• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    Bobbi voelde zich helemaal thuis boven op de bar. Lekker in de belangstelling. Haar oog viel op een knap meisje dat richting de uitgang liep. Haar gezicht stond op onweer en het was duidelijk dat die wel wat vertier kon gebruiken. Ze klom gracieus naar beneden en pakte het meisje bij haar hand voordat ze door de deur kon gaan. Het meisje had bij de receptie gestaan, herinnerde Bobbi zich. Was ze er de eerste nacht niet bij geweest, met het naakt zwemmen? Ze was overgekomen als een losbandig type.
    'Kom mee!' riep ze boven de muziek uit. 'Jij hebt een lach op je gezicht nodig, daar kan leuk gezelschap als ons mee helpen.'


    Racquel was even verbaasd dat ze zomaar werd aangesproken en reageerde niet direct, maar toen de woorden van het meisje tot haar doordrongen, verscheen er een vrolijke grijns op haar gezicht. Ze wist niet wie bij het leuke gezelschap hoorden, maar het feit dat het meisje zo op haar afgestapt was, vond ze al een groot pluspunt. Ze was geen fan van verlegen types.
    Ze volgde het meisje, dat haar naar de bar bracht en er toen op klom. Ze herkende het meisje met haar witblond-geverfde haar van de eerste avond, evenals het meisje dat zich zo'n beetje op een presenteerblaadje aan een jongen had aangeboden met de minst subtiele opmerkingen die Racquel ooit had gehoord. Dat weerhield haar er echter niet van om de jongedame die haar had aangesproken, te volgen en ook de bar op te klimmen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sam had zich door de groepering naar de deur gewerkt want hij kon wel wat frisse lucht gebruiken, hij had er echt geen zin meer in tot hij een bekend gezicht zag. Noa. Sam wring zich door de groep om haar vervolgens aan te tikken en zwak te glimlachen, 'waar was mijn warme welkom? Ik heb deze hele avond alleen moeten doorbrengen,' lachte hij vervolgens voor hij haar even bekeek– ze keek immers niet al te blij.
    'Is er wat gebeurd, Noa?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Volgens mij vangt onze Tom maar wat graag mooie meisjes op,' knipoogde Helen. 'Maar voor nu is het uitzicht hier ook wel goed te doen, toch?' riep Helen boven de muziek uit naar Tommie.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Cyrith dacht eerst dat hij het verkeerd verstaan had. Was Flynn vreemdgegaan? De eerste keer dat hij dat had gedaan, had Flynn hem al verbaasd, maar toen was Cyrith er heimelijk alleen maar blij om geweest. Maar dat hij het nu opnieuw deed, daar kon hij met zijn hoofd niet bij. Het had hen de vorige keer immens veel problemen gebracht. Ashlee was compleet doorgedraaid. Angel was niet zo geschift dat ze net zo veel ellende zou veroorzaken, maar stabiel kon hij haar niet noemen. Hij begreep opeens heel goed waarom Flynn zich zo drukmaakte.
    Toch wilde hij geen veroordelend woord spreken. Daar had Flynn helemaal niks aan op dit moment. 'Ze heeft het zeker gezien?' giste hij.


    Flynn trok aan zijn haren. 'Natuurlijk heeft ze het gezien. Ashlee heeft het ook gezien, hè?'
    Ze lieten het feest al ver achter zich en Flynn merkte dat hij zo in gedachten was verzonken, dat hij niet eens meer had opgelet waar hij Angel kon vinden.
    'Als er iets met haar gebeurd, dan is dat mijn schuld.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BIossoms schreef:
    Sam had zich door de groepering naar de deur gewerkt want hij kon wel wat frisse lucht gebruiken, hij had er echt geen zin meer in tot hij een bekend gezicht zag. Noa. Sam wring zich door de groep om haar vervolgens aan te tikken en zwak te glimlachen, 'waar was mijn warme welkom? Ik heb deze hele avond alleen moeten doorbrengen,' lachte hij vervolgens voor hij haar even bekeek– ze keek immers niet al te blij.
    'Is er wat gebeurd, Noa?'


    Verrast door de plotselinge komst van haar vriend en blij dat ze hierdoor even haar zorgen kon vergeten, vloog ze hem om de hals.
    'Je bent er!' zei ze. 'Hoe lang al?' Ze had hem helemaal nog niet gezien en dat terwijl ze ook een behoorlijke tijd bij de bar had doorgebracht. Voordat ze met Flynn was gaan dansen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    Verrast door de plotselinge komst van haar vriend en blij dat ze hierdoor even haar zorgen kon vergeten, vloog ze hem om de hals.
    'Je bent er!' zei ze. 'Hoe lang al?' Ze had hem helemaal nog niet gezien en dat terwijl ze ook een behoorlijke tijd bij de bar had doorgebracht. Voordat ze met Flynn was gaan dansen...


    Sam glimlachte en knikte terwijl hij het meisje omhelste, 'ik ben er nog maar net— al ben ik wel een tikkeltje aangeschoten.' Sam hield het lege bekertje omhoog voor hij het weg gooide.
    'Waar was jij de hele avond?' Vroeg Sam toen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Catan schreef:
    (...)

    'Wat zou je tegen hem zeggen?' vroeg Roxy. 'Als je hem ineens wel zou zien?'

    'Mijn familie zwijgt erover. Volgens mij heeft ie wat vreselijks gedaan.' Misschien was dat juist de reden dat Slater meer over hem wilde weten, maar er toch ook niet al te serieus naar vroeg. Hij moest er niet aan denken dat hij te horen kreeg dat zijn vader een verkrachter of een moordenaar was. Hij keek Roxy aan. 'Dus ja... wat ik zou zeggen als ik hem zou zien. Ik heb eigenlijk geen idee. Ik hoop dat zwijgzaamheid van mijn moeder en de enige oma die ik heb op een groot misverstand berusten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Misschien moeten jullie zo'n detective figuur inhuren,' zei Raine. 'Die schijnen iedereen te kunnen vinden.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Catan schreef:
    (...)

    'Dat snap ik wel,' zei Marije. 'Ik herken het wel. Ik heb de eerste avond meer gedronken dan ik wilde, en ik voelde me er absoluut niet prettig bij.' Ze dacht terug aan het naaktzwemmen en herkende weer dat gevoel dat ze toen ook had; dat gevoel van onzekerheid en eenzaamheid.

    Lee twijfelde of hij moest doorvragen, bang dat hij herinneringen ophaalde en ze misschien iets gezien had. Niemand had een opmerking over Bobbi gemaakt, maar hij kon zich niet zo goed voorstellen dat helemaal niemand had gezien wat ze deed. Het was midden op het strand! 'Heb je - heb je iets gedaan waar je spijt van kreeg?' vroeg hij toch onhandig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    (...)

    Ik zie haar nergens!' zei DJ een beetje wanhopig, nadat ze een rondje om het feestgebouw hadden gelopen en langs de receptie waren gegaan. Ook bij de pingpongtafels en de sportvelden was Angel nergens te bekennen. 'Ik hoop maar dat alles goed met haar is,' zei ze bezorgd. Haar eigen problemen werden door Angel even naar de achtergrond geschoven en ze was blij dat haar pogingen om haar make-up bij te werken blijkbaar geslaagd waren. Ze had Jasper er wel over willen vertellen, maar nu of vanavond leek ineens niet meer zo'n goed idee. 'Ik heb Angel straks nog gezien. Toen leek alles nog prima. Of prima...' Dat woord paste totaal niet en ze slikte. 'Rustig,' verbeterde ze zichzelf. 'Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ze zal zichzelf toch niets aandoen? Nee toch?' vroeg ze met grote ogen.

    ‘Angel is sterk, ze heeft al zo veel doorstaan.’ Jasper legde geruststellend een hand op DJ’s schouder terwijl ze verder liepen. ‘Flynn keek niet echt meer helder uit zijn ogen. Volgens mij is hij al flink aangeschoten. Ik denk dat hij het allemaal veel erger opneemt dan het in werkelijkheid is. Waarschijnlijk werd de drukte Angel te veel en zocht ze even een rustiger plekje op. Dat heeft ieder van ons weleens nodig.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    Racquel was even verbaasd dat ze zomaar werd aangesproken en reageerde niet direct, maar toen de woorden van het meisje tot haar doordrongen, verscheen er een vrolijke grijns op haar gezicht. Ze wist niet wie bij het leuke gezelschap hoorden, maar het feit dat het meisje zo op haar afgestapt was, vond ze al een groot pluspunt. Ze was geen fan van verlegen types.
    Ze volgde het meisje, dat haar naar de bar bracht en er toen op klom. Ze herkende het meisje met haar witblond-geverfde haar van de eerste avond, evenals het meisje dat zich zo'n beetje op een presenteerblaadje aan een jongen had aangeboden met de minst subtiele opmerkingen die Racquel ooit had gehoord. Dat weerhield haar er echter niet van om de jongedame die haar had aangesproken, te volgen en ook de bar op te klimmen.

    Dit meisje was leuk. Bobbi hield van mensen die zich door haar lieten meetrekken. Daar waren er niet zo veel van. Ze bewoog sensueel met haar heupen en bovenlijf op de muziek en zag dat heel wat jongens en meiden naar hen keken. De meeste van die laatsten keken ietwat jaloers of zelfs afkeurend. Het was een mooie gelegenheid om uit te zoeken wie er niet helemaal hetero was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ was niet helemaal gerust en bleef bezorgd om zich heen kijken.
    'Het is moeilijk om niet meteen van het ergste uit te gaan, na alles.' Ze had een beetje een slecht voorgevoel, en ze hoopte maar dat ze het daarin mis had.
    'Het spijt me trouwens, dat ik niet wat eerder bij je ben komen kijken hoe het ging.' Ze voelde zich schuldig.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 14:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    Alienna wrong zich door de dansende mensenmassa, maar ze kon Jelle nergens vinden. Niet aan de bar en niet op de dansvloer. Ze wachtte nog even om zeker te weten dat hij niet toevallig naar de toilet was en keek daarna buiten rond, voor het geval hij was gaan roken of de verkoeling op had gezocht. Hij was nergens. Met een zucht keek ze op haar telefoon. Geen berichtje. Ze had er zelf ook niet aan gedacht om een berichtje te sturen. Hopelijk was hij niet ongerust. Ze belde hem op, maar kreeg geen gehoor. Was hij alvast naar de tent gegaan? Ze volgde het pad naar het kampeerterrein. Onderweg zag ze hem opeens liggen, languit op een bankje. Ze grinnikte om het vreemde aanzicht en ging naast hem zitten. Hij keek niet op. Ze fronste. Was hij nou echt in slaap gevallen? Ze streek door zijn haren om de aandacht te trekken.


    Het eerste waar Jelle aan dacht toen hij weer ontwaakte, was zijn sigaret, die hij nog in zijn hand had en die was uitgegaan. Zonder erbij stil te staan dat het Alienna was waardoor hij was wakker geworden en dat ze vast een verklaring wilde, stak hij de sigaret weer aan met de aansteker uit zijn broekzak. Het was een goedkoop rotding dat slecht werkte, maar waar wel een plaatje van Def Leppard op stond.
    'Jelle,' zei ze aarzelend en hij keek haar aan voor zover hij dat kon.
    'Hé.' Hij boog zich naar haar toe om haar een kus te geven, maar hij merkte dat ze dat niet zo fijn vond nu de lucht van drank en tabak overduidelijk om hem heen hing. Jelle legde daarom alleen een hand in haar nek en glimlachte. 'Ik wilde eigenlijk gaan slapen en ik hoopte dat je mee zou willen gaan.'
    Hij wist niet of hij ooit eerder zo'n duidelijke hint had gegeven of niet. Ze waren de afgelopen periode steeds vaker bij elkaar geweeest, hoewel ze nog neit samen woonden en dat hoefde Jelle ook niet per se. Hij hoopte alleen wel dat ze binnenkort toch wel een stapje verder zouden gaan na hun relatie die nu toch al een jaar duurde. Voor hem was dat best lang en voor zover hij wist ook voor Alienna.
    'Was je me gaan zoeken?' wilde hij plots weten, want hij besefte dat ze nog niet op hun eigen kampeerveld waren, maar op een bankje zaten vanaf waar hij het feest al bijna niet meer kon horen, hoewel het nog wel aan de gang leek te zijn. Hij hoorde echter ook krekels en het was wel wat oeler geworden dan toen de avond op zijn hoogetpunt was geweest, dus het zou wel eens heel laat kunnen zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    goosebumps schreef:
    (...)

    Sam glimlachte en knikte terwijl hij het meisje omhelste, 'ik ben er nog maar net— al ben ik wel een tikkeltje aangeschoten.' Sam hield het lege bekertje omhoog voor hij het weg gooide.
    'Waar was jij de hele avond?' Vroeg Sam toen.


    'Gewoon. Dansen,' zei Noa met een schuldbewust gevoel dat ze zo snel mogelijk naar de achtergrond moest zien te krijgen. Ze moest Sam eigenlijk ook vertellen over Mosh, maar daar had ze nu helemaal geen zin in. 'En een beetje drinken, natuurlijk.' Ze lachte. Te hard, maar misschien kwam het minder onecht over dan het voor haar klonk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Lee twijfelde of hij moest doorvragen, bang dat hij herinneringen ophaalde en ze misschien iets gezien had. Niemand had een opmerking over Bobbi gemaakt, maar hij kon zich niet zo goed voorstellen dat helemaal niemand had gezien wat ze deed. Het was midden op het strand! 'Heb je - heb je iets gedaan waar je spijt van kreeg?' vroeg hij toch onhandig.


    Ze haalde haar schouders op en twijfelde of ze hem in vertrouwen moest nemen. Ook Lee had dingen meegemaakt en zou haar misschien als een aansteller bestempelen - maar eigenlijk dacht ze niet dat hij dat zou doen. 'Nou, ik ging skinnydippen,' mompelde ze. 'Daar was ik niet heel blij mee.' Ze zweeg kort. 'Het maakte me nogal onzeker.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain