• MISBEHAVYNG

    Welkom op Delhaven, de boarding school waar rijke, misdragende studenten naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. De school is gelegen in een afgezonderd gebied in het hoge noorden van Schotland en het is ook niet een normale boarding school. Een luxe gevangenis is wat het vaak genoemd worden onder de leerlingen. De leerlingen die naar deze school gaan, zijn verplicht er minstens een jaar te verblijven. De groep die al op deze school verblijft, zit er vaak al enkele jaren en zijn in de meeste gevallen ook bevriend met elkaar.
          Tot voor kort waren de enige leerlingen op deze school rijke, misdragende tieners, maar voor het nieuwe jaar is er een aanpassing gemaakt. Bij het beginnen van het nieuwe schooljaar zullen rijke tieners vergezeld worden door minder welvarende tieners. De school heeft een deal gesloten met de Schotse rechtbank, waardoor deze tieners ook een kans hebben om hun leven te beteren. Het enige verschil: de ouders van deze minder welvarende tieners hebben geen cent hoeven uitgeven. Dat de leerlingen op deze school niet perfect zijn, is algemeen bekend. Echter, achter de muren van Delhaven vindt vaak meer plaats dan de typische tienerdrama en met de komst van de nieuwe leerlingen zal dit alleen maar verergerd worden. Of juist niet?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "My head is a very dark place."




    ROLLEN
    dit is niet het maximum aantal rollen, er zal meer bijkomen zodra er vraag naar is.

    rijke leerlingen [4/5] (MEISJES VOL)
    • Valan Torcuil Dand • The King {Vito Basso} || Bathsheba [1.2]
    • Lennox Andrew Dunbar • anarchistische muzikant {Alex Turner} || Eyndius [1.1]
    • Nolan Reed Bennett • status {Adam Gallagher} || Sobral [1.5]
    • Reza Mohammed Cooper • The Mysterious One {FC} || Sobral [1.7]
    • Maelyne Emeriche Lexington • The Queen {Nastya Kusakina} || Marlow [1.7]
    • Nieves Isabela Flores • The Princess {Luma Grothe} || Gareth [1.3]
    • Toran Catherine Frazier • The Sweetheart {FC} || Sobral [1.3]
    • Rhona Jean Sheehy • The Dangerous One {Amy Adams} || Obeah [1.7]
    • Loraine Wilsson • The Liar {Amelia Zadro} || Phorthos [1.8]

    arme leerlingen [1/3]
    • Ares O'Shea • The Fighter {FC} || Sempre [1.6]
    • Julia Acadia Fraser • Just there {FC} || GreenIight [1.4]
    • Freya DeLuna • status {FC} || Nerha [1.5]
    • Lydia Ophelia Collins • status {Bridget Satterlee} || Sunrises [1.4]
    • Lyall Alith Taggart • status {Whitney Suelflohn} || Eyndius [1.8]


    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: (16 - 21)
    Geslacht:
    Status:
    Soort misdaad:
    Hoelang al op school? (het is mogelijk dat iemand er slechts enkele maanden zit, want het gebeurt regelmatig dat iemand in het midden van het jaar er naartoe gestuurd wordt)
    Innerlijk: (onthoud: de mensen op deze school zijn echt geen lieverdjes, van die lieve, "onschuldige" jongens en meisjes mogen wel, mits er een hele goede reden voor is waarom ze hier zijn)
    Uiterlijk: (& FC)
    Vakken:
    Welke sport? (de leerlingen moeten verplicht een sport kiezen)
    Extra:
    Relaties:


    (NIET-)TOEGESTANE MISDADEN
    Ondanks dat de tieners die hier naartoe gestuurd worden een redelijke misdaad hebben begaan, zitten er wel grenzen op. Iemand die een persoon (of meerderen) met voorbedachte rade om het leven heeft gebracht zal onder geen enkele voorwaarde op deze school terechtkomen. Dit betekent dat mensen die veroordeeld zijn voor doodslag of een ander voorval waarbij het slachtoffer is overleden, maar waar het niet (volledig) opzettelijk de bedoeling was om het slachtoffer te doden er wel terecht kunnen komen. Desalniettemin is dit uitzonderlijk.
          Qua misdrijven omtrent seksuele handelingen zitten er ook grenzen. Zo worden ook verkrachters onder geen enkele voorwaarde toegelaten op deze school. De maximum wordt hier gezet op het aanranden van anderen. Bij misdrijven die onder fysiek geweld vallen is de grens mishandeling dat dood tot gevolg heeft, zoals al eerder besproken is. Voor misdrijven als overvallen geldt dat het een kleine tot gemiddelde overval moet zijn. Daders van overvallen op een grote bank zullen naar een echte gevangenis gestuurd worden. Daders van overvallen op een lokale winkel kunnen hier terechtkomen.
          Verdere misdrijven die wel toegestaan zijn, zijn het dealen van drugs, vernielingen van commerciële (winkels, kantoorpanden) en/of particuliere gebouwen (huizen, flats), het regelmatig betreden van verboden gebieden, rijden onder invloed/minderjarig rijden, verstoring van de openbare orde, diefstallen, etcetera.

    Gelieve om goedkeuring te vragen voor het kiezen van een bepaalde misdaad, zodat niet iedereen met dezelfde misdaden komt. Heb je een idee voor een misdaad dat niet bij het bovengenoemde staat, vraag het dan even in het topic of in mijn (Marlow) GB/PB.

    AL GECLAIMDE MISDADEN
    Lennox • een illegale gig die drastisch uit de hand was gelopen (vernielingen, gevechten, provocerend gedrag).
    Valan • mishandeling, met een ongeplande moord tot gevolg en enkele overige incidenten met mishandeling, drugs en alcohol.
    Toran • chantage van rijke ouderen, het chanteren van een zakenpartner van haar vader voor geld.
    Julia • het illegaal downloaden van films en series en deze doorverkopen op een redelijk bekende site / streamen op iets dergelijks als Popcorn Time.
    Yeshaya • iets omtrent graffiti spuiten, nog niet helemaal bekend.
    Lydia • in een beruchte bende zitten en hierdoor betrokken raken bij meerdere misdaden, tot dat ze betrapt is.
    Daniël • diefstal van officiële schooldocumenten (bijvoorbeeld landelijke examens) en het manipuleren van leerkrachten.
    Caesar • aanstichter van een steekpartij zijn, iemand opzettelijk verwonden met een mes, frauderen met fake ID’s.
    Finley • het opzettelijk brandstichten.
    Freya • mishandeling, winkeldiefstal en bij haar laatste inbraak uit schrik iemand neergestoken.
    Ares • underground fighting/boxing.
    Camilo • verkeersongeluk onder invloed van alcohol
    Maelyne • kleptomanie, het regelmatig stelen in dure winkels, het brein achter/het plegen van overvallen op gemiddelde winkels (zijn).
    Effy • het hacken van creditcard data van banken en beveiligingssystemen van banken en bedrijven.
    Meredith • een bedrijfje hebben waar ze wordt betaald door concurrenten van bedrijven/banken om gegevens te hacken en deze aan hen door te spelen.
    Rhona • fraude, de opbrengsten van een benefietavond verduisterd en ingebracht in zusterondernemingen van het familiebedrijf om die op deze manier te kunnen witwassen.
    Loraine • (sexual) blackmailing.
    Jingyuong • geclaimd: iets omtrent joyriding, nog niet helemaal duidelijk


    EXTRA INFORMATIE LEERLINGEN
    Om op deze school terecht te komen moeten, naast dat de ouders het geld hebben om de school te betalen, leerlingen aan verschillende eisen voldoen. De belangrijkste is hierbij dat de delinquenten vooraf aan hun misdaad geen of een heel klein strafblad hebben. Het moet duidelijk zijn dat vooraf aan het begaan van de misdaad ze nog het goede pad bewandelde.
          Verder moeten de delinquenten nuttig zijn voor de toekomst, dit houdt in dat ze goede cijfers hebben, een hoog gemiddelde en een duidelijk beeld wat ze naar hun middelbare school wilden doen. Het is prima als ze op school ruziemakers, oproerkraaiers, pesters of juist de aanvoerder van het sportteam van hun school en/of de meest geliefde leerling op school waren. Deze eisen gelden ook voor de nieuwe, arme studenten.
          De leeftijden op deze school gaan van 12 tot 21. Om de jongere leerlingen niet beïnvloedt te laten raken door de oudere leerlingen, zitten ze op twee verschillende delen van de school. De leerlingen van 12 tot 15 jaar bevinden zich in de linkerhelft en de leerlingen van 16 tot 21 jaar zitten in de rechterhelft. In deze RPG zal alleen gefocust worden op de oudere helft.
          Rijke tieners die een andere nationaliteit (lees: wonend in een ander land dan Schotland) hebben, zijn ook toegestaan op deze school. Desalniettemin zal het grootste aandeel van de leerlingen op die school op Schotse bodem wonen. Tieners die naar deze school willen, maar in een ander land wonen moeten aan dezelfde soort eisen* voldoen en daarnaast een voldoende beheersing van de Engelse taal hebben. Ook is goedkeuring hebben van de rechtbank uit het desbetreffende land verplicht.

    *Dit heeft te maken met dat de schoolsystemen in elk land verschillend zijn, voor bijvoorbeeld Amerikaanse studenten zou het betekenen dat ze een hoog GPA nodig hebben en voor Nederlandse studenten zou het betekenen dat ze met hun cijfers aan de eisen van buitenlandse universiteiten voldoen.


    INFORMATIE OVER DE VAKKEN
    Zoals elke school heeft ook deze school de standaard vakken. Verplichte vakken die iedereen moet volgen zijn Engels, wiskunde en lichamelijke opvoeding. Verder mogen ze hun eigen vakken kiezen, hierbij kunnen ze kiezen uit: geschiedenis, economie, aardrijkskunde, biologie, scheikunde, natuurkunde, informatica, muziek en tekenen. Omdat het geen standaard school is, bestaan er ook andere vakken. Zo is iedereen verplicht om een opvoedcursus te volgen dat betrekking heeft op hun gepleegde misdaad. In de meeste gevallen zijn dit privégesprekken/sessies met een psycholoog, maar soms is het ook met een kleine groep. Daarnaast hebben ze ook minstens een keer week lessen waarin de leerlingen wordt opgedragen hoe ze een goed persoon moeten zijn en wordt hun geleerd hoe ze zich in de buitenwereld moeten gedragen.
          De school heeft geen jaarlagen, je zit of in de les met mensen van 12 tot 15 jaar, of met mensen van 16 tot 20 jaar oud. Sinds 21 de maximumleeftijd is voor een leerling om op deze school te verblijven, krijgen zij een aparte behandeling. Dit komt omdat deze gevallen nog minder dan een jaar hebben om zich te veranderen en anders alsnog in de gevangenis belanden. Hun dagen bestaan uit vakken die betrekking hebben op de vervolgstudie die ze mogelijk zouden willen doen en daarnaast veel therapieën en gesprekken. Dit betekent dat je tot dat je 22ste verjaardag nadert op deze school mag zitten.
          Als laatste hebben we nog de sportmogelijkheden. De school beschikt over verschillende sportfaciliteiten. Zo kunnen de leerlingen atletiek beoefenen, maar er is ook een zwembad, waar de leerlingen verschillende zwemsporten kunnen beoefenen. Ook is er een optie om je agressie eruit te boksen. Verder is er ook een zaal waar verschillende balsporten beoefend kunnen worden, waaronder basketbal, voetbal en volleybal.


    DE SCHOOL & OMGEVING
    Zoals eerder gezegd bevindt de school zich op een afgezonderd gebied in het noorden van Schotland. De school neemt flink wat ruimte in. Ondanks dat het bestempeld wordt door leerlingen als een luxe gevangenis, heeft het - de hekken die om het hele gebouw en de sportvelden heen staan en de tralies voor de ramen niet meegerekend - niet veel weg van een gevangenis. Het ziet er zowel van de buitenkant als de binnenkant uit als een luxe kostschool. Verder zitten ze in een hele groene omgeving, tussen bossen en bergen in.
          De slaapkamers bestaan uit twee bedden, een kledingkast waar ze hun kleding kunnen opbergen, een boekenkast voor hun boeken, twee tafels met stoelen om hun werk op te doen en verder nog voor elk bed een nachtkastje. Van huis meegenomen decoratie is niet toegestaan. De leerlingen slapen ook altijd met z’n tweeën op een kamer. Dus twee vrouwen of twee mannen. Ook slapen de vrouwen en mannen in afgezonderde ruimtes van elkaar. Verder heeft de school ook een grote eetzaal en er wordt van de leerlingen verwacht dat iedereen op hetzelfde tijdstip komt eten.
          Als laatste bevinden zich er in de school een gedeelte waar zich de isolatiecellen bevinden. Dit is in de verdieping onder de begane grond. Hier komen de leerlingen terecht wanneer zij regels overtreden hebben. De tijd dat een leerling geïsoleerd van de rest wordt berekend op de ernst van de overtreding. Het maximale is een week. Ook wordt deze ruimte dag en nacht bewaakt en is het verboden toegang voor leerlingen.


    SCHOOLREGELS
    ♕ Alcohol en drugs zijn ten strengste verboden.
    ♕ Alles wat scherp is en mogelijk verwondingen kan veroorzaken moet ingeleverd worden.
    ♕ Telefoons en ander elektronisch (en huishoudelijk) apparatuur van huis af, moet - mits meegenomen - ingeleverd worden. Dit geldt dus ook voor voorwerpen als krultangen en stijltangen voor de vrouwen.
    ♕ Meiden en jongens mogen bij elkaar op de kamer, maar de deur moet dan verplicht open blijven.
    ♕ Er wordt gezamelijk gegeten. Om 7:00 ontbijt en om 19:00 avondeten. Je lunch moet je zelf regelen.
    ♕ Eten van huis af moet terug meegenomen worden, je mag alleen het eten hebben dat op Delhaven geserveerd wordt.
    ♕ Je moet minstens twee uur per dag aan je schoolwerk bezig zijn.
    ♕ Je moet minstens twee keer per week een van de mogelijke sporten beoefenen.
    ♕ Zonder toestemming mag je niet het gebouw uit, je moet dus toestemming vragen om een van de sportfaciliteiten te bezoeken.
    ♕ Om 22:00 is iedereen op zijn kamer en is het stil.
    ♕ Slecht gedrag, ruzies, gebruik van fysiek geweld is verboden en wordt zwaar bestraft.
    ♕ Leerlingen mogen alleen op plekken komen dat ook voor leerlingen bedoeld is, dus de isolatie ruimtes, de keuken, de slaapruimte voor de leraren/bewakers zijn verboden toegang.
    ♕ Ondanks dat de leerlingen geen uniform hebben en hun eigen wardrobe mogen hebben, betekent dit niet dat iedereen zijn of haar bontjassen mee mag nemen. Er wordt van je verwacht dat je dezelfde kleding meerdere dagen in een week aantrekt (ondergoed niet meegerekend). Vies of niet.



    "How to kill someone: kiss them once and never again."




    REGELS
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is geen maximum aantal personages, maar houdt het verschil tussen arm en rijk gelijk, het liefst meer rijken dan arme personags
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Een post moet minimaal 300 woorden bevatten.
    Cheryl (en wij: Matty, Lisa en ik) openen de topics.
    ♕ Geen ruzie OOC, in de RPG is het natuurlijk wel toegestaan.
    ♕ 16+ mag, maar zet er een waarschuwing boven.
    ♕ Off-topic graag in het praattopic.
    ♕ Niet zonder toestemming personages van anderen bespelen.
    ♕ Vooraf afgesproken relaties zijn toegestaan, mits het niet liefdesrelaties zijn of iets anders dat ervoor zorgt dat twee personages alleen maar met elkaar bezig zullen zijn.


    LINKS
    • linkje naar het praattopic
    • linkje naar het speeltopic
    • linkje naar het rollentopic
    Lay-out ©Lizor.
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 16:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • OUTSIDE • LENNOX & VALAN

    Min of meer vijfentwintig minuten later is het in de ruimte iets warmer dan toen we erin kwamen en de kledingstukken zijn ook nogal verspreid. Mijn slip hangt over de stoel, mijn shirtje ligt op de grond en ik kan zo snel mijn broek niet eens vinden. Voor de twee jongens geldt hetzelfde. In volle naakte glorie staan ze voor me en ik grinnik kort als ik me door de kamer beweeg om zo rustig al mijn spullen weer bij elkaar te zoeken. Ik neurie een deuntje als ik langzaam alles weer aantrek. We zijn niet gestoord tijdens deze heerlijke vrijpartij en ik kan niet zeggen dat ik er treurig om ben. Een threesome stond altijd al bovenaan mijn bucket list en deze kan ik afstrepen. Niet dat ik wil dat dit de laatste keer is, integendeel, want het was veel te fijn. Een foursome met een ander meisje erbij zou misschien nog lekkerder zijn. Dan hoeven ze tenminste niet allebei hun lul in mij te steken. Pardon my French.
          'Voor herhaling vatbaar?' vraag ik ze als ik mijn shirtje over mijn hoofd trek en ik dan alles weer aan heb getrokken. We moesten ons inhouden en niet te veel geluid maken want wie weet hoe snel ze ons dan hadden gevonden, naakt en nogal opgewonden. Dat was misschien niet het handigst geweest. Ik mag me überhaupt al niet aan- en uitkleden bij anderen, laat staan bij twee jongens met een libido dat ongeveer zo hoog is als dat van mij. Ik ben er niet rouwig om, zeker niet. De nieuwelingen kunnen me echt niet aan, maar de bewaking vermoordt me als ze me ook maar zien kijken naar de kont van een meisje of jongen, waarschijnlijk. De watjes. Ik zou minder aan mensen komen als ze me gewoon mijn gang zouden laten gaan, heel simpel. Wanneer ik ook in een stoffig spiegeltje naar mijzelf heb gekeken en mijn haar gefatsoeneerd heb, kijk ik weer op naar Lennox en Valan en ik druk bij beide jongens nog een kusje op hun wang. 'Ik heb genoten,' grijns ik ze toe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    NOLAN REED BENNETT
    "Lack of money is the root of all evil."


    20 • SORT OF PERFECT BOYFRIEND • IDENTITY THEFT • OUTSIDE • MAELYNE

    'Denken jullie dat hij achterlijk is? Natuurlijk heeft hij ze niet in zijn zak zitten. Doorzoek zijn kamer door, of zo.' Ik zie Mae's geërgerde blik en ik kan er alleen maar om glimlachen.
          'Ik zei toch dat ik gestopt ben met roken,' zeg ik onschuldig. Ik grinnik als de bewakers Maelyne uiteindelijk loslaten en haar waarschuwen. Genietend kijk ik terug naar het meisje voor me en ik stop mijn handen in mijn zij.
          'Eikel,' zegt ze als ze me meetrekt en ik lach als ik achter haar aan strompel.
          'Weet ik toch,' zeg ik en een eindje verderop sta ik weer stil zodat ik wederom bij een muurtje sta en erop plaatsneem. Ik kijk Mae aan en grinnik. 'Het was maar een grapje, lieve schat. Ik moet me ook vermaken nu ik hier weer ben, of niet? Je vond het vast wel leuk.' Ik haal mijn schouders op en ik lach kort als ik haar blik zie. 'Ah, ik weet wel dat je me leuk vindt!' zeg ik geamuseerd en ik schud mijn hoofd. Ze pest mij net zo, dus ik mag het vast terugdoen. En als ze er niet tegen kan, vraag ik me af wat ze hier überhaupt doet.
          Met mijn gezicht in het zonnetje geniet ik van de buitenlucht die ik nu krijg voor ik weer naar binnen word gesleept. Ik heb er geen zin in. Het liefst wil ik hier weg, maar ze vinden mijn gedrag nog niet goed genoeg. Wel om op 'vakantie' te gaan, maar verder niet. Zucht.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – The Queen – 5 jaar – Schoolplein – Nolan – glad to be back?

    ”Weet ik toch,” zei Nolan als antwoord op dat Maelyne hem een eikel noemde. Nadat Maelyne hem enkele meters aan zijn shirt had meegetrokken, besloot Nolan weer het eigen hef in handen te nemen en eindje verderop ging hij weer stilstaan. Wederom weer een muurtje om op plaats te nemen. De jongen keek Mae aan en grinnikte. “Het was maar een grapje, lieve schat. Ik moet me ook vermaken nu ik hier weer ben, of niet? Je vond het vast wel leuk.”
          De jongen haalde zijn schouders op en lachte kort toen hij Maelyne’s blik zag. “Ah, ik weet wel dat je me leuk vindt!” zei hij toen geamuseerd en hij schudde zijn hoofd. Maelyne beet op de binnenkant van haar lip, waarna ze haar middelvinger naar Nolan uitstak en haar hoofd schudde.
          ”Ik vind je dus echt níét leuk hè,” zei ze toen, de nadruk leggend op niet. Ze gaf Nolan een stomp tegen zijn schouder, waarna ze naast hem ging zitten. “Je bent echt een eikel, wist je dat? Nolan het eikeltje. Eikeltje ja, je bent alleen het verkleinwoord waardig,” ratelde Maelyne aan een stuk door, terwijl ze van Nolan wegkeek. Een glimlach sierde haar mond, maar dit hoeft Nolan niet ze zien.
          Ze probeerde haar chagrijnige gezicht weer in de plooi te krijgen en keek toen terug naar Nolan. “Dus… Wat wil je gaan doen? Een spelletje? Truth or Dare? Met als mogelijke gevolg dat we een straf boven ons hoofd hebben hangen? I’m in,” zei Maelyne. Ze probeerde de glimlach die zich wilde vormen tegen te houden, maar uiteindelijk keek ze hem toch met een glimlach aan. Ze wist dat ze nu heel dom bezig was en dat ze haar leven moest gaan beteren, maar ze wilde niets liever dan nog even lol trappen. Om daarna de perfecte student uit te hangen, natuurlijk.

    ”Christ.. It looks like someone died in here.”


    That is a perfect copy of reality.

    NOLAN REED BENNETT
    "Lack of money is the root of all evil."


    20 • SORT OF PERFECT BOYFRIEND • IDENTITY THEFT • OUTSIDE • MAELYNE

    'Ik vind je dus níét leuk, hè? Je bent echt een eikel, wist je dat? Nolan het eikeltje. Eikeltje ja, je bent alleen het verkleinwoord waardig.' Ze zit naast me en probeert stoer te doen, maar ik moet toegeven dat het niet echt werkt. Ik vind Mae nooit zo heel erg intimiderend. Ik vind over het algemeen niemand echt intimiderend. Ik sta mijn mannetje wel.
          'Jawel, je vindt me in ieder geval aardig,' grijns ik plagend en ik geef ook haar een zetje. Ik kan haar wel aan, dat weet ik honderd procent zeker.
          'Dus... wat wil je gaan doen? Een spelletje? Truth or dare? Met als mogelijke gevolg dat we een straf boven ons hoofd hebben hangen? I’m in.'
          Ach, het meisje probeert nog een glimlach tegen te houden en het lukt haar vrijwel niet, want ik zie dat ze het wel leuk vindt. 'Wil je jezelf nu alweer in de problemen krijgen?' lach ik even en ik kijk rond over het plein, waar iedereen elkaar nog gedag zegt en afscheid neemt van de jonkies die er staan. 'Ik heb wel een leuke Dare voor je,' zeg ik als ik me wat bedenk en ik grijns als ik haar aankijk. 'Ik daag je uit om naar een bewaker te gaan, hem af te leiden en vervolgens zijn sleutels te stelen,' zeg ik en ik grinnik kort. Als ze gesnapt wordt, is ze echt de lul, maar dan is het haar woord tegen het mijne. Ik bedoel, ik wil lachen en lol maken hier en dat wil alleen als we af en toe (vaak) iemand voor schut zetten. Wie wil er nou niet zien dat een dikke bewaker wordt afgeleid door een klein, dun meisje dat hier zit omdat ze zich niet goed kon gedragen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – The Queen – 5 jaar – Schoolplein – Nolan – glad to be back?

    ”Wil je jezelf nu alweer in de problemen krijgen?” lachte de jongen toen even en hij keek rond over het plein, dat nog steeds bevolkt was. “Ik heb wel een leuke Dare voor je,” zei hij toen opeens en Maelyne keek hem geïnteresseerd aan.
          ”Nou, vertel eens Bennett,” zei Maelyne en ze keek hem uitdagend aan. Met wat voor een domme dare zou Nolan nu weer komen? “Ik daag je uit om naar een bewaker te gaan, hem af te leiden en vervolgens zijn sleutels te stelen,” zei Nolan niet veel later en hij grinnikte kort. Maelyne lachte ook even zachtjes en schudde haar hoofd.
          ”Wil je me in de gevangenis hebben ofzo?” vroeg Maelyne grinnikend, waarna ze het plein rondkeek op zoek naar een niet zo snuggere bewaker. Ze kende de meeste bewakers onderhand wel goed genoeg om te weten bij wie ze dit kon flikken en bij wie niet. Toen ze haar slachtoffer uitgezocht had, keek ze weer terug naar Nolan. “Goed, ik doe het - maar in ruil daarvoor doe jij mijn schoonmaak klusjes deze week,” zei ze tegen de jongen, waarna ze van het muurtje afliep en naar een van de jonge bewakers stapte.
          ”Hallo daar..” zei het meisje glimlachend tegen de jongeman, terwijl ze kort haar hand op zijn schouder legde. “Ik wil graag klagen over enkele mede-leerlingen hier,” vervolgde ze, waarna ze zachtjes op haar lip beet. “Ik zou wat beter je werk gaan doen als ik jou was, je wilt toch niet op je tweede dag al ontslagen worden?” vroeg ze toen aan hem, waarna ze onopvallend de sluitels weggriste.
          ”Nou, het was leuk je gesproken te hebben, noedels,” zei Maelyne tegen hem, een knipoog gevend, waarna ze heupwiegend weer wegliep. Eenmaal bij Nolan aangekomen gooide de sleutels in zijn handen. “Doe ermee wat je wilt, ik heb niks gedaan.”

    ”Christ.. It looks like someone died in here.”


    That is a perfect copy of reality.

    SKIP MOMENT
    Beetje onverwachte skip, sorry, maar we gaan dus skippen naar een gewone schooldag. Het is het laatste uur (Engels), waarna er in de avond een stiekem feest bij Valan is. Have fun! ^^


    That is a perfect copy of reality.

    [Verkeerd topic, nm]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 17:03 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • CLASSROOM • MAELYNE & VALAN

    De laatste les, Engels, is voor mij altijd belachelijk saai. Het is dan niet mijn moedertaal, want dat is Spaans, maar oprecht, waarom leren we hier nog die taal? Iedereen spreekt het hier — met een belachelijk Brits accent, dat wel — en het is niet alsof we alles beter kunnen verstaan als we stomme voorbeeldzinnen uit moeten spreken. De leerkrach is nu echter klaar met de klassikale uitleg en doordat hij nu mensen apart dingen uitlegt, heb ik even vrij spel. Bij elke les zit ik vooraan, met mijn handen geboeid zodat ik ze niet al te ver uit kan strekken omdat ik anders, volgens de mensen hier, aan iedereen zou zitten. Ik zeg het nog maar een keer: als ze me gewoon mijn ding laten doen bij de mensen die erin meegaan, zou ik verder niemand aanraken. Zoals vanmorgen met Valan en Lennox was het prima, dan ben ik ook wel weer enkele uren tevreden. Toch is de drang er altijd en dat is juist zo vervelend.
          'Dus, een feest, querido?' vraag ik heel zacht aan Valan die twee tafels van me af zit. Ik buig me zo goed mogelijk naar hem toe. De boeien zitten vastgemaakt aan de tafel en ik heb weinig speelruimte en dat is verschrikkelijk irritant, want zo kan ik niet nog dichterbij komen zonder gepakt te worden. Maelyne zit tussen ons in (ze zijn niet gek hier, ze zetten mij en Valan niet naast elkaar) en ik grijns kort naar het meisje, dat haar schrift open heeft liggen. 'Maetje, je bent saai, help ons eens met een te gek feest plannen, dan mag je daarna de nerd uithangen.' Ik grijns kort. 'Hoe jij die bijnaam hebt gekregen, the queen, is mij de vraag want je bent gewoon te braaf,' grinnik ik. Ik zou willen dat ik haar even aan kon raken, maar dat houden de boeien tegen. Verdomme.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Valan "Val" Torcuil Dand


    21 • The King • 8 Years • Unintentional killing • Valan's place • Nieves & Mealyne

    Dat was op zich niet zo'n vreselijke morgen. Ik leun lichtjes grijzend achterover in mijn stoel. Ik ben de hele dag in een goed humeur geweest. Ik heb al meerdere regels verbroken en zoals altijd voelt dat heerlijk. Nou ja, de seks was beter en de alcohol. We zitten in de engels les en af en toe wissel ik een korte blik uit met Nieves die twee tafeltjes verder zit. Tot nu toe zijn ze nog niet achter ons feestje vanmorgen gekomen en ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn geluk wel heel erg aan het pushen ben met het feest wat ik vanavond ga geven, maar goed.
          'Dus, een feest, querido?' vraagt Nieves. Ze leunt over de tafel heen, voor zover ze kan. Tussen ons zit Mealyne druk te schrijven. Ik weet niet wat er met haar gebeurd is, maar het staat me niet aan. Ineens is ze druk bezig met "werken". Sinds waneer is school belangrijker dan regels breken? 'Maetje, je bent saai, help ons eens met een te gek feest plannen, dan mag je daarna de nerd uithangen.Hoe jij die bijnaam hebt gekregen, the queen, is mij de vraag want je bent gewoon te braaf,' grinnikt Nieves.
          'Vandaag is inderdaad een feest geplanned,' mompel ik tegen Nieves, 'rond tien uur, er zal ook genoeg drank en zo zijn. We doen het in een van de dorms met de minste camera bewaking. Ik heb een vriend van me over weten te halen. En Mealyne? Die heeft besloten dat ze te goed is om regels te breken. Ooit was ze nog leuk en gezellig, maar nu zit ze liever met haar neus in de boeken dan in de cocaïne.' Ik ga terug zitten als de docent langskomt en doe alsof ik geïnteresseerd ben in het boek dat voor me ligt.
          'Verkeerde hoofdstuk, meneer Dand,' zegt onze docent geïrriteerd. Ik grijns.
          'Ah, vandaar, ik vond dat uw uitleg al zo interessant anders was, maar ik dacht: misschien probeert u een nieuwe manier van lesgeven uit, om te checken of we goed opletten en zo?' Ik steek mijn vinger in mijn mond en sla daarmee dramatisch de pagina om voordat ik weer verder ga met "lezen".


    "This is how to be a heartbreaker."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    MAELYNE EMERICHE LEXINGTON
    20 – The Queen – 5 jaar – English Class – Mae & Valan – glad to be back?

    Zodra de leraar klaar is met zijn klassikale uitleg en mensen individueel gaat helpen, is het moment aangebroken dat haar twee partners met elkaar gaan communiceren. “Dus, een feest, querido?” vroeg Nieves, over de tafel leunend, voor zover mogelijk was. Tussen hen zat Maelyne druk te schrijven. “Maetje, je bent saai, help ons eens met een te gek feest plannen, dan mag je daarna de nerd uithangen.Hoe jij die bijnaam hebt gekregen, the queen, is mij de vraag want je bent gewoon te braaf,” grinnikte Nieves. Maelyne rolde met haar ogen en negeerde haar opmerking, waarna ze door ging met schrijven.
          ”Vandaag is inderdaad een feest geplanned,
 mompelde Valan tegen Nieves, “rond tien uur, er zal ook genoeg drank en zo zijn. We doen het in een van de dorms met de minste camera bewaking. Ik heb een vriend van me over weten te halen. En Maelyne? Die heeft besloten dat ze te goed is om regels te breken. Ooit was ze nog leuk en gezellig, maar nu zit ze liever met haar neus in de boeken dan in de cocaïne.” Maelyne keek op van haar schrift en gaf Valan een nijdige blik, waarna ze zich terug op haar werk focuste.
          Valan ging terug goed zitten toen de leraar weer langskwam en deed alsof hij het boek las, terwijl hij in werkelijkheid nog niet eens wist over welk onderdeel het ging. “Verkeerde hoofdstuk, meneer Dand,” zei de leraar en Maelyne rolde weer met haar ogen. Verrassend.
          ”Ah, vandaar, ik vond dat uw uitleg al zo interessant anders was, maar ik dacht: misschien probeert u een nieuwe manier van lesgeven uit, om te checken of we goed opletten en zo?” zei Valan, waarna hij weer verder ging met doen alsof hij las. De leraar zuchtte diep en liep weer verder door, wat voor Maelyne het moment was om haar mond te openen.
          ”Lieve, lieve Nievie. In mijn broekzak hier zitten de sleutels naar jouw leuke handboeien, vanochtend gejat van een van de leraren. Als je vrij wilt komen, houd dan alsjeblieft je kop,” siste Maelyne zachtjes, waarna ze Valans’ elleboog van haar tafel wegduwde en gefrustreerd doorschreef.

    ”Christ.. It looks like someone died in here.”


    That is a perfect copy of reality.

    NIEVES ISABELA FLORES
    "I wanna be dirty."


    19 • THE PRINCESS • SEXUAL ASSAULT • OUTSIDE • VALAN & MAELYNE

    'Vandaag is inderdaad een feest gepland, rond tien uur, er zal ook genoeg drank en zo zijn. We doen het in een van de dorms met de minste camerabewaking. Ik heb een vriend van me over weten te halen.' Ik grinnik. Eén ding is zeker: het feest zal niet gehouden worden in mijn dorm. God, daar staat permanent een camera op gericht en ik kan me niet eens normaal omkleden zonder dat iedereen me ziet. Het zal je niet verbazen dat ik gewoon naakt door de kamer paradeer en mezelf vol op de camera richt, dan hebben ze in de ruimte waar ze alles in de gaten houden ook nog eens wat plezier. Kunnen ze zichzelf aftrekken bij het aanzien van mij. maakt mij niet uit.
          Valan gaat verder over Mae en ik grinnik zacht en geamuseerd, maar Maelyne zelf lijkt er niet zo heel veel grappigs aan te vinden.
          'Lieve, lieve Nievie. In mijn broekzak hier zitten de sleutels naar jouw leuke handboeien, vanochtend gejat van een van de leraren. Als je vrij wilt komen, houd dan alsjeblieft je kop.' Ik kijk over Mae heen naar Valan en pruil kort, maar buig me toch naar het meisje toe.
          'Lieve, lieve Maelie,' begin ik ook als ik me zo ver mogelijk naar Mae toe buig en ik grinnik, 'we weten allebei dat de leraar echt wel door heeft dat ik nog niet weg ben als jullie lang en breed in de eetzaal zitten. Hij zal me losmaken en ik zal hem ook heel eerlijk vertellen wat jij zojuist zei. Dat je een sleutel hebt gestolen en niet braaf terug hebt gegeven. Dan piep je wel anders,' grijns ik. 'Neem vanavond een drankje, misschien word je dan weer wat losser en ben je je nickname weer waardig.' Ik ga overeind zitten en richt me op mijn boek. Het is echt saai en ik snap niet waar het over gaat, maar gelukkig kan ik het excuus gebruiken dat Spaans mijn moedertaal is en niet Engels. Ik was er altijd goed in op school en ik haalde hoge cijfers, maar dat betekent niet dat ik het leuk vind om te doen. Ik zucht gefrustreerd en kijk op naar de leraar, die me streng aankijkt en ik glimlach liefjes naar hem. 'Mijn polsen doen zeer, meneer,' zeg ik en ik kijk naar de handboeien. 'Mogen ze misschien even los?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rhona Jean Sheehy
    The dangerous one • Fraude & embezzlement • Dress with brooch, shoes & hairstyle

    [Quote]A bored woman is a dangerous thiing


    Terwijl de leerkracht les aan het geven was kon ik het niet laten al even vooruit te lopen, en de opdrachten die ongetwijfeld op zijn uitleg zouden volgen al te maken. Ik heb er namelijk een hekel aan met mijn vingers te moeten zitten draaien en enkel te luisteren, al helemaal als het een vak betreft dat ik -naar mijn bescheiden mening- niet eens meer zou hoeven volgen. Mocht ik nu eens informatica mogen nemen, zoals ik het zelf wilde- maar nee, dat is natuurlijk de kat bij de melk zetten, niet?
    Het gevolg van mijn ongeduldige karaktertje is dan weer dat ik me op dit moment alweer zonder iets om doen bevind, al heb ik daar natuurlijk ook een oplossing voor. Ik haal een van mijn vele puzzelboekjes tevoorschijn, kruiswoordraadsel dit keer - kwestie van toch een beetje in het thema van de les te blijven- en leg het ongegeneerd open op mijn bank. Met mijn potlood in de aanslag laat ik mijn ogen over de pagina glijden, langs de woorden die op dit moment nog een hindernis vormen. Ik druk het gommetje op de achterkant van het potlood tegen mijn lip aan, enkel om me dan te realiseren dat ik lippenstift op heb. Ik bestudeer het gommetje gedurende enkele seconden uitvoerig, om dan een tevreden kleine zucht te slaken. Deze lipstick is volgens mij een blijvertje want hij blijft zó lekker zitten. Na deze inwendige onderbreking doe ik een poging me terug op het boekje te focussen, tot ik lucht krijg van een gesprek op de rij voor me. De aanstoker lijkt Nieves, die links voor me zit, te zijn. Ik spits mijn oren terwijl ik hier en daar ontbrekende woorden en tentatieve letters invul op mijn raadsel. Als ik niet beter zou weten zou ik een vermoeden krijgen dat Nieves op een slinkse manier Maelyne van haar troon probeert te stoten. Ikzelf heb niks met het blondje, maar ik heb ook niks tegen haar. De manier waarop de Spaanse furie dreigt haar in de problemen te brengen... Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik voel zowaar sympathie voor - oh wacht, het is alweer verdwenen. De informatie die ik verworven heb stop ik netjes in een hokje van mijn gedachten, in de hoop er later nog gebruik van te kunnen maken. Misschien is dit een zaakje dat ik maar eens onder de loep moest nemen, als er een coup plaatsvindt dan wil ik natuurlijk op de eerste rij zitten.
    Maar eerst; mijn kruiswoordraadsel. Met een half oor naar wat er zich nog om me heen afspeelt laat ik mijn ogen hangen bij het woord dat me steeds ontglipt. ~Oude godheid, personificatie van oorlog en krijgslust~ Ik wil Mars invullen, maar dan komt enkel de laatste letter overeen. Dus het moet wel degelijk iets anders wezen. Een tikkeltje gefrustreerd wiebel ik mijn potlood op en neer, tot ik geheel onverwacht mijn grip verlies en het op de grond belandt. Voor ik het echter op kan rapen is het al een heel eind verder gerold, recht tegen de voet van mijn buurman, een nieuweling, aan. Hoe onfortuinlijk. Ik schraap mijn keel zachtjes en buig wat dichter naar de bank rechts van me.
    "Hé, Schwarzenegger," fluister ik de spierbundel met een lieve glimlach toe. "Kun je helpen?" vraag ik terwijl ik naar mijn potlood wijs.

    [Ze heeft het tegen Ares, of course]



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Julia Acadia Fraser

    19 Years | New | Outside | With Loraine and Freya

    Clever as the devil and twice as pretty

    Julia was nu al een paar dagen op Delhaven en ze kon maar al te goed zeggen dat ze het zwaar kut vond. Echt aansluiting had ze nog niet op de school ze had met wat mensen gesproken, maar dat waren steeds maar kleine gesprekjes. Nou kon Julia ook niet zeggen dat ze iemand was die zich hier heel erg voor openzette tenminste niet echt, haar gesprekken kwamen vaak niet veel verder dan wat oppervlakkige praatjes met mensen. Julia had min of meer gedaan wat haar ouders hadden verteld te doen, zich optrekken aan andere mensen die ook nieuw waren. Die zochten ook wel nieuwe vrienden, alle andere mensen zouden waarschijnlijk al hun eigen kliekjes hebben en waren daar vaak moeilijk van af te weken. Bovendien leek het er tot nu op dat iedereen die hier al langer had gezeten allemaal rijke snobs waren dus Julia wist ook niet of ze wel met hun om zou willen gaan.
    Ze had zich in ieder geval een beetje aan het advies gehouden en ook nu zat ze naast een meisje waarvan Julia wist dat ze nieuw was gekomen, Evelyn was haar naam wist Julia nog. Echt met haar gepraat had Julia nog niet, ze had haar wel van top teen bekeken toen ze plaats had genomen aan de tafel naast de jongedame, maar daarna had ze Evelyn min of meer genegeerd. Hoewel genegeerd was niet het juiste woord, Julia had gewoon geen enkele reden gezien om met haar te praten. Iets wat misschien wel vaker Julia haar probleem was, ze had de neiging om het nut niet in gesprekken te zien waardoor ze ook niet met mensen sprak en alleen overbleef, maar de jongedame redde zich zelf best in haar eentje.
    De leraar had het eerste deel van de les besteed aan een uitleg waar Julia half naar had zitten luisteren, maar ze had de grootste deel van de tijd in het schrift zitten tekenen wat voor haar lag. Zo nu en dan had ze weer een blik op Evelyn geworpen om de jongedame naast haar nog eens te bekijken. De jongedame leek voornamelijk druk te zijn met het hoofdstuk door te lezen, iets waar Julia nog niet eens aan begonnen was en de motivatie hiervoor leek ook heel ver weg te zijn. 'Wat nou als ik alle antwoorden opschrijf en jij de antwoorden geeft, dan scheelt het jou een hele hoop schrijf werk. Dan schrijf ik ze ook voor jou op.' stelde Julia voor, het was te proberen misschien was de jongedame wel zo dom om er in te trappen. Als ze in zou gaan op Julia haar voorstel zou het namelijk betekenen dat ze zelf al het denk werk zou moeten doen en Julia eigenlijk niks hoefde te doen, maar als ze zou toestemmen moest Julia zich wel afvragen of ze dit wel wou. Iemand die voordeel zag in zo'n voorstel... Julia wist niet of zo iemand dan wel in staat was om juiste antwoorden te geven.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:55 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Valan "Val" Torcuil Dand


    21 • The King • 8 Years • Unintentional killing • Valan's place • Nieves & Mealyne

    'Lieve, lieve Nievie. In mijn broekzak hier zitten de sleutels naar jouw leuke handboeien, vanochtend gejat van een van de leraren. Als je vrij wilt komen, houd dan alsjeblieft je kop.' Ik grinnik en knipoog naar Nieves voordat ik me weer op mijn boek richt en verder ga met "lezen".
          Lieve, lieve Maelie,' hoor ik Nieves fluisteren, 'we weten allebei dat de leraar echt wel door heeft dat ik nog niet weg ben als jullie lang en breed in de eetzaal zitten. Hij zal me losmaken en ik zal hem ook heel eerlijk vertellen wat jij zojuist zei. Dat je een sleutel hebt gestolen en niet braaf terug hebt gegeven. Dan piep je wel anders.' Burn. 'Neem vanavond een drankje, misschien word je dan weer wat losser en ben je je nickname weer waardig.' Ik werp een blik op Maelyne en grijns. 'Mijn polsen doen zeer, meneer,' zegt Nieves dan tegen de docent. 'Mogen ze misschien even los?'
          'Awh nee, hou ze op,' zeg ik tegen haar, 'dan kunnen er vanavond misschien wat spannends mee doen. Misschien wil Maelyne ook wel meedoen,' zeg ik en ik leg mijn hand kort op haar bovenbeen, maar ik trek deze terug als de docent, die Nieves compleet genegeerd heeft, langs komt lopen en ergens achter in de klas begint aan een uitleg. 'Weet je, Maelyne,' zeg ik en ik leg mijn hand op nieuw op haar bovenbeen, 'ik denk dat wat jij nodig hebt een beetje... ontspanning is.' Ik kijk naar Nieves. 'Vind je ook niet?' grijns ik terwijl ik mijn hand langzaam wat omhoog laat glijden. Op dat moment komt de docent weer terug en snel pak ik mijn boek weer op. Fluitend ga ik verder met lezen. 'Ik denk dat Nieves graag mee wil doen en misschien... zijn er nog wel wat meer die staan te popelen om de koningin van Delhaven terug te krijgen.'


    "This is how to be a heartbreaker."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ARES O'SHEA
    ««« ONLY THE GOOD DIE YOUNG »»»
    NEW | THE FIGHTER | UNDERGROUND BOXING | 20 | CLASS | WITH RHONA


    Na de korte kennismaking was het hem duidelijk geworden dat deze school niet was zoals hij had verwacht. Het feit dat er een bepaalde hïerarchie was ontstaan binnen deze zogenaamde zwaar beveiligde schoolmuren had Ares kort laten fronsen, maar zoals gewoonlijk had hij het opzij geschoven. Zolang niemand hem tot last zou zijn, dan zou hij ook niemand tot last zijn.
          Nu zat hij in een Engels les met allemaal jeugd deliquenten en het was niet bepaald.. normaal te noemen. Ares' zijn blik gleed naar zijn eigen polsen die geboeid waren. Het koude ijzer drukte op zijn polsen en de ketting die aan de onderkant van zijn tafel vast was gemaakt zorgde er voor dat hij niet bepaald veel bewegingsruimte had.
          Het mocht duidelijk zijn dat de docent de aandacht van zijn leerlingen niet wist te houden want overal was zacht geroezemoes te horen. Een zachte tik tegen zijn voet liet hem om zich heen kijken alvorens hij de potlood zag liggen. Het meisje dat iets van hem vanaf zat boog zich naar Ares toe en hij probeerde te voorkomen dat zijn mondhoeken omhoog krulden bij het horen van de naam waarmee ze hem aansprak — dat mislukte.
          "Hoe had je dat voor je gezien, Red?"
          Die woorden hield hij zijn handen wat omhoog zodat ze kon zien dat hij vast aan de tafel zat. Hoewel hij enige ruimte had om te bewegen was er geen enkele mogelijkheid waarbij hij het voor elkaar zou krijgen om haar potlood op te pakken.
          In plaats daarvan gaf hij een trap tegen de potlood zodat hij haar kant op schoot. Zijn blik bleef op haar gericht. Ares had de roodharige schone namelijk al bij binnenkomst gezien en hij verwachtte niet dat zij wist wie hij was.
          Wetende dat hij hier een zekere voorsprong had, boog hij zich naar haar toe.
          "Wat lijk je veel op Doughall."
          Hoewel er een lach op zijn lippen was te vinden, waren zijn ogen koud. Toch bleef hij haar aankijken, wachtend op haar reactie.


    When time and life shook hands and said goodbye.