propje op mijn tafel belandt. Ik ontvouw het papiertje en zodra ik de kleine boodschap er op gelezen heb valt het muntje. Natuurlijk, dat ik dit nog niet in de gaten had. Ijverig pen ik zijn naam neer bij het raadsel dat ik maar niet op kon lossen. ~Oude godheid, personificatie van oorlog en krijgslust~ Duh. Ares. Wanneer ik echter zelfvoldaan naar de oplossing zit te kijken begint er me geheel iets anders te dagen. Ik ruk mijn hoofd opzij, naar Ares toe en voel -eerder dan dat het een bewuste keuze is- zijn achternaam over mijn lippen rollen.
    "O'Shea."
    Ares O'Shea, de enige vechter die mijn broer in slechts twee rondes wist te verslaan. Het leek hem zo makkelijk af te gaan. Doughall had beweerd dat hij zijn dag niet had, maar voor het gevecht leek alles in orde te zijn met hem. Zo, de jaren staan die jongen ook goed. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn lippen, zonder enige vorm van ondeugd of sarcasme. Hoe vreemd het ook moet klinken voor een ander; ik respecteer hem wel. Want ik wéét dat Dougie een verdomd goede bokser was en het feit dat deze man hem zo snel tegen de grond kreeg is zeker een aanbeveling voor hem.
    Net voor de ader op het voorhoofd van de docent weer gevaarlijk kan beginnen kloppen worden we allen uit ons lijden verlost door de bel. Als de wind kom ik van mijn stoel en sluit de korte afstand tussen mezelf en het tafeltje van Ares, hoewel hij nog niet weg kan. Ik buig me over het tafeltje heen, tot mijn lippen vlak naast zijn oor komen.
    "Ik denk dat ik je liever Schwarzenegger blijf noemen... love," fluister ik langzaam terwijl ik mijn vingertoppen op zijn bovenarm laat rusten. "Er is vanavond een feestje, en een dame komt natuurlijk nooit alleen opdagen. Je kan me ophalen in kamer 26, rond een uurtje of acht ben ik wel klaar," deel ik mee, zonder ruimte voor tegenspraak. "Jij en ik hebben dingen te bespreken," verduidelijk ik mezelf. Vervolgens draai ik me om, met de volste intentie om de klas te verlaten tot ik me nog iets bedenk.
    "Noem me nog een keer Red," zeg ik terwijl ik hem van over mijn schouder heen aan kijk. "En je zult weten hoe veel ik écht op hem lijk." Met een knipoog neem ik afscheid -opgelucht dat deze dag er eindelijk op zit. Wat een emotionele rollercoaster. Met stevige tred begeef ik me rechtstreeks naar mijn kamer, wachtend tot ik vergezeld word door mijn favoriete persoontje op deze school - en misschien zelfs wereld.


    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 16:12 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ARES O'SHEA
    ««« ONLY THE GOOD DIE YOUNG »»»
    NEW | THE FIGHTER | UNDERGROUND BOXING | 20 | CLASS | WITH RHONA


    Met een mengeling van respect bekeek Ares hoe Red naar de docent staarde. Dit gevoel groeide toen de docent ook daadwerkelijk eerst weg keek. Ares' zijn lippen krulden omhoog terwijl hij de roodharige nog een keer in zich opnam. Het was duidelijk dat broer en zus meer overeen kwamen dan alleen qua uiterlijk. Doughall had immers eenzelfde blik gehad waarmee hij het respect van zijn tegenstanders af dwong.
          De gedachten aan Doughall bracht ook herinneringen aan Helena op. Nog altijd leek zijn hart een slag over te slaan als hij haar gezicht voor zich zag. Het gevoel was door de jaren heen wel wat afgenomen, wat ook kwam door het feit dat hij alles diep had weg gestopt. Heel even was de pijn ook in zijn ogen te zien, maar hij had zichzelf al snel onder controle. Ares was geen man van een emoties en hij was dan ook blij met de afleiding die Red bezorgde door opeens zijn achternaam te prevelen.

          In het moment dat daarop volgde stond ze op. Zijn bruine ogen vonden de hare en hij moest toegeven dat ze iets had. Wat dat precies was wist hij niet, maar Ares merkte dat hij zich wellicht iets te bewust was van haar lippen, die zich dicht bij zijn oor bevonden toen ze zich naar hem toe boog.
          "Ik denk dat ik je liever Schwarzenegger blijf noemen... love," sprak de dame zacht en opnieuw was Ares zich erg bewust van haar vinger die over zjn arm streelde.
          "Er is vanavond een feestje, en een dame komt natuurlijk nooit alleen opdagen. Je kan me ophalen in kamer 26, rond een uurtje of acht ben ik wel klaar." Ares draaide zijn hoofd naar haar toe en trok een wenkbrauw op. "Jij en ik hebben dingen te bespreken," vervolgde ze. De kans om te reageren gaf ze hem niet want ze begaf zich al richting de deur.
          Toch kon ze het blijkbaar niet laten om er nog iets aan toevoegen. Haar dreigement was echter de eerste keer dat Ares oprecht moest lachen. Indien ze inderdaad zo op haar broer leek, dan kwam ze vast in dezelfde positie terecht als deze eerder had gedaan. En dat was onder hem.

    ## Skip ##

          De rest van de dag was aardig snel voorbij gedaan en zo kwam het dat Ares een kwartier eerder voor haar deur stond en er luid op bonkte. De bewaking keek even om, maar leken nauwelijks geïnteresseerd te zijn in zijn aanwezigheid.
          Hoewel het niet gebruikelijk voor hem was om ergens te vroeg te zijn, verwachtte hij dat de dame niet heel erg gelukkig zou zijn en dat was al reden genoeg voor hem om ditmaal wel ergens eerder te arriveren. Ares was er ondertussen ook achter gekomen dat het feest waar ze het over had gehad in zijn kamer werd gegeven. Dat was niet bepaald iets waar hij vrolijk van was geworden, maar de partyplanner die tevens zijn kamergenoot was had hij niet gezien. Achja, hij zou wel zien hoe de avond zou lopen.
          Zodra Red eindelijk de deur open deed stapte Ares naar binnen terwijl hij haar onderkomen bekeek. Gezien er niemand anders was maakte hij het zich gemakkelijk op een van de bedden en fixeerde zijn donkere ogen op de roodharige schone.
          "Ik stel voor dat we zo een korte wandeling maken." Zijn toon was wat hard en direct, want Ares was niet dom, hij had de camera's in zijn kamer gezien en ook hier leken ze te hangen. Toen hij kort zijn blik over haar verschijning liet glijden verzachtte zijn uitdrukking.
          "Je bent inderdaad veel knapper dan je broer." Een jongensachtige lach verscheen op zijn lippen terwijl hij haar woorden van eerder op de dag herhaalde.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 23:37 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Rhona Jean Sheehy
    The dangerous one • Fraude & embezzlement • outfit & hairstyle • Talking to Ares

    [Quote]A bored woman is a dangerous thing



    De tijd is inmiddels voorbij gevlogen en net wanneer ik mijn oorbellen nog vast aan het maken ben wordt er aan de deur geklopt. Terwijl ik mijn schoenen aan mijn voeten doe begeef ik me al huppend naar de deur. Zodra deze open is laat Ares zichzelf binnen. Een beetje verbaasd door zijn bravoure kijk ik hem na terwijl hij zich ondertussen op mijn bed neer vleit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Geamuseerd zet ik mijn hand in mijn heup terwijl ik wacht op een uitleg.
    "Ik stel voor dat we zo een korte wandeling maken," zegt hij, zijn gezicht duidelijk zichtbaar voor de camera in de hoek van de kamer.
    "Zoals je wenst," antwoord ik gedwee, geheel in contrast met mijn werkelijke karakter. Vervolgens stap ik langzaam naar de kast om er een jasje uit te halen. Als we een stukje toneel op willen voeren dan moet het op z'n minst geloofwaardig zijn. Al vind ik het idee van een ommetje door de tuin niet eens zo slecht klinken nu. Er hangt elektriciteit in de lucht en als dat één belofte met zich meebrengt dan is het wel onweer. Er is niks heerlijker dan door te regen te lopen terwijl je je kleren zowat tegen je lijf aan voelt smelten.
    "Je bent inderdaad veel knapper dan je broer," klinkt het dan opeens achter me vandaan. Een klein lachje rolt over mijn lippen en ik kan me nog net op tijd omdraaien om de guitige uitdrukking op Ares' gezicht te zien. Het is vreemd hoe erg me ik op mijn gemak voel bij hem, alsof het feit dat we een gemeenschappelijke factor in ons verleden hebben de drempel meteen zoveel lager maakt. En kijkend naar de manier waarop ik hoe dan ook al geen probleem heb een praatje te slaan met mannen zegt dat heel wat.
    Op mijn dooie gemakje - ik hou er wel van om fashionably late te zijn- ga ik bij hem, op de rand van mijn bed zitten. Zonder er echt bij stil te staan leg ik een verloren lok van zijn blonde haren terug naar achter, en haal een pluisje uit zijn stoppelbaard. Hoewel ik doorgaans op types val die verzorgd zijn tot in de puntjes heeft Ares' nonchalance ook iets heel erg aantrekkelijks. Het gaat hem goed af. Maar hij moet niet vergeten dat ik nog steeds de touwtjes in handen heb.
    "Ik ben ook nog eens veel slimmer en een betere zakenvrouw dan Dougie, dus met vleierij bereik je bij mij niks," grinnik ik met fonkelende ogen. "Maar ik aanvaard wel je complimentje, dankjewel," ga ik nog steeds lachend verder. Vervolgens sta ik recht en bied hem mijn hand aan.
    "Zullen we dan maar?"



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – The Queen – 5 jaar – Valans party – Valan? – amused

    Na de eerste, beste schooldag van het nieuwe schooljaar op Delhaven een soort van overleefd te hebben, had ze nu het geluk om naar een feestje van Valan te gaan. Het “geluk.” Als ze betrapt zouden worden zou dat haar - en natuurlijk ook de anderen - veel problemen opleveren. Maelyne maakte zich echter meer zorgen om haar nieuw verworven reputatie bij de leraren die dan aan diggelen zou liggen.
          Ze keek even zuchtend rond en staarde naar de stapel schoolwerk dat op haar bureau lag te verstoffen. Dat moest ze dan maar een andere keer maken. Ze liet haar kamer voor wat het was en sloot de deur achter zich. Ze liep nu door de hallen van de school, op naar de enige plek die camera vrij was. Of in ieder geval bijna. Ze klopte eerst bij een andere vriendin aan, zodat, mochten ze haar volgen met hun camera’s, niet direct er achterkwamen waar ze zich deze avond mee bezig ging houden.
          Na een klein halfuurtje bij haar doorgebracht te hebben, verliet ze weer de kamer en liep ze nu wel door naar de plek waar het feestje zich ging plaatsvinden. Het werd gehouden in een van de slaapkamers met de minste bewaking, wat natuurlijk een must was om ee normaal feestje te kunnen houden.
          Niet veel later klopte Maelyne op de deur, die bijna direct werd geopend door degene tot wie de slaapkamer toebehoorde. Ze gaf de jongen een kort glimlachje en liep toen verder de ruimte in. Daarna draaide ze zich naar Valan. “Heb je al de juiste voorbereidingen getroffen?” vroeg ze toen aan hem, waarna ze de ruimte inspecteerde.
          Er stonden enkele flessen alcohol en iets waarvan Maelyne dacht dat het Valans drugs waren. Hoe hij aan deze dingen kwam was voor Maelyne soms nog steeds een vraag. Deze jongen leek echt alles Delhaven binnen te kunnen smokkelen. Maelyne pakte toen maar iets vast en ging verder met de voorbereiding van het feest, voordat de rest van de feestgangers gingen komen.

    - kutpost, sorry -

    Christ.. It looks like someone died in here.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 18:25 ]


    That is a perfect copy of reality.