• MISBEHAVYNG

    Welkom op Delhaven, de boarding school waar rijke, misdragende studenten naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. De school is gelegen in een afgezonderd gebied in het hoge noorden van Schotland en het is ook niet een normale boarding school. Een luxe gevangenis is wat het vaak genoemd worden onder de leerlingen. De leerlingen die naar deze school gaan, zijn verplicht er minstens een jaar te verblijven. De groep die al op deze school verblijft, zit er vaak al enkele jaren en zijn in de meeste gevallen ook bevriend met elkaar.
          Tot voor kort waren de enige leerlingen op deze school rijke, misdragende tieners, maar voor het nieuwe jaar is er een aanpassing gemaakt. Bij het beginnen van het nieuwe schooljaar zullen rijke tieners vergezeld worden door minder welvarende tieners. De school heeft een deal gesloten met de Schotse rechtbank, waardoor deze tieners ook een kans hebben om hun leven te beteren. Het enige verschil: de ouders van deze minder welvarende tieners hebben geen cent hoeven uitgeven. Dat de leerlingen op deze school niet perfect zijn, is algemeen bekend. Echter, achter de muren van Delhaven vindt vaak meer plaats dan de typische tienerdrama en met de komst van de nieuwe leerlingen zal dit alleen maar verergerd worden. Of juist niet?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "My head is a very dark place."




    ROLLEN
    dit is niet het maximum aantal rollen, er zal meer bijkomen zodra er vraag naar is.

    rijke leerlingen [4/5] (MEISJES VOL)
    Valan Torcuil Dand • The King {Vito Basso} || Bathsheba [1.2]
    Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant {Alex Turner} || Eyndius [1.1]
    Nolan Reed Bennett • status {Adam Gallagher} || Sobral [1.5]
    Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One {FC} || Sobral [1.7]
    Maelyne Emeriche Lexington • The Queen {Nastya Kusakina} || Marlow [1.7]
    Nieves Isabela Flores • The Princess {Luma Grothe} || Gareth [1.3]
    Toran Catherine Frazier • The Sweetheart {FC} || Sobral [1.3]
    Rhona Jean Sheehy • The Dangerous One {Amy Adams} || Obeah [1.7]
    Loraine Wilsson • The Liar {Amelia Zadro} || Phorthos [1.8]

    arme leerlingen [1/3]
    Ares O'Shea • The Fighter {FC} || Sempre [1.6]
    Julia Acadia Fraser • Just there {FC} || GreenIight [1.4]
    Freya DeLuna • status {FC} || Nerha [1.5]
    Lydia Ophelia Collins • status {Bridget Satterlee} || Sunrises [1.4]
    Lyall Alith Taggart • status {Whitney Suelflohn} || Eyndius [1.8]


    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: (16 - 21)
    Geslacht:
    Status:
    Soort misdaad:
    Hoelang al op school? (het is mogelijk dat iemand er slechts enkele maanden zit, want het gebeurt regelmatig dat iemand in het midden van het jaar er naartoe gestuurd wordt)
    Innerlijk: (onthoud: de mensen op deze school zijn echt geen lieverdjes, van die lieve, "onschuldige" jongens en meisjes mogen wel, mits er een hele goede reden voor is waarom ze hier zijn)
    Uiterlijk: (& FC)
    Vakken:
    Welke sport? (de leerlingen moeten verplicht een sport kiezen)
    Extra:
    Relaties:


    (NIET-)TOEGESTANE MISDADEN
    Ondanks dat de tieners die hier naartoe gestuurd worden een redelijke misdaad hebben begaan, zitten er wel grenzen op. Iemand die een persoon (of meerderen) met voorbedachte rade om het leven heeft gebracht zal onder geen enkele voorwaarde op deze school terechtkomen. Dit betekent dat mensen die veroordeeld zijn voor doodslag of een ander voorval waarbij het slachtoffer is overleden, maar waar het niet (volledig) opzettelijk de bedoeling was om het slachtoffer te doden er wel terecht kunnen komen. Desalniettemin is dit uitzonderlijk.
          Qua misdrijven omtrent seksuele handelingen zitten er ook grenzen. Zo worden ook verkrachters onder geen enkele voorwaarde toegelaten op deze school. De maximum wordt hier gezet op het aanranden van anderen. Bij misdrijven die onder fysiek geweld vallen is de grens mishandeling dat dood tot gevolg heeft, zoals al eerder besproken is. Voor misdrijven als overvallen geldt dat het een kleine tot gemiddelde overval moet zijn. Daders van overvallen op een grote bank zullen naar een echte gevangenis gestuurd worden. Daders van overvallen op een lokale winkel kunnen hier terechtkomen.
          Verdere misdrijven die wel toegestaan zijn, zijn het dealen van drugs, vernielingen van commerciële (winkels, kantoorpanden) en/of particuliere gebouwen (huizen, flats), het regelmatig betreden van verboden gebieden, rijden onder invloed/minderjarig rijden, verstoring van de openbare orde, diefstallen, etcetera.

    Gelieve om goedkeuring te vragen voor het kiezen van een bepaalde misdaad, zodat niet iedereen met dezelfde misdaden komt. Heb je een idee voor een misdaad dat niet bij het bovengenoemde staat, vraag het dan even in het topic of in mijn (Marlow) GB/PB.

    AL GECLAIMDE MISDADEN
    Lennox • een illegale gig die drastisch uit de hand was gelopen (vernielingen, gevechten, provocerend gedrag).
    Valan • mishandeling, met een ongeplande moord tot gevolg en enkele overige incidenten met mishandeling, drugs en alcohol.
    Toran • chantage van rijke ouderen, het chanteren van een zakenpartner van haar vader voor geld.
    Julia • het illegaal downloaden van films en series en deze doorverkopen op een redelijk bekende site / streamen op iets dergelijks als Popcorn Time.
    Yeshaya • iets omtrent graffiti spuiten, nog niet helemaal bekend.
    Lydia • in een beruchte bende zitten en hierdoor betrokken raken bij meerdere misdaden, tot dat ze betrapt is.
    Daniël • diefstal van officiële schooldocumenten (bijvoorbeeld landelijke examens) en het manipuleren van leerkrachten.
    Caesar • aanstichter van een steekpartij zijn, iemand opzettelijk verwonden met een mes, frauderen met fake ID’s.
    Finley • het opzettelijk brandstichten.
    Freya • mishandeling, winkeldiefstal en bij haar laatste inbraak uit schrik iemand neergestoken.
    Ares • underground fighting/boxing.
    Camilo • verkeersongeluk onder invloed van alcohol
    Maelyne • kleptomanie, het regelmatig stelen in dure winkels, het brein achter/het plegen van overvallen op gemiddelde winkels (zijn).
    Effy • het hacken van creditcard data van banken en beveiligingssystemen van banken en bedrijven.
    Meredith • een bedrijfje hebben waar ze wordt betaald door concurrenten van bedrijven/banken om gegevens te hacken en deze aan hen door te spelen.
    Rhona • fraude, de opbrengsten van een benefietavond verduisterd en ingebracht in zusterondernemingen van het familiebedrijf om die op deze manier te kunnen witwassen.
    Loraine • (sexual) blackmailing.
    Jingyuong • geclaimd: iets omtrent joyriding, nog niet helemaal duidelijk


    EXTRA INFORMATIE LEERLINGEN
    Om op deze school terecht te komen moeten, naast dat de ouders het geld hebben om de school te betalen, leerlingen aan verschillende eisen voldoen. De belangrijkste is hierbij dat de delinquenten vooraf aan hun misdaad geen of een heel klein strafblad hebben. Het moet duidelijk zijn dat vooraf aan het begaan van de misdaad ze nog het goede pad bewandelde.
          Verder moeten de delinquenten nuttig zijn voor de toekomst, dit houdt in dat ze goede cijfers hebben, een hoog gemiddelde en een duidelijk beeld wat ze naar hun middelbare school wilden doen. Het is prima als ze op school ruziemakers, oproerkraaiers, pesters of juist de aanvoerder van het sportteam van hun school en/of de meest geliefde leerling op school waren. Deze eisen gelden ook voor de nieuwe, arme studenten.
          De leeftijden op deze school gaan van 12 tot 21. Om de jongere leerlingen niet beïnvloedt te laten raken door de oudere leerlingen, zitten ze op twee verschillende delen van de school. De leerlingen van 12 tot 15 jaar bevinden zich in de linkerhelft en de leerlingen van 16 tot 21 jaar zitten in de rechterhelft. In deze RPG zal alleen gefocust worden op de oudere helft.
          Rijke tieners die een andere nationaliteit (lees: wonend in een ander land dan Schotland) hebben, zijn ook toegestaan op deze school. Desalniettemin zal het grootste aandeel van de leerlingen op die school op Schotse bodem wonen. Tieners die naar deze school willen, maar in een ander land wonen moeten aan dezelfde soort eisen* voldoen en daarnaast een voldoende beheersing van de Engelse taal hebben. Ook is goedkeuring hebben van de rechtbank uit het desbetreffende land verplicht.

    *Dit heeft te maken met dat de schoolsystemen in elk land verschillend zijn, voor bijvoorbeeld Amerikaanse studenten zou het betekenen dat ze een hoog GPA nodig hebben en voor Nederlandse studenten zou het betekenen dat ze met hun cijfers aan de eisen van buitenlandse universiteiten voldoen.


    INFORMATIE OVER DE VAKKEN
    Zoals elke school heeft ook deze school de standaard vakken. Verplichte vakken die iedereen moet volgen zijn Engels, wiskunde en lichamelijke opvoeding. Verder mogen ze hun eigen vakken kiezen, hierbij kunnen ze kiezen uit: geschiedenis, economie, aardrijkskunde, biologie, scheikunde, natuurkunde, informatica, muziek en tekenen. Omdat het geen standaard school is, bestaan er ook andere vakken. Zo is iedereen verplicht om een opvoedcursus te volgen dat betrekking heeft op hun gepleegde misdaad. In de meeste gevallen zijn dit privégesprekken/sessies met een psycholoog, maar soms is het ook met een kleine groep. Daarnaast hebben ze ook minstens een keer week lessen waarin de leerlingen wordt opgedragen hoe ze een goed persoon moeten zijn en wordt hun geleerd hoe ze zich in de buitenwereld moeten gedragen.
          De school heeft geen jaarlagen, je zit of in de les met mensen van 12 tot 15 jaar, of met mensen van 16 tot 20 jaar oud. Sinds 21 de maximumleeftijd is voor een leerling om op deze school te verblijven, krijgen zij een aparte behandeling. Dit komt omdat deze gevallen nog minder dan een jaar hebben om zich te veranderen en anders alsnog in de gevangenis belanden. Hun dagen bestaan uit vakken die betrekking hebben op de vervolgstudie die ze mogelijk zouden willen doen en daarnaast veel therapieën en gesprekken. Dit betekent dat je tot dat je 22ste verjaardag nadert op deze school mag zitten.
          Als laatste hebben we nog de sportmogelijkheden. De school beschikt over verschillende sportfaciliteiten. Zo kunnen de leerlingen atletiek beoefenen, maar er is ook een zwembad, waar de leerlingen verschillende zwemsporten kunnen beoefenen. Ook is er een optie om je agressie eruit te boksen. Verder is er ook een zaal waar verschillende balsporten beoefend kunnen worden, waaronder basketbal, voetbal en volleybal.


    DE SCHOOL & OMGEVING
    Zoals eerder gezegd bevindt de school zich op een afgezonderd gebied in het noorden van Schotland. De school neemt flink wat ruimte in. Ondanks dat het bestempeld wordt door leerlingen als een luxe gevangenis, heeft het - de hekken die om het hele gebouw en de sportvelden heen staan en de tralies voor de ramen niet meegerekend - niet veel weg van een gevangenis. Het ziet er zowel van de buitenkant als de binnenkant uit als een luxe kostschool. Verder zitten ze in een hele groene omgeving, tussen bossen en bergen in.
          De slaapkamers bestaan uit twee bedden, een kledingkast waar ze hun kleding kunnen opbergen, een boekenkast voor hun boeken, twee tafels met stoelen om hun werk op te doen en verder nog voor elk bed een nachtkastje. Van huis meegenomen decoratie is niet toegestaan. De leerlingen slapen ook altijd met z’n tweeën op een kamer. Dus twee vrouwen of twee mannen. Ook slapen de vrouwen en mannen in afgezonderde ruimtes van elkaar. Verder heeft de school ook een grote eetzaal en er wordt van de leerlingen verwacht dat iedereen op hetzelfde tijdstip komt eten.
          Als laatste bevinden zich er in de school een gedeelte waar zich de isolatiecellen bevinden. Dit is in de verdieping onder de begane grond. Hier komen de leerlingen terecht wanneer zij regels overtreden hebben. De tijd dat een leerling geïsoleerd van de rest wordt berekend op de ernst van de overtreding. Het maximale is een week. Ook wordt deze ruimte dag en nacht bewaakt en is het verboden toegang voor leerlingen.


    SCHOOLREGELS
    ♕ Alcohol en drugs zijn ten strengste verboden.
    ♕ Alles wat scherp is en mogelijk verwondingen kan veroorzaken moet ingeleverd worden.
    ♕ Telefoons en ander elektronisch (en huishoudelijk) apparatuur van huis af, moet - mits meegenomen - ingeleverd worden. Dit geldt dus ook voor voorwerpen als krultangen en stijltangen voor de vrouwen.
    ♕ Meiden en jongens mogen bij elkaar op de kamer, maar de deur moet dan verplicht open blijven.
    ♕ Er wordt gezamelijk gegeten. Om 7:00 ontbijt en om 19:00 avondeten. Je lunch moet je zelf regelen.
    ♕ Eten van huis af moet terug meegenomen worden, je mag alleen het eten hebben dat op Delhaven geserveerd wordt.
    ♕ Je moet minstens twee uur per dag aan je schoolwerk bezig zijn.
    ♕ Je moet minstens twee keer per week een van de mogelijke sporten beoefenen.
    ♕ Zonder toestemming mag je niet het gebouw uit, je moet dus toestemming vragen om een van de sportfaciliteiten te bezoeken.
    ♕ Om 22:00 is iedereen op zijn kamer en is het stil.
    ♕ Slecht gedrag, ruzies, gebruik van fysiek geweld is verboden en wordt zwaar bestraft.
    ♕ Leerlingen mogen alleen op plekken komen dat ook voor leerlingen bedoeld is, dus de isolatie ruimtes, de keuken, de slaapruimte voor de leraren/bewakers zijn verboden toegang.
    ♕ Ondanks dat de leerlingen geen uniform hebben en hun eigen wardrobe mogen hebben, betekent dit niet dat iedereen zijn of haar bontjassen mee mag nemen. Er wordt van je verwacht dat je dezelfde kleding meerdere dagen in een week aantrekt (ondergoed niet meegerekend). Vies of niet.



    "How to kill someone: kiss them once and never again."




    REGELS
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is geen maximum aantal personages, maar houdt het verschil tussen arm en rijk gelijk, het liefst meer rijken dan arme personags
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Een post moet minimaal 300 woorden bevatten.
    Cheryl (en wij: Matty, Lisa en ik) openen de topics.
    ♕ Geen ruzie OOC, in de RPG is het natuurlijk wel toegestaan.
    ♕ 16+ mag, maar zet er een waarschuwing boven.
    ♕ Off-topic graag in het praattopic.
    ♕ Niet zonder toestemming personages van anderen bespelen.
    ♕ Vooraf afgesproken relaties zijn toegestaan, mits het niet liefdesrelaties zijn of iets anders dat ervoor zorgt dat twee personages alleen maar met elkaar bezig zullen zijn.


    LINKS
    • linkje naar het praattopic
    • linkje naar het speeltopic
    • linkje naar het rollentopic
    Lay-out ©Lizor.
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 16:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – 5 jaar – Schoolplein – Nolan – glad to be back?

    ”Niet zo onaardig, hè?” plaagde Nolan Mae lachend, toen ze een grote mond had tegen de bewakers en hij schudde zijn hoofd geamuseerd. Maelyne sloeg haar armen om zijn schouders heen en leunde met haar hoofd tegen hem aan.
          ”Oh Nolie... Je hebt wat gemist.” Maelyne begon alleen maar harder te lachen. “Wat heb ik gemist? Praat me bij,” lachte de jongen en hij liet haar van zijn rug glijden, toen ze merkten dat de bewakers het toch niet zo prettig vonden. Maelyne rolde met haar ogen en stak snel een middelvinger naar een van de bewakers uit, waarna ze hun existentie negeerde en tegenover Nolan ging staan. Ze prikte in zijn neus.
          ”Wel, allereerst heb je mijn geweldige, altijd vrolijke aanwezigheid gemist. Ik heb je welgeteld drie weken moeten missen!” begon Maelyne haar verhaal. “Daarnaast.. Valan, Nieves en ik hebben drie geweldige weken hier op school gehad. Vol met feesten, de avondklok negeren, drinken, drugs misschien.. Seks kwam ook wel aan bod.. Eigenlijk hebben we alle regels wel gebroken en het kon de bewakers niks schelen,” vervolgde Maelyne haar verhaal met een grote glimlach op haar gezicht.
          Okay, een deel daarvan was niet helemaal waar, want het kon de bewakers weldegelijk wat schelen en ze hadden regelmatig een straf te pakken - maar desalniettemin waren ze wel wat losser en lieten ze meer toe. Maelyne gokte het maar op het feit dat het vakantie was en zij dat ook wel een soort van mochten hebben.
          Maelyne ging met haar linkerhand door haar haren. “Ik denk dat wij het hier gezelliger hebben gehad dan dat jij thuis hebt gehad, waar je niks mocht doen. Drie weken lang huisarrest.. Dan word ik toch liever hier gehouden,” grinnikte Maely en ze keek Nolan aan.
          ”Heb je een sigaret?”

    Christ.. It looks like someone died in here.


    That is a perfect copy of reality.

    Evelyn “Effie” Allaway
    HER ROOM || NEW || CAESER || EIGHTTEEN || OUTFIT
    no sunglasses

    there is no darkness like that of a confined space.
    it's darker than the inside of eyelids,
    and darker than the night.

    'Dat betwijfel ik, ik, Ceasar kent geen zwaktes.’
          Een luide lach rolde over Effie’s lippen. ‘Yeah, right, Salad. Maak dat je dressing wijs.’ Plagerig pokte ze Ceasar in zijn zij, waarna ze al snel een stuk serieuzer werd en de jongen tegenover haar op een zachte toon vroeg om haar niet alleen te laten, om vervolgens haar lippen weer op de zijne te drukken.
          ’Ik denk niet dat ze mij hier zomaar weg laten gaan en dan betwijfel ik of ze jou hier nog weg laten gaan– sinds je niet bepaald. . . Hoe zeg ik dit goed?–‘ Effie trok haar wenkbrauwen op bij de blik die hij haar gaf, ‘de braafste bent. Dat betekent dat we hier in ieder geval samen voor altijd weg kunnen rotten.’
          ’Niet voor altijd, hoop ik, volgens mij begin ik nu al gek te worden.’
          Voor de derde keer ontmoetten hun lippen die van elkaar, terwijl Ceasar haar de kamer in duwde. De deur viel achter hun dicht, maar Effie besteedde er niet veel aandacht aan. Al haar aandacht was op Ceasar, zijn lippen op de hare en zijn warme huid onder haar vingers. Voor er echter ook maar iets gebeuren kon, werd de deur opengegooid. Verstoord keek ze op, om zachtjes te vloeken toen ze een bewaker meldde dat de deuren open moesten blijven. Zeikerds. Seks tussen de “gevangen” hier zou ze alleen maar minder gespannen en in een beter humeur maken.
          ‘Verdomme, ik schrok me rot. Ga denk maar weer mijn eigen spullen inruimen of ik moet bij jou in het bed mogen kruipen vannacht?’
          ’Je weet dat je altijd welkom bent in mijn bed, Salad.’ Sterker nog, ze sliep een stuk beter met Ceasar naast haar. Ze zal sowieso eens straf krijgen omdat ze bij hem in bed probeerde te glippen. ‘Ik help je wel mee, want je bent een sloddervos en ik betwijfel of je je eigen kleding netjes op kan vouwen.’ Ze gaf een klapje op zijn kont, om hem vervolgens bij zijn arm te pakken en mee te trekken naar zijn kamer, waar ze op zijn bed plofte.
          ’Denk je dat ze wel moeilijk zouden doen als we een pleziertje hebben met de deuren open? Het zal me niks verbazen als die perverts hier daar op kicken.’ Haar blik gleed door de kamer, en bleef hangen op een camera, die in een hoek hing. Een rilling liep over haar rug. ‘Jij hebt ook een camera,’ mompelde Effie, terwijl ze haar benen optrok en haar armen er om heen sloeg. Haar gedachten gingen terug naar de introductiedag, toen ze een kort avontuurtje had gehad met de “Jezus wannabe”. Die had schijnbaar wel een manier gevonden om wat dat betreft zijn gang te kunnen gaan. Interesting. Als ze nou nog wist waar dat kamertje was… ‘Weet je, het is niet compleet onmogelijk hier om een pleziertje te hebben.’



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valan "Val" Torcuil Dand


    21 • The King • 8 Years • Unintentional killing • Outside • Nieves, Rhona & Lennox

    'Moeten we het uitproberen?' vraagt ze op een zachte toon en ik grijns zwakjes. Dit gaat nu al mis. Ik voel haar hand op mijn borst en vervolgens drukt ze haar lippen op de mijne. Ik ga meteen in op de kus, want ik weet dat het maar een paar seconden gaat duren voordat we uit elkaar getrokken worden. Ik laat mijn handen naar beneden glijden tot op haar kont en dat is wanneer een bewaker mijn handen grijpt en Nieves naar achter trekt. Ik lach en schud mijn hoofd alsof iemand zojuist een goede grap verteld heeft. 'Ze kwamen snel,' grijnst Nieves.
          'Iets te snel wat mij betreft.' Ik trek mijn handen los en de bewaker stapt weer weg, maar dit keer blijven ze dichterbij staan, waarschijnlijk zodat ze meteen kunnen ingrijpen als het weer gebeurt.
          'Zelfs niet in je dromen, Valan,' zegt ze. 'Mijn type heeft een lul die groter is dan z'n ego.' Ik grijns. 'Tem die jongen even, wil je, Nieves? Die arme Valan heeft last van z'n hormoontjes.'
          'Ah ja, dat gaat een probleem worden, want hoe indrukwekkend de grootte ook is, mijn ego strekt iets verder uit. Dan zou mijn lul minstens honderd meter lang moeten zijn en ik denk dat dat vrij complex zou worden.' Ik haal mijn schouders op en knipoog naar Nieves. 'Oh en ik zou niet zeggen dat ik er zozeer last van heb...' Rhona gaat er weer vandoor en ik blijf achter met mijn twee vrienden.
          ‘Rustig, ik gaf deze eikel enkel een vriendschappelijk klopje,’ mompelt Lennox. '‘En of je het nu wel toegeven of niet Val – ik ben jouw beste tot nu toe geweest.' Een harde lach verlaat mijn mond. ‘Alsof Nieves-Valan wil temmen,’ voegt hij erachter aan.
          'Daar heb je zeker gelijk in, Lennox,' zeg ik. 'Jij bent mijn beste geweest en ik zal die avond nooit vergeten.' Ik wil mijn armen om de twee heenslaan, maar bedenk me op het laatste moment. Ik heb zo'n vermoeden dat de bewakers op het punt staan me naar binnen te slepen en om eerlijk te zijn is het wel fijn om even buiten te zijn. Ik ken mijn grenzen op deze school, soort van. Ik weet in ieder geval wanneer ik ze te ver overtreed en vooral met al die nieuwelingen eromheen denk ik dat de bewakers er geen probleem van zullen maken om mij te gebruiken als voorbeeld. Ik haal mijn hand door mijn lange zwarte haren.
          'Dus... Lennox... jij en Rhona, eh? Wat vind je ervan, Nieves? Denk je dat je je ex-lover ervandoor kan laten gaan met ons roodharige trutje of word je dan extreem jaloers?'


    "This is how to be a heartbreaker."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOLAN REED BENNETT
    "Lack of money is the root of all evil."


    20 • STATUS • IDENTITY THEFT • OUTSIDE • MAELYNE

    'Wel, allereerst heb je mijn geweldige, altijd vrolijke aanwezigheid gemist. Ik heb je welgeteld drie weken moeten missen! Daarnaast... Valan, Nieves en ik hebben drie geweldige weken hier op school gehad. Vol met feesten, de avondklok negeren, drinken, drugs misschien... seks kwam ook wel aan bod.. Eigenlijk hebben we alle regels wel gebroken en het kon de bewakers niks schelen. Ik denk dat wij het hier gezelliger hebben gehad dan dat jij thuis hebt gehad, waar je niks mocht doen. Drie weken lang huisarrest.. Dan word ik toch liever hier gehouden.' Ik schud mijn hoofd lachend en kijk haar spottend aan. Ze kan me niet wijsmaken dat ze hier drie weken lang alleen een feestje heeft lopen geven terwijl ik zielig en alleen thuis bij mijn ouders op de bank zat.
          'Ik mocht tenminste naar huis wegens goed gedrag,' kaats ik de bal terug, 'terwijl ze jou nog niet eens vertrouwden om naar huis te gaan.' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en kijk het meisje aan. 'En nee, ik heb geen sigaret want mama vond dat ik die thuis moest laten,' grinnik ik en ik schud mijn hoofd eventjes. Mae houdt ervan me te plagen, maar dat kan mij weinig schelen. Ik kan haar net zo hard terug plagen en dat maakt het hier iets dragelijker dan het normaal is. Daarbij komt nog dat ik niet denk dat Mae überhaupt in de buurt kon komen van Valan en Nieves, want die twee staan erom bekend graag lichamelijk bezig te zijn terwijl de bewakers en de rest daar niet zulke grote fans van zijn. Misschien werden ze nog wel strenger in de gaten gehouden dan normaal, juist omdat de helft van alle 'inwoners' weg was. Ik sta in het zonnetje en ik kijk naar Mae, waarna ik tegen het muurtje leun en mijn arm lachend om haar heen sla. 'Maar afgezien van dat ben ik blij je weer te zien, hoor,' grijns ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • OUTSIDE • LENNOX & VALAN

    'Iets te snel wat mij betreft,' merkt Valan op en ik grinnik geamuseerd. De bewakers lopen niet weg maar blijven in een straal van een meter bij ons in de buurt staan, dichtbij genoeg om ons meteen vast te grijpen mocht er weer zoiets gebeuren. Het is fijn dat ze snappen dat ik mijn persoonlijke ruimte heel graag persoonlijk houd, maar naar mijn idee staan ze nog altijd te dichtbij.
          Rhona maakt nog enkele opmerkingen maar verlaat ons gezellige clubje dan en ik kijk plagend naar Valan. Hem temmen? Liever niet, dan zou ik namelijk niet meer zo'n wilde bedpartner hebben hier en dat zou een groot verlies zijn voor zowel mij als Valan (als Lennox).
          'En of je het nu wel of niet wil toegeven, Val, ik ben jouw best tot nu toe geweest. Alsof Nieves Valan wil temmen.' Kijk, Lennox snapt mij tenminste, al vind ik die vorige opmerking toch iets minder prettig. Ik ben beter dan Val en Lennox gecombineerd, for Christ's sake!
          'Lieve, lieve Lennox, we weten allemaal dat ik beter ben dan zowel jij als Valan, toch?' vraag ik onschuldig en ik plaats mijn handen op mijn heupen als ik de twee jongeheren aankijk. Valan is het echter niet met me eens en ik pruil naar de twee voor me, maar ga er niet meer op in. Hoewel Lennox en Valan weten van mijn drukbezette seksleven, hang ik het de bewakers liever niet aan hun neus.
          'Dus... Lennox... jij en Rhona, he? Wat vind je ervan, Nieves? Denk je dat je je ex-lover ervandoor kan laten gaan met ons roodharige trutje of word je dan extreem jaloers?' Hartelijk lach ik om deze opmerking, maar schud mijn hoofd en kijk kort naar mijn voeten, waarna ik blik blik opricht.
          'Valan, we weten allebei dat dat roodharige trutje niets te zoeken heeft bij Lennox. Hij zal nooit achter haar aan gaan, zeker niet als ik in de buurt ben om hem een goede beurt te geven. Of wel, querido?' vraag ik aan Lennox en ik knipoog een keer. 'Als jullie lief zijn,' ga ik op zachte toon verder, 'mogen jullie misschien wel tegelijk met mij in bed duiken... hoe klinkt dat?' Ik lach zachtjes en ik laat mijn vingers door mijn donkerbruine lokken glijden. 'Of worden jullie dan nerveus?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lennox Andrew Dunbar
    “I'd probably still adore you with your hands around my neck.”



    Lieve, lieve Lennox, we weten allemaal dat ik beter ben dan zowel jij als Valan, toch?’ Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan en kantelde mijn hoofd iet wat spottend.
          ‘Daar heb je zeker gelijk in, Lennox. Jij bent mijn beste geweest en ik zal die avond nooit vergeten.’ Nieves leek niet heel blij te zijn met Valans woorden, maar ik echter wel. Zelfvoldaan gunde ik haar een arrogante grijns. Nieves pruilde enkel. Waarschijnlijk had ze niet zoveel zin om ons, in het bijzijn van bewakers, duidelijk te maken dat ze toch écht beter was dan wij.
          ‘Zei het toch.’
          ‘Dus... Lennox... jij en Rhona, he?’ Ik keek Valan verbaasd aan en mijn wenkbrauwen vormden zich tot een diepe frons. Ik schudde verwoed met mijn hoofd en hief mijn hand alweer op, om Valan opnieuw een klap voor zijn kop te geven. Echter waren de bewakers dichterbij komen staan en konden ze gelijk ingrijpen. Ik werd een stukje van Valan weggeduwd. Buiten het zicht van de bewakers, kon ik dus enkel mijn middelvinger nog naar Valan opsteken. ‘Wat vind je ervan, Nieves? Denk je dat je je ex-lover ervandoor kan laten gaan met ons roodharige trutje of word je dan extreem jaloers?’
          ‘Valan, we weten allebei dat dat roodharige trutje niets te zoeken heeft bij Lennox. Hij zal nooit achter haar aan gaan, zeker niet als ik in de buurt ben om hem een goede beurt te geven. Of wel, querido?' vroeg Nieves aan mij met een vette knipoog. Ik grijnsde en knikte instemmend.
          ‘Zolang jij er bent ben ik helemaal tevreden hoor, Nieves,’ zei ik zoetjes. ‘You're the only one for me’.
          ‘Als jullie lief zijn,’ Nieves was zachter gaan praten, ‘mogen jullie misschien wel tegelijk met mij in bed duiken... hoe klinkt dat? Of worden jullie dan nerveus?’ Ik keek naar Valan en grijnsde.
          ‘Hm, waarom ook niet, wat jij Val?’ zei ik en blikte even naar de bewakers die ons nauwlettend in de gaten hielden. ‘Let's show her how it's done,’ zei ik en knipoogde naar Nieves. ‘Of bewijs maar eens dat je werkelijk zo goed bent.’



    20 • Four years • Anarchistic musician • Outside
    Valan & Nieves


    I just caught the wave in your eyes

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – 5 jaar – Schoolplein – Nolan – glad to be back?

    Nolan schudde zijn hoofd lachend en keek haar spottend aan. “Ik mocht tenminste naar huis wegens goed gedrag,” kaatste hij de bal terug, “terwijl ze jou nog niet eens vertrouwden om naar huis te gaan.” Maelyne rolde met haar ogen, alsof ze überhaupt naar huis wilde. Okay ja, stiekem wilde ze dat heel graag en stiekem was ze jaloers dat Nolan die goedkeuring wel had gekregen, maar dat ging ze mooi niet aan de grote klok hangen.
          Nolan wiebelde met zijn wenkbrauwen en keek Maelyne aan. “En nee, ik heb geen sigaret want mama vond dat ik die thuis moest laten,” grinnikte hij en hij schudde zijn hoofd eventjes. Maelyne liet een pruillipje zien en zuchtte diep. “Maar dan moet ik naar Vallie en Nievie toe lopen en ik ben zo lui,” zeurde Mae. Ze keek toe hoe Nolan in het zonnetje stond en haar terug aankeek, waarna hij tegen het muurtje leunde en zijn arm lachend om haar heen sloeg. “Maar afgezien van dat ben ik blij je weer te zien, hoor,” grijnsde de jongen.      Maelyne pruilde en ging naast hem staan, waarna ze met haar hoofd tegen hem aanleunde. “Ik wil een sigaret,” pruilde ze. Ze sloeg haar armen om zijn middel en sloot haar ogen even. “Je voelt aan als een teddybear,” zei ze toen zachtjes en ze grinnikte even. Zachtjes begon ze in Nolans buik te prikken, wat nog meer grinnik opleverde. Toen Nolans buik een geluid maakte dat klonk alsof het protesteerde tegen Maelyne’s geprik ging Maelyne’s grinnik over in een lach.
          Ja, het was eigenlijk best een klein kind, maar wel een leuk klein kind. Niet zo’n irritant mormel, maar een iemand waarvan iedereen in de wangen zou willen knijpen. Een soort engeltje, behalve dat ze dan geen engeltje was. Ze was een, hoe noemde je dat nu? Een duiveltje in engeltjeskleding. Zoiets.
          Maelyne leunde nog altijd met haar hoofd tegen Nolan aan en zuchtte diep. “Kan jij niet een sigaret voor me halen terwijl ik op je rug zit en slaapt?” vroeg ze toen.

    Christ.. It looks like someone died in here.


    That is a perfect copy of reality.

    Valan "Val" Torcuil Dand


    21 • The King • 8 Years • Unintentional killing • Valan's place • Nieves & Lennox

    Lennox doet een poging om me te slaan, maar komt niet veel verder dan het opsteken van zijn middelvinger, omdat hij gelijk naar achter getrokken wordt door de bewakers. Ik grijns en kijk hem uitdagend aan. 'Valan, we weten allebei dat dat roodharige trutje niets te zoeken heeft bij Lennox. Hij zal nooit achter haar aan gaan, zeker niet als ik in de buurt ben om hem een goede beurt te geven. Of wel, querido?' Ik lach en maak dan een kots gebaar achter Nieves' rug om.
          ‘Zolang jij er bent ben ik helemaal tevreden hoor, Nieves,’ zegt Lennox en ik rol mijn ogen. Slijm, slijm, slijm. ‘You're the only one for me’.
          'Rustig aan, Dunbar, je maakt dat kind helemaal nat en ik heb vrij weinig zin om over Nieves' vocht uit te glijden.'
          ‘Als jullie lief zijn,’ zegt Nieves wat zachter, ‘mogen jullie misschien wel tegelijk met mij in bed duiken... hoe klinkt dat? Of worden jullie dan nerveus?’ Lennox en ik wisselen een blik uit en ik grijns en knik kort.
          ‘Hm, waarom ook niet, wat jij Val?’ zegt hij. Ik kijk over mijn schouder en grijns zwakjes. ‘Let's show her how it's done. Of bewijs maar eens dat je werkelijk zo goed bent.’
          'Hm, ja inderdaad,' mompel ik en ik lach. 'We hebben je allebei als eens apart gehad, maar nu wil ik wel eens weten of je ons allebei aan kan. Nu.' De bewakers kijken net naar twee nieuwelingen die iets te luid schreeuwen en ik grijp Lennox en Nieves bij hun armen om ze de weg te slepen de school in. We zijn weg voordat de bewakers ons in de gaten kunnen hebben. Ik laat ze los zodra we binnen zijn en begin door de school heen te lopen naar het kantoortje helemaal achter in de school boven de gymzalen. Het is een kantoor dat al in geen jaren gebruikt is en waar niemand komt of vanaf weet. Zodra we er aangekomen zijn, duw ik de deur open en laat ik de twee binnen. 'Oké... we hebben max een half uur.' Ik haal mijn schouders op en doe de deur achter ons op slot. Mijn ogen glijden kort over Nieves heen, maar uiteindelijk draai ik me toch naar Lennox. Ik grijp hem bij zijn shirt en druk mijn lippen op die van hem, terwijl ik half lach. 'Oké, ik heb hier alcohol voor nodig,' mompel ik naar een halve, scheve zoen met veel gelach. Ik laat hem los en schud mijn hoofd. Ik kniel en haal uit een van de lagere kastjes een fles met wodka. 'Lang leven de slechte bewaking van Delhaven en de rijke vaders.' Ik neem een grote slok en duw de fles dan in Lennox' handen.


    "This is how to be a heartbreaker."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOLAN REED BENNETT
    "Lack of money is the root of all evil."


    20 • STATUS • IDENTITY THEFT • OUTSIDE • MAELYNE

    Mae zeurt meteen tegen me dat ze dan helemaal dat eind naar Valan en Nieves moet lopen voor sigaretten en ik haal slechts loom mijn schouders op. Niet mijn probleem. Ik knap niet alles voor andere mensen op, tenzij ik er iets uit kan halen. Ik weet echter dat het me flink punten kan kosten als ze me betrappen met sigaretten en mezelf inlaten met volk als die twee met grijpgrage handjes staat niet goed op mijn dossier. Ik wil hier weg zodat ik door kan met mijn praktijken, ik wil niet riskeren hier nog langer te zitten en eventueel naar de gevangenis te moeten. Mae slaat haar armen om mijn middel heen en merkt op dat ik net als een teddybeer aanvoel. Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk haar aan, niet wetend of ik dat als een compliment op moet vatten of niet.
          'Kan je ophouden met prikken?' grinnik ik en ik pak haar handen vast waarna ik die stevig in mijn eigen vuisten houd, zodat ze zich niet los kan wurmen en mij weer lastig kan vallen. Ik vind Mae echt geweldig, maar af en toe is ze net een driejarige die niet weet wanneer ze op moet houden.
          'Kan jij niet een sigaret voor me halen terwijl ik op je rug zit en slaap?'
          Ik schud mijn hoofd weer. 'Zoek het uit, love,' grijns ik kort. 'Ik laat me niet in met dat volk. Ik hoef geen sigaret want ik ben aan het stoppen met roken, en zo,' zeg ik dan nonchalant en ik haal mijn schouders op. Het stoppen is niet vrijwillig maar werd me opgedragen door mijn moeder toen ik ongeveer vijf minuten thuis was en meteen naar buiten liep om een sigaret op te steken. Van die sigaret heb ik welgeteld één trekje genomen voor het afgenomen werd, mijn moeder die uitdrukte en weggooide en vervolgens de pakjes die ik nog had ook in de prullenbak smeet, tussen de vieze etensresten 'zodat ik er niet meer bij zou komen'. Het werkte, want het stonk en was vies. Omdat ik niet zelf weg mocht, kon ik ook niet stiekem wat kopen en heb ik dus noodgedwongen niet gerookt in de weken die ik thuis spendeerde. Hier houden ze me nog strenger in de gaten dus zal ik het ook maar niet riskeren. Of ik minder rebels ben geworden, weet ik niet, maar ik weet wel waar mijn grenzen liggen en ik wil graag een leven buiten de gevangenis tegemoet gaan. 'Sorry, Mae, ik heb niks.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • OUTSIDE • LENNOX & VALAN

    Lennox stelt me 'gerust' als hij zegt dat ik the one and only ben en ik grinnik zachtjes als ik hem aankijk. Ja, wel, ze zijn beiden goed in bed en ik heb echt niks te klagen.
          'Rustig aan, Dunbar, je maakt dat kind helemaal nat en ik heb vrij weinig zin om over Nieves' vocht uit te glijden.' Met opgetrokken wenkbrauwen staar ik Valan aan en ik geef hem een stomp met mijn hand, ook al voelt hij er weinig van. Ik wil geen nagel breken, hallo... De jongens gaan echter vrij gretig in op mijn opmerking en zodra de bewakers afgeleid zijn door enkele nieuwelingen die ruzie lijken te maken, verspilt Valan geen moment en trekt hij ons beiden mee. Ik lach alleen zacht om geen aandacht te trekken en ik moet zeggen dat ik al flink opgewonden raak om het met twee mannen tegelijk te doen. Ik heb het vaker gedaan, maar nooit echt zo stiekem. Ik ben een daredevil en ik leef graag op het randje, en dit is een heel, heel kleine afstand met de afgrond.
          Valan neemt ons mee naar een of ander aftandse ruimte die ingericht is als kantoor dat waarschijnlijk al jaren niet gebruikt wordt. De deur gaat dicht en ik voel Valans blik op me rusten, maar hij keert zich naar Lennox en zoent hem dan meteen. Ik rol kort met mijn ogen als hij zegt dat hij er alcohol bij nodig heeft en ik kriebel wederom met mijn lange nagels over zijn rug heen.
          'Word je nerveus, Val?' vraag ik plagend en na Lennox neem ik een flinke slok van de wodka. Het smaakt sterk, maar dat heb je ook wel nodig in een ruimte als deze. Alhoewel, ik heb het ooit een keer in een steegje gedaan met mijn rug tegen een stenen muur, dus dit valt me alles mee. 'Wij zweren op de slechte bewaking van Delhaven, of niet?' grinnik ik en ik druk mijn lippen op die van Valan voor me. Het windt me op een of andere manier heel erg op en we hebben weinig tijd voor uitgebreid voorspel, dus we moeten zeg maar... snel tot de orde van de dag overgaan. 'Kom op, querido's, laat eens zien wat jullie in huis hebben...'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – 5 jaar – The Queen – Schoolplein – Nolan – glad to be back?

    ”Kan je ophouden met prikken?” grinnikte Nolan, waarna hij haar handen vastpakte en die stevig in zijn vuisten hield. Een pruillip ontstond er op Mae’s gezicht, terwijl ze met een verdrietige blik naar haar handen keek die vast zaten in Nolans vuisten. Ze zuchtte diep.
          Op de vraag of Nolan misschien sigaretten voor haar kon halen, schudde hij zijn hoofd weer. :Zoek het uit, love,” grijnsde hij kort. “Ik laat me niet in met dat volk. Ik hoef geen sigaret want ik ben aan het stoppen met roken, en zo,” vervolgde hij toen nonchalant en hij haalde zijn schouders op. Nogmaals vormde er zich een pruillip rondom haar lippen. “Sorry, Mae, ik heb niks,” constateerde hij toen nogmaals. Mae rolde kort met haar ogen. “Ja, dat zei je net ook al,” zuchtte ze zachtjes, waarna ze om zich heen keek. Nieves en Valan waren overduidelijk al naar binnen gevlucht, omdat ze nergens meer te bekennen waren hier op het plein. Of ze hadden het allebei al voor elkaar gekregen om een straf opgelegd te krijgen. Dat terwijl het schooljaar nog geen uur was begonnen.
          Mae’s blik rustte kort op de verschillende nieuwelingen die zich op dit plein bevonden. Dit kon best wel eens een interessant jaar worden, dat moest ze toegeven. Hoe zouden die arme leerlingen zich gaan gedragen hier? Wat zouden ze überhaupt vinden van Delhaven? Het was immers een school voor rijke leerlingen - zoals Maelyne en Nolan dus. En alle andere studenten die hier langer dan een jaar zaten.
          Daarna richtte Maelyne zich weer op Nolan. “Wil je alsjeblieft mijn handen loslaten?” vroeg ze toen aan hem, met een pruillipje volgend. “En laten we naar binnen gaan, het is koud en we hebben hier toch niks meer te zoeken. Of althans, ik toch niet. Ik weet niet of jij nog opzoek bent naar een nieuw slachtoffer om de identiteit van te stelen,” grinnikte Mae, waarna ze een ruk gaf aan haar armen.
          ”Los. Los. Los. Looohooooos,” zeurde Mae toen. “Of ik ga gillen, wil je dat ik ga gillen? Dan komt Nolan Bennett in de problemen!” grinnikte Mae, waarna ze haar mond opende om een gil uit los te laten.

    Sorry Marty :p

    Christ.. It looks like someone died in here.

    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 22:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lennox Andrew Dunbar
    “I'd probably still adore you with your hands around my neck.”



    Rustig aan, Dunbar, je maakt dat kind helemaal nat en ik heb vrij weinig zin om over Nieves' vocht uit te glijden.’ Ik rolde met mijn ogen.
          ‘Je bent gewoon jaloers dat ze wel nat wordt van mij, maar niet van jou, Dand,’ antwoordde ik nonchalant en haalde mijn schouders op, waarna ik Nieves een knipoog schonk. Deze keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en verkocht hem een stomp – hoewel je het eigenlijk geen stomp kon noemen en waarschijnlijk voelde hij er niets van. Mevrouw de prinses wilde haar nageltjes niet breken. Desalniettemin joelde ik toch even kort – het ging immers om het idee.
          ‘Hm, ja inderdaad. We hebben je allebei al eens apart gehad, maar nu wil ik wel eens weten of je ons allebei aan kan. Nu.’ Een beetje verward keek ik Valan aan, die me plots bij mijn arm greep en mij – en Nieves – meetrok naar binnen. Half rennend, half sjokkend volgde ik Valan naar een afgelegen kantoortje dat volgens mij al een tijdje buiten gebruik was. Ik besloot er echter niets over te zeggen, ik vertrouwde erop dat Valan wist waar hij mee bezig was, gezien hij hier al een tijdje zat. ‘Oké... we hebben max een half uur.’
          ‘Jij windt er ook geen doekjes o–’ Voor ik het wist werd ik bij mijn shirt gegrepen en voelde ik een stel lippen op die van mij. Nog voordat ik iets kon doen, werd ik alweer losgelaten en keek ik in de ogen van Valan.
          ‘Ik wist dat je op me geilde, Valan, maar dat je zo erg naar me verlangde – pfoeh hé.’
          ‘Oké, ik heb hier alcohol voor nodig. Lang leven de slechte bewaking van Delhaven en de rijke vaders.’ Ik grinnikte en schudde mijn hoofd, waarna ik de drankfles van hem overnam en een anatal flinke teugen nam uit de fles.
          ‘Word je nerveus, Val?’ Ik bood Nieves de vodka aan, die deze gretig aannam. ‘Wij zweren op de slechte bewaking van Delhaven, of niet?’ Ik knikte instemmend en keek toe hoe Nieves haar lippen op die van Valan drukte. ‘Kom op, querido's, laat eens zien wat jullie in huis hebben...’ Ik blikte even kort naar Valan. Ondertussen had ik de fles vodka overgenomen van Nieves en er nog wat slokken uitgenomen.
          ‘Met plezier.’ Ik draaide Nieves naar mij toe en drukte mijn lippen op die van haar, terwijl ik mijn handen onder haar shirtje liet glijden. Deze trok ik vervolgens over haar hoofd heen en ik liet mijn lippen over haar nek heen glijden. Mijn ogen gleden even kort over Valan heen en ik grijnsde naar hem. Ik boog me naar zijn oor toe. ‘Heb je al genoeg op om me aan te kunnen?’ mompelde ik zachtjes, voordat ik mijn lippen ruw op de zijne drukte.



    20 • Four years • Anarchistic musician • Outside > Office
    Valan & Nieves


    I just caught the wave in your eyes

    NOLAN REED BENNETT
    "Lack of money is the root of all evil."


    20 • SORT OF PERFECT BOYFRIEND • IDENTITY THEFT • OUTSIDE • MAELYNE

    Na veel gezucht en gekreun over het gebrek aan sigaretten (zeker nu het drietal Nievalox verdwenen is) vraagt Maelyne of ik haar handen los wil laten en ik kijk haar aan. 'En laten we naar binnen gaan, het is koud en we hebben hier toch niks meer te zoeken. Of althans, ik toch niet. Ik weet niet of jij nog opzoek bent naar een nieuw slachtoffer om de identiteit van te stelen.' Ik schud mijn hoofd maar laat haar nog niet los, zelfs niet als ze als een klein kind begint te zeuren en aan haar armen te trekken, onder de bedreiging dat ze gaat gillen. En ze gilt. Ik rol met mijn ogen en laat haar armen los waarna ik haar een zet geef, zodat ze haar evenwicht verliest en haar mond houdt.
          'Je bent echt een klein kind, Mae,' merk ik op en ik zie dat de bewakers op me af komen lopen. Ik steek mijn handen in de lucht en kijk haar toch wat geërgerd aan. 'Niet mijn schuld,' zeg ik tegen de mannen die me streng aankijken. 'Zij wilde sigaretten stelen. Ik heb ze niet. Controleer maar.' Ik glimlach onschuldig naar Mae als de bewakers nu ook naar haar kijken en haar van de grond hijsen. Ik zet mijn handen in mijn zij en ik grinnik zachtjes als ik ze bekijk. Ondertussen controleert ook een van de mannen mijn zakken en ze komen erachter dat ik geen sigaretten heb. Ik ben echt niet dom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Valan "Val" Torcuil Dand


    21 • The King • 8 Years • Unintentional killing • Valan's place • Nieves & Lennox

    Gewoon nu al 16+, tut tut tut.
          ‘Ik wist dat je op me geilde, Valan, maar dat je zo erg naar me verlangde – pfoeh hé.’ Ik grijns en geef een knipoog aan Lennox, waarna ik iets te hard op zijn kont sla.
          ‘Word je nerveus, Val?' zegt Nieves en ik lach, waarna ik een quasi onschuldig en angstig gezicht trek. Ik nerveus van een beetje zoenen? Neh, maar ik ben iets te hetero om hem zomaar uit het niets te zoenen. I'm all for experimenting, maar dan wel met alcohol. ‘Wij zweren op de slechte bewaking van Delhaven, of niet?’ Nieves stapt naar voren en drukt haar lippen op de mijne. Ik krijg amper de kans om haar vol overtuiging terug te zoenen, want ze is alweer weg gestapt. ‘Kom op, querido's, laat eens zien wat jullie in huis hebben...’ Binnen de kortste keren staan ook Lennox en Nieves te bekken en heb ik de fles weer in mijn handen. Ik giet nog een hele slok naar binnen en terwijl Lennox, Nieves van haar shirtje ontdoet, trek ik mijn eigen shirt uit. Ik zie Lennox kijken.
          'Vind je het leuk wat je ziet?' grijns ik naar hem. Hij buigt zich naar me toe en ik voel zijn adem tegen mijn oor.
          ‘Heb je al genoeg op om me aan te kunnen?’ mompelt hij zacht voordat ik zijn lippen op de mijne voel. Ik duw hem naar achteren waardoor hij tegen de muur aan komt en een doos met kantoorartikelen op de grond dondert. Terwijl ik hem zoen laat ik mijn handen onder zijn shirt glijden en ik trek deze uit. Buiten adem van de heftige tongzoen leun ik wat van hem af. Ik draai me langzaam om naar Nieves en trek haar naar ons toe. Mijn armen sla ik om haar middel heen en ik druk haar tegen Lennox aan zodat ze tussen ons instaat, waarna ik langzaam haar nek begin te bedekken met kusjes. Mijn handen glijden over haar heupen heen en vinden de knoop van haar broek. Sensueel druk ik deze naar beneden terwijl ik tegen haar aanwrijf met mijn kleine, of nou ja... grote en ondertussen ook stijve, vriend. Ik bijt zachtjes in haar oor en laat een grote zuigzoen achter in haar nek, waarna ik mijn handen ondeugend in haar slipje laat glijden.


    "This is how to be a heartbreaker."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – The Queen – 5 jaar – Schoolplein – Nolan – glad to be back?

    Nolan schudde zijn hoofd en laat haar nog steeds niet los toen Maelyne erom vroeg, zelfs niet toen ze als een klein kind begon te zeuren en aan haar armen te trekken en daarna zelfs ging gillen. Nolan rolde met zijn ogen en liet haar armen toen los. Hij gaf haar een zet extra, waardoor ze op de grond viel en het gegil stopte.
          ”Je bent echt een klein kind, Mae,” merkte de jongen. Nee, goh. Wat een geweldige ontdekking, Sherlock. Maelyne had een kleine glimlach op haar lippen toen de bewakers op Nolan af leken te lopen. De jongen stak zijn handen in de lucht en besloot toen om Maelyne een geërgerde blik toe te werpen, waarop zij op haar beurt haar ogen rolde.
          ”Niet mijn schuld,” zei Nolan tegen de bewakers die hem vast niet al te vrolijk aankeken. “Zij wilde sigaretten stelen. Ik heb ze niet. Controleer maar.” Huh, wat? Maelyne fronste en zuchtte diep toen de bewakers zich omdraaiden en nu ook haar aankeken. Maelyne ving Nolans onschuldige glimlach op en gaf hem een middelvinger ervoor terug. Maelyne werd - voor haar gevoel veel te hardhandig - omhoog gehezen.
          Nolan zette zijn handen in zijn zij en hij grinnikte zachtjes toen hij het beeld van Maelyne en de bewakers te zien kreeg. Terwijl Nolans zakken werden doorzocht kreeg Maelyne een preek van hier tot Tokio. Verbaasd was ze niet, want hallo - ze was hier om de reden dat ze een historie aan het stelen van goederen had.
          ”Denken jullie dat hij achterlijk is? Natuurlijk heeft hij ze niet in zijn zak zitten. Zoek zijn kamer door ofzo,” gromde Maelyne, terwijl ze Nolan geïrriteerd aankeek. Nu zat ze weer in de problemen door die eikel. “Hoort zeker bij de identiteit die je nu weer hebt gestolen,” vervolgde ze. Ze keek nu enkele bewakers aan.
          ”Laat me los of iets? Ik ben geen gevaar hoor, doe niet zo spastisch,” snauwde ze naar hen, waarna ze na wat getwijfel toch losgelaten werd. Ze kreeg de waarschuwing dat bij een volgende keer ze wel een straf opgelegd zou krijgen en ze rolde haar ogen, waarna ze Nolan aan zijn shirt meetrok.
          ”Eikel.”

    Christ.. It looks like someone died in here.


    That is a perfect copy of reality.