• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Ik ga zo maar naar mijn tent, denk ik.' Al had hij Bobbi al een tijd niet gezien. Misschien stond ze hem wel ergens op te wachten. Een rilling kroop langs zijn rug. 'Vind je- vind je het goed om mee te lopen? Tot het kampeerveld, bedoel ik,' hakkelde hij, voordat hij de indruk wekte dat hij haar in zijn tent wilde praten.


    'Natuurlijk.' Ze wilde zelf eigenlijk ook wel graag naar haar tent. Ze wist niet waar Ilse was en maakte zich toch wel zorgen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Hmm,' humde Slater. 'Da's ook een goeie, ja.' Hij wist niet precies hoe oud de moeder van Roxy was, maar hij zou zijn eigen moeder zo onderhand de helft schatten, al was zij al wel erg jong zwanger geweest.


    'Daar staat tegenover dat ik jullie dan natuurlijk ook nooit had leren kennen,' bedacht Roxy zich. 'Dan zou mijn leven zo saai zijn geweest. Misschien was ik dan wel met normale mensen omgegaan.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'En wat zijn wij dan?' vroeg Raine, die haar een duw gaf zodat ze opzij rolde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    Noa zuchtte. 'Ik kon wel weten dat het Mosh geen ziet zou kunnen schelen,' zei ze verbitterd. Ze had in eerste instantie niet boos op hem willen zijn, maar na deze avond was dat even veel te makkelijk.
    'Hij was er nooi,' vervolgde ze tegen Sam. 'Hij was altijd aan het toeren en toen besloot hij het er nu eens over te hebben!' Ze rolde met haar ogen.


    Sam fronste– hij had nooit echt veel over Mosh gehoord en dat hij in een band zat was dus nieuw nieuws voor Sam. Hij nam een hijs van zijn sigaret en raakte zachtjes Noa haar am aan. 'Wat een klootzak, als ik hem zie dan is die nog lang niet jarig.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cordeliae schreef:
    'En wat zijn wij dan?' vroeg Raine, die haar een duw gaf zodat ze opzij rolde.


    'Wil jij beweren dat je normaal bent, Raine Ramp?' zei Roxy grijnzend.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    goosebumps schreef:
    (...)

    Sam fronste– hij had nooit echt veel over Mosh gehoord en dat hij in een band zat was dus nieuw nieuws voor Sam. Hij nam een hijs van zijn sigaret en raakte zachtjes Noa haar am aan. 'Wat een klootzak, als ik hem zie dan is die nog lang niet jarig.'

    Tommie kon het niet helpen dat hij laatdunkend snoof toen hij de jongen die opmerking hoorde maken. Alsof hij een bedreiging vormde voor Mosh.
    'Ik dacht eigenlijk dat het allang over was tussen jullie,' gaf hij toe. Als dat niet zo was dan was Mosh vaak vreemd gegaan. Heel vaak. Ergens zou dat gedrag hem niet moeten verbazen, maar toch begreep hij niet dat Mosh zo met Noa was omgegaan. Het was een lieve meid.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik ben hartstikke normaal. Gewoon een doorsnee jongen,' antwoordde Raine kalmpjes. 'Wat een diepe gesprekken zo laat op de avond nog,' zuchtte hij en hij staarde naar de donkere lucht.
    'Ik ga zo maar eens kijken waar Starr uithangt.' Hij grijnsde onschuldig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Tommie kon het niet helpen dat hij laatdunkend snoof toen hij de jongen die opmerking hoorde maken. Alsof hij een bedreiging vormde voor Mosh.
    'Ik dacht eigenlijk dat het allang over was tussen jullie,' gaf hij toe. Als dat niet zo was dan was Mosh vaak vreemd gegaan. Heel vaak. Ergens zou dat gedrag hem niet moeten verbazen, maar toch begreep hij niet dat Mosh zo met Noa was omgegaan. Het was een lieve meid.


    'Nee,' zei Noa die zich door Tommies woorden behoorlijk leeg voelde. Dus niemand wist dat het uit was behalve zij? Was het zo gegaan? 'Waar - eh - baseer je dat op?' Hoewel ze het nonchalant had willen vragen, wist ze dat haar stem haar ongenoegen verried.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sam wist niet zo goed hoe hij op Tommie moest reageren, dacht hij dat hij een grapje maakte want zo lag het namelijk totaal niet. Sam wreef zacht over Noa's rug en haalde zijn schouders op; 'alsof dat nu nog wat uitmaakt, het gaat erom dat je van deze vakantie moet genieten No en niet druk moet maken om een of andere ingenomen klootzak.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cordeliae schreef:
    'Ik ben hartstikke normaal. Gewoon een doorsnee jongen,' antwoordde Raine kalmpjes. 'Wat een diepe gesprekken zo laat op de avond nog,' zuchtte hij en hij staarde naar de donkere lucht.
    'Ik ga zo maar eens kijken waar Starr uithangt.' Hij grijnsde onschuldig.


    Roxy wist een zucht te onderdrukken en glimlachte enkel. 'Geef haar mijn complimenten. Het feest was goed georganiseerd.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    'Nee,' zei Noa die zich door Tommies woorden behoorlijk leeg voelde. Dus niemand wist dat het uit was behalve zij? Was het zo gegaan? 'Waar - eh - baseer je dat op?' Hoewel ze het nonchalant had willen vragen, wist ze dat haar stem haar ongenoegen verried.

    Tommie wist niet wat Mosh haar verteld had, maar ergens kon hij zich daar niet zo druk om maken. Niemand zou de waarheid moeten schuwen. 'Hij ging best vaak met andere meisjes. Enzo.' Hij keek haar spijtig aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Natuurlijk.' Ze wilde zelf eigenlijk ook wel graag naar haar tent. Ze wist niet waar Ilse was en maakte zich toch wel zorgen.

    Lee was blij dat ze geen vragen stelde en samen liepen ze terug naar het kampeerterrein.

    Wauw. Echt, wat een inspiratie vandaag.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Tommie wist niet wat Mosh haar verteld had, maar ergens kon hij zich daar niet zo druk om maken. Niemand zou de waarheid moeten schuwen. 'Hij ging best vaak met andere meisjes. Enzo.' Hij keek haar spijtig aan.


    Noa's mond viel open. Even wist ze niet hoe ze het had. Ze keek van Sem naar Tommie en toen naar haar voeten. Eigenlijk verbaasde het haar niets dat Mosh vreemd was gegaan, vaak vreemd was gegaan. Had ze het niet geweten op het moment dat hij de eerste keer met haar het bed deelde? Het was zonaar gebeurd, fijn, naar zomaar. Ze had niet eens geweten of hij een vriendin had en pas later was ze erachter gekomen dat hij een kind had bij zijn exvriendin. Het was een lieve baby die Noa ook een paar keer in haar armen had mogen houden, maar dat was steeds minder geworden naarmate Mosh minder vaak thuis was.
    'Goed om te weten,' bromde ze tegen Tommie en ze nam een lange trek van haar sigaret zonder zich druk te maken over de gevaren van nicotine. Wat maakte het ook uit. 'Dit maakt mijn dag. Echt.'
    Ze zag Sem boos en bezoegd kijken. Hij gunde haar dit niet, natuurlijk, en hij zou er alles aan doen om haar vakantie leuker te maken od het voor haar op te nemen tegen Mosh. Het was fijn om te weten dat hij dat zou doen en dat hij er voor haar was, maar ze wilde hem dat niet aandoen.
    Mosh was een lieve jongen. Vaak, heus. Hij kon echter ook onhebbelijk zijn en ruzie met hem maken, was geen goed idee, wist Noa. Mosh wist ook heel goed hoe hij zijn handen kon gebruiken, daar was ze van ovettuigd. Als Sem hem zou uitdagen... dat moest ze voorkomen.
    'Ik ga denk ik nog maar een drankje doen en dan slapen,' gaf ze toe. 'Ga je mee Sem?'
    Ze glimlachte naar Tommie, om hem te laten weten dat ze hem niets kwalijk nam. Het was niet zijn verantwoordelijk om Mosh aan zijn verplichtingen jegens haar of wie dan ook te hetinneren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ik ga ook maar eens kijken waar Helen uithangt,’ zei Slater. Hij kwam overeind en liep met Raine naar binnen. Het was best lastig dat Roxy als enige geen relatie had en verder ook niet zo veel aansluiting had met anderen. Soms voelde hij het rot als ze achterbleef, maar ze konden niet de hele tijd rekening met haar houden, toch? Hij kon daarvoor moeilijk zijn leven lang single blijven. Bovendien had hij Gail amper gezien vanavond. Nah, Roxy zou zich wel redden.
    Ze stapten de feestruimte weer binnen. Hij trok verbaasd zijn wenkbrauwen toen hij Gail op de bar zag staan. Ze stond er niet echt verloren bij, maar het zag er minder natuurlijk uit dan bij de andere meisjes. De gay-vriend van Helen stond er ook bij, maar daar was sowieso niks natuurlijks aan. Met een grijns kwam hij dichterbij en hij floot op zijn vingers om haar aandacht te trekken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tommie keek Noa spijtig na, maar algauw werd zijn medeleven door een leegte vervangen. Hij slaakte een zucht, stak nog een sigaret op en wilde naar de camping lopen. Naar een paar passen kreeg hij Roxy in de gaten, die in haar eentje in het gras zat. Er zaten wel wat groepjes omheen, maar die zaten te ver weg om haar echt gezelschap te kunnen houden.
    ‘Hé.’ Hij plofte naast haar neer.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every villain is a hero in his own mind.